Har ventet i mer enn tre uker på nytt utstyr til internett. De er snar å svare hvis du vil bli ny kunde, ellers altfor dårlig service
Alt for ofte driftsstans. For mye nedetid, og ofte lang tid før det er ordnet.

Etter å ha hatt Get/Telia bredbånd i 27 år, byttet vi til Brdy i november 2022. Bortsett fra feil på ruteren etter ca en måned, som ble byttet, har dette fungert utmerket. Vekk med gamle coax ledninger/store bokser og mange koblinger som ikke fungerte lenger og ustabilt nett. Vi er fornøyd😀

Beste mulighet til å raskt nett der man ikke har fiber osv. Tenker at de gamle annmeldsene gjelder mye gamle folk som ikke helt forstår hvordan denne henger sammen. I overkant av avtalt hastighet, ping rundt 20ms , alt dette med ca halv antenne styrke ift 5g. Helt supert å sette opp selv da man slipper at montører gjør noen unødvendige inngrepen. Jeg som hadde en konkurent tidligere som liksom skal være norges utfordrer på 5g så fikk jeg bare 1/3 av hastighet jeg har nå, til 200 kr mer i mnd!

Aldri opplevd så mye styr og elendighet med et selskap🥺Retur av hele antenne pakken ble bare et mareritt 😡🥺Blir i tillegg krevd for 6800 kroner.og nå 900 kroner.

Variabel kvalitet på nett, lite hyggelig kundeservice, utbytting av utstyr i tide og utide noe som er ekstra kjipt når disse antennene ofte monteres på hustak, dårlig kvalitet på antenne og kabler, stiv pris. Ingen kompensasjon e.l om de gjør feil eller ved mangler på utstyr.

intternet hastighet var ikke innafor lovet kavlitet, sa opp abonoment og vart på på lagt og betat 2 extra mnd slev om jeg ikke hadde binging

Utrolig frekt å sende ut stengegebyr på 1000,- når abonnement aldri ble stengt eller gjenåpnet. Og Brdy påstår at jeg lyver da jeg fortalte til deres kollega på kundeservice/tlf at regningen var betalt. Brdy sa at gebyr ikke vil bli sendt ut og abonnement ikke vil bli stengt når regningen var betalt, noe den var! De er såpass frekke og sier at jeg lyver når de ikke engang har stengt abonnementet og krever betaling for gjenåpning!!! Anbefaler ikke dette useriøse selskapet.
Værste firmaet jeg har vært borti, å jeg har jobba 10 år i bilbransjen. Disse mener dem har levert bra nett i 15 år. Tok 16000 betalt for 1 år som skule være 10 megabit/s. De klarte aldri å levere høyere enn 3mb/s. Søppel firma som nektet å sende tekniker, mén skulle ha meg på taket midtvinters med en laptop for å stille antenna.

Bestildte til de og valgte og forhåndsbetale utstyret, problemet var at de ikke hadde noe utstyr, og de klarte ikke levere til avtalt tid. Slik at jeg ikke fikk fraktet utstyret til fjells, med scooter. (Ikke alle har bilvei til hytta) Utstyret ble derfor ikke montert, men de sendte faktura for bruk uten at utstyr ble tatt ibruk. Fikk heller ikke levere tilbake utstyret som var 100% ubrukt. Og heller ingen penger tilbake for utstyret. Her er tydelig em bedrift som kun er ute etter pengene dine, hvis mulig velg en annen leverandør!!

Jeg har hatt flere henvendelser til Kundeservice Brdy, både til teknisk support og faktura- avdeling. Jeg gir terningkast 5 (alt. 6) for MEGET TRIVELIG og IMØTEKOMMENDE service.. .Hva kan bli bedre: Undertegnede bruker ikke smarttelefon, og mottatt link for omtale på SMS blir derfor håpløst tungvint- følgelig ikke besvart. Kanskje kundeservice- ved avslutning av samtale- kan spørre om alternativ måte for tilbakemelding. Som i mitt tilfelle: link på mailaddresse. Mvh TÅ

Har satelitt bredbånd fra Brdy,kan trygt anbefales er min erfaring så langt,både når det gjelder hastighet,stabilitet og pris Eneste negative med det,er at det er litt signal forsinkelse,men detter merkes ubetydelig ved vanlig bruk,strømme tjenester til TV fungerer perfekt
Styr unna for alt det er verdt! Dem påstår dem har montør og folk for å monterer opp utstyrer . Men dette må man betale og finne selv, om man bor i nord. Kundeservice er lik null. Har vært uten nett i ukes vis. Og må betale ut oppsigelsestiden uansett. Svindel og bedrag! Jeg vil anbefale folk og heller velge et annet alternativ for nettverk

Veldig dårlig kundeservice med flere dager ventetid, utrolig dårlig stabilitet, hopper ut vært minutt til tross for at det står at det er bra signaler. Bedre å dele dra mobilen. Kan sammenlignes med satellittbredbånd. Dette var i Bergen sentrum.

Hvis det ikke finnes andre alternativer så er dette en grei nok løsning men du sliter med streaming og hvis du skal gjør noe jobbrelatert. Har vært en del i kontakt med kundeservice og den har stort sett vært ok, har fått den hjelpen jeg trengte. Hadde tidligere mulighet for å se hvor mye forbruk det har vært men det viser ikke noe lenger. Så i løpet av ferien så brukte vi opp alt før månedsskiftet og da går det uuuutrooolig treigt. Har heldigvis fått tilbud om fiber innlagt i nærmeste fremtid så da kaster jeg parabolen på dynga og ser meg ikke tilbake.

Håpløst internett! I nok til å se på tv engang! De redusere hastigheten så kundene ikke får det de betaler for!

Kundeservicen er det værste jeg har opplevd, ingen hjelp å få. Retur må du stå for selv og betale for selv. Telefonselgere presser på deg pakke uten samtykke og du blir nødt til å sende pakken du aldri ba om på egen regning. Kundeservice bryr seg ikke. Styr unna!

eneste som har vært bra er at de har levert internett de årene jeg har bodd der jeg bor, alt utenom det er tragisk. Dyrt, ustabilt og lite vilje til å oppgradere for oss som ikke har alternativer. reklamerer med at de gjerne bygger ut "skikkelig" internett der andre ikke tilbyr, men per idag er ikke 10mbit ustabilt nett skikkelig internett. nå plukkes også utstyret her ute ned, og enn så lenge er det ikke vært bra nok dekning til å kunne ha trådløst nett. støtt og stadig må antenna startes på nytt, og over 500 kr mnd for 10 mbit er dyrt nå om dagen. Spar deg selv for tull og dyr dårlig internett om du har et alternativ...

Greit nok at dei har bra priser men hjelper lite når nettet ikke fungerer og detter ut i flere timer hver dag! Restart av router funker i 3/10 tilfeller. Routeren dem solgte klarer tydligvis ikkje å sende signal gjennom gipsvegger, einaste løsningen dem har er å kjøpe en ny fra dem. Kundeservice er svært lite hjelpelige. Om dere velger å bruke Brdy unngå å kjøpe produkter som router og antenne, får mye bedre og billigere på Elkjøp eller Komplett!

Vi har vært uten nett i mer en 5 uker. Jeg har hevet kontrakten i henhold til avtalevilkår. Men bigblu nekter a betale pengene tilbake.

Kundeservicen er like ræva som nettet... anbefales ikke !!! Får desverre ikke bytta til annet nett enda pga bindingstid 😡

Eg er superfornøyd med BigBlu. Har det på kontoret der eg arbeider som grafisk designer, og eg treng mykje og stabilt nett. Eg har alltid godt nett og aldri problemer. Anbefales.
Har hatt BigBlue i over 2 år og hatt bare gode erfaringer. Har det vært noe galt så har de på kundeservice ordnet opp med en gang, om det er med gode råd eller sent montør når antenna ikke har mottatt signaler. Litt ventetid på telefon, men de ringer tilbake ganske raskt. Så langt er det bare positivt å si om Bigblue.
I utgangspunktet et godt produkt, men det siste året har det vært ustabilt midt i beste sendetid. Dvs. mellom 20.00-22.00. Kunderservice nekter selvfølgelig for at det er noe galt med produktet, og vil ha det til å være brukerfeil. Vel, da er vi 3 naboer som sliter med brukerfeil. Heldigvis kommer alternativ på plass i løpet av 2022 slik at vi slipper å være tvunget til å bruke denne leverandøren.

Økte pris med 50% fra den ene mnd til den neste. I tillegg forsvinner Wifi stadig vekk en halv times tid på kvelden
