Det lønner seg å sammenligne
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

Breiband.no omtaler og erfaringer

Les alle 19 omtaler og erfaringer om Breiband.no

19 omtaler
Breiband.no
Rangert #11 av 11
innen bredbånd
Dårlig
1,9
AV 5
1,4
Kundetilfredshet
Forferdelig
1,5
Kundeservice
Dårlig
1,6
Opplevd hastighet
Dårlig
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 19 omtaler om Breiband.no sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
Breiband.no?
skriv omtale
FILTRER
Sammendrag
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av Breiband.no
Hva synes du?
"Hittil den verste internettleverandøren jeg har prøvd"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Andreas
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Nettet faller ut et par ganger for dagen, ofte bare for kortere tidsperioder. Rundt en gang i kvartalet forsvinner det i flere uker av gangen. Kundeservice viser ingen tegn til ønske om å løse problemet, og legger skylden på kundens ruter, selv om problemet er at breiband sitt utstyr ikke mottar signal.

Skulle gjerne byttet, men avstanden til sentral er for lang til at nettverk over telefonkabel er mulig.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Blitt mye bedre"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Omtalen omhandler

Breiband.no har blitt mye bedre siste årene, ranker derfor 4/5 da de har blitt mye flinkere, kommer faktisk igjennom på telefonen nå! Haha :D Men syns de kan jobbe mer på å få opp hastigheten!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Styr unna breiband.no"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Heidi
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Dårlig kundeservice, har mye nedetid og tåler ikke dårlig vær. Useriøs nettleverandør, men en ting de er gode på det er å sende ut faktura.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Breiband på Trøndelag kysten"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Robert
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Dårlig vær eller tåke, ingen dekning. Komplisert å bruke nettbank grunnet forsinkelse av signaler. Har sagt opp avtalen og gått over til telia trådløst og får det jeg betaler for og ferdig med alle problemene med breiband sitt nett.

2 synes denne omtalen er nyttig
"Fraværende internett og fraværende kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
3 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Per
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Nettverket går ofte ned med jevne mellomrom. Kundeservice er ofte ikke å få tak i og når de først tar telefonen så er det sjeldent med en løsningsorientert holdning.
Hastigheten er aldri som reklamert, tross nært perfekt signal.
Prisen er helt på jordet høy og reflekterer på ingen måte produktet du får.

3 synes denne omtalen er nyttig
"Skuffende"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Asbjørn H
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Skuffende resultat. Stadig feil og avbrudd. Tilnærmet aldri helt uten problemer. Første 3 årene som kunde hadde jeg under 30% av hastigheten i abonnementet. Email til support tar fra 2 til 4 uker å få svar, telefon 1++ før du får svar. Virker som kundeservice ønsker hjelpe men at det skorter på teknikken eller kompetansen. Har hatt problemer med samtlige strømmingstjenester fra tid til annen de de skylder på mitt utstyr som ruter osv, har dessverre ikke noe annet valg en dem da Kommunen har solgt seg til dem og mobildekning ikke er tilfredsstillende.

"Veldig opp og ned i hastighet. Men veldig bra for det meste"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
4 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5

Faller ut til tider av forskjellige grunner. Men er bedre en Ice.
Ingen andre klarer å levere breiband i Enebakk 20 min fra Oslo.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Problematisk"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Bruker-I-Stokke
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Hver gang det er trøbbel med repeateren dems skylder dem på min trådløse router..
Min erfaring er at jeg aldri har hatt problemer med den, men ukentlig med dems utstyr.
Eneste løsningen jeg fikk beskjed om nå sist var at jeg kan kable direkte til pc, nettbrett og telefon så blir det nok bra... Hvis det ikke hjelper måtte jeg ta kontakt igjen. Noe som tok meg en time.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Breiband.no fungerer ikke"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
4 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
2 / 5
Kay
HAR BYTTET SELSKAP

Ble oppringt av en telefonselger som ville selge meg breiband.no abonnement. Jeg var ikke veldig imponert over bredbåndet jeg hadde, så jeg ga det en sjanse. Etter kort tid fikk jeg en eske fra Breiband.no til selvmontering. Bruksanvisningen var horibel og inneholdt flere feil, men ved hjelp av servicetelefonen fikk jeg montert det som det skulle være, og fikk signaler fra ei antenne i nærheten. Likevel kom jeg aldri på nett. De på servicetelefonen var hyggelige, men til tross for råd og veiledning så virket ikke systemet.
Etter 14 dager fram og tilbake ga jeg opp og sendte alt materiale tilbake.
Fikk inntrykk av at breiband.no var et noe useriøst og amatørmessig firma. Anbefales absolutt ikke!

4 synes denne omtalen er nyttig
"Aldri rett hastighet, mye nedetid, ingen evne til å levere"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Jakob
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har vært kunde siden oppstarten, og det første året funker alt smertefritt. De siste 2-3 åra har vært preget av feilmeldinger, nedetid, for lav hastighet og myyyye frustrasjon. Anbefaler ikke tjenesten til noen, med mindre det er som for meg, at man ikke har noen alternativer.
Kundeservice er et kapittel for seg, deres vanlige svar når man melder feil er; alle våre systemer fungerer som de skal, men du sitter der å får knapt åpnet en mail.
Tragisk selskap som burde fått en real smekk. Styr unna for enhver pris!

2 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
Øystein
29.07.2016 23:49
2 synes dette svaret var nyttig
Det breiband sliter med er at de har for få som kan dems eget system. Får du pratet med en som kan systemet så fikser han det på få minutter. Problemet er at hvis du får inn bra signal fra flere sendere. Så må du be om og bli låst mot den som det er minst brukere mot. Hvis ikke så er det tilfeldig hvilken du blir koblet opp mot. Dette er årsaken. I tillegg til at de har for lav hastighet opp til senderen. Det blir for mange mot samme sender. Hver gang jeg har problemer så ber jeg dem sjekke dette. De har sakt til meg at de må gjøre dette med alle brukere og fordele dem utover på flere sendere. I tillegg driver de og få til en ordning med telenor med økt fiber hastighet opp til senderene.
2 synes dette svaret var nyttig
"Stadige kapasitetsproblemer og ustabiliteter"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Leikunde
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Styr unna hvis du har andre muligheter.
Selve teknologien fungerer bra med god ping osv når ting er i orden. Problemet er at det er ofte ustabilitet og kapasitetsproblemer på kveldstid og i helger. Lange rettetider, lang ventetid på svar på supportmail (har vært oppe i 1,5 måneder på svar) Selv ved store feil "kjenner" ikke support til problemet og du må gjennom samme mølla med testing hver gang det er problemer.
Tilbyr kun lave hastigheter til en altfor høy pris.

"Et utdatert teknologi-produkt som noen dessverre må kjøpe"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Pøl
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Tja, hva er bra med dette firmaet. Ikke godt å si. De er flinke å sende fakturaer? De er rett og slett ubrukelige og burde ikke ha eksistert.
De selger jo noe som ikke fungerer? Det er jo frekt!!

2 synes denne omtalen er nyttig
"Ustabilt. Dårlig service."
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Morten
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Blir en veldig forkortet utgave med overskrifter, da det ikke var plass til full faktabeskrivelse:

1: Bortforklaringer og ansvarsfraskrivelse
2: Kunnskapsløse og uerfarne
3: Logistiske amatører
4: Uforståelige kommunikasjonslinjer
5: Ustabil og lang ventetid på telefonsupport

1 synes denne omtalen er nyttig
"Dyrt og dårlig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Baard
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Ingenting er bra med breiband.no. De selger et dyrt produkt som ikke tilsvarer det de lover. Styr unna om du kan. Her vi bor har de monopol....

1 synes denne omtalen er nyttig
"Direct Connect eller tidligere breiband.no"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5

Skryter av fri nedlasting mellom kl 23 og 07, men vanligvis er båndbredden helt strupt fra nøyaktig kl 23.00 og til over kl 00 så i denne perioden er det er umulig å se film. Dårlig kundeservice. Gjør feil og skylder på kunden. Trege til å rydde opp.
Forblir dessverre kunde fordi det ikke er andre alternativer enn satellit... Sukk

1 synes denne omtalen er nyttig
"Tilnærmet ubrukelig sattelitt breiband"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Alf A
VURDERER Å BYTTE SELSKAP

Det er det mest ustabile produktet jeg har brukt. Tilnærmet ubrukelig. Ustabilt og hastighet ned mot 0,01 Mbps. Kundeservice er ræva selv om de nå sier de har blitt mye bedre er de ubrukelige og har en responstid for mail besvarelser på 3 uker. Jeg betaler kr 1500 pr måned, men har enda ikke oppmådd lovet hastighet i mer en kun korte perioder og aldri over flere dager. Alltid skyldes det på at parabolen må stilles inn på nytt selv om signalene er der de skal være. Styr unna dette produktet og breiband/tooway.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Elendig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Frode
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Funker av og til, men aldri når du faktisk trenger det.

"Elendig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Rickard
HAR BYTTET SELSKAP

Elendig dekning/hastighet og elendig kundeservice.
Har byttet leverandør!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Ustabilt"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Erik
HAR BYTTET SELSKAP

Ustabilt, ved feil går det lang tid før feil er utbedret, hastighet ikke som forespeilet

1 synes denne omtalen er nyttig
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om Breiband.no
Skriv omtale
UTFORSK BREDBÅNDSLEVERANDØRER
Utforsk 10 andre bredbåndsleverandører og del dine erfaringer
Alle bredbåndsleverandører
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode bredbåndsleverandører innen personlig økonomi.
Alle bransjer