Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
210 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
210 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 210 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
7
11
21
156
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no

Anbefales IKKE, uryddig og informasjons mangel

Omtale av  Arne

Useriøst selskap. Foretar lovstridige endringer på løpende avtale med binding, svarer ikke når jeg klager på dette selv om jeg viser til lovhjemmel, og slutter å svare. Arrogante og kunnskapsløse medarbeidere krever du skal bekrefte tjenester som ikke inneholder noen link til/eller abonnementsvilkår, men sier at du må bare "stole på dem" for det er "sånn det er". Har ikke fått varsel om de siste faktura, noe de ikke svarer på hvorfor ved henvendelse. Har hatt en chat gående i 1 time nå, uten at noen kan/vil svare.

Svar fra GlobalConnect
26.01.2024 19:36

Hei, Nå har jeg ikke direkte innsyn i hva dette gjelder og kan heller ikke undersøke saken din da jeg ikke har tilstrekkelig informasjon. Jeg anbefaler at du enten sender mail eller kontakter oss på telefon slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke fornøyd

Omtale av  Ingrid

Opplevd dårlig kundeservice hver gang vi har vært i kontakt med de, de har høye priser og har tidligere satt opp prisen uten å varsle.

Svar fra GlobalConnect
22.01.2024 20:59

Hei Ingrid Beklager å høre din opplevelse her med vår kundeservice slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette og finne en løsning sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Hva enn du gjør - velg noen andre!

Omtale av  Cato O. B

Jeg fikk et kanontilbud på 1000/1000-linje. Stilte krav om nytt utstyr som skulle være godt nok til å levere det som en del av avtalen, "alt OK" sa de! Jeg måtte bruke 15-20 timer av livet mitt i telefonkø, for å selv sørge for at utstyret skulle bli levert tidsnok. Når avtalen startet opp, 10 uker etter at jeg inngikk den, hadde jeg enda ikke fått utstyret. Ingen internett, nada niks. Alle løfter de kom med om at ting "selvfølgelig var på plass" innen fristen var tomme ord. Når internettet omsider kom på plass, er det et ufattelig dårlig produkt. Ustabilt som faen, og ofte nedetid. Ulidelig lange ventetider i telefonkø med verdens jævligste musikk for å få feilsøket noe som helst. Etter 5 uker drift døde hjemmesentralen helt, og de bestemte seg da for å bruke 5 dager på å rette opp i feilen - selv om jeg ble LOVET på det aller helligste samme dag som jeg meldte inn problemet at det skulle gjøres senest innen 1-2 dager. Fikk også bekreftet av lokale montører at de har tid, men at Global Connect valgte å ikke legge det inn som en hastesak, slik de hadde lovet meg. Når jeg brukte halve dagen derpå til å forklare Global Connect at, jo, montørene har tid, mente de at dette ikke stemte, og at det ikke finnes hastesaker. Det ble dråpen for meg, og jeg har nå gått i dialog med brukerklagenemda for å få avtalen gjort ugyldig. Har du lyst å bruke 10-15 timer i telefonkø for å i det hele tatt få tilgang på produktet du kjøpt, og senere daglig restarte hjemmesentralen 2-3 ganger, og forholde deg til en kundesupport som lyver/gir tomme løfter? Da tror jeg du vil stortrives som Global Connect kunde. Hvis ikke; hold deg langt, langt unna! Hva enn du gjør:

Svar fra GlobalConnect
19.01.2024 17:54

Hei Cato Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen din her hos oss, slik skal det ikek være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Mye tull, stengte av internett uten advarsel/purring

Omtale av  Martin

Har tidligere hatt Lynett internett som jeg var fornøyd med i 3 år og betalt hver faktura. Men etter at det ble automatisk overført til GlobalConnect så har det vært mye tull. De sender informasjon på SMS fra forskjellige telefonnumre hver gang, og ofte fra utenlandske nummer. Vanskelig å vite hva som er "ekte" og hva som ikke er phishing i disse tider. Bruker tydeligvis lite epost. I overføringsperioden fra Lynett så var det noe uklarheter i faktureringene, bla annet fordi noen måneder ble fakturert sammen, men andre ble fakturert som enkelt-måneder. I denne perioden så var det en faktura som ikke ble betalt (min egen feil, men var litt forvirring da ting måtte betales manuelt før efakture var satt opp). Men jeg ble aldri gjort oppmerksom på at denne manglet eller noe purring, men ble heller servert med at de stengte internettet på dagen uten varsel og påla gebryr på 500NOK.

Svar fra GlobalConnect
18.01.2024 19:00

Hei, Nå har ikke jeg direkte innsyn i saken din men jeg vet det har vært noen problemer med overførselen til oss i GC. Men dette løser vi alltid sammen med kunden på tråden. Så anbefaler du kontakter oss enten på telefon eller chat så skal vi hjelpe deg med problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect

Ok men for dyrt

Omtale av  Paul

Greit nett men litt for dyrt. Burde vært litt rimeligere.

Svar fra GlobalConnect
15.01.2024 15:12

Hei Paul Godt å høre at tjenesten fungerer fint her til deg. Når det gjelder pris, kan det være at du ikke har noen kampanjeperiode hos oss per dags dato, dette er noe vi kan tilby til alle våre kunder, både nye og eksisterende For å sjekke opp i dette, samt få et tilbud på en slik pris, kontakte oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan sette deg i kontakt med riktig instanse angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

kan aldri anbefales

Omtale av  Mattis

etter at vi byttet til globalconect har hastigheten på internett stupt. nettsider tar lang tid å laste inn videokvaliteten på youtb må skjøres på det laveste for at man skal kunne bruke det og vanlige serier går ikke an å strømme uten at videoen stopper vert 5 sekund for å buffre

Svar fra GlobalConnect
15.01.2024 15:11

Hei Mattis Beklager å høre at tjenesten ikke fungerer som den er forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte her, gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan se på dette og finne en løsning sammen på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Begredelig kundeservice. "Kontakt oss på chat" --> har ikke chat. Dårligere nettverk enn skiltet.

Omtale av  Espen

Hvis du kan tegne abonnement hos noen andre, gjør dette. Jeg bytter så snart jeg kan.

Svar fra GlobalConnect
15.01.2024 15:10

Hei Espen Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten vår, slik skal det ikke være. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte her, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan bistå med dette Chat funksjonen våre ligger inne på våre hjemmesider : https://globalconnect.no/?gclid=CjwKCAiAzJOtBhALEiwAtwj8ts4C6tLWDVIQR2iHebNiEwbWKUQ89YX9CaV0ZJ6BAqs5GYulJuG6LBoCljgQAvD_BwE Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConncet Privat

GlobalConnect har 210 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR