Verisure opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prøvde å si opp en gang da jeg synes det kostet for mye og ble mas hele tiden fra forskjellige Verisure kunde konsulenter som ikke pratet med hverandre eller kan se hva den andre har sagt og gjort. Så måtte svare på samme spørsmål og få samme beskjed gang på gang da jeg tilslutt sa at dette gidder jeg ikke! Og det er alt for dyrt. Da skrudde de ned prisen til 400 og spurte om jeg ville fortsette å være kunde da? Etter litt betenkningstid lot jeg de få en sjanse og tok tilbudet. Etter et par fakturaer skrudde de bare opp igjen prisen til 500 og i tillegg ringte de og prøvde å prakke på meg et nytt hovedsystem fordi boksen de gav meg et år før var utdatert teknologi og ville ikke fungere med internettet lenger så jeg måtte kjøpe på en ny boks til 1500 for at alt skulle fungere. Da sa jeg at det er jeg ikke interessert i , fordi da sier jeg bare opp systemet og tegner det på nytt og da er denne boksen gratis. Verisure bekreftet dette. Og jeg sa at dere lurte meg og endret avtalen og skrudde opp prisen og er så frekke at jeg skal betale enda mer og enda mer og har en vanskelig økonomi om dagen. Siste dagen i desember da avtalen min går ut (3 måneders oppsigelse som er drøyt også når man plutselig har økonomiske problemer) , får jeg et tilbud om samme avtalen igjen til 399 som var det de gav meg sist runde for så å gå bort fra den. De gir seg ikke med å prøve å prakke på meg og ta det for så å lure meg siden. Og nå er jeg ekstra forbannet da samarbeidet dems med yale gjør at yale låsen min kun kan brukes med verisure alarmsystem trådløst , selv om yale sier det er flere alternativer til appstyring på nettsidene sine . Men holder tilbake dey mest vesentlige at da må du kjøpe deg flere bokser og kretskort og ut med mer penger for at du skal kunne åpne døra med mobilen eller se at den er låst/åpne for rørlegger. føler meg lurt av både verisure og yale og det et bare å melke meg for penger for at det jævla utstyrey dems skal fungere slik man vil forventer av el lås. hva skulle ellers vært poenget?? den gamle vrideren og låsen var helt lydløs og fungerte alltid, mens denne gnålete lirekassa er ofte med feil og krever oppfølging! Styr unna verisure svindel og bare rot i hele firmaet! Folk sier montørene dems er like lei som kundene!!! Mø’kafirma fra ende til annen! Så trenger ikke alarm og ALDRI DET GNÅLET TIL VERISURE/«Very skjør»./«verykjør» De fortjener å bli frabyttet og eksponert for hva de driver med for folk som sliter og som de utnytter!!!! Kan bare tenke meg hvor mange gamle damer de har fått til å punge ut og endret avtalene til. SVINDEL! Gamle Securitas mø’k firma!
Meget skuffende. Har meldt inn innbrudd og ønsker befaring. De har ringt 4 ganger men kun for å selge flere produkter. Har ved 4 anledninger gitt tilbakemelding på at vi ikke ønsker å kjøpe nye produkter men at vi vil ha en befaring. Dessverre har de enda ikke dukket opp og nå har det gått snart 2 uker. Kynisk utnyttelse av en veldig kjedelig setting.
Øker prisene slik at de er dyrest, selv om tjenesten ikke blir bedre. Homely er mye billigere.
Det er en tid for alt, det er dyrtid og når dette selskapet velger forskjellsbehandling av meg og min nabo så ble oppsigelsen ett faktum. Naboen har samme utstyr som meg i antall enheter, identisk hus og det aller nyeste i forhold til dagens teknologi. Det jeg har er i fra steinalderen.(min egen feil som har valgt å betale trofast i alle år) Naboen har hatt og har fortsatt en månedspris på 199 pr måned allerede over en periode på 2 år, men det jeg kunne få var 249 pr måned i ett halvt år!!! En rådgiver som ble tydelig sur og uprofesjonell når jeg utfordret han.(regner med at dere kan spille av opptaket) Denne rådgiveren sendte meg også tilbud på ringeklokkekamera som var 350kr dyrere enn tilbudet i appen. Når jeg påpekte dette så sa han: da kan du gå inn der og bestille selv. Betaler DU mer enn 250kr pr måned så betaler du mer enn 150kr overpris!!!
Alarm utløst. Dør åpnet med vinkelsliper. Verisure kom aldri. Hva er da vitsen med dem som leverandør ?
Har vært kunde i veldig mange år, og alltid vært utrolig fornøyd. Men Yale doorman gikk i stykker og de ville ikke erstatte den. Derfor tok jeg kontakt og fikk tilbud fra sector alarm som lokket meg over. De har livstids garanti på alle sine komponenter. I prosessen ble jeg ringt opp av selger fra Verisure som ønsket jeg skulle fortsette hos dem. Greit nok jeg kan jo høre hva dem ville si. Mnds pris ble justert, men jeg måtte fremdeles betale for Yale, selv om jeg informerte om betydelig bedre garanti hos sector. Etter litt samtaler på chat blir jeg på ny kontaktet av samme selger hvor han er ekstremt frekk. Jeg vurderte å forbli kunde hos Verisure, tross at jeg måtte betale for Yale. Men etter den elendige behandleren så var det ikke mye tvil. Løsningen blir å flytte både mitt og svigers sitt anlegg over til sector alarm. Elendig kundebehandling.
Hold deg langt unna.. de responderte ikke på to dager etter å ha bekreftet at de er på vei
Greit, men skikkelig dyrt over tid. Litt gammeldags teknologi spesielt på kameraene.
Har svigerfar som har langtstegende Parkinson og som har havnet på aldershjem. 3 måneder oppsigelse er usmakelig i seg selv, da vi prøvde å si opp i går 31.10 sa de at vi må ha fullmakt. Mannen er ikke i stand til å skrive og snakker utydelig så det i seg selv er problematisk. Synes ikke Verisure er kundevennlig bedrift, Jeg selv kommer ALDRI til å bruke deres tjenester.
Nå er min tålmodighet med Verisure slutt!! Får tilsendt batterier i posten med beskjed om å skifte selv. Har to eneboliger og betaler ca 15.000.- i året for abonnementene. Verisure sier det ikke er deres ansvar å skifte batteriene. Hadde en tekniker fra Securitas for ca e1 år siden og han "tuklet" i lang tid med å skifte to batterier. Har forsøkt å ringe Verisure med spørsmål om faktura, men Verisure ville ikke svare før jeg oppga stikkord!! Har ringt kundeservice, men blitt sendt videre i systemet. Arrogante og uhøflige svar hos kundeservice. Har kontaktet Hueierne (forening for huseiere) og bedt de gå Verisure nærmere etter "i sømmene". Har også sett på hvordan man sier opp sitt/sine abonnement i Verisure - en rebus uten like. Vil ta kontakt med forbrukerrådet og be de se på prosedyren for oppsigelse av avtalen med Verisure. Har kolleger som har oplevd samme problemer. Sigmund S.
Byttet leverandør. Ny leverandør demonterte det gamle utstyret til Verisure. Via alarmens callinganlegg tok Verisure kontakt og noterte seg at det ikke var sabotasje, men alarmbytte. (beg av nov2023) Demontert utstyr ble lagt i pose, i entreen, klar for henting. Men – Verisure var tydeligvis ikke interessert. Etter en opprydding ved påske, ble posen lagt et annet sted. I slutten av juni får jeg telefon fra selger for Verisure. Jeg takke nei til å bytte alarmselskap, men jeg nevnte at jeg syntes det var rart Verisure ikke ville ha tilbake utstyret. Selger foreslo at det kunne hentes nå, men jeg takket nei til det, jeg var på veg til ferie. Sa fra at jeg tar kontakt når jeg vet hvor utstyret er. Vet ikke nå hvor utstyret er. Nettopp ankommet på feriested et par dager senere, og får jeg faktura på kr 4000,- som betaling på utstyr. ??!! Ringte Verisure og ba de slette faktura. Det ble gjort. En ukes tid senere begynte jeg å få telefoner vedr. demontering av utstyr. Fortalte de jeg snakket med om at demontering ikke var nødvendig, det var allerede gjort, men jeg må ringe når jeg er hjemme og finner ut hvor dette nå var.Husket ikke hvor det hadde blitt lagt, det var tross alt flere måneder siden posen med utstyr ble fjernet fra entreen. En av de som ringte presterte til å med å si at da kunne de komme innom og lete inne i huset, både i boder og på loft, siden jeg ikke visste hvor det var!! Ny faktura kom - og etter at denne ble slettet, kom inkassosak. (sic!) Fikk beskjed etter noen dager om at inkassosaken var slettet (etter at jeg igjen tok kontakt). Nå har jeg faktisk funnet utstyret som de burde ha hentet i november 2023… Først gidder de ikke hente, og så nesten ett år etterpå så skal de på død og liv ha utstyret?? Men – neste gang de tar kontakt kan jeg gi beskjed om at de kan hente. Jeg har opplevd alle telefoner, fakturaer, inkassokrav og utrivelige ansatte i Verisure som et pes og en form for trakkasering over tid. En ting er sikkert: jeg blir ALDRI kunde igjen. Og til alle der ute: styr unna Verisure!
Var på boligmesse i Kristiansand, kom til Verisure sin stand. Her ble vi møtt med pågående selger som hadde gode tilbud. Jeg ble lokket med, "tegn avtale om boligalarm å få kjøpt Yale doorman for 2990,-. Ordinær pris er 4990,-". Når jeg så opp avtalen hevdet de at Yale Doorman lås var Verisure sin eiendom.
Håpløst dårlig på alt rundt oppsigelse, for lang oppsigelsestid, manglende informasjon, plagsomme selgere som kontakter deg og tilbyr lavere pris, måtte purre de for å få en bekreftelse på oppsigelsen osv...
Stadige prisøkninger. Høye priser på batterier, service o.l.
Hjemme er det helt fint men på hytta er de så som så.Lover en ting men holder det ikke når jeg ringer dem og sier at vi er der for og installere 5g .Dem forhold er seg ikke til det vi sier.🤯🤯
Dyrt. Får ikke beskjed når noe er galt og heller ikke etter en alvorlig (nylig) nedetid av tjenestene deres i forrige uke. (Det gikk ikke an å skru på alarm, og alle brukerkoder ble slettet)