Meny

3net omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til 3net
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
50
av 80 innen
bredbåndsleverandør
17%
anbefaler
3net

"Betenkt."

Omtale om 3net skrevet av Asle B for 02.03.2022 16:36

3net har totalt 6 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med 3net?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Betenkt."

Har tidligere vært kunde men sa opp da det var mye "lagging" enten tv boksen eller nettet. Fikk bare useriøse svar som støv på linja? De har jo monopol på fibernettet her. Så jeg delte opp tv på psrabol og internett påtelenor sitt kobbernett. Fungerte fiiint helt til telenor ikke vil drive service på det nettet mer. Det er 2 månder siden jeg bestilte, men det har nå gått 2 dager uten at de har funnet koblinsboksen. Finner ikke MAK adressen. I utgangspunktet tar det bare minutter å koble til boksenog jeg gjør resten... Sååå skal jeg være uten nett en uke bare fordi jeg blir en smuuuuule irritert?

Bytt.no
"Betenkt." skrev Asle B om 3net

Har du en tilsvarende erfaring med 3net?
Gjør som Asle B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om 3net du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Flott kundeservice"

Hurtig hjelp etter utfall pga lynnedslag. Høflig og god kundebehandling. Jeg hører til i Sørreisa kommune - det har ingen betydning for avstand til der 3net er stasjonert. MEGET FORNØYD !!! Mvh lille my

Halleluja
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"RÆVVA FIRMA!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Finnes ikke nok tegn til å beskrive dette firma - alt er negativt! Dessverre har firma monopol på levering i området, og slipper ingen andre inn på sine kabler. Firma tar seg til rette på privat eiendom. Ingen info før, under og etter. Det sier litt om firma når Telenor har sakt opp avtalen med firma!!! Dessverre går dette ut over kundene.... Her i området er; Luftsignaler håpløst. Satelitt umulig. I vurderingen av firma, burde det være stjerner på minus siden!!!

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Grei hastighet men elendig kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fraværende kundeservice. Man ringer men ingenting skjer.

Hans A. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Elendig oppfølging av potensielle kunder."

Det startet med at jeg sendte inn bestilling på fiber 4/7-20. Fikk bekreftelse på bestilling 17/7. At det gikk 2 uker før jeg fikk ordrebekreftelse burde jo fått alarmklokkene til å ringe. Hører så ingenting fra dem. 18/8 purrer jeg på dem og vil gjerne vite når jeg kan forvente innstallasjon da jeg gjerne vil si opp mitt nåværende abb. EN MÅNED OG TO DAGER senere, 20/9 svarer de at de dessverre ikke har et tidsestimat enda men at montør vil ta kontakt. Så kommer et generelt informasjonsskriv om hvordan man bør grave ned kabel til huset og generell informasjon om fibertilkobling pr. epost 27/10, men ingenting spesifikt om vår tilkobling. I slutten av november blir så min avkjøring gravd opp av 3net sine underleverandører og kabel blir lagt et ca. 80 meter opp til min nabos tomtegrense, dette uten at noen av oss har blitt kontaktet. Jeg ringte til 3net 2/12 og fortalte om ulovlig graving og ville gjerne vite når jeg skulle bli kontaktet om hvor jeg ville ha kabel tilført som det var beskrevet i det tidligere nevnte generelle skrivet. Hører som vanlig ingenting og skriver en epost 14/12 hvor jeg sier at saken blir anmeldt om de ikke svarer. 15/12 tar underleverandør Ymber fiber kontakt og beklager ulovlig graving. Deres utførende entreprenør Eltel tar også kontakt og beklager så mye feilen som har skjedd og kan fortelle til meg at de ikke har fått den informasjonen som 3net har sendt ut til sine kunder om at montør skulle kontakte kunder og kan også fortelle at informasjonen i 3net sitt skriv om at vi må kontakte en tredjeperson for å få kabel for tilføring til hus nok vil føre til problemer da de ikke er av samme dimensjon som de bruker. 21/12 skriver jeg en epost til 3net hvor jeg etterlyser informasjon og får overraskende nok svar allerede dagen etter fra daglig leder. Han fraskriver seg arrogant alt ansvar på 3net sine vegne og sier "Vi beklager at informasjonen til deg ikke har vært i henhold til dine forventninger. " Jeg synes selv jeg har vært meget tålmodig og med et slikt arrogant svar så har jeg sagt fra meg min bestilling og bedt dem fjene kabel fra min eiendom. Kommer aldri til å ha noe som helst med 3net å gjøre før jeg ser en total utskifting av ledelse og bedriftskultur.

3net har totalt 6 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR