Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg abonnerte på dette selskapet i noen måneder, og først fungerte det bra, så skjedde det noe i enhetene deres og internetttjenesten min ble avbrutt i tre måneder, men de belastet meg for de månedene jeg ikke mottok noen tjeneste .
Elendig! Går ikke å se et helt program uten mange stopp. Har satelittbredbånd, men det fungerer særdeles dårlig.
Helt siden montering av parabol faller Wifi stadig ut. Rekkevidden ellers er bare 5-6 meter. Ofte får jeg ikke lastet ned vedlegg på Mail engang. I tillegg har prisen øket to ganger siden jeg opprettet abonnement.
Elendig dekning. Ca umulig å cromecasre. Vil ikke åpne Google ! Jeg får ikke koblet opp appene jeg får ikke googlet med nett fordi d vil ikke åpnes. Sier opp omgående lm null bedring !
Dårlig tilgang i store deler av huset, og dårlig flyt hvis jeg vil se tv/film. Lugging. Kan ikke bruke flere enheter samtidig. Da lar internettsiden lvente på seg-lenge. For dårlig kapasitet til vanlig ting man gjør på nett. Dessverre. Og det er kun meg i husholdningen.
En tragedie av en nettleverandør over flere år. De har hatt monopol her så vi har levd i et mareritt. Dette er hest og kjerre, og vil aldri bli bedre. Ridd av seg omtale med å skifte navn, direct connect som bygda kalte drittconnect. breiband. no, ja høres bra ut men like tregt, BigBlue, høres ut som store ting er på gang men like tregt. Og nå, brdy, ja fuglen flyr sin vei og aldri mer nett her etter vi har fått alternativ
Vanskelig å få svar, blir det feil må man betale for å få montør til å komme til hytta for og fikse problemet, ellers må man gjøre det selv :(
bestilte brdy,, kom en montør her var ikke optimale signaler,,send hele pakke tilbake sa han..ringte de sa at pakken var sendt tilbake....men da må jeg bet,for 3mnd,,,for noe som jeg ,,,montør,,,,ikke har koplet til.
God kundebehandling. Teknisk bra support. Rask tilsendt nytt utstyr ved evt. feil
Skikkelig hyggelig, imøtekommende, ryddig og høflig medarbeider. Problemet er fikset med en gang! Takk for det! Anbefales!!
Har byttet til Brdy og er sjeleglad. Har bredbånd over 4g/5g. Vanvittig enkelt å montere og virker rett ut av boksen. Hadde lite og ingenting å si hvor jeg monterte antenne på huset. Har den nå på innsiden av vindu. Veldig stabilt nett og høyere hastighet enn forventet. Endelig noen som er reell utfordrer til monopolene på foæiber og kabel.
har brukt satelitt brebånd i 2 år å har fungert bra.fikk hjelp fra kundeservise når antenna vart omskipla å da lasta jeg ned en app så jeg justerte sjøl.ikke noe problem.fikk tilbud om ei ny type antenne som går via telenor som jeg limte på innsidn av ruta å den fungere perfekt.raskt nett å tv👍👍👍👍👍
dobbelfakturert fikk bedskjed im at det skulle fikses, fikk inkasso 2 uker senere. De svarer ikke på mail, chat eller på tlf.
Får ikkje hjelp for å løse mine problem med vår satelitt dekning i påsken
Hei! Det er beklagelig dersom du opplever å ikke ha fått hjelp i påsken. Vi har hatt redusert åpningstider på telefon under helligdagene, men er tilgjengelig på epost og chat utenfor ordinær åpningstid. Vi gjør alt vi kan for å gjøre kundene våre fornøyde. Send oss gjerne en epost på [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre for deg. Mvh Margarete i Brdy
Har ventet i mer enn tre uker på nytt utstyr til internett. De er snar å svare hvis du vil bli ny kunde, ellers altfor dårlig service
Hei. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Ta gjerne kontakt med oss på 21554000 eller send oss en mail på [email protected] så kan vi se hva som har skjedd. Mvh Margarete, Brdy
Alt for ofte driftsstans. For mye nedetid, og ofte lang tid før det er ordnet.
Hei Vegard! Dette høres ikke bra ut. Send oss gjerne en epost på saken din, så ser vi nærmere på hvilken sender det gjelder og hva som har skjedd. Vi beklager ulempene dette har medført. Mvh Margarete, Brdy