Meny

Breiband.no omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
81
av 85 innen
bredbåndsleverandør
13%
anbefaler
Breiband.no
Filtrer omtaler
8
12
1
10
110
Sorter omtaler etter
Viser av 141 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Breiband.no?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig fornøyd!"

Var uheldig og fikk dratt ut kontakt og antenne på routeren litt for sent da det begynte å tordne. Ringte kundeservice og fikk ny router i posten noen dager senere. Ikke noe problem. Har også ringt kundeservice for hjelp når nettet har vært nede (skjer SVÆRT sjelden nå, var et problem for to-tre år siden) og har fått veldig god informasjon og feilen er som regel rettet veldig fort. Var misfornøyd med Breiband før (2-3 år siden), da var det mye rot. Virker som det er andre som har overtatt firmaet? Ikke sammenlignbart med før ihvertfall. Veldig bra nå, kan anbefales!

Svar fra Breiband.no
07.10.2019 10.32
Hei Torill,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våres. Så tilbakemeldingen din settes stor pris på.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Mikael Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Meget sterk kandidat i min personlig konkurranse "Årets mest hårreisende kundeopplevelse"!"

Nå har jeg endelig fått brukt mitt angrerett ved kjøp av satellittbredbånd fra dem. Det har gått 3 uker fra bestilling, og jeg har ikke fått pakken med satellitt utstyret som var sendt til meg. Det hjalp aldri å be dem om å finne ut hvor pakken er via epost, så jeg måtte bestandig ringe. Å nå dem via telefon var relativt lett, men det hjalp ikke uansett, for ingen kunne fortelle hvor pakken er i løpet av to uker, og jeg fikk heller ikke noe sporingsnummer fra dem, og ingen forklaring på hvorfor finner de det så vanskelig å samarbeide i så standardisert spørsmål som leveranse av ordre forutsettes til å være. Svarene som fulgte var stortsett usikre og ikke resultatorienterte. Til slutt har jeg fått vite at ordren var sittende på en Postnord terminal i ca 100 km fra meg i disse to ukene. Også har jeg blitt lovet at pakken ankommer min post i butikk neste dag. Det har ikke skjedd en, to og tre dager etter denne telefonsamtale. Uten at jeg ville noe videre avklaring, har jeg sagt opp avtalen. Håper at de klarer å få tilbake sitt utstyr uten å blande meg inn videre i dette. For ellers finnes det ikke lavere karakter enn 1 her.. Har aldri før skjønt at det går an å spille bort så enormt med tid med firmaets kundeservice FØR å få teste selve produktet! OBS! USERIØST FIRMA!

Svar fra Breiband.no
04.10.2019 12.51
Hei Mikael,
Takk for din tilbakemelding.
Jeg fikk kollegaen min i Via Bredbånd til å søkte deg opp,men vi fant ingen Mikael i dems system. Det er derfor dessverre vanskelig å vite hvorfor du ikke fikk hjelp ved første henvendelse. Dersom en kunde ikke mottar pakken fordi den er sendt til feil postkontor er rutinen våres at vi skal sende ut nytt utstyr til kunden med en gang, jeg beklager at det ikke har blitt gjort i ditt tilfelle. Kan du være så snill å sende meg kundenummeret ditt i en mail på tilbakemelding@breiband.no, slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden. Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdeligt produkt. Både nett og kundeservice"

Dyrt. Nett detter stadig ut og må resette hele tide. Prøvd med skrotet de leverer(må kjøpes i pakke) og dyre routere. Noe bedre med egenkjøpt router men fortsatt dagligt med problemer.. styr unna!!!

Svar fra Breiband.no
19.09.2019 13.25
Hei,
Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Jeg finner deg ikke på navn så får dessverre ikke hjulpet deg her direkte. Hvis du sender meg en e-post til tilbakemelding@breiband.no så skal jeg se på saken din.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Viasat satellite internet"

Siste måneden har modemet vært av, på feilmelding så kan support ikke rette feil, har vært kunde i ett år og lagt god viljen til i håp om at dette skulle være ett greit produkt. Det er det virkelig ikke! Kan ikke kontakte verdens raskeste dns 1.1.1.1 dette er noe support har hatt 1 år på å fikse, svaret jeg fikk på klagen var at jeg måtte koble vekk devicer å måle hastigheten på nytt... Dette sier jo sitt om kundeservice i grunnen, modemet er bygget av dårlige komponenter slik at en kan ikke forvente det faktisk yter optimalt etter ett halvt år med bruk. Her har modemet vært på siden jeg mottok det for 10 måneder siden den siste perioden har en måttet resette modemet hver dag! Om en kontakter kundeservice så vil en bare få beskjed om at kvoten er enten oppbrukt eller at det virker som det skal. Noe det på langt nær gjør, skriftlig oppsigelse sendt denne er ikke blitt besvart slik at jeg regner med at her må jeg ta en kamp når pengene stopper. Obs obs styr unna! Samme gjelder også der en bruker bakke nettet har flere som opplever store problemer også der!

Svar fra Breiband.no
16.09.2019 15.15
Hei,
Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med oss. Jeg finner deg ikke på navn så får dessverre ikke hjulpet deg her direkte. Hvis du sender meg en e-post til tilbakemelding@breiband.no så skal jeg få en av mine kolleger på Via Bredbånd til å hjelpe deg.
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Søppel. Hadde først radiobredbånd fra Breidband.no..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde først radiobredbånd fra Breidband.no. I begynnelsen fungerte det faktisk temmelig bra. Men ble gradvis værre og værre ettersom det ble mer press på kapasiteten på den "senderen" jeg var på. Fikk tilslutt nok og ringte og klaget. Kundebehandler kikket på kartet sitt og påstod at jeg skulle ha sikt til en annen sender. Ok sa jeg, det høres rart ut. Kan dere sende en servicekar til å sjekke og evt flytte meg over på den da? "Ble da bedt om å gå opp på taket og se om jeg hadde synslinje til den aktuelle senderen. (Er mange km i luftlinje.) Det er ikke nødvendig sa jeg, for det er ikke mulig for meg å ha synslinje til den senderen du prater om. Endte opp med at jeg gjorde det allikevel, bare for å legge den død. Fikk da beskjed om at det eneste alternativet de da hadde til meg var satelittbredbånd. Det var jeg i utgangspunktet ikke spesielt intr i, men da det var eneste alternativ, så sa jeg at han fikk gi meg et godt tilbud. Det skal jeg sa han. og avsluttet samtalen. etter 15 min fikk jeg epost om at abonnementet mitt var sagt opp, og en link til prissiden for satelittbredbånd.. litt av et tilbud.. Endte stadig opp med å tegne nytt satelitt abo.. Erfaringen der var lite tilfrestillende.. men da det var eneste alternativ, holdt jeg ut en stund. Ble så tipset av en bekjent om Viasat satelittbredbånd.. burde gjort litt bedre undersøkelser før jeg byttet, for det er jo samme firma.. bare ENDA dårligere kundeservice en Breiband.no. Reklamerte med at man kunne se forbruk staus etc (som hos Breiband.no) men ikke noe av dette er tilgjengelig på Min Side. Kundeservice svarer ikke på eposter etc. STYR LANGT UNNA

Svar fra Breiband.no
19.08.2019 10.12
Hei Kim,
Dette høres ikke helt bra ut i det hele tatt. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så ta gjerne kontakt med meg på e-post adresse tilbakemelding@breiband.no så skal jeg få en av mine kolleger på Via Bredbånd til å hjelpe deg.
Mvh Trude i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tar dårlig kundeservice til nye høyder. Helt ubrukelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Måtte le da jeg nå skulle ringe kundeservice for å fortelle at nettet har vært nede i over en uke. Den automatiske svareren hakker og skurrer, får helt vondt i øra, i tillegg umulig å høre hva hun sier. "Vi er tilgjengelig mandag-fredag 08-18 og lørdag 10-14." Da jeg ringte var klokka 10:40, av det lille det gikk an å forstå hørte jeg i hvert fall "kundesenter er nå stengt". Under står det "Chat med oss" men ingen knapp eller link til chatten. Unngå Breiband til en hver pris. Jeg kommer til å bytte til mobilt bredbånd.

Svar fra Breiband.no
19.08.2019 10.11
Hei Erik,
Vi har dessverre opplevd noe feil med telefon linjene våre i det siste men dette skal være rettet opp i nå. Beklager ulempene dette medførte deg.
Hvis du støter på dette problemet igjen skal det holde å trykke "1" så kommer du gjennom til oss på tross av hakkingen. Hvis du fortsatt trenger hjelp med noe er det bare å ta kontakt oss igjen!
Ønsker deg en fin dag.
Mvh Trude i Breiband.no
Tone I. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste isp i Norge"

Jeg har hatt disse i form av datterselskap i et år nå. Dritten funker ikke når det regner eller når det blåser, er lite hjelp å få når du klager, bare veldig mye av at de peker fingeren tilbake på kunden. Når du betaler 639 kr mnd for et produkt forventer du et stabilt produkt, og ikke noe elendige greier. Spar dere selv for sorg og styr unna breiband.no og via-internett som er datterselskap. Løgn og bedrag i markedsføringen!

Svar fra Breiband.no
19.08.2019 10.11
Hei Tone,
Så trist å høre at du ikke er fornøyd med Via Bredbånd.
Jeg får deg dessverre ikke opp i vårt system ettersom du er en Via bredbåns kunde. Vil du være snill og sende meg en mail på tilbakemelding@breiband.no, så skal jeg få en av mine kolleger på Via Bredbånd til å hjelpe deg.
Ønsker deg en fin dag.

Mvh Trude i Breiband.no
Anita V. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke telefonkontakt"

Får ikke telefonkontakt. Det er bare skurring på tlf svarer. Ingen feil på min tlf. Siden jeg kan ring alle andre.

Svar fra Breiband.no
09.08.2019 11.42
Hei Anita,

Vi har dessverre opplevd noe feil med telefon linjene våre enkelte helgedager den siste tiden. Vi jobber med leverandøren vår for å fikse disse problemene, beklager ulempen det medfører. Hvis du støter på dette igjen skal det holde å trykke "1" så kommer du gjennom til oss på tross av hakkingen. Hvis du fortsatt trenger hjelp med noe er det bare å ta kontakt oss igjen!

Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Godt fornøyd, so far"

Var veldig skeptisk pga dårlig omtale her, men tok sjansen da jeg regner med at de som er fornøyd gidder ikke anmelde her. Så da går jo snittet ned. Har hatt Nextgentel adsl i mange år (med langt linjestrekk), og dette er en stor oppgradering i mulig hastighet. Fra 8 til 20 MBA. Veldig bra, men dere kan bli raskere å svare på telefon.

Svar fra Breiband.no
12.07.2019 23.32
Hei Erik,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre du er fornøyd med den nye bredbåndforbindelsen din! Vi jobber forøvrig alltid med å bemanne telefon og chat tilstrekkelig slik at svartiden er lav, beklager om du har opplevd å måtte vente på svar.

Mvh Håkon i Breiband.no
Jan I. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Anbefales absolutt ikke."
2 syns denne omtalen er nyttig

Svakt signal Dyrt Lite hjelp hos suport Ved avsluttning måtte jeg betale for to mnd som det ikke var i bruk. Ved avsluttning fikk jeg tilbud om å beholde satelittutstyr imot å svare ?JA? da jeg svarte med kun JA ble jeg fakturert.

Svar fra Breiband.no
05.07.2019 13.22
Hei Jan,

Det er synd å høre at du ikke er fornøyd med tjenesten vår og beklager om du opplever å ikke ha fått den hjelpen du fortjener. Jeg ser du har vært i kontakt oss etter denne meldingen og fått ordnet det siste punktet, der hadde det dessverre skjedd en feil og det beklager vi på det sterkeste.

Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Er ok så langt"

Til nå er det helt ok skulle ha vært noe høyere hastighet har nå 150GB abo hos Breiband.no er ganske dyrt pr måned over kr1000.- til Viaplay,Youtube og Netflix virker ok får så hvit nok hastighet til UHD på Netflix til min UHD-HDR+ SmartTV, hører at det skal bygges Fiber men er ikke sikker om det kommer her jeg bor i Malangen, Balsfjord

Svar fra Breiband.no
05.07.2019 11.41
Hei Birgit,

Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med tjenesten vi leverer! Jeg hjelper deg gjerne se om vi har et produkt som passer bedre til ditt bruk om du ønsker, send meg en mail på tilbakemelding@breiband.no så kommer jeg tilbake til deg.

Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig og dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Leverer aldri det man betaler for spesielt om kvelden når hele øya sitter på Netflix. Minst en gang per måned er man uten internett, denne måneden en hel helg og ingen "kundeservice" før mandag. I tillegg prisøkning for at andre regioner får bedre internett og her blir det bare verre og verre...

Svar fra Breiband.no
27.06.2019 12.53
Hei Claudia,

Dette høres ikke bra ut. Jeg finner ikke kundeforholdet ditt så kan dessverre ikke uttale meg om hva som kan ha vært galt i dette tilfellet. Jeg anbefaler at du sender meg en mail på tilbakemelding@breiband.no så skal jeg se nærmere på dette for deg.

Mvh Håkon i Breiband.no
Lars E. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bortsett fra denne helgen: Svært fornøyd de siste årene :)"

Har hatt Breiband (tidl. Nextnet) nå i 8 år og har særlig de siste to årene etter bytte til Ramberg-antennen på Jeløy/Moss vært veldig fornøyd - svært stabilt og med hastighet som lovet. Siste tre døgn imidlertid knapt nedlastingshastighet (ca 0,5 Mbit/s), men normal opplasting. Ingen effekt av å resette antennen/router.

Svar fra Breiband.no
17.06.2019 13.30
Hei Lars,

Takk for tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd med tjenesten! Til info så hadde vi dessverre en feil på Ramberg i helgen som kan ha gått på bekostning av ytelsen -denne skal nå være rettet. Hvis du skulle oppleve noe mer er det bare å ta kontakt med oss.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kirsten S. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Katta i sekken"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tallerkenen de satte opp på veggen later ikke til å kommunisere med satellitter overhode - etter overgang til Breiband.no har vi ikke nettilgang i det hele tatt.

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.52
Hei Kirsten,

Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg å finne en løsning på problemet. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene og anbefaler derfor at du sender meg en e-post på tilbakemelding@breiband.no så skal jeg gjøre mitt beste for å hjelpe deg videre med dette.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt satellitt-bredbånd i et par måneder, og kan oppsummere: Det fungerer ikke. Ikke har vi nett, og ikke kan vi prate i telefonen via WiFi. Beklager, men dette er helt ubrukelig.

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.52
Hei Morten,

Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg se nærmere på problemene du opplever. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så ta gjerne kontakt med meg på e-post adresse tilbakemelding@breiband.no så skal jeg gjøre mitt beste for hjelpe deg med dette.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Breiband er totalt ubrukelig med utrolig tregt og ustabilt nett. Lite hjelpsomme og serviceinnstilte folk som ikke løfter en finger for å bedre på ting. De sier bare at de har gjort tester på nettet og mener at ingenting er feil og at nettet er bra, når jeg selv gjør målinger ligger det på mellom 1 og 2 Mbit og en sjelden gang nesten 3, men det er uhyre sjeldent at det er så høyt. Veldig ofte så er det ikke mulig å gjøre målinger da det er så ustabilt at det bryter. Råder på ingen måte at noen som har mulighet for noen annen leverandør å tegne med breiband. Best å holde seg unna. Best nett har jeg her hjemme om jeg skrur av wifi og kjører på 4g på telefon, noe jeg må gjøre dugelig for å ha nett. Elendig

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.51
Hei Pål!

Dette høres ikke helt bra ut og jeg vil gjerne se nærmere på problemene du opplever. Vi klarer ikke finne deg på navn alene så svaret blir i nokså stor grad «generelt». Varierende hastighet og ustabil tilkobling kan skyldes så mangt. Vi kan ha feil i infrastruktur, det kan være feil på mottager utstyr eller så kan det være feil i det lokale hjemmenettet. Uansett hva årsaken måtte være så ønsker vi alltid å finne en løsning på problemet, og jeg oppfordrer deg derfor på det sterkeste til å sende meg en e-post på tilbakemelding@breiband.no så skal jeg se nærmere på saken.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukeløig"
2 syns denne omtalen er nyttig

De sliter med kapasiteten og klarer ikke å levere nok hastighet. De har ingen plan for å øke kapasiteten

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.50
Hei Rune,

Vi jobber stadig med å forsterke infrastrukturen vår slik at den rustet til å levere stabilt bredbånd til kundene våre. Jeg finner deg ikke på navn alene så jeg får ikke undersøkt ditt området spesifikt, men ved spørsmål kan du ta kontakt med meg på e-postadresse tilbakemelding@breiband.no så skal jeg undersøke nærmere.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig selskap!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært Breiband-kunde i flere år, så har jeg ingenting bra å si. Jeg har så vidt det er nettverk hjemme, de har oftere problemer enn du kan tenke deg, og kundeservice finnes det ikke noenting av. Siden jeg ikke bor sentralt så har jeg ingen mulighet til å få annet nettverk enn breiband eller mobilt bredbånd. Men siden nettverksforbruket er ganske høyt med tanke på spilling og slikt, så blir det alt for dyrt å ha mobilt bredbånd. Ikke engang tenk tanken på å bli kunde hos breiband, det er faktisk mye bedre uten nett enn å være kunde hos dem.

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.50
Hei Andreas,

Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss som leverandør av internett. Vi vil gjerne hjelpe deg med de problemene du opplever, men da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene så anbefaler jeg at du tar kontakt med meg på e-post tilbakemelding@breiband.no så skal jeg gjøre mitt beste for hjelpe deg videre.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Grethe E
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Angrer stort på at vi gikk over til Bredband fra Telenor. Big mistake!! Det blir det endring på. Det mest useriøse selskap jeg har vært borti i 2018/19! Selger lovet som selgere gjør, for mye... betaler 598,- PR mnd for ingenting. Nettet faller ut hele tiden og spesielt på ettermiddag/kveld - Netflix nytter ikke å se på lenger. Hjemmekontor kan jeg ikke ha. Går vi vekk fra senderen, mister vi nett!! Har sendt flere klager, og siste beskjed var at alt av signaler ble målt bra (klart det når de måler kl 15.00 - da er alle på jobb) og at vi måtte kjøpe en forsterker! Seriøst?? Nei, vi sier opp og går tilbake til trygge Telenor - tregt her vi bor, men stabilt :-)

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.50
Hei Grethe,

Dette høres ikke bra ut og jeg vil gjerne hjelpe deg å se på de problemene du opplever med tjenesten. Jeg klarer ikke finne kundeforholdet ditt på navn alene så jeg oppfordrer deg til å sende meg en e-post på tilbakemelding@breiband.no slik at vi kan finne en løsning. Vi har forøvrig også anledning til å se på dette en ettermiddag/kveld slik at eventuelle kapasitetsfeil er lettere å oppdage.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Aldri opplevd maken...."
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk opprettet en sak for 5mnd siden hos Viasat bredbånd/Viabredbånd da jeg ville høre om de leverte Internett med ubegrenset databruk. Hadde noen flere spørsmål men har fortsatt ikke fått svar etter haugevis av purringer. Etter å ha lest omtalene her er jeg glad jeg aldri bestemte meg for å bruke dem til å levere Internett. Når kundeservice er så elendig (over 5mnds svartid), så tør jeg ikke tenke på hvor elendig selve tjenesteproduktet må være... huff.

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.49
Hei!

Dette høres ikke bra ut nei, her har det nok skjedd en feil er jeg redd. Hvis du fortsatt har spørsmål du ønsker svar på vil jeg mer enn gjerne hjelpe deg med dette, send meg en e-post på tilbakemelding@breiband.no så kommer jeg tilbake til deg.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har en generell dårlig kundeservice, opplever til stadighet treghet og aldri den lovte hastighet. Det er litt rart at de ikke er mer interessert i og holde på kundene sine, nå som det snart er mobildekning overalt, dette er noe som kommer til å få folk til å bruke andre leverandører, men de har dessverre en ganske arrogant holdning når man nevner dette til kundeservice. Så mitt råd er styr unna hvis det er mobil dekning i området.

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.49
Hei Tommy,

Vi er opptatt av å yte god kundeservice ovenfor kundene våre og dersom det er feil eller avvik ved tjenesten vil vi gjøre vårt ytterste for å rette disse. Dersom du har vært i kontakt med oss og opplevd noe annet er det bare å beklage dette. Jeg kan dessverre ikke se på situasjonen din spesifikt siden jeg ikke finner kundeforholdet på navn alene, men ta gjerne kontakt med meg på e-post tilbakemelding@breiband.no så skal jeg gjøre mitt beste for å rette opp dette inntrykket.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt og ubrukelig, kundeservice finnes ikke hvis du i det hele tatt får kontakt med dem, finnes desverre ingen annen løsning hos meg men sier opp så snart noe annet dukker opp

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.49
Hei Edo,

Det er leit å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Hvis det er noe du ønsker hjelp med kan du sende meg en e-post på tilbakemelding@breiband.no så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan videre. Vi er for øvrig tilgjengelig på telefon og chat mellom klokken 08:00 - 18:00 Mandag til Fredag samt klokken 10:00 – 14:00 på Lørdag.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forbaska opplegg! Uten nett igjen!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ofte uten nett! Eller svært dårlig dekning! Når en prøver å gå inn på breiband.no for å få hjelp, klarer man ikke en gang å komme inn på siden(finner ikke ip adr.) Tull og tøys med fakturaer! MØKK LEI

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.49
Hei!

Det høres ikke bra ut så dette må vi finne en løsning på. Jeg klarer ikke identifisere deg som kunde så dersom du fortsatt trenger hjelp med enten tjenesten eller faktura er det fint om du sender meg en e-post på tilbakemelding@breiband.no. Jeg lover å hjelpe deg så godt jeg kan.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Er dette et enkeltpersonforetak?"
5 syns denne omtalen er nyttig

Får aldri kontakt med kundeservise, har bedt om å få regning i posten (siden de ikke kan tilby annet mer moderne som efaktura, vipps etc) Det klarer de ikke å sende ut, men de sender kravet rett til inkasso istedet, så da blir det renter og inkassogebyr! Ca 80 kroner ekstra hver gang😠 Internett 10mb/10mb med antenne fungerer greit hos meg, det er dyrt men det er ingen andre alternativer der jeg bor.

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.48
Hei Frode,

Vi er tilgjengelig på telefon og chat mellom klokken 08:00 - 18:00 Mandag til Fredag samt klokken 10:00 – 14:00 på Lørdag. Hvis du ikke har fått kontakt med oss innenfor åpningstidene er dette bare å beklage. Vedrørende problemet du har opplevd med tilsending av faktura så ønsker jeg å undersøke dette nærmere, send meg gjerne en e-post med detaljene dine til tilbakemelding@breiband.no så skal jeg undersøke dette for deg. Jeg kan forøvrig informere om at vi nå også tilbyr eFaktura! Du finner referansen din for dette på faktura, eller så kan du ta kontakt med oss å få den oppgitt.

Mvh
Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nettverkshastighet med en leverandør som vegrer seg å forbedre nettet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nettverkshastigheten er ekstremt varierende, men stort sett elendig pga et nett som skal betjene et meget stort antall hytter. På ettermiddag og kveld i helgene er det ekstremt tregt og man er stort sett mellom 2-10% av det de sier de skal levere. Breiband er kjent med problemstillingen og har fått dokumentasjon over flere år uten at det bedrer seg. Når de i tillegg priser dette produktet meget høyt føler man seg som en skikkelig idiot som beholder abonnementet.

Svar fra Breiband.no
05.06.2019 12.48
Hei Jensen,

Dette høres ikke bra ut. Jeg vet ikke hvilket område det gjelder da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene -svaret må derfor bli nokså «generelt». Radiobredbånd er en delt ressurs slik at hastigheten kan variere noe i trafikktunge perioder, et eksempel kan være et større hyttefelt i påsken. Når det er sagt skal vi alltid ta høyde for dette ved både prising av abonnement og når vi ser på hvilke produkter som kan tilbys. Det avviket du nevner her høres ekstremt ut, så det er også mulig at noe annet er årsaken til problemet. Jeg hjelper deg gjerne se nærmere på dette, send meg en e-post på tilbakemelding@breiband.no så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan med å finne en løsning.

Mvh
Håkon I Breiband.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR