Meny

Altibox Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Altibox Bredbånd
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
75
av 81 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
Altibox Bredbånd

"Super hastighet"

Omtale om Altibox Bredbånd skrevet av Simon for 17.10.2022 11:45

Altibox Bredbånd har totalt 259 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Altibox Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Super hastighet"

Får det du betaler for. Ikke hatt en eneste dag nede. God kundeservice.

Bytt.no
"Super hastighet" skrev Simon om Altibox Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Altibox Bredbånd?
Gjør som Simon og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Monopolistisk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Må bruke Google nest som mesh, hvis ikke, så får en ikke bruke strømmetjenestene en har BETALT for. Skikkelig ugreit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd, men dyrt"

Synes det er for dyrt med tv og Internett. Prøver å finne et bedre tilbud.

Drammen94
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Høy pris - elendig kvalitet på både tjenester og kundeservice."
4 syns denne omtalen er nyttig

Utrolig dårlige signaler fra routeren, eneste som fungerer uten opphold er kablet tilkobling til TV. Ustabilt nett som gjør at enhetene som er koblet til trådløst detter ut og må kobles til på nytt. Prøvd Mesh-nettverk som fungerte i en kort periode, men enhetene fortsatte å dette ut. Beskjed fra kundeservice hver gang jeg tok kontakt: - Restart routeren eller reset routeren.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke som forventet"

500/500 er i praksis 150/160. Til tross for relevant råd fra Kundeservice får man ikke bedre hastighet. Til slutt får man inntrykk av det er såå mange forutsetninger som skal fungere på eget utstyr, at det er eget utstyr det er noe galt med. Og hvis en tekniker fra dem skal komme å måle hastigheten med spesialutstyr (hvorfor trenger dem det?), må det påregnes å betale for dette selv, dersom feilen ikke ligger hos Altibox. Burde ikke Altibox levert dokumentasjon på at de leverer det man betaler for først???

Altibox Bredbånd har totalt 259 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR