Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
217 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
217 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 217 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
16
7
11
21
162
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 217 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig markedsføring!

Omtale av  Cecilie

For et år siden oppdaget jeg at jeg ikke hadde satt meg på e-postliste for informasjon om bredbånd på hytta (som selgeren presenterte det som), men at jeg hadde tegnet abonnement på bredbånd. Firmaet het den gang HomeNet. Jeg oppdaget heldigvis hva jeg hadde gjort, og angret innen 14 dager. Nå får jeg trusler fra GlobalConnect (nytt firmanavn) om bruddgebyr på et fiberbredbånd jeg ikke har bestilt. Her er det altså et firma som først lyver om hva jeg signerer på. Deretter forholder de seg som om jeg ikke har hevet kjøpet. De prøver seg altså på luring ikke bare én men to ganger! Det er uhørt! At et firma som dette kan fortsette å operere i bredbånd-verdenen er utrolig.

Svar fra GlobalConnect
04.08.2023 15:47

Hei Cecilie! Det er ikke slik vi skal opptre, her vil vi gjerne hjelpe deg med å løse saken så dette blir riktig. Vær vennlig å kontakt oss på 38 99 01 00 eller chat så skal vi finne ut av dette sammen. Med Vennlig Hilsen Kevin | GlobalConnect

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Useriøs

Omtale av  Frøydis

Sitter her uten nett og ikke tv. Tar halve arbeidsdagen for å få kontakt. Etter tvangsperioden er det rett tilbake til forrige leverandør. Garantert. For mange avd som ikke vet hva de andre gjør. Orker ikke holde på mer.

Svar fra GlobalConnect
02.08.2023 15:54

Hei Frøydis, Det er leit å høre at du har en slik opplevelse av oss! Jeg kan ikke diskutere saken din direkte her, men ønsker gjerne å kunne bistå hvis det er mulig. Gjerne kontakt oss på 38 99 01 00, chat eller mail så skal vi hjelpe der vi kan! Mvh Kevin | GlobalConnect

Dårlig nettverk

Omtale av  Anders G

Dårlig nettverk Som jevnlig faller ut og må restartes for å fungere. Ingen overvåkning eller meldinger fra selskapet når det er dårlig kontakt med nettet eller feilmeldinger. Også dytt.

Svar fra GlobalConnect
24.07.2023 08:07

Hei Anders Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi beklager ulempene dette har medført Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men ønsker gjerne at du konakter oss på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på dette sammen og finne en løsning på problemet du opplever Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Upålitelig styr unna

Omtale av  Mohammad A

Jeg blei lovet en månedlig pris av selgeren men får en dobbelt sum på fakturaen min, har prøvd å få fiksa det i flere måneder. Men uten nytte, jeg skal si opp den avtalen så fort bindingstiden er over. Og skal absolutt ikke finne meg i å bruke dere i fremtiden eller anbefale dere for noe

Svar fra GlobalConnect
24.07.2023 08:09

Hei Mohammad Dette høres ikke helt bra ut. Her trenger vi at du kontakter oss direkte på enten chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på dette og sammen finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Bandittbedrift

Omtale av  Tom V

Glemte å sende utstyr, så jeg forsøkte å kontakte dem for å sørge for at dette var på plass før omkobling. Fikk beskjed om at det ikke var mulig å utsette omkobling. Jeg ba da om at avtalen opphørte, og sendte angrerett. Ble da oppringt og fortalt at jeg kunne fortsette å bruke Telenors utstyr etter omkobling, det skulle gå helt fint-og det gjorde det selvsagt ikke. Nå får jeg ingen svar for å få linja tilbake til Telenor, og sitter uten internett. Mitt beste tips er å holde seg langt unna!

Svar fra GlobalConnect
24.07.2023 08:08

Hei Tom Slik skal det absolutt ikke være. Her ønsker vi at du kontakter oss direkte på chat eller 38 99 01 00, slik at vi kan finne en løsning på problemet du opplever sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lurt av selger på dør

Omtale av  Frank

Ble lovet en ting av selgeren som var på døren, når det ble levert viser det seg at det overhodet ikke samsvarer med hva selger oppga. Og da var angrefrist gått ut.

Svar fra GlobalConnect
17.07.2023 08:45

Hei, dette hørtes jo ikke bra ut. Hvis du kan ta kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 så kan vi få sjekket opp i avviket og avtalen og rettet opp i eventuell feil. Får dessverre ikke sjekket opp i dette noe videre her. Mvh GlobalConnect/Preben

Er for dyrt

Omtale av  Maiken H

Har 1000 mb i dag, ønsker mindre men er ikke mulig og få endret dette. Jeg bor alene trenger ikke 1000 mb

Svar fra GlobalConnect
17.07.2023 08:44

Hei, det skal være mulig og få lavere hastighet hvis du ønsker dette. Men ofte er faktisk 1000 det billigste du får hos oss med kampanjepris. Hvis du ikke får endret dette på min side kan du og nå oss på 38 99 01 00 tastevalg 2 for endring av abonnement. De kan tilby feks 100 istedenfor. Mvh GlobalConnect/Preben

GlobalConnect har 217 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR