Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
3net
2.5
10 verifiserte omtaler

3net omtaler og erfaringer

Ingen trend

3net har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.5
Middels
10 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#60
Forferdelig
3net er rangert
#60 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler 3net
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 10 omtaler om 3net

FILTRER OMTALER
1
0
0
3
6
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med 3net?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Absolutt ikke fornøyd

Omtale av  Jan A

dårlig internet forbindelse, tv faller ut stadig vekk.. de prøver og preøver, men saken blir ikke løst

Ikke tilpasningsdyktig.

Omtale av  Stein T. Ø

Vil ikke levere riktig tjeneste. Har behov for 10 Mb synkront. Leveres ikke

Forferdelig

Omtale av  Sven

Horrible priser på fibernett. Dårlig kundeservice. Planla fiber i vårt utleiehus, pris 22000.- Styr langt unna dette firmaet. Forferdelig, pengegrisk firma. Femdoblet prisen vi hadde fra tidligere leverandør.

Lite tilgjengelig kundeservice

Omtale av  Anne

Man får ikke kontakt med deres kundeservice når behov for kontakt.

Betenkt.

Omtale av  Asle B

Har tidligere vært kunde men sa opp da det var mye "lagging" enten tv boksen eller nettet. Fikk bare useriøse svar som støv på linja? De har jo monopol på fibernettet her. Så jeg delte opp tv på psrabol og internett påtelenor sitt kobbernett. Fungerte fiiint helt til telenor ikke vil drive service på det nettet mer. Det er 2 månder siden jeg bestilte, men det har nå gått 2 dager uten at de har funnet koblinsboksen. Finner ikke MAK adressen. I utgangspunktet tar det bare minutter å koble til boksenog jeg gjør resten... Sååå skal jeg være uten nett en uke bare fordi jeg blir en smuuuuule irritert?

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Flott kundeservice

Omtale av  Hildur

Hurtig hjelp etter utfall pga lynnedslag. Høflig og god kundebehandling. Jeg hører til i Sørreisa kommune - det har ingen betydning for avstand til der 3net er stasjonert. MEGET FORNØYD !!! Mvh lille my

RÆVVA FIRMA!

Omtale av  Halleluja

Finnes ikke nok tegn til å beskrive dette firma - alt er negativt! Dessverre har firma monopol på levering i området, og slipper ingen andre inn på sine kabler. Firma tar seg til rette på privat eiendom. Ingen info før, under og etter. Det sier litt om firma når Telenor har sakt opp avtalen med firma!!! Dessverre går dette ut over kundene.... Her i området er; Luftsignaler håpløst. Satelitt umulig. I vurderingen av firma, burde det være stjerner på minus siden!!!

Grei hastighet men elendig kundeservice.

Omtale av  Jan

Fraværende kundeservice. Man ringer men ingenting skjer.

Elendig oppfølging av potensielle kunder.

Omtale av  Hans A. N

Det startet med at jeg sendte inn bestilling på fiber 4/7-20. Fikk bekreftelse på bestilling 17/7. At det gikk 2 uker før jeg fikk ordrebekreftelse burde jo fått alarmklokkene til å ringe. Hører så ingenting fra dem. 18/8 purrer jeg på dem og vil gjerne vite når jeg kan forvente innstallasjon da jeg gjerne vil si opp mitt nåværende abb. EN MÅNED OG TO DAGER senere, 20/9 svarer de at de dessverre ikke har et tidsestimat enda men at montør vil ta kontakt. Så kommer et generelt informasjonsskriv om hvordan man bør grave ned kabel til huset og generell informasjon om fibertilkobling pr. epost 27/10, men ingenting spesifikt om vår tilkobling. I slutten av november blir så min avkjøring gravd opp av 3net sine underleverandører og kabel blir lagt et ca. 80 meter opp til min nabos tomtegrense, dette uten at noen av oss har blitt kontaktet. Jeg ringte til 3net 2/12 og fortalte om ulovlig graving og ville gjerne vite når jeg skulle bli kontaktet om hvor jeg ville ha kabel tilført som det var beskrevet i det tidligere nevnte generelle skrivet. Hører som vanlig ingenting og skriver en epost 14/12 hvor jeg sier at saken blir anmeldt om de ikke svarer. 15/12 tar underleverandør Ymber fiber kontakt og beklager ulovlig graving. Deres utførende entreprenør Eltel tar også kontakt og beklager så mye feilen som har skjedd og kan fortelle til meg at de ikke har fått den informasjonen som 3net har sendt ut til sine kunder om at montør skulle kontakte kunder og kan også fortelle at informasjonen i 3net sitt skriv om at vi må kontakte en tredjeperson for å få kabel for tilføring til hus nok vil føre til problemer da de ikke er av samme dimensjon som de bruker. 21/12 skriver jeg en epost til 3net hvor jeg etterlyser informasjon og får overraskende nok svar allerede dagen etter fra daglig leder. Han fraskriver seg arrogant alt ansvar på 3net sine vegne og sier "Vi beklager at informasjonen til deg ikke har vært i henhold til dine forventninger. " Jeg synes selv jeg har vært meget tålmodig og med et slikt arrogant svar så har jeg sagt fra meg min bestilling og bedt dem fjene kabel fra min eiendom. Kommer aldri til å ha noe som helst med 3net å gjøre før jeg ser en total utskifting av ledelse og bedriftskultur.

Upålitelig firma

Omtale av  Søren S

Vi prøvde å bestille fiber i Sørreisa siden februar 2020, men fikk ikke svar. Vi måte ringe flere ganger og vi fikk motstridige informasjoner om tilbud: mindre enn 15000 NOK, mer enn 22000 NOK til slutt, etter 6 måneder. Takk, men nei takk!

Har ikke tilegnet profilen
3net deltar ikke på Bytt.no

3net har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
3net besvarer ikke omtaler

3net har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
3net henter ikke inn tilbakemeldinger

3net benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR