Meny

OBOS OpenNet omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
76
av 85 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
OBOS OpenNet
Filtrer omtaler
2
0
1
2
7
Sorter omtaler etter
Viser av 12 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OBOS OpenNet?
Kristin V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kluss med fakturering"

Inkassovarsel på allerede betalte fakturaer. I sommer kom det ingen faktura, men så kom det plutselig en samlefaktura for 3 måneder fordi de "hadde byttet system og da ble det litt kluss". Kundeservice svarer ikke på mail.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Bilde blir borte, bilder fryser, lyd blir borte, dårlige bilder. Så kommer lyd tilbake uten bilde, Eller bilde tilbake uten lyd. Og dette skjer HELE TIDEN OG SPESIELT OM KVELDEN. Det gjelder ALT som leveres via RiksTV. Det som funker er det som vi abonnerer og betaler for utenom RiksTV .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"

Det må være pinlig for obos å sende ut faktura for ett så dårlig fungerende produkt. Vi har hatt problem med veldig dårlig kvalitet på tjenesten i flere måneder. På tross av dette ramler regning ned postkassen hver måned. Har intet problem med å betale for en rjenedte jeg mottar. Når jeg betaler regning fra Open-Net føler jeg meg bondefanget.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig informasjon og kundeservice"

Dårlig informasjon på hjemmesidene. Det står blant annet ikke noe på driftsmeldinger om at nettet er nede. Når jeg ringer kundeservice, forsøker de ikke å løse noe der og da, men svarer etter lang tid på e-post. Jeg hadde tidligere canal digital. Her svarte de med en gang, gav mye bedre informasjon og løste det aller meste på telefon ved å koble seg opp. Det virker som om kundeservice synes at det er den naturligste ting i verden at man skal være uten internett i lang tid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og laber responstid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabile hastigheter som medfører lagging på all nettbruk og tv. Henvender du deg til kundeservice pr epost kan du påregne minst et par ukers ventetid. utstyret som følger med i standard installasjon (Inteno) virker billig og lite pålitelig.

Nordheim
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Største rasket vi har hatt"

Ikke annet en plunder fra dag 1. Skiftende hastigheter som varierer fra 450mb-1000mb gjør at Riks tv fryser og virker i tide og utide. Sendt email til Opennett, men selvsagt ingen svar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil hastighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig ustabil hastighet som gjør at at film og TV ofte hakker, vises i lavere kvalitet og av og til stopper helt opp. Jeg har koblet direkte med kabel til Apple TV for å sjekke at det ikke er Wi-Fi routeren det er noe feil med. Hastighetsmålinger bekrefter at hastigheten varierer enormt.

Bytt.no
"Hva er din erfaring med OBOS OpenNet?"

Hva er din erfaring med OBOS OpenNet? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Leverer som forventet"

Hastighet og andre tjenester i henhold til spesifikasjon og forventninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Tilfreds"

På min adresse i Sørreisa fungerer det fint. Jevn god hastighet. sjeldent utfall.

Bettina T
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Faller ut hele tiden"
3 syns denne omtalen er nyttig

Faller ut hele tiden. Langsomt når det virker. Virker i blant men vet aldri hvor lenge.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig ustabilt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Manglende nett og tv minst en gang i uka og dårlig kundeservice med korte åpningstider om kvelden

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR