Meny

Brdy omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Brdy
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 81 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
Brdy
Filtrer omtaler
29
14
2
19
173
Sorter omtaler etter
Viser av 237 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Germain M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"SYTRY UNNAV BRDY!!!!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

intternet hastighet var ikke innafor lovet kavlitet, sa opp abonoment og vart på på lagt og betat 2 extra mnd slev om jeg ikke hadde binging

Svar fra Brdy
07.11.2022 12:42
Hei, takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at nett ikke fungerte hos deg. Hos oss har alle 30 dagers åpent kjøp og uten bindingstid. Så om man sier i fra før de 30 dagene har gått trenger man ikke å betale noen ting. Mvh Trude i Brdy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Løgnere"

Utrolig frekt å sende ut stengegebyr på 1000,- når abonnement aldri ble stengt eller gjenåpnet. Og Brdy påstår at jeg lyver da jeg fortalte til deres kollega på kundeservice/tlf at regningen var betalt. Brdy sa at gebyr ikke vil bli sendt ut og abonnement ikke vil bli stengt når regningen var betalt, noe den var! De er såpass frekke og sier at jeg lyver når de ikke engang har stengt abonnementet og krever betaling for gjenåpning!!! Anbefaler ikke dette useriøse selskapet.

Joakim W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Svindlere uten skam"

Værste firmaet jeg har vært borti, å jeg har jobba 10 år i bilbransjen. Disse mener dem har levert bra nett i 15 år. Tok 16000 betalt for 1 år som skule være 10 megabit/s. De klarte aldri å levere høyere enn 3mb/s. Søppel firma som nektet å sende tekniker, mén skulle ha meg på taket midtvinters med en laptop for å stille antenna.

Svar fra Brdy
28.10.2022 09:45
Hei, takk for din tilbakemelding. Beklager at vi ikke har levd opp til den forventinger. Vi har flere type abonnement hos oss, noen som ikke krever fri sikt og andre som krever fri sikt. Wavelink krever helt fri sikt til vår sender for at vi skulle kunne levere stabilt og godt nett. Dersom man ikke har helt fri sikt eller har finjustere antennen kan man oppleve tregere nett eller ustabilt nett. Vi sender selvmonteringsutstyr som, slik at det er enkelt for kundene våre å justere antennen selv. Dersom man ikke får det til, kan vi sende en montør. Mvh Trude i Brdy
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Meget missfornøyd"

Bestildte til de og valgte og forhåndsbetale utstyret, problemet var at de ikke hadde noe utstyr, og de klarte ikke levere til avtalt tid. Slik at jeg ikke fikk fraktet utstyret til fjells, med scooter. (Ikke alle har bilvei til hytta) Utstyret ble derfor ikke montert, men de sendte faktura for bruk uten at utstyr ble tatt ibruk. Fikk heller ikke levere tilbake utstyret som var 100% ubrukt. Og heller ingen penger tilbake for utstyret. Her er tydelig em bedrift som kun er ute etter pengene dine, hvis mulig velg en annen leverandør!!

Svar fra Brdy
25.10.2022 13:26
Hei Runar, takk for din tilbakemelding. Dessverre var det 14 dagers leveringstid på satellitt bredbånd i mai, da leverandøren vår var tom for utstyret grunnet cyperangrepet i februar. Vi ringt alle som bestille i denne perioden og informerte om det. Hos oss har du også 30 dagers åpnet kjøp, den gjelder fra den dagen vi sender utstyret. Vi starter fakturering etter 30 dager, med mindre annet er avtalt. Mvh Trude i Brdy
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kundeservice"

Jeg har hatt flere henvendelser til Kundeservice Brdy, både til teknisk support og faktura- avdeling. Jeg gir terningkast 5 (alt. 6) for MEGET TRIVELIG og IMØTEKOMMENDE service.. .Hva kan bli bedre: Undertegnede bruker ikke smarttelefon, og mottatt link for omtale på SMS blir derfor håpløst tungvint- følgelig ikke besvart. Kanskje kundeservice- ved avslutning av samtale- kan spørre om alternativ måte for tilbakemelding. Som i mitt tilfelle: link på mailaddresse. Mvh TÅ

Svar fra Brdy
14.09.2022 08:32
Hei Tormod, Takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg skal ta forslaget ditt videre. Mvh Trude i Brdy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"tilfreds"

Har satelitt bredbånd fra Brdy,kan trygt anbefales er min erfaring så langt,både når det gjelder hastighet,stabilitet og pris Eneste negative med det,er at det er litt signal forsinkelse,men detter merkes ubetydelig ved vanlig bruk,strømme tjenester til TV fungerer perfekt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig service og lovnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna for alt det er verdt! Dem påstår dem har montør og folk for å monterer opp utstyrer . Men dette må man betale og finne selv, om man bor i nord. Kundeservice er lik null. Har vært uten nett i ukes vis. Og må betale ut oppsigelsestiden uansett. Svindel og bedrag! Jeg vil anbefale folk og heller velge et annet alternativ for nettverk

Svar fra Brdy
09.08.2022 07:37
Hei Stein, Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Dersom det er noe feil med nettet fra vår side, skal du naturligvis ikke betale ut oppsigelsestiden. Vi må gjøre et feilsøk før vi kan kartlegge det. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårligste stabiliteten jeg har vært borti"

Veldig dårlig kundeservice med flere dager ventetid, utrolig dårlig stabilitet, hopper ut vært minutt til tross for at det står at det er bra signaler. Bedre å dele dra mobilen. Kan sammenlignes med satellittbredbånd. Dette var i Bergen sentrum.

Svar fra Brdy
09.08.2022 07:39
Hei, takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss på 21554000 så skal vi se hva vi kan hjelpe deg med. Vi har under 1 minutt ventetid på kundeservice hos oss, dersom vi må feilmelde til andre avdelingen, kan ventetiden være noe lengere, men som hovedregel får kundene våre en tilbakemelding samme dag som de melder feilen. Mvh Trude
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Thorbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Treigt og ustabilt"

Hvis det ikke finnes andre alternativer så er dette en grei nok løsning men du sliter med streaming og hvis du skal gjør noe jobbrelatert. Har vært en del i kontakt med kundeservice og den har stort sett vært ok, har fått den hjelpen jeg trengte. Hadde tidligere mulighet for å se hvor mye forbruk det har vært men det viser ikke noe lenger. Så i løpet av ferien så brukte vi opp alt før månedsskiftet og da går det uuuutrooolig treigt. Har heldigvis fått tilbud om fiber innlagt i nærmeste fremtid så da kaster jeg parabolen på dynga og ser meg ikke tilbake.

Svar fra Brdy
09.08.2022 07:44
Hei, takk for din tilbakemelding. Det jobbes på spreng med å finne en løsning, slik at kundene våre kan se hvor mye data de har brukt på "min side". Har du vært i kontakt med oss for å se om vi kan tilby deg noe annet en satellitt? Vi har ingen bindingstid nå, så selv om du får fiber i nærmeste fremtid, kan det være vi kan tilby deg en bedre løsning for ditt bruk i mellomtiden. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt ubrukelig"

Håpløst internett! I nok til å se på tv engang! De redusere hastigheten så kundene ikke får det de betaler for!

Svar fra Brdy
31.07.2022 10:49
Hei Anders, takk for din tilbakemelding. Kan forsikre deg om at vi ikke reduserer hastigheten uten grunn. Send oss gjerne en mail på [email protected], slik at vi kan se hva som kan være årsaken. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig"

Kundeservicen er det værste jeg har opplevd, ingen hjelp å få. Retur må du stå for selv og betale for selv. Telefonselgere presser på deg pakke uten samtykke og du blir nødt til å sende pakken du aldri ba om på egen regning. Kundeservice bryr seg ikke. Styr unna!

Svar fra Brdy
31.07.2022 10:46
Hei Kari, takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi hjelpe deg. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

eneste som har vært bra er at de har levert internett de årene jeg har bodd der jeg bor, alt utenom det er tragisk. Dyrt, ustabilt og lite vilje til å oppgradere for oss som ikke har alternativer. reklamerer med at de gjerne bygger ut "skikkelig" internett der andre ikke tilbyr, men per idag er ikke 10mbit ustabilt nett skikkelig internett. nå plukkes også utstyret her ute ned, og enn så lenge er det ikke vært bra nok dekning til å kunne ha trådløst nett. støtt og stadig må antenna startes på nytt, og over 500 kr mnd for 10 mbit er dyrt nå om dagen. Spar deg selv for tull og dyr dårlig internett om du har et alternativ...

Svar fra Brdy
29.06.2022 20:33
Hei Anders, takk for din tilbakemelding. Så leit at du ikke er fornøyd med oss. Vi gjør alt vi kan for å gjøre kundene våre fornøyde. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se hva vi kan gjøre for å gjøre deg fornøyd. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Greit nok at dei har bra priser men hjelper lite når nettet ikke fungerer og detter ut i flere timer hver dag! Restart av router funker i 3/10 tilfeller. Routeren dem solgte klarer tydligvis ikkje å sende signal gjennom gipsvegger, einaste løsningen dem har er å kjøpe en ny fra dem. Kundeservice er svært lite hjelpelige. Om dere velger å bruke Brdy unngå å kjøpe produkter som router og antenne, får mye bedre og billigere på Elkjøp eller Komplett!

Svar fra Brdy
15.06.2022 08:17
Hei Tony. Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd, ta gjerne kontakt med oss på 21554000, så vi kan feil søke på nettet ditt. Mvh Trude
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig service og dårlig nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært uten nett i mer en 5 uker. Jeg har hevet kontrakten i henhold til avtalevilkår. Men bigblu nekter a betale pengene tilbake.

Svar fra Brdy
05.05.2022 09:31
Hei Celina. Er du en av kundene som ble berørt av cyberangrepet på Satelittnettet? Det er veldig beklagelig at du har vært uten nett i 5 uker. Send oss en e-post på [email protected], så skal jeg hjelpe deg. Mvh Trude
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen er like ræva som nettet... anbefales ikke !!! Får desverre ikke bytta til annet nett enda pga bindingstid 😡

Svar fra Brdy
05.05.2022 09:31
Hei Janne. Send oss gjerne en e-post på [email protected], så vi kan se på saken din. Mvh Trudr
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Like godt som brebånd"

Eg er superfornøyd med BigBlu. Har det på kontoret der eg arbeider som grafisk designer, og eg treng mykje og stabilt nett. Eg har alltid godt nett og aldri problemer. Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Utrolig bra kundeservice."

Har hatt BigBlue i over 2 år og hatt bare gode erfaringer. Har det vært noe galt så har de på kundeservice ordnet opp med en gang, om det er med gode råd eller sent montør når antenna ikke har mottatt signaler. Litt ventetid på telefon, men de ringer tilbake ganske raskt. Så langt er det bare positivt å si om Bigblue.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"
2 syns denne omtalen er nyttig

I utgangspunktet et godt produkt, men det siste året har det vært ustabilt midt i beste sendetid. Dvs. mellom 20.00-22.00. Kunderservice nekter selvfølgelig for at det er noe galt med produktet, og vil ha det til å være brukerfeil. Vel, da er vi 3 naboer som sliter med brukerfeil. Heldigvis kommer alternativ på plass i løpet av 2022 slik at vi slipper å være tvunget til å bruke denne leverandøren.

Svar fra Brdy
05.04.2022 14:41
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Så leit å lese at du ikke er fornøyd, ta gjerne kontakt med oss på 21554000, så vi kan feil søke på nettet ditt. Mvh Trude i Bigblu
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Jørgen J. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Abbonnementspris satellitt bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Økte pris med 50% fra den ene mnd til den neste. I tillegg forsvinner Wifi stadig vekk en halv times tid på kvelden

Svar fra Brdy
23.02.2022 16:34
Hei Jørgen, Vi forstår at det er kjedelig at prisene øker men vår underleverandør har økt prisene inn til oss, så for at vi fremdeles skal kunne levere satellitt bredbånd var vi nødt for å øke prisene. Vi tilbyr fremdeles rimelig satellitt bredbånd fra 299,- i måneden. Ring gjerne kundeservice på 21554000, så vi kan feilsøke på linjen din. Det er ikke slik at wifi skal dette ut 30 minutter hver kveld. Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
"Hadde jeg lest denne siden - hadde jeg neppe vært fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt på oppfordring og fikk ett strålende tilbud på "Hyttenett", som jeg etter litt om og men slo til på. To dager etterpå var utstyret på plass og jeg monterte opp uten problemer. Siden har det fungert knirkefritt og stabilt. Riktignok ble det påstått at hele mitt fødselsnr. måtte til for å kredittvurdere meg, noe som er reneste tøv. Hvordan kundeservicen fungerer aner jeg ikke da jeg ikke har hatt behov for den. Så langt er alt perfekt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig useriøse folk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service dårlig dekning dette er bare talentløse...har klagd å klagd hjelper ingenting

Svar fra Brdy
23.11.2021 10:58
Hei Jimmy. Så trist å lese at du ikke er fornøyd med oss. Send oss gjerne en mail på [email protected], så kan vi se om det er noe vi kan gjøre for deg. Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ufattelig ustabilt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Valgte Big Blue via satellitt til hytten. Utrolig ustabilt, treg respons, og håpløst til noe annet enn surfing og mail nesten. Falt ut titt og ofte og måte restarte ruter ofte, eller ringe Kundeservice for at de måtte gjøre noe i deres ende. Hele greien tok kvelden etter ett års tid. Deretter må jeg bytte satelitthode, uten at det hjalp. Da fikk jeg nok og byttet til trådløst bredbånd ettersom det var kommet på markedet i mellomtiden.

Svar fra Brdy
16.08.2021 09:28
Hei Ricky, Takk for din tilbakemelding. Så leit at satellitt ikke fungerte til ditt bruk. Det er dessverre lengere svartid på Satellitt enn for eksempel fiber. Når det er sagt, er det ikke slik at man skal falle ut titt og ofte. Beklager at vi ikke levde opp til forventningene. Mvh Trude i Bigblu
Annturid
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ubeskrivelig lei av hele opplegget. Bare på en uke har jeg vært fri for nett opp til 6-7 ganger. 3 ganger har jeg fått melding om feil og de andre gangene ingen varsel. Men det er dessverre ikke bare en dårlig uke for big blue, men det skjer titt og ofte at man sitter uten nett. Å har man nett er det sjeldent det leverer det du betaler for. Det varierer igjennom hele dagen! Hjelper lite å ringe inn til kundeservice for de kan ikke finne noe galt. Gjett om det blir fiber, når det bygges ut forbi her. Gir karakter 2 av takknemlighet for det nettet jeg får!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"drittfirma"
5 syns denne omtalen er nyttig

bestilte og fikk levert pakke. siden jeg kan stå på plenen og se opp på sender tårnet regnet jeg med å få bra signal. jeg var derimot treg med å koble det opp.. så de hadde allerede begynt å fakturere meg da jeg skulle montere det. fikk ikke signal i det hele tatt.og måtte pent betale fakturaen siden angrefristen hadde utløpt. hjalp ingen ting at de hadde levert et produkt som ikke funket. virkelig et skikkelig drittfirma. IKKE KJØP!!!

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Support"
1 syns denne omtalen er nyttig

Snakket med en en veldig hyggelig svensk dame, som loset oss perfekt gjennom vårt problem, helt herlig🙂

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR