Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har holdt på i flere timer i dag. umulig å få kontakt. Chat fungerer ikke. Tlf fant ikke et eneste abonnement på adressen, selv om hele sameiet bruker Telia. Her har du ikke tid til å være kunde!
Sjeldent nedetid, virker stort sett greit. Til tider lange DNS-oppslag, men det kan løses med å bruke en annen DNS-tjener. Svært skuffet over at det ikke finnes lavere hastighetstrinn med lavere pris.
Helt umulig å få tak i noen som jobber som kan hjelpe. Og når du endelig får tak i de etter 90 minutter venting så ber de deg skru av og på utstyret???? Kødder du ?? Jeg har da gjort det 100 ganger i løpet av de siste dagene . Nettet kommer og forvinner hele tida. . ville ikke anbefalt Telia til min verste fiende. Møkka selskap . Møkka kundebehandling. Møkka nett . .
Elendig dekning og elendig kundeservice! Internett går av og på, og har nå sittet en time og ventet på svar på kundeservicetelefonen!
Får ikke det jeg betaler for. Vankelig å komme igjennom på telefon. Har ikke tilbud om at de ringer meg tilbake.
Ustabilt nett og tv. Elendig kundeservice, 45 minutter kø på tlf. Feilsøking vil kunne belastes kunden!! Uhørt
I det siste har jeg svært dårlig hastighet på nettet på kveldstid. Det er god hastighet på dagtid. Det er umulig å komme fram på telefon eller Chat for å rapportere om problemet. Det er over 1 time ventetid på Chat. Har sittet 30 min i telefon uten noen indikasjon hvor langt bak jeg er i køen. Dette er elendig kundeservice !!!
Byttet ut det gamle utstyret jeg hadde med nytt, og nå er nettet så ustabilt og detter ut hele tiden! Dont fix whats not broken lærte jeg en gang, burde hørt på det rådet nå!! Og komme gjennom på kundeservice er jo håpløst!!
Har opplevd endel rar «kundeservice», men tror Telia havner på bunn av listen. L a a a a n g ventetid og når noen svarer, er rådet å gjøre det som står på nettsiden deres. DET HAR JEG SELVSAGT PRØVD. La noen som kan ta avgjørelser ringe inn til eget selskap/Telia og test systemet. Hvis du orker……
Opplever så godt som aldri problem med ustabilt eller bortfall av nett. For lang ventetid på kundeservice. Lengre oppetid på kundeservice i helgen hadde vært bra.
Treig hastighet ! Umulig og kontakte med Kundeservic helt håpløs ! 3ganger jeg prøvd å kontakte dem var gang jeg ventet 45 minutter !
Jeg var fornøyd kunde med Get under en lengre periode. Noen måneder etter at Telia tatt over kundeforholdet fra Get så endret de min avtale og pris uten å varsle. Ringte opp kundeservice som ikke kunne forklare hvorfor. Useriøst. Ellers fornøyd med tjenesten.
Dårlig service, ikke bra hastighet. Dårlig service, ikke bra hastighet.
Bredbåndet forsvinner alt for ofte. Dårlig kundeservice. Tar alt for lang tid for å komme i kontakt med kundeservice.
Fikk en dørselger på dør for 4 måneder siden. Var skeptisk til stabilitet. Men har blitt veldig positivt overrasket. Anbefales å prøve ut. Tv pakken er også utrolig fin da jeg kan ta med tv boksen på hytten uten ekstra abonoment der.
Siste gang brukte jeg 1 time og 40 min. i ventekø, for så å treffe fullstendig uduglig person. Dette er ikke noe nytt fenomen da jeg de 2-3 siste årene har hatt problemer, av forskjellig art, uten at dette er løst.