Telia Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk en dørselger på dør for 4 måneder siden. Var skeptisk til stabilitet. Men har blitt veldig positivt overrasket. Anbefales å prøve ut. Tv pakken er også utrolig fin da jeg kan ta med tv boksen på hytten uten ekstra abonoment der.
Siste gang brukte jeg 1 time og 40 min. i ventekø, for så å treffe fullstendig uduglig person. Dette er ikke noe nytt fenomen da jeg de 2-3 siste årene har hatt problemer, av forskjellig art, uten at dette er løst.
Vi hadde Get som vi ikke var fornøyd med og Telia har gitt oss dårligere nett, som er ubrukelig til tider. Servicen er på det nærmeste ikke tilstedeværende. Pass dere for å signere avtale med dem da de har avtaler som gjør at du blir automatisk knyttet til dem over lang tid, mens prisen stiger raskere enn andre selskaper. Pass dere for dette selskapet!
Latterlig dårlig kundeservice, helt komisk nå man ikke engang kan klage på en brukbar måte. Men dessverre betaler jeg enda selv om de ikke har levert hastigheten siden Get.no solgte til Telia. Så det er jeg som er idioten som ikke bare gir dem opp. Men nå er det nok.
Servicen er dritdårlig: - umulig å nå på telefon - serviceperson som kaster på røret - gjør ikke det som blir lovet av kundeservice Oppsummert - BARE ROT!! Stay away!
2023 så klarer de ikke å sende ut faktura på mail. Opplever også att nettet er variabel i hastighet. veggboksen/ wifi er av dårlig kvalitet.
I tillegg at internettet er dårlig er det umulig å få kontakt med kundeservice. Elendig nettside og.
At man må sitte i kø i 1 timer for å så snakke med noen som sier " sånn er det" er ekstremt provoserende
Veldig dårlig, verste service. Om du har lyst å være på telefon 2 timer og ikke få løst problemer vær så god!
Internett og TV bare forsvinner flere ganger i måneden helt uten videre. Må ofte vente lenge før det er tilbake. Helt latterlig at det skal være slik i 2022. Umulig å ha hjemmekontor med så liten pålitelighet til internettet. Ødelegger ofte en hel planlagt lørdag.
Leverer ikke, kompenserer ikke, hører ikke, vil ikke... Hadde jeg kunnet valgt 0 stjerner hadde jeg gjort det.
Har hatt Telia en stund og har aldri vært problemer
Uten å bruke for lang tid på å skrive alt jeg føler av ergelse for Telia kan jeg kort oppsummere med at det alle andre skriver stemmer. 1. Elendig nett. Faller ut hele tiden. Altså én gang pr time faller nettet ut og bruker lang tid på å koble seg på igjen. Helt sinnsykt irriterende. Dette gjelder altså både TV/internett. 2. Treeeeeg dekoder som bruker lang tid på å reagere når du trykker 3. Minimum 30 minutter ventetid hver gang du skal snakke med kundeservice, og det er maaaange ganger. 4. De sier angrefristen utløper 14 dager etter bestilling - ikke installasjon. Så da krever de 7000,- i bruddgebyr om de ikke klarer levere en løsning som fungerer og du må kansellere. (Men her klarte heldigvis jeg å lure dem til å gi meg utvidet angrefrist som jeg benyttet meg av) 5. Extenderen vil rett og slett ikke koble seg på, så nettet dekker bare halv huset Jeg byttet fra Altibox til Telia men har nå gått tilbake til Altibox etter 14 smertefulle dager hos Telia.
Er leietaker og har telia som internett leverandør, internettet detter stadig ut, og for litt siden var det drifte arbeid som originalt skulle vare noen timer men endte opp uten nett i 2 dager, internettet er mer stabilt i nordland der alt du ser er fjell og natur enn midt i Oslo sentrum jesus christ
Gidder ikke bruke mer tid på å forklare min frustrasjon. Ufattelig tragiske greier.
Har over 5 måneder opplevd stadige brudd. Telias kundeservice bruker 90 - 120 minutter på å svare. Svare per epost tar 2-3 dager. Chat boot gir kun råd om restarte modem, sjekket om regning er betalt og feilemdlinger mao helt meningsløse råd når det er utstyret som ikke virker.