Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Brdy
2.4
266 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Brdy opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
266 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 266 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
4
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Brdy
Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Tommy

De har en generell dårlig kundeservice, opplever til stadighet treghet og aldri den lovte hastighet. Det er litt rart at de ikke er mer interessert i og holde på kundene sine, nå som det snart er mobildekning overalt, dette er noe som kommer til å få folk til å bruke andre leverandører, men de har dessverre en ganske arrogant holdning når man nevner dette til kundeservice. Så mitt råd er styr unna hvis det er mobil dekning i området.

Svar fra Brdy
05.06.2019 12:49

Hei Tommy, Vi er opptatt av å yte god kundeservice ovenfor kundene våre og dersom det er feil eller avvik ved tjenesten vil vi gjøre vårt ytterste for å rette disse. Dersom du har vært i kontakt med oss og opplevd noe annet er det bare å beklage dette. Jeg kan dessverre ikke se på situasjonen din spesifikt siden jeg ikke finner kundeforholdet på navn alene, men ta gjerne kontakt med meg på e-post [email protected] så skal jeg gjøre mitt beste for å rette opp dette inntrykket. Mvh Håkon i Breiband.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ubrukelig

Omtale av  Edo

Dyrt og ubrukelig, kundeservice finnes ikke hvis du i det hele tatt får kontakt med dem, finnes desverre ingen annen løsning hos meg men sier opp så snart noe annet dukker opp

Svar fra Brdy
05.06.2019 12:49

Hei Edo, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd som kunde hos oss. Hvis det er noe du ønsker hjelp med kan du sende meg en e-post på [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan videre. Vi er for øvrig tilgjengelig på telefon og chat mellom klokken 08:00 - 18:00 Mandag til Fredag samt klokken 10:00 – 14:00 på Lørdag. Mvh Håkon i Breiband.no

Forbaska opplegg! Uten nett igjen!

Omtale av  Anonym

Ofte uten nett! Eller svært dårlig dekning! Når en prøver å gå inn på breiband.no for å få hjelp, klarer man ikke en gang å komme inn på siden(finner ikke ip adr.) Tull og tøys med fakturaer! MØKK LEI

Svar fra Brdy
05.06.2019 12:49

Hei! Det høres ikke bra ut så dette må vi finne en løsning på. Jeg klarer ikke identifisere deg som kunde så dersom du fortsatt trenger hjelp med enten tjenesten eller faktura er det fint om du sender meg en e-post på [email protected]. Jeg lover å hjelpe deg så godt jeg kan. Mvh Håkon i Breiband.no

Det beste der jeg bor

Omtale av  Thor

Virker bra, men jeg skulle ønske meg en høyere hastighet.

Er dette et enkeltpersonforetak?

Omtale av  Frode

Får aldri kontakt med kundeservise, har bedt om å få regning i posten (siden de ikke kan tilby annet mer moderne som efaktura, vipps etc) Det klarer de ikke å sende ut, men de sender kravet rett til inkasso istedet, så da blir det renter og inkassogebyr! Ca 80 kroner ekstra hver gang😠 Internett 10mb/10mb med antenne fungerer greit hos meg, det er dyrt men det er ingen andre alternativer der jeg bor.

Svar fra Brdy
05.06.2019 12:48

Hei Frode, Vi er tilgjengelig på telefon og chat mellom klokken 08:00 - 18:00 Mandag til Fredag samt klokken 10:00 – 14:00 på Lørdag. Hvis du ikke har fått kontakt med oss innenfor åpningstidene er dette bare å beklage. Vedrørende problemet du har opplevd med tilsending av faktura så ønsker jeg å undersøke dette nærmere, send meg gjerne en e-post med detaljene dine til [email protected] så skal jeg undersøke dette for deg. Jeg kan forøvrig informere om at vi nå også tilbyr eFaktura! Du finner referansen din for dette på faktura, eller så kan du ta kontakt med oss å få den oppgitt. Mvh Håkon i Breiband.no

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig nettverkshastighet med en leverandør som vegrer seg å forbedre nettet

Omtale av  Jensen

Nettverkshastigheten er ekstremt varierende, men stort sett elendig pga et nett som skal betjene et meget stort antall hytter. På ettermiddag og kveld i helgene er det ekstremt tregt og man er stort sett mellom 2-10% av det de sier de skal levere. Breiband er kjent med problemstillingen og har fått dokumentasjon over flere år uten at det bedrer seg. Når de i tillegg priser dette produktet meget høyt føler man seg som en skikkelig idiot som beholder abonnementet.

Svar fra Brdy
05.06.2019 12:48

Hei Jensen, Dette høres ikke bra ut. Jeg vet ikke hvilket område det gjelder da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene -svaret må derfor bli nokså «generelt». Radiobredbånd er en delt ressurs slik at hastigheten kan variere noe i trafikktunge perioder, et eksempel kan være et større hyttefelt i påsken. Når det er sagt skal vi alltid ta høyde for dette ved både prising av abonnement og når vi ser på hvilke produkter som kan tilbys. Det avviket du nevner her høres ekstremt ut, så det er også mulig at noe annet er årsaken til problemet. Jeg hjelper deg gjerne se nærmere på dette, send meg en e-post på [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan med å finne en løsning. Mvh Håkon I Breiband.no

Har vore kunde nokre år, og det har tapt seg betrakteg på desse åra.

Omtale av  Sjurbeate

Har våre kunde ca 3 år. På desse tre Åra har prisen stege javnt og trutt. Dei har skrud opp prisen 3 gonger. I tilegg har dei no begynt og ta månadsleige av Utstyre, som sto i kontrakten ved kjøp at du fekk gratis, og som du betalte eingongsavgift for ved oppstart på over 2000 eller ka det no var. Syns ikkje dette er riktig når du i utgangspunkte går inn på ein avtale som var rimeleg og endar opp med ei svært dyr løysning etter nokre år. Som kunde syns eg dette er SVÆRT kjedelig. skulle nesten tru dei sleit litt økonomisk sidan prisen må stige så kraftig.

Svar fra Brdy
05.06.2019 13:15

Hei! Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd som kunde hos oss. Jeg klarer ikke finne abonnementet ditt på navn alene så svaret mitt må bli nokså «generelt». Det hender at vi som alle andre bedrifter har behov for å justere prisene noe, dette følger i stor grad markedet. Vi tilbyr både leieløsninger -og kjøps løsninger av nødvendig utstyr. Hvis du har spørsmål rundt abonnementet ditt spesifikt kan du sende meg en mail på [email protected] så hjelper jeg deg gjerne. Mvh Håkon i Breiband.no

Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Brdy mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR