Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice – ingen fremgang på innmeldte saker eller bestillinger etter to uker. Min Side fungerer dårlig, med konstante feilmeldinger og manglende funksjonalitet. Anbefales ikke.
Skiftet til til trådløst bredbånd fra Brdy fra fiber på grunn av pris, fungerer fint til både strømming og gaming selv om det er en lavere hastighet enn jeg hadde før.
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Mvh Brdy
Bestilte med montør. Ventet lenge på montøren. Dagen den skulle komme, avlyste den å kunne ikke gi ny tid. Brdy hadde ingen andre å tilby. Fikk nå igjen de 3000 kr jeg hadde forhåndsbetalt. Men fikk hjelp av andre til dobbel pris 😏
Prøver og prøver å få anlegg til å fungere, 12 volt. Ringer, får noen råd, men fungerer ikke. Siste forsøk i helga,,regninger forfaller jo uansett. Det å tilby 12-volts pakke for hytter og så ha support ukedager som stenger midt på dagen er for dårlig.
Er fornøyd. Dem som ikke er fornøyd får forhøye hastighet eller bytt. Bare suttring på disse kapitalistene
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Mvh Brdy
Bestilte 100 mbits-linje over 5G med Telenor-dekning, mottok Nokia-antenne som var enkel å montere på vindu i retning mobilmasten. Måler 120-130 mbits ned og 80 mbits opp, ping på 20-25 ms. Vært stabil i over en måned så langt, veldig fornøy og håper det fortsetter.
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med tjenesten så langt. Med vennlig hilsen Brdy
Vanskelig å få god kommunikasjon til satelitt. Det varierer over tid.
Hei og takk for tilbakemelding. Satellittbredbånd krever fri sikt mellom parabol og satellitt for at linjen skal fungere som den skal. Ta kontakt med kundeservice for veiledning til å justere parabol for bedre signal. Mvh Brdy
Veldig fornøyd i 1 år, men ble gradvis dårligere nett. Spesielt mye dårligere ved strømming av direktesendinger. Etter 2 år kommer jeg ikke inn på Min side, får ikke opp forbruk og faktura som tidligere. Søker andre leverandører.
Rask levering 2 dager etter bestilling. Tok 10 min. å montere, har fungert utmerket siden.
dårlig service på tlf,og ingen telefon tilbakeringing.ringte ein halv time for noen tekniske enkle spørsmål
Har montert på hytten ved sjøen Hjellestad. Det fungerer ikke særdeles tregt og kan ikke benyttes.mobilen funker bedre.
Rask levering. God beskrivelse av installasjonen. Ikke behov betalt installatør!
Rask levering. Rask svar (samme dag, som jeg søkte på bytt.no). Billigere en konkurenter. Bra trådløst dekning, når det er dårlig vær også. Hyggelig ansatt. Eneste som kontaktet meg via Email.
Dårligere nett tilgang enn tideligere. Min side fungerer dårlig. Jeg er ikke kunde i følge Min side, får ikke tilgang til informasjon om nettet/antennen min, forholdene. Stor forskjell fra tidligere år og jeg har vært kunde i mange år og har vært veldig førnøyd, men nå..... Har skrevet og bedt om forklaring, men får ikke svar. .
Tror ikke de innser at signaler blir dårlige, grunnet overbelastning på nett... Bildet fryser, mister signal og bilde blir "mosaikk"... Innstilling av utvendig antenne er perfekt..???
Nettet fungerer bra og som det skal. Men da jeg skulle si opp abonnementet pga flytting, fikk jeg etter en tid en melding om en ubetalt faktura fra Brdy med et betydelig beløp, der det ikke sto noe om hva fakturaen var for. Det sto bare «hvis du har betalt, kan du se bort fra denne», så det gjorde jeg, siden jeg visste jeg hadde betalt alle regningene. Fikk så et inkassovarsel i posten, og jeg kontaktet kundeservice om hva dette var for noe. Fikk et frekt svar tilbake om at «du er opplyst om at det er bruddgebyr ved oppsigelse innen bindingstiden». Kan være jeg glemte vilkårene jeg signerte for nesten et år siden, men jeg fikk aldri tilsendt en faktura før purremeldingen, og de opplyste ikke hva fakturaen var for. Frekk kundeservice som la skylden på meg og ikke unnskyldte at de var dårlige til å informere. Skal ikke bruke Brdy igjen.