Da jeg bestilte så var de super rask og monterte utstyr i leilighet. Skulle komme og ferdigstille etter noen dager(det var helg). Siden er jeg fått bare tull servert. Har nå gått over to uker siden det skulle vært ferdig. Montør står og lyger meg rett i trynet!!! Er nå lørdag, mandag blir det kansellert
Har du en tilsvarende erfaring med Bofiber?
Gjør som Even og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bofiber du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Styr unna Bofiber. De er fullstendig useriøse. Kommer ikke til avtaler, svarer ikke på telefon eller meldinger. De skulle installere fiber i juni, men dukket ikke opp. Det har nå gått fire mnd. og vi har fortsatt ikke fiber.

I hovedsak stabil linje. Får som regel vesentlig høyere hastighet enn bestilt. Sjelden problemer. Går greit å nå kundeservice ved behov. Problemer vi har hatt er flere år tilbake.
Mye feil og tull. De tar ikke vakttelefonen hvis du trenger hjelp etter stengetid. De har tatt mange "spanske". Plutselig, uten varsel, overtok NextGenTel abbonnementet.
Monterte 90% av bredbånd. Skulle komme neste dag for å fullføre. De kom ikke og var ikke mulig å komme i kontakt med. Det tok en uke....