Får det du betaler for. Ikke hatt en eneste dag nede. God kundeservice.
Har du en tilsvarende erfaring med Altibox Bredbånd?
Gjør som Simon og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Altibox Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Må bruke Google nest som mesh, hvis ikke, så får en ikke bruke strømmetjenestene en har BETALT for. Skikkelig ugreit.
Synes det er for dyrt med tv og Internett. Prøver å finne et bedre tilbud.
Utrolig dårlige signaler fra routeren, eneste som fungerer uten opphold er kablet tilkobling til TV. Ustabilt nett som gjør at enhetene som er koblet til trådløst detter ut og må kobles til på nytt. Prøvd Mesh-nettverk som fungerte i en kort periode, men enhetene fortsatte å dette ut. Beskjed fra kundeservice hver gang jeg tok kontakt: - Restart routeren eller reset routeren.
500/500 er i praksis 150/160. Til tross for relevant råd fra Kundeservice får man ikke bedre hastighet. Til slutt får man inntrykk av det er såå mange forutsetninger som skal fungere på eget utstyr, at det er eget utstyr det er noe galt med. Og hvis en tekniker fra dem skal komme å måle hastigheten med spesialutstyr (hvorfor trenger dem det?), må det påregnes å betale for dette selv, dersom feilen ikke ligger hos Altibox. Burde ikke Altibox levert dokumentasjon på at de leverer det man betaler for først???