Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 87 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu

"Er dette et enkeltpersonforetak?"

Omtale om BigBlu skrevet av Frode for 26.02.2019 13:34

BigBlu har totalt 203 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Er dette et enkeltpersonforetak?"
5 syns denne omtalen er nyttig

Får aldri kontakt med kundeservise, har bedt om å få regning i posten (siden de ikke kan tilby annet mer moderne som efaktura, vipps etc) Det klarer de ikke å sende ut, men de sender kravet rett til inkasso istedet, så da blir det renter og inkassogebyr! Ca 80 kroner ekstra hver gang😠 Internett 10mb/10mb med antenne fungerer greit hos meg, det er dyrt men det er ingen andre alternativer der jeg bor.

Svar fra BigBlu
05.06.2019 12:48
Hei Frode, Vi er tilgjengelig på telefon og chat mellom klokken 08:00 - 18:00 Mandag til Fredag samt klokken 10:00 – 14:00 på Lørdag. Hvis du ikke har fått kontakt med oss innenfor åpningstidene er dette bare å beklage. Vedrørende problemet du har opplevd med tilsending av faktura så ønsker jeg å undersøke dette nærmere, send meg gjerne en e-post med detaljene dine til tilbakemelding@breiband.no så skal jeg undersøke dette for deg. Jeg kan forøvrig informere om at vi nå også tilbyr eFaktura! Du finner referansen din for dette på faktura, eller så kan du ta kontakt med oss å få den oppgitt. Mvh Håkon i Breiband.no
Bytt.no
"Er dette et enkeltpersonforetak?" skrev Frode om BigBlu

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Frode og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nettverkshastighet med en leverandør som vegrer seg å forbedre nettet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nettverkshastigheten er ekstremt varierende, men stort sett elendig pga et nett som skal betjene et meget stort antall hytter. På ettermiddag og kveld i helgene er det ekstremt tregt og man er stort sett mellom 2-10% av det de sier de skal levere. Breiband er kjent med problemstillingen og har fått dokumentasjon over flere år uten at det bedrer seg. Når de i tillegg priser dette produktet meget høyt føler man seg som en skikkelig idiot som beholder abonnementet.

Svar fra BigBlu
05.06.2019 12:48
Hei Jensen, Dette høres ikke bra ut. Jeg vet ikke hvilket område det gjelder da jeg ikke finner kundeforholdet ditt på navn alene -svaret må derfor bli nokså «generelt». Radiobredbånd er en delt ressurs slik at hastigheten kan variere noe i trafikktunge perioder, et eksempel kan være et større hyttefelt i påsken. Når det er sagt skal vi alltid ta høyde for dette ved både prising av abonnement og når vi ser på hvilke produkter som kan tilbys. Det avviket du nevner her høres ekstremt ut, så det er også mulig at noe annet er årsaken til problemet. Jeg hjelper deg gjerne se nærmere på dette, send meg en e-post på tilbakemelding@breiband.no så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan med å finne en løsning. Mvh Håkon I Breiband.no
Sjurbeate
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Har vore kunde nokre år, og det har tapt seg betrakteg på desse åra."
6 syns denne omtalen er nyttig

Har våre kunde ca 3 år. På desse tre Åra har prisen stege javnt og trutt. Dei har skrud opp prisen 3 gonger. I tilegg har dei no begynt og ta månadsleige av Utstyre, som sto i kontrakten ved kjøp at du fekk gratis, og som du betalte eingongsavgift for ved oppstart på over 2000 eller ka det no var. Syns ikkje dette er riktig når du i utgangspunkte går inn på ein avtale som var rimeleg og endar opp med ei svært dyr løysning etter nokre år. Som kunde syns eg dette er SVÆRT kjedelig. skulle nesten tru dei sleit litt økonomisk sidan prisen må stige så kraftig.

Svar fra BigBlu
05.06.2019 13:15
Hei! Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd som kunde hos oss. Jeg klarer ikke finne abonnementet ditt på navn alene så svaret mitt må bli nokså «generelt». Det hender at vi som alle andre bedrifter har behov for å justere prisene noe, dette følger i stor grad markedet. Vi tilbyr både leieløsninger -og kjøps løsninger av nødvendig utstyr. Hvis du har spørsmål rundt abonnementet ditt spesifikt kan du sende meg en mail på tilbakemelding@breiband.no så hjelper jeg deg gjerne. Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Har tapt seg enormt på de årene vi har vært kunder."
5 syns denne omtalen er nyttig

Var i utgangspunktet en grei leverandør av internett for oss som bor i mindre sentrale strøk, men har blitt useriøse siste 1-2 år. Ut av det blå startet de å ta leie for utstyr som vi har hatt i flere år. Og som vi allerede hadde fått beskjed på at de ikke skulle ha tilbake ved oppsigelse. Økte i tillegg prisen 3 ganger på ett år. Når vi til slutt fikk nok og sa opp abonnementet skal de likevel ha tilsendt utstyr med kort varsel, når det ikke ble gjort innen fristen fakturerer de utstyret. Elendig kundebehandling når en ringer eller sender epost og klager på disse tingene.

Svar fra BigBlu
05.06.2019 13:15
Hei! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss den siste tiden av ditt kundeforhold, det er absolutt ikke noe vi ønsker. Send meg gjerne en e-post på tilbakemelding@breiband.no så skal jeg se på saken din. Mvh Håkon i Breiband.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna"

Ekstremt mange utkoblinger, svarer ikke på gjentatte henvendelser per epost.

BigBlu har totalt 203 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR