Sammenling. Bytt. Spar.
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2023
Altibox Bredbånd
2.2
277 verifiserte omtaler

Altibox Bredbånd omtaler og erfaringer

2.2
Dårlig
277 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#72
Dårlig
Altibox Bredbånd er rangert
#72 av 81 bredbåndsleverandører
24%
Dårlig
24% anbefaler Altibox Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 277 omtaler om Altibox Bredbånd

FILTRER OMTALER
43
11
25
57
141
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Altibox Bredbånd
Altibox Bredbånd har 277 verifiserte omtaler på Bytt.no

Beste nettleverandør med minst nedetid

Omtale av  Lars S

Rett og slett beste internett leverandøren, best backbone i nettet. Leverer linja de skal, sjeldent nedetid. Veldig gode priser dersom man har tilknytning via borettslag el tilsvarende. Pris ser jeg er noe høy dersom man ikke har noe spesiell avtale men desidert beste nettleverandøren, må nesten over på bedriftslinjer og mørkfiber dersom man skal ha noe bedre. Hilsen fibermontør

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Altibox Bredbånd?
Tar 2 minutt

Stabilt, Stabilt, Stabilt

Omtale av  Stian

Er du en av dem med en smule interesse for teknologi, og er fullstendig klar over at wifi kan være ustabilt når hjemmesentralen er plassert i kjelleren, inni et atomsikkert sikringsskap, så er dette selskapet noe for deg. Flere her inne klager på Wifi, men dessverre har de ikke noen andre å skylde på enn seg selv. Gjør litt research, les litt om Wifi, forstå at det nytter ikke at hele blokka er på samme Wifi kanal, og du forventer at stabiliteten skal være på topp! Jeg betaler for oppkobling til Internett, og utfall har ikke eksistert på 7 år utenom planlagt vedlikehold som alltid skjer på natta. Kjører uten hjemmesentral, egen router og wifi access punkt rundt i huset. Kabel til det som kan kables for best stabilitet, for Wifi er aldri en garanti for stabilitet. Skjer det noe med fiberen din inn til boligen er feilretting 1 virkedag etterpå, som ingen av verken Telia eller Telenor har. 24/7 kundeservice har de også som er nyttig for de som behøver dette.

Stabilt og udiskutabelt brukervennlig

Omtale av  Eee

Etter nesten 10 år som kunde har det bare ved et tilfelle vært en uheldig gravemaskinfører som kuttet linjen til noen titalls-tusen abonnenter i 2 dager. Utover det har det vær stabilt og tidvis høyere hastighet enn oppgitt. Har rett og slett aldri trengt å tenke på kapasiteten på linjen. Uproblematisk med 4 pågående videokonferanse-strømmer samtidig, i tillegg til streaming på barnerommene. Gratis bytte av modem ble uoppfordret utført av installatør for å imøtekomme teknisk utvikling, selvsagt med god varsling i forkant. Helt ukomplisert og brukervennlig fiberlinje rett og slett.

Elending kundebehandling

Omtale av  Karl J

Lite løsningsorienterte / kundevennlige. får ikke den farten du betaler for.

Ustabilt nett, dyrt og ikke mulighet til å styre innstillinger på ruter lokalt

Omtale av  Huttetu

Håpløst at de har flyttet instillinger på ruter til mine sider. Masse funksjonalitet er forsvunnet, og blant annet mulighet til foreldrekontroll via Iopsis grensesnittet. Nettet er tidvis ustabilt og prisene stive også.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dette selskapet utnytter monopolstillingen sin i området jeg bor i

Omtale av  Vidar

Betaler for 100-100 de leverer 50-50 (har målt m kabel i ruter) Hadde 30-30 som var mer en nok for meg. Men denne pakken leverer de ikke lenger,? De tror vist jeg kan lese avisen mye fortere om jeg betaler dobbel pris Når de har monopol på en tjeneste trenger de ikke spørre kunden om hvilket behov de har de har full kontroll og gjør akkurat som de vil med priser og hastigheter

Fakturarot!

Omtale av  Monica

I fjor høst ble jeg abonnent hos Eidsiva Bredbånd, de sa ingenting om at jeg bandt meg for 1år. WiFi har fungert noenlunde bra, og ingen problemer med å betale faktura. Så slo de seg sammen (?) med Altibox i Mai/Juni iår, og da begynte de å rote med fakturaene. Jeg har betalt både for Juni og Juli, men det "kan de ikke se"! De har fått en kopi av kvittering fra min bank, men da fant de på en unnskyldning om at det kanskje er banken som har gjort noe galt? 🤔 Det er det ikke, da jeg betalte andre fakturaer samtidig, og der er alt i orden. Alt rotet starta da de slo seg sammen med altibox, så kanskje det er der "skoen trykker", men det har jeg ikke fått noe svar på ennå, da den eneste behandleren er på ferie. Jeg håper på en god løsning mht dette, og at Eidsiva Bredbånd / altibox kan begynne å ta deres kunder på alvor!

Altibox Bredbånd har 277 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Altibox Bredbånd mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av bedrifter
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR