Meny

Fiberbredbånd fra Altibox Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Altibox Bredbånd
Bytt på nettsidene til Altibox Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Fiberbredbånd 100/100
Fiberbredbånd - Altibox Bredbånd
170 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
679 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 200/200
Fiberbredbånd - Altibox Bredbånd
170 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
779 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 300/300
Fiberbredbånd - Altibox Bredbånd
170 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
879 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 500/500
Fiberbredbånd - Altibox Bredbånd
170 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 1000/1000
Fiberbredbånd - Altibox Bredbånd
170 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
1299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Altibox Bredbånd omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
76
av 88 innen
bredbåndsleverandør
26%
anbefaler
Altibox Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"

Har nå i hele februar mistet nett med jevne mellomrom. opptil 10 ganger per dag. Helt umulig og spille online. Søple selskap som ikke lar meg sjekke driftstatus for område

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Ta tak!"

Når en får så mye negativ tilbakemelding bør det ringe en bjelle hos de ansvarlige i dette selskapet. Har selv ingen annen mulighet for andre tilbydere, og det sier sitt at jeg nå snart har ventet 3 mnd. for en oppgradering av bredbånshastigheten vår..... Stabilitetsmessig er det veldig bra, har ikke opplevd noe nedetid. Skjerpings!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Utnytter monopolstilling, levere ikke hastighet man blir lovet og tilbyr pakker med uønsket innhold"

Overpriset, dårlig. Klassisk kabelleveradør som utnytter monopolstilling til å presse kundene til å kjøpe uønsket innhold til en altfor høy pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Si opp! Prisøkning på prisøkning."

Altibox startet med å tilby fibernett til under 500kr nå blir prisen skrudd opp igjen for tredje gang og vi ender opp med det billigste abonnement til en pris av.... 719 kroner. Nå har det gått for langt, og jeg har sagt opp mitt fiber abonnement. Vi har jo selvfølgelig ingen andre som vi kan bytte til så nå blir det deling av nett fra mobilen fremmover. Jeg syntes at det er helt villt at prisene på fiber er dyrere en de fleste mobilbredbåndene på markedet og nå som vi har selskaper som tilbyr 3mb grense etter at du har brukt 150gb (eller 5gb om dagen) for 500kr så er det på tide å bytte.

Ragnhild A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke det vi ble lovet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi hadde Altibox for noen år siden, men byttet til canal digital pga for ustabilt internett. vi ble nå kontaktet av selger fra Altibox som sier alt er nå fikset og oppdatert, så vi tenkte at nå kan vi gå over til fiber igjen. 1 februar startet vi, og har ikke fått sett tv siden da... det spraker, blinker og lyden blir borte. Internettet er bra til tider, men upålitelig. plutselig er nettet så variabelt at vi får ikke brukt det. Pratet med kundeservice i flere dager, ny person hver gang og nye råd blir gitt hver gang, helt ubrukelig.... de har helt klart standard fraser de kommer med. de sier alt ser bra ut og vi må restarte og sjekke kabler!!!! jo da...hvor mange ganger må en restarte da? hvor mange kabler må vi kjøpe? Vi vil bare få dette i orden og få det vi betaler for. Skulle ønske de kunne gitt mer oppfølging når vi har et problem som gjør at vi ikke får brukt produktet vi betaler for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mye rot og vanskelig å klage"
3 syns denne omtalen er nyttig

Installering var problematisk. Når det var løst etter noen å ha tatt noenfridager hjemme, fungerte ikke båndhastigheten. Vi ble nektet servicemann, men fikk dette etter ca 1-2 års klaging med trussel om å bytte leverandør på tross av video opptak av skurr på TV signaler etc. Servicemann oppdaget feilen. Altibox-Viken Fiber frasa seg "ansvar for feilen" på tross av installasjo- booking via Altibox-Viken Fiber. Vi hadde betalte dobbelt og anslår tapet være ca 7000kr. Ingen unnskyldning, ingen erstatning. Kun beskjed om at klagen avvises. Vurderer selvsagt bytte leverandør. Mange forbedringspunkter her som altibox gjerne kunne tatt innover seg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Du har ingen andre alternativer så de skrur opp prisene om og om igjen"
6 syns denne omtalen er nyttig

De er absolutt dyrest og pusher hastigheter du rett og slett ikke trenger. Hele tiden rettferdiggjør de prisøkningen med å fjerne laveste pristrinn/hastighet og si man får mer for pengene.

Khurram D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kjempe fornøyd med fiber fra Altibox/Vikenfiber"

Aldri hatt så stabil nett og hastighet. God service også. Full pott fra meg

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR