Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 88 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd
Filtrer omtaler
18
10
4
41
256
Sorter omtaler etter
Viser av 329 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer blir daglig kost"
7 syns denne omtalen er nyttig

Hastigheten er i og for seg bra. Boligstiftelsen her har avtale med Get, så har ingen muligheter annet enn å bruke Get. Har således hatt fler driftsproblemer iløpet av en mnd (14ganger har nettet vært nede nå) enn jeg har hatt med nextgentel over 10 år. Så her finnes det enormt forbedringspotensiale! Pr dagsdato må jeg nok anbefale at en bør gå for ett annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer å mere problemer"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du vurdere å skaffe deg tv å Internett styr unna Get. Har had problemer med herre fra dag en, æ har stifta 3 get box 2 å te slutt fikk æ get box micro som fortsatt ikke vært bedre bilde. Til tider er ustabilt som nette dems har stifta 4 boxer av internett modem å har had te samen 6 teknikere å fortsatt ikke bra. På en vanelig dag så e æ ut å inn med Internett tv cabel 3 gang. styr una herre om du kan.

Sturle F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bytter på timen når det kommer et alternativ"
3 syns denne omtalen er nyttig

Signalet brytes i korte øyeblikk. Akkurat nok til at det ikke går å streame. Ingen hjelp fra support. Fakturaene er uleselige. De forsvinner ut når 5g mobil kommer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"GET er dårlig!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Uansett hvor jeg har bodd i Oslo, hvor svært mange er tvunget til å ha Get bredbånd har hastigheten vært varierende. Ofte betydelig redusert i forhold til hva jeg forventer. STYR UNNA om mulig.

Torlarne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice lite tilgengelig. Mottar kun 1/3 av bredbåndsfart betalt for"
3 syns denne omtalen er nyttig

Laaang kø for å komme igjennom til kundeservice. Betyr enten at det er svært få på kundeservice eller mange er misfornøyde med kvaliteten på tjenesten. Har igjen oppdaget at jeg ikke mottar nedlastningshastigheten jeg betaler for. Får kun 1/3 av hastigheten og dette er ikke første gang jeg har oppdaget dette. Mistenker at de konsekvent leverer dårligere tjeneste enn det man betaler for mht bredbånd. Get TV derimot fungerer bra.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nett faller ut hele tiden!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skikkelig dårlig at man skal se film eller serie og bli avbrytt hvert 3. minutt 😠ender opp å se det på mobilen, irriterende!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt ustabilt og dårlig nett"
5 syns denne omtalen er nyttig

Leverer langt under lovet hastighet. Fungerer greit til tider, men som oftest er det ustabil tilkobling og ekstremt dårlig hastighet.

Daniel S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Værste leverandør av internett sin hele historie"
7 syns denne omtalen er nyttig

Dette er noe av det værste jeg har opplevd. Det er så ustabilt og detter ut hver eneste dag, jeg kommer til og poste dette på face blant mine 4000 tusen venner som jeg skriver DEL MED GLEDE!!! Her betaler man for noe man faktisk ikke får !! Helt ubrukelig nett

Fornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Stadig treg internettlinje."
3 syns denne omtalen er nyttig

Det var stadig treg internettlinje, som ble unnskyldt med at det måtte skyldes andre faktorer enn Get. Fikk ikke hastigheten man betalte for. Etter bytte til annen leverandør var det merkbar bedring i hastighet, og det var ingen problemer med hastigheten. Hva som var bra: Bredspektret tilbud av tjenester, imøtekommende på get bokser og router. Hva som kan bli bedre: Øke hastigheten til kunder som rapporterer om gjentagende lav hastighet på linjen.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nettet fungerer ikke på soverommet mitt. Har til og med fått Internett-forsterker, men nettet hopper fortsatt inn og ut hele tiden. Det fungerer så utrolig dårlig, og ser at veldig mange andre ikke er fornøyd. Get burde seriøst få orden på dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nedgradering"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter at nettet til GET i Trondheim ble "oppgradert", forsvant fast-IP som produkt, og nettet ble mer ustabilt. Utrolig dårlig kundeservice også !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"NOPE !"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ser på nett tv via god pc og må oppdatere hele tiden. Detter ut i perioder med mye trafikk. Usedvanlig irriterende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nesten mere nedetid enn oppetid på TV og internett"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bare tull hele tiden. Nett og TV nede hele tiden, og de holder aldri fristene de lover. Får beskjed om at ting skal bli fikset hver dag, men skjer aldri noe. Anbefaler folk på det sterkeste å holde seg langt langt unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nett"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ingenting er bra med get. Internettet er dårlig og de lurer folk til å forsette å ha den samme sliten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Låver brett och håller tunt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Omöjligt att komma fram med budskap även om GETS leverans ligger ca -1000 % av lovad kapacitet, Sätter GET på botten av kundnöjdhet. //h

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Meget mangelfull"
4 syns denne omtalen er nyttig

For dyrt, dårlig kundebehandling. Øker konstant priser uten varsel. Dårlig pris i forhold til andre leverandører. Truer deg med høyere pris om du f.eks bare ønsker tv delen av deres abonnement

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendige signaler"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bredbåndet til Get er ekstremt ustabilt, det kobler seg ut hele tiden. Signalene er veldig dårlige, rekker ikke over hele huset, må ha et produkt jeg forlenger signalene med. Denne fungerer også svært dårlig. Til stadighet får jeg beskjed om å taste passordet som igjen er unødvendig langt.

Dagfinn K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs å få rettet feil"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd siden i sommer (2017) å få ordnet slik at nettet går i den hastigheten jeg betaler for. Har snakket med kundetelefon og der sitter det masse folk som skal prøve å sende en henvisning opp til Trondheim, der de håper på et svar. De finner ut alt linjen er ok , men... blir utrolig lei og irritert på slike leverandører. DE HOLDER IKKE DET DE LOVER !!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bedret seg mye siden sist."
4 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt GET tidligere og byttet til altibox da de grov i gaten for ca. 4 år siden. Var lite fornøyd med GET da, men bestemte meg for å gi de et forsøk igjen da jeg fikk et godt tilbud på døren av en selger som snakket om et oppgradert hybridfiber nett. Etter å ha hatt GET i noen måneder nå må jeg si at det har skjedd mye siden sist. Kundeservicen har vært upåklagelig, og nettet har funket stabilt og bra. Det eneste jeg har å utsette på er at HBO er bittelitt tungvint å bruke på TV dekoderen. Tommel opp til GET!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skremmende"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble nettopp sagt opp av Get grunnet "uønsket atferd" etter at jeg ble het i toppen pga elendig kundebehandlere... Kom hjem, nettet var borte. Ingen beskjed. Ringte inn og fikk opplyst at det hadde blitt gjort i formiddag og at de har sendt ut brev.. Ja, brev.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Upåklagelig oppetid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bor i Grünerløkka og har modem fra Get + egen-innkjøpt Router (VDSL). Aldri hatt noen problemer med ustabil linje i det hele tatt. En fellesnevner med alle leverandører er at multimodemene de leverer er søppel, så det styrer jeg alltid unna. Fikk god hjelp da jeg signerte avtalen, og alt ellers har jeg ordnet selv på Min Get. De oppgraderte nylig hastigheten min til 120 Mbit/s, så jeg har ikke fått testet om det er den reelle hastigheten jeg får.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Forferdelig!"
3 syns denne omtalen er nyttig

GET er så ustabilt at uansett hvor billig det hadde vært kan jeg ikke anbefale det. GET har blitt en "snakkis". "Du har GET ja... skjønner!" og det er ikke positivt....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Grusom kundeservice (hvis det går an å skrive GET og service i samme setning)"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ingen vits å ringe kundeservice. Der sitter det noen stakkars videregående elever å lager saker etterhvert som vi ringer inn, men det skjer ingenting etterpå. Problemet er at der GET har linjer kommer det ikke noen andre konkurrenter og det vet de godt. De trenger ikke gjøre noe der de har egne kabler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet er for dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettet er for dårlig, nedlasting som egentlig skal ta 5 min tar meg 1 time. Jeg har hatt Get en lang stund nå, jeg vil gjerne bytte men pga uenigheter i familien så har ikke dette skjedd. Farten er ikke til å tro, den er tregere enn en snegle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Så dårlig kundeservice at det bare er trist"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har opplevd så utallige mange ganger at jeg ringer og må vente opptil 1 time på kundeservice, kan ikke legge igjen nummeret. De sender ut tekniker og tar seg betalt av meg som kunde for feil GET burde dekket. Utleverer info om mitt abonnement til mine leietakere.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR