Brdy opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få svar, blir det feil må man betale for å få montør til å komme til hytta for og fikse problemet, ellers må man gjøre det selv :(
bestilte brdy,, kom en montør her var ikke optimale signaler,,send hele pakke tilbake sa han..ringte de sa at pakken var sendt tilbake....men da må jeg bet,for 3mnd,,,for noe som jeg ,,,montør,,,,ikke har koplet til.
God kundebehandling. Teknisk bra support. Rask tilsendt nytt utstyr ved evt. feil
Skikkelig hyggelig, imøtekommende, ryddig og høflig medarbeider. Problemet er fikset med en gang! Takk for det! Anbefales!!
Har byttet til Brdy og er sjeleglad. Har bredbånd over 4g/5g. Vanvittig enkelt å montere og virker rett ut av boksen. Hadde lite og ingenting å si hvor jeg monterte antenne på huset. Har den nå på innsiden av vindu. Veldig stabilt nett og høyere hastighet enn forventet. Endelig noen som er reell utfordrer til monopolene på foæiber og kabel.
har brukt satelitt brebånd i 2 år å har fungert bra.fikk hjelp fra kundeservise når antenna vart omskipla å da lasta jeg ned en app så jeg justerte sjøl.ikke noe problem.fikk tilbud om ei ny type antenne som går via telenor som jeg limte på innsidn av ruta å den fungere perfekt.raskt nett å tv👍👍👍👍👍
dobbelfakturert fikk bedskjed im at det skulle fikses, fikk inkasso 2 uker senere. De svarer ikke på mail, chat eller på tlf.