Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
210 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
210 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 210 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
7
11
21
156
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no

Plutselig tillegg for e-post med faktura

Omtale av  Stig A. N

Uten varsel eller måte å endre dette på nettsiden, så har GlobalConnect begynt å ta betalt for epost med faktura.

Svar fra GlobalConnect
13.11.2023 08:33

Hei Stig Om det har kommet uforsette fakturaendring, gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få tatt en titt på dette, og kan finne en løsning sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ubrukelige

Omtale av  Herman

Umulig å kontakte, verken pr telefon eller mail. Oppgir telefon nr som ikke går i gjennom, skjema som kan fylle ut, men får i retur. Finner meg annen leverandør.

Svar fra GlobalConnect
13.11.2023 08:41

Hei Herman Beklager å høre at det har vært krevende og oppnå kontakt med oss. Om du ønsker å nå oss direkte kan du kontakte oss direkte på 38 990 100 eller på chat via hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Styr unna!

Omtale av  Heidi S

De sender ofte ut for høye eller for lave fakturaer og korter ned kampanjene, så man må bruke mye tid på å ordne opp, utrolig irriterende. Selve nette er ganske stabilt men ikke like raskt som de lovet. Hadde de greit å sende ut korrekt faktura hadde alt vært i orden. Gleder meg til denne kampanjen er over.

Svar fra GlobalConnect
13.11.2023 08:38

Hei Heidi Beklager å høre at det er kommet feil angående faktureringen. Om det er kommet noe feil, gjerne kontakt oss slik at vi kan få løst dette sammen, slik at dette ikke oppstår i fremtiden Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Løgnere!

Omtale av  Anita

Inngikk avtale med GlobalConnect tilbake til da de het HomeNet i okt 2020. Selger sa at alle i nabolaget hadde bestilt og de ville begynne å grave i mai 2021. Så kommer vi til høsten 2021 og et nytt selskap står på døren og sier at siden HomeNet ikke hadde startet opp som avtalt ville de ikke komme. Tegnet da med det nye selskapet. Plutselig, oktober 2023 står de klar for å gjøre noe. Har forsøkt å si opp siden det er 3 år siden avtalen ble undertegnet, men blir bare møtt med at jeg må bet et gebyr på hele 9000 kr. De bryr seg fint lite om at selger sa vi kunne bruke vårt tv med T-We boks fra Telenor da dette kun var internett de skulle ordne til oss. Dette viser seg å ikke stemme. Vi blir fri for tv, eller må gå over til Riks-Tv noe vi ikke ønsker. Har også spurt om huseier har godkjent dette da vi ga beskjed til selger at vi leier. Selger bekreftet at huseier ville bli spurt. Har spurt GlobalConnect om dette, men får ikke svar på det. De fraskriver seg alt som selger fortalte oss og synes tydeligvis ikke at 3 år er så lenge å vente. Styr unna!!

Svar fra GlobalConnect
13.11.2023 08:37

Hei Anita Beklager å høre at leveringsprosessen her har tatt lengre tid en forespeilet. Gjerne kontakt oss direkte med tanke på status av leveransen, slik at vi kan finne en løsning sammen på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Skulle fått internett 1 oktober....

Omtale av  Henrik H

Jeg skulle fått internett 01.10.2024, når det var gått tre uker vil ikke lengre forplikte seg til noe. De antar at internett kanskje kommer 14.12.2023. Jeg bor i sentrum av Ski og eier selv området fiberkabelen skal legges i. Det burde være fint mulig å legge kabelen på dagen.. Bestil aldri Global connect, de lyver og missguider deg. Jeg kommer aldri til å inngå kundeforhold med dem igjen.

Svar fra GlobalConnect
13.11.2023 08:36

Hei Henrik Beklager å høre opplevelsen du har hatt i leveringsløpet fra oss. Når det gjelder levering av fiber, er det flere prosesser som må gjennomføres før dette er mulig og derfor kan dette ta lengre tid Gjerne kontakt oss direkte, slik at vi kan få sett på dette sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig kundeservice. Umulig å komme i kontakt med teknisk personell. Ingen tilbakemelding på henven

Omtale av  Knut

Internett er blitt veldig tregt. Måling av hastighet viser at vi har kun 1/4 av forventet .

Svar fra GlobalConnect
13.11.2023 15:03

Hei Knut Beklager å høre at tjenesten ikke fungerer etter forspeilingen som er gitt her Her trenger vi at du kontakter oss, slik at vi kan få sett på dette sammen og finne en løsning. Dessverre har det vært en meget stor pågang den siste tiden, som har ført til lengre ventetid på både chat og telefon. Vi beklager for ulempene dette medfører Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Villedende markedsføring og uriktige opplysninger fra offensive dørselgere

Omtale av  Tirade

Forsåvidt klassisk og legitimt å forsøke å konvertere fiberkunder med tidsbegrensede lokketilbud og forbehold om en «potensielt, og i såfall marginal prisjustering, som det garantert vil være kjempelett å forhandle ned» etter endt bindingstid. Alle forstår at slike rabatter for å øke markedsandelen gir lave eller negative marginer i et presset marked og ikke er varige for kunden. At det bevisst og aktivt serveres feilaktige påstander om markeds- og konkurransesituasjon og sverting av konkurrenter vitner derimot om desperasjon og lite tiltro til eget produkt. Forstår at det er krevende å selge manglende merverdi i egen tjeneste, men påfunn som at «Nextgentel eies tildels av Telenor, som hindrer effektiv konkurranse, derfor bør du velge oss» er ikke spesielt kreativt, ei heller sant. Får håpe det skyldtes uvitenhet og inkompetanse i jakten på provisjon, men befester et allerede bedrøvelig omdømme og tillit i markedet. Forventer på ingen måte at markedsavdelingen i Globalconnect som leser dette vil offentlig vedkjenne seg slik ukultur i sitt selgerkorps, som helt sikkert er et unikt avvik fra den ellers så høye standarden og generelt «gode tilbakemeldingene» man høster. Tapt kundemulighet her, og har ingen behov for å bistå selskapet med mer opplysninger om «min opplevelse». Dette er godt kjent og irriterende praksis. Økt og reell konkurranse er velkomment, men folk begynner å bli lei. En velment oppfordring. Denne ratingen er basert på erfaringer fra både tidligere, aktive kundeforhold og nevnte fremstøt.

Svar fra GlobalConnect
09.11.2023 21:16

Hei, jeg har ikke innsikt i hva som har skjedd i saken din, men om du ønsker så kan du kontakte oss slik at vi kan ta med henvendelsen din videre. Vi er avhengige av tilbakemeldinger om vi skal kunne forbedre oss. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR