Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
3 månde oppsigelse fra verisure med dagen Teknologi er veldig dårlig
Produktet og tjenestene er egentlig ok, men "markedsdelen" (salg og oppsigelse) er så sleip at jeg velger å gi en stjerne. Eks.: I et nyhetsbrev med tittelen "Takk for at du velger Verisure" kommer det frem langt ned i brevet at prisen økes med ca 10 %, med frist om å gi beskjed om man ikke aksepterer dette ila av desember, hvor en selvfølgelig har noe annet å gjøre enn å lese *tilsynelatende* meningsløse nyhetsbrev. De har også 3 mnd oppsigelsestid, noe som selvfølgelig er helt unødvendig. ("Bransjestandards" er ingen unnskyldning). Gidder rett og slett ikke å forholde meg til et så sleipt firma.
Produkter er etter mange år utdatert, og Verisure vil ikke bytte de..
Vanskelig å finne Mail adresse for oppsigelse. Dårlig service. Hatt alarm siden 2008, bare trøbbel. Nei dette er dårlig!!!
Er godt fornøyd med installasjon, produkter og funksjon. Men Versure burde senke månedspris når alarm installasjon er nedbetalt.
Bra løsning og bra tjeneste, men det koster. Og prisen går opp hvert år.
Forferdelig kundebehandling i forbindelse med oppsigelse av avtale. Avtalen ble telefonisk bekreftet oppsagt av Verisure 10.08.23. Ved kontakt med Verisure 06.11.23 sier de at oppsigelse kun er gyldig ved skrifttlig meddelelse og at 06.02.24 er avtalen gyldig til! Dette er helt uhørt!
Først fjernet de vekterutrykning for området jeg bor, deretter skrudde de opp prisene, og nå utfører de ikke en gang service på anlegget. Mottar en endeløs strøm av påminnelser om at jeg må skifte batterier på alarm-komponenter, men uten at de sender ut de nødvendige batteriene. Tok kontakt med kundeservice for å etterlyse en bartteriforsendelse de hadde varslet, men som aldri ankom, men kundeservice gadd ikke rette opp i det. Verisure er dyrt og har utrolig dårlig service.
Verisure er et selskap du kan stole på at blir dyrere og dyrere, og de blir stadig vanskeligere å kontakte. Det tok meg over 19 minutter å nå gjennom til kundeservice isted. De skal nå ha over 1000,-/mnd for alarmsystemet, selv etter rabatten så koster det nå nesten 500,-/mnd. Det er landeveisrøveri i mitt eget hjem.
Har slitt med problemer på anlegget i over 6 måneder, etter Verisure selv anbefalte en oppgradering av systemet (som selvfølgelig koster noen tusen). De har flere ganger sendt teknikker ut for å «se på» problemet. Som normalt resulterer i restart av sentralen. Nektet dem å sende ny teknikker for å «se på» systemet, og krevde en plan for hva de vil gjøre med feilen. Som resulterte i en telefon fra deres service partner om at de hadde fått ordre om å demontere anlegget. Fikk time for avinstallasjon 10 dager frem i tid. Denne kommer selvfølgelig kl 1800, etter kundesenteret er stengt. Og alarmstasjonen vet ingenting. Så her har Verisure bestemt seg for å si opp avtalen, uten varsel oppsigelsestid eller noe som helst. Flott behandling av kunder! Har hatt samme avtale siden 2005, men siste årene har Verisure tapt seg noen helt sykt. Her er det bare å styre langt unna. Kundeservice og Kundebehandling har blitt helt forferdelig. Håper vi får noen nye «seriøse» aktører på markedet snart
Får feil på alarmanlegget etter 7- år, alarm av / på funksjon. Ringer kundeservice, og de nekter at det er feil på anlegget… selv om jeg spiller av feil via telefonen, og anlegget via lydstemme sier feil. Verisure har en nedlatende tone og truer med å avslutte samtale fordi de sier jeg hever stemmen?
Godt utført installasjon av nytt anlegg. Stabil funksjon uten feilvarsel. Enkel betjening.
Fikk tilbud i fjor høst på 299 i mnd. De sa ikke noe om at dette var tidsbegrenset til 6 mnd, med noe høyere nest 3 mnd og full pris etter 9 mnd. Forsøker nå å si opp og de skal ha 3 måneder på oppsigelsen. Blir ikke anbefalt av meg og aldri mer Verisure. Hverken hjemme eller hytte.
Jeg har slitt med deres kundeservice siden juni, i 4 måneder, uten å få løst problemet med min Yale Doorman som til tider ikke klarer å låse. I tillegg oppdager jeg at jeg kunne vært informert om problemet tidligere, dersom Verisure hadde skrudd på denne type varsling som standard. De siste 5 uker har jeg opplevd en kundeservice som ikke setter seg inn i problemstillingen, prøver å snakke meg vekk fra problemet, tilbyr meg løsninger som montør allerede har utført, og dikter opp krav som de påfører meg som kunde. Yale sin kundeservice ga meg løsningen i løpet av 5 minutter. Samme ettermiddag fikk jeg løst problemet på egen hånd.
Jeg har kun opplevd positive erfaringer med Verisure. De er raske med å ta kontakt ved brannalarm som går og hvis det har vært noe de har sett så tar de kontakt og ordner opp superraskt. Veldig fornøyd.
Verisure sender nå ut epost om at husstander som ikke har abbonnement ikke lenger vil ha fungerende komponenter. Dette gjelder blant annet dørmodul til yale doorman, røykvarslere, vanndetektorer, smartkontakter. Har tidligere også vært i kontakt med kundeservice der, og det er helt seriøst den verste kundebehandlingen jeg har opplevd i mitt snart 50 årige liv. Komponenter som er kjøpt hos dem, eller andre aktører til deres system, er så og si umulig å få låst opp igjen dersom man skal selge dette videre, og vil gå over til andre systemer. Dette til tross for at nåværende eier både ringer og ber om at det slettes fra systemet. Verisure er fullstendig rigide og låser komponenter til både adresse og kode. Umulig å få låst opp sier de, og kommer med regelrett usannhet om at de ikke kan hente frem info om komponentene. Kundebehandler er både arrogant og fullstendig uinteressert. Dette til tross for at de sitter med hele systemstrukturen og databasene foran seg. Dette gjør de for at nye brukere skal gi opp, kjøpe nye komponenter hos dem, SAMT tvinges til å tegne dyrt abbonnement. Dette til tross for at komponentene i utganspunktet selges med lovnad om åpenhet og mulighet for skifte i systemer. Nevn et annet selskap innen bransjen som gjør det samme! Jeg kommer til å kjempe mot Verisure så lenge jeg lever, og jeg kommer til å spre dette til alle mulige kanaler og bekjentskapskrets. Slik går det ikke an å behandle kunder. Man har tross alt kjøpt en eller flere komponenter som de har tjent penger på. Abonnent eller ikke.