Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
207 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
207 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 207 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
6
11
21
154
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om GlobalConnect
GlobalConnect har 207 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel selger dårlig utstyr og ber kunde kjøpe eget for at tjenesten de leverer skal funger

Omtale av  Gøran P

Jeg har aldri vert borti et så dårlig selskap før. Bestillte fiber via de i desember 2023. Ble da informert om at de skulle grave kabel inn til husvegg og komme og koble opp utstyr.Tiden gikk og han som skulle trekke fiber til huset kom i starten av mars men han skulle ikke grave noe dette måtte jeg gjøre selv noe jeg spurte 2 ganger om at de faktisk skulle gjøre til han på kundeservice ved bestilling som han bekreftet. Han gjorde seg ferdig og jeg ventet da på han som skulle komme og koble opp utstyret som selger da hadde lovet. Kontaktet kundeservice og fikk da beskjed om at dette måtte jeg gjøre selv🤷‍♂️. Fikk til slutt koblet det opp men nettverket har vert ustabilt og har kontaktet kundeservice X antall ganger den siste mnd forsøkt mye og de sier selv at de ser enheter mister signal. De rådet meg i dag til og kjøpe nytt privat utstyr på Elkjøp og sende dems i retur siden det ikke fungerer noe de ser. Sier da at jeg vil avslutte og da krever de et brudd gebyr for en vare de ikke kan levere som lovet. Men hvis jeg fortsetter som kunde vil jeg slippe bruddgebyr og siste med en ubrukelig linje som jeg da må koste utstyr til selv. Makan til kundeservice de har heller ingen maks tid på feilsøking men her er det nok😤

Svar fra GlobalConnect
23.04.2024 21:07

Hei Gøran Beklager din opplevelse som du har hatt her i kontakt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss slik at vi kan komme med en løsning på denne saken til deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fraråder global connect

Omtale av  Christine

Feilinformasjon og dårlig kundebehandling. Ikke villig til å imøtekomme kunden. Global Connect.

Svar fra GlobalConnect
19.04.2024 08:09

Hei Christine. Først vil jeg beklge for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har blitt feilinformert om noe ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp hva som har skjedd og finne en løsning på dette. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din, men vi ønsker selvfølgelig å sjekke opp i dette. Det er derfor fint om du tar kontakt med oss direkte, slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect

Meget misfornøyd!!

Omtale av  Grete N

For all del styr unna, det finnes bedre alternativ. Var fornøyd helt til de kuttet linje uten forsvarsel, enden på saken var at de ikke kunne levere her hvor jeg bor. Det kunne de opplyse om 1 uke etter endt brudd på abonnementet. De får ikke ei krone mer av meg, heller ikke noe skryt. Kun elendig kundeservice og ventetid på flere minutter på telefon og chatt. Kommer aldri til å skryte av dette selskapet.

Svar fra GlobalConnect
15.04.2024 21:11

Hei Grete Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen av tjenesten her. Dessverre er det ikke alltid vi kan videreføre leveransen på ny adresse, og vi må foholde oss til adressen som avtalen inngås på. Har desverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på saken med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Dårlig holdning overfor kundene.

Omtale av  Idun

Bare løgn og tull hele veie. Mistet nett og ble lovet hver dag det skull ordnes. Skulle prioriteres etter dag tre. Skjedde ingenting. De påsto at meldinger ble sendt med fortløpende orientering. Mottok ingen. På dag 7 fikk jeg meld.om at saken var avsluttet. Årsaken var at Telenor hadde klipper kabelen. Jeg tror hvs jeg vil om den saken....den meldingen kom fram gitt...

Svar fra GlobalConnect
15.04.2024 21:14

Hei Idun Beklager opplevelsen du har hatt her med leveransen slik skal det selvfølgelig ikke være Her har jeg dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på løsningen angåend denne saken sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Marius

Får bra tilbud med beskjed om at det samme tilbudet gjelder så lenge vi binder i 12 nye måneder fremover... får ikke beskjed om at perioden er over å får plutselig regning på nesten det dobbelte, får så tilbud med pris på 50% over det vi hadde tidligere

Svar fra GlobalConnect
12.04.2024 21:01

Hei Marius I henhold til våre kampanjeperioder er dette noe vi alltid kan tilby til våre kunder, nye og eksisterende Om du ønsker dette, kontakt oss direkte slik at vi kan komme med ett tilbud til deg her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig dårlig dårlig

Omtale av  Johannes

Bare tull med faktura. Dårlig service. Må ringe igjen og igjen og igjen fordet samme problemet, i mitt tilfelle var det at wifi hadde dårlige signaler i huset. Kunne ikke gå på verandaen uten at dekningen forsvant. Etter å ha snakket med dem ti ganger, ga jeg bare opp. De sendte meg også utstyr jeg hadde alt. Og begynte å ta ekstra betalt for dette. Uten noen forbedringer.

Svar fra GlobalConnect
11.04.2024 20:37

Hei Johannes, dette hørtes ikke noe bra ut! Herfra har jeg ikke innsikt i saken din, men ønsker gjerne at du sender oss en mail på [email protected] slik at vi kan finne en permanent løsning for deg. Med ønske om en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect Privat

Den er greit å bruke

Omtale av  Rajamohan M

Den er greit nok men Modem er på kjeller kommer ikke nok til 2 etg og fikk ekstra utstyr forsett

Svar fra GlobalConnect
11.04.2024 20:32

Hei Rajamohan! Takk for din anmeldelse, dersom du opplever noen redusert tjeneste så ønsker vi at du kontakter oss slik at vi kan feilsøke nettet hos deg. WiFi varierer stort fra bolig til bolig så vi vil gjerne hjelpe deg å få den beste opplevelsen! Med ønske om en fin dag videre Kevin | GlobalConnect Privat

GlobalConnect har 207 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til GlobalConnect mener

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR