Meny

Breiband.no omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 85 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
Breiband.no
Filtrer omtaler
15
13
1
11
113
Sorter omtaler etter
Viser av 153 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Breiband.no?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fornøyd kunde"

Bor i et område hvor ingen andre enn breiband.no kan levere, men det gjør ingenting, for med breiband har jeg alltid nett, og om jeg har problemer får jeg kjempe god hjelp av kundeservice.

Svar fra Breiband.no
02.12.2019 10.47
Hei Bjørg,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Er hakket bedre enn breiband"

Jeg har hatt det i snart 6 mndr, vært ustabilt og langt fra det jeg har måttet betale. Fikk bindingstid på 1år men i og med endring i avtalevilkår har jeg nå mulighet til å si opp mitt abonnement... Men det skal ikke være lett! Telefonsamtaler med en eller annen engelsktalende blir brutt, veldig tilfeldig, når jeg ber om en email adresse som fungere eller når jeg skulle lese opp Mac koden på ruteren. Jeg har sendt skriftlig avslutning til alle mailer som jeg har kunnet funnet (står ikke opplyst om hvor man skal sende mail og man får ikke svart til avsender) så i og med jeg har sendt skriftlig at jeg ikke ønsker abonnement mer, så velger jeg også å stoppe å betale. Skriver dette på mobilen med 4g fra Ice (som er mye rimeligere og bedre på alle måter) siden verken pc, xbox eller mobilen får kommet seg på nett. Så kort fortalt: om du filr neglene med vinkelsliper og bruk sandpapir som håndkle; kjøp breiband. Og gjerne kontakt meg per mail.

Sinnagutt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Så og si ubrukelig..."

Hatt breiband i snart i 3 år. Har aldri vært bortig nåkka så ustabilt å dårlig nett før. Røyksignal e jo faktisk mer stabilt å solid. Breiband.no e unødvendig åverprisa å ustabilt.

Svar fra Breiband.no
25.11.2019 09.51
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Jeg finner deg ikke i vårt system, vil du være snill å sende meg en mail på tilbakemelding@breiband.no med kundenummer, så skal jeg jeg hjelpe deg.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kjempefornøyd med Breiband"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stabilt og raskt nett, vi får den hastigheten vi betaler for. Fungerer til alt vi bruker det til også når jeg jobber hjemmefra, god dekning overalt i huset.

Svar fra Breiband.no
17.11.2019 21.04
Hei Kristin,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Marianne E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Supert bredbånd"

Hei, dette er et supert bredbånd. Det er nesten aldri nede. Vi har en sønn som spiller masse og det funker som bare det. Vi er veldig fornøyd. - Marianne

Svar fra Breiband.no
17.11.2019 21.03
Hei Marianne,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Godt fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt breiband i 3 år nå. Har ikke noe negativt å si. Funker å se film/serier på Netflix og Viaplay, spille online er heller ikke noe problem. 5 stjerner fra meg!

Svar fra Breiband.no
13.11.2019 14.01
Hei Stig,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lover mer enn det leverer"

Styr unna. Ett år Internett med 2 mb i sekundet, bare man flytter på ruteren så går det blå ringen over til hvit ring og man mister tilkobling til Internett. Det går generelt latterlig sakte utover kvelden når kapasiteten blir spist opp av naboer med samme ønske om å komme seg på nett. Det er faktisk langt bedre å ikke ha noe nett enn å ha ett nett så tregt som dette. Om de tvinger meg til å skru ned den parabolen sjøl så skal jeg smøre den inn med møkk før jeg sender den tilbake.

Svar fra Breiband.no
25.11.2019 09.51
Hei Glenn,
Takk for din tilbakemelding.
Jeg finner deg ikke i vårt system, vil du være snill å sende meg en mail på tilbakemelding@breiband.no med kundenummer, så skal jeg jeg hjelpe deg.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Det er det mest ræva internettet jeg har vært borti!"

Det er det mest ræva internettet jeg har vært borti! MÅ binde deg 1 år, super tregt, stopper hele tia, får ikke lasta ned noenting, og når jeg endelig får sagt opp må jeg jaggu betale en ekstra måned! Og får beskjed om og plukke ned parabolen selv, og sende noen deler jeg ikke aner hva er også må jeg da betale det i tillegg!? Ting som blir lovet av dere holdes ikke og kundeservice finnes ikke.

Svar fra Breiband.no
11.11.2019 20.06
Hei Line,
Takk for din tilbakemelding.
Er du Breiband.no kunde så send meg gjerne en mail på tilbakemelding@breiband.no, så skal jeg se om det er noe jeg kan gjøre for deg.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig bra service og stabilt bredbånd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positive opplevelser med Breiband.no, både med kundebehandling og bredbåndet utstyret. Har prøvd flere leverandører de siste årene som ikke har klart å levere stabilt bredbånd til oss. Etter vi byttet til breiband.no har vi ikke hatt problemer og de er konkurransedyktige på pris. Jeg kan anbefale Breiband.no etter egne opplevelser.

Svar fra Breiband.no
11.11.2019 09.55
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og liten kapasitet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Detter ut hele tiden, Elendig kundeservice, Ping på over 200. Unngå Breiband til en hver pris. Jeg kommer til å bytte til mobilt bredbånd. Etter å ha vært Breiband-kunde i flere år, så har jeg ingenting bra å si. Jeg har så vidt det er nettverk hjemme, de har oftere problemer enn du kan tenke deg, og kundeservice finnes det ikke noenting av. Siden jeg ikke bor sentralt så har jeg ingen mulighet til å få annet nettverk enn breiband eller mobilt bredbånd. Men siden nettverksforbruket er ganske høyt med tanke på spilling og slikt, så blir det alt for dyrt å ha mobilt bredbånd. Ikke engang tenk tanken på å bli kunde hos breiband, det er faktisk mye bedre uten nett enn å være kunde hos dem.

Svar fra Breiband.no
04.11.2019 14.38
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Jeg finner deg ikke i vårt system, vil du være snill å sende meg en mail på tilbakemelding@breiband.no med kundenummer, så skal jeg jeg hjelpe deg.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Via satelitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt via satelitt några uker nu. Er helt nøgd med produkten. Har hørt mye omtalande om att de ikke er nåe og ha. Men vi tykk de er bra nett her nu.

Svar fra Breiband.no
29.10.2019 09.31
Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med nettet.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Veldig hyggelig og effektiv bistand :-)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tok kontakt for å avklare ujevn og for lav hastighet på breibandet, og fikk opplysninger om alternative pakkeløsninger for bedring av både hastighet og månedlig forbruk. Har nå fått hjelp til å endre abonnementet til bedre hastighet og et høyere forbruk pr. mnd. Tusen takk for god hjelp..:-)

Svar fra Breiband.no
25.10.2019 14.30
Hei Atle,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våre. Så din tilbakemelding settes stor pris på.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig bra kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt nettet i mange år, det er utmerket kundeservice og behandling, når jeg har hatt behov for det. Har super dekning og raskt nett, til tross for en grissgrend boplass.

Svar fra Breiband.no
24.10.2019 11.39
Hei Kjersti,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våre. Så din tilbakemelding settes stor pris på.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var uheldig og fikk dratt ut kontakt og antenne på routeren litt for sent da det begynte å tordne. Ringte kundeservice og fikk ny router i posten noen dager senere. Ikke noe problem. Har også ringt kundeservice for hjelp når nettet har vært nede (skjer SVÆRT sjelden nå, var et problem for to-tre år siden) og har fått veldig god informasjon og feilen er som regel rettet veldig fort. Var misfornøyd med Breiband før (2-3 år siden), da var det mye rot. Virker som det er andre som har overtatt firmaet? Ikke sammenlignbart med før ihvertfall. Veldig bra nå, kan anbefales!

Svar fra Breiband.no
07.10.2019 10.32
Hei Torill,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våres. Så tilbakemeldingen din settes stor pris på.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Mikael Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget sterk kandidat i min personlig konkurranse "Årets mest hårreisende kundeopplevelse"!"

Nå har jeg endelig fått brukt mitt angrerett ved kjøp av satellittbredbånd fra dem. Det har gått 3 uker fra bestilling, og jeg har ikke fått pakken med satellitt utstyret som var sendt til meg. Det hjalp aldri å be dem om å finne ut hvor pakken er via epost, så jeg måtte bestandig ringe. Å nå dem via telefon var relativt lett, men det hjalp ikke uansett, for ingen kunne fortelle hvor pakken er i løpet av to uker, og jeg fikk heller ikke noe sporingsnummer fra dem, og ingen forklaring på hvorfor finner de det så vanskelig å samarbeide i så standardisert spørsmål som leveranse av ordre forutsettes til å være. Svarene som fulgte var stortsett usikre og ikke resultatorienterte. Til slutt har jeg fått vite at ordren var sittende på en Postnord terminal i ca 100 km fra meg i disse to ukene. Også har jeg blitt lovet at pakken ankommer min post i butikk neste dag. Det har ikke skjedd en, to og tre dager etter denne telefonsamtale. Uten at jeg ville noe videre avklaring, har jeg sagt opp avtalen. Håper at de klarer å få tilbake sitt utstyr uten å blande meg inn videre i dette. For ellers finnes det ikke lavere karakter enn 1 her.. Har aldri før skjønt at det går an å spille bort så enormt med tid med firmaets kundeservice FØR å få teste selve produktet! OBS! USERIØST FIRMA!

Svar fra Breiband.no
04.10.2019 12.51
Hei Mikael,
Takk for din tilbakemelding.
Jeg fikk kollegaen min i Via Bredbånd til å søkte deg opp,men vi fant ingen Mikael i dems system. Det er derfor dessverre vanskelig å vite hvorfor du ikke fikk hjelp ved første henvendelse. Dersom en kunde ikke mottar pakken fordi den er sendt til feil postkontor er rutinen våres at vi skal sende ut nytt utstyr til kunden med en gang, jeg beklager at det ikke har blitt gjort i ditt tilfelle. Kan du være så snill å sende meg kundenummeret ditt i en mail på tilbakemelding@breiband.no, slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden. Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdeligt produkt. Både nett og kundeservice"

Dyrt. Nett detter stadig ut og må resette hele tide. Prøvd med skrotet de leverer(må kjøpes i pakke) og dyre routere. Noe bedre med egenkjøpt router men fortsatt dagligt med problemer.. styr unna!!!

Svar fra Breiband.no
19.09.2019 13.25
Hei,
Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Jeg finner deg ikke på navn så får dessverre ikke hjulpet deg her direkte. Hvis du sender meg en e-post til tilbakemelding@breiband.no så skal jeg se på saken din.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Viasat satellite internet"

Siste måneden har modemet vært av, på feilmelding så kan support ikke rette feil, har vært kunde i ett år og lagt god viljen til i håp om at dette skulle være ett greit produkt. Det er det virkelig ikke! Kan ikke kontakte verdens raskeste dns 1.1.1.1 dette er noe support har hatt 1 år på å fikse, svaret jeg fikk på klagen var at jeg måtte koble vekk devicer å måle hastigheten på nytt... Dette sier jo sitt om kundeservice i grunnen, modemet er bygget av dårlige komponenter slik at en kan ikke forvente det faktisk yter optimalt etter ett halvt år med bruk. Her har modemet vært på siden jeg mottok det for 10 måneder siden den siste perioden har en måttet resette modemet hver dag! Om en kontakter kundeservice så vil en bare få beskjed om at kvoten er enten oppbrukt eller at det virker som det skal. Noe det på langt nær gjør, skriftlig oppsigelse sendt denne er ikke blitt besvart slik at jeg regner med at her må jeg ta en kamp når pengene stopper. Obs obs styr unna! Samme gjelder også der en bruker bakke nettet har flere som opplever store problemer også der!

Svar fra Breiband.no
16.09.2019 15.15
Hei,
Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Jeg finner deg ikke på navn så får dessverre ikke hjulpet deg her direkte. Hvis du sender meg en e-post til tilbakemelding@breiband.no så skal jeg få en av mine kolleger på Via Bredbånd til å hjelpe deg.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Søppel. Hadde først radiobredbånd fra Breidband.no..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde først radiobredbånd fra Breidband.no. I begynnelsen fungerte det faktisk temmelig bra. Men ble gradvis værre og værre ettersom det ble mer press på kapasiteten på den "senderen" jeg var på. Fikk tilslutt nok og ringte og klaget. Kundebehandler kikket på kartet sitt og påstod at jeg skulle ha sikt til en annen sender. Ok sa jeg, det høres rart ut. Kan dere sende en servicekar til å sjekke og evt flytte meg over på den da? "Ble da bedt om å gå opp på taket og se om jeg hadde synslinje til den aktuelle senderen. (Er mange km i luftlinje.) Det er ikke nødvendig sa jeg, for det er ikke mulig for meg å ha synslinje til den senderen du prater om. Endte opp med at jeg gjorde det allikevel, bare for å legge den død. Fikk da beskjed om at det eneste alternativet de da hadde til meg var satelittbredbånd. Det var jeg i utgangspunktet ikke spesielt intr i, men da det var eneste alternativ, så sa jeg at han fikk gi meg et godt tilbud. Det skal jeg sa han. og avsluttet samtalen. etter 15 min fikk jeg epost om at abonnementet mitt var sagt opp, og en link til prissiden for satelittbredbånd.. litt av et tilbud.. Endte stadig opp med å tegne nytt satelitt abo.. Erfaringen der var lite tilfrestillende.. men da det var eneste alternativ, holdt jeg ut en stund. Ble så tipset av en bekjent om Viasat satelittbredbånd.. burde gjort litt bedre undersøkelser før jeg byttet, for det er jo samme firma.. bare ENDA dårligere kundeservice en Breiband.no. Reklamerte med at man kunne se forbruk staus etc (som hos Breiband.no) men ikke noe av dette er tilgjengelig på Min Side. Kundeservice svarer ikke på eposter etc. STYR LANGT UNNA

Svar fra Breiband.no
19.08.2019 10.12
Hei Kim,
Dette høres ikke helt bra ut i det hele tatt. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så ta gjerne kontakt med meg på e-post adresse tilbakemelding@breiband.no så skal jeg få en av mine kolleger på Via Bredbånd til å hjelpe deg.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tar dårlig kundeservice til nye høyder. Helt ubrukelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Måtte le da jeg nå skulle ringe kundeservice for å fortelle at nettet har vært nede i over en uke. Den automatiske svareren hakker og skurrer, får helt vondt i øra, i tillegg umulig å høre hva hun sier. "Vi er tilgjengelig mandag-fredag 08-18 og lørdag 10-14." Da jeg ringte var klokka 10:40, av det lille det gikk an å forstå hørte jeg i hvert fall "kundesenter er nå stengt". Under står det "Chat med oss" men ingen knapp eller link til chatten. Unngå Breiband til en hver pris. Jeg kommer til å bytte til mobilt bredbånd.

Svar fra Breiband.no
19.08.2019 10.11
Hei Erik,
Vi har dessverre opplevd noe feil med telefon linjene våre i det siste men dette skal være rettet opp i nå. Beklager ulempene dette medførte deg.
Hvis du støter på dette problemet igjen skal det holde å trykke "1" så kommer du gjennom til oss på tross av hakkingen. Hvis du fortsatt trenger hjelp med noe er det bare å ta kontakt oss igjen!
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Tone I. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste isp i Norge"

Jeg har hatt disse i form av datterselskap i et år nå. Dritten funker ikke når det regner eller når det blåser, er lite hjelp å få når du klager, bare veldig mye av at de peker fingeren tilbake på kunden. Når du betaler 639 kr mnd for et produkt forventer du et stabilt produkt, og ikke noe elendige greier. Spar dere selv for sorg og styr unna breiband.no og via-internett som er datterselskap. Løgn og bedrag i markedsføringen!

Svar fra Breiband.no
19.08.2019 10.11
Hei Tone,
Så trist å høre at du ikke er fornøyd med Via Bredbånd.
Jeg får deg dessverre ikke opp i vårt system ettersom du er en Via bredbåns kunde. Vil du være snill og sende meg en mail på tilbakemelding@breiband.no, så skal jeg få en av mine kolleger på Via Bredbånd til å hjelpe deg.
Ønsker deg en fin dag.

Mvh Trude i Breiband.no
Anita V. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke telefonkontakt"

Får ikke telefonkontakt. Det er bare skurring på tlf svarer. Ingen feil på min tlf. Siden jeg kan ring alle andre.

Svar fra Breiband.no
09.08.2019 11.42
Hei Anita,

Vi har dessverre opplevd noe feil med telefon linjene våre enkelte helgedager den siste tiden. Vi jobber med leverandøren vår for å fikse disse problemene, beklager ulempen det medfører. Hvis du støter på dette igjen skal det holde å trykke "1" så kommer du gjennom til oss på tross av hakkingen. Hvis du fortsatt trenger hjelp med noe er det bare å ta kontakt oss igjen!

Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Godt fornøyd, so far"

Var veldig skeptisk pga dårlig omtale her, men tok sjansen da jeg regner med at de som er fornøyd gidder ikke anmelde her. Så da går jo snittet ned. Har hatt Nextgentel adsl i mange år (med langt linjestrekk), og dette er en stor oppgradering i mulig hastighet. Fra 8 til 20 MBA. Veldig bra, men dere kan bli raskere å svare på telefon.

Svar fra Breiband.no
12.07.2019 23.32
Hei Erik,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre du er fornøyd med den nye bredbåndforbindelsen din! Vi jobber forøvrig alltid med å bemanne telefon og chat tilstrekkelig slik at svartiden er lav, beklager om du har opplevd å måtte vente på svar.

Mvh Håkon i Breiband.no
Jan I. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Anbefales absolutt ikke."
2 syns denne omtalen er nyttig

Svakt signal Dyrt Lite hjelp hos suport Ved avsluttning måtte jeg betale for to mnd som det ikke var i bruk. Ved avsluttning fikk jeg tilbud om å beholde satelittutstyr imot å svare ?JA? da jeg svarte med kun JA ble jeg fakturert.

Svar fra Breiband.no
05.07.2019 13.22
Hei Jan,

Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med tjenesten vår og beklager om du opplever å ikke ha fått den hjelpen du fortjener. Jeg ser du har vært i kontakt oss etter denne meldingen og fått ordnet det siste punktet, der hadde det dessverre skjedd en feil og det beklager vi på det sterkeste.

Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Er ok så langt"

Til nå er det helt ok skulle ha vært noe høyere hastighet har nå 150GB abo hos Breiband.no er ganske dyrt pr måned over kr1000.- til Viaplay,Youtube og Netflix virker ok får så hvit nok hastighet til UHD på Netflix til min UHD-HDR+ SmartTV, hører at det skal bygges Fiber men er ikke sikker om det kommer her jeg bor i Malangen, Balsfjord

Svar fra Breiband.no
05.07.2019 11.41
Hei Birgit,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med tjenesten vi leverer! Jeg hjelper deg gjerne se om vi har et produkt som passer bedre til ditt bruk om du ønsker, send meg en mail på tilbakemelding@breiband.no så kommer jeg tilbake til deg.

Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig og dyrt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Leverer aldri det man betaler for spesielt om kvelden når hele øya sitter på Netflix. Minst en gang per måned er man uten internett, denne måneden en hel helg og ingen "kundeservice" før mandag. I tillegg prisøkning for at andre regioner får bedre internett og her blir det bare verre og verre...

Svar fra Breiband.no
27.06.2019 12.53
Hei Claudia,

Dette høres ikke bra ut. Jeg finner ikke kundeforholdet ditt så kan dessverre ikke uttale meg om hva som kan ha vært galt i dette tilfellet. Jeg anbefaler at du sender meg en mail på tilbakemelding@breiband.no så skal jeg se nærmere på dette for deg.

Mvh Håkon i Breiband.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR