Bredbånd

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
10
av 12 innen
bredbåndsleverandør
14%
anbefaler
Get Bredbånd

"Ustabilt internett"

Omtale om Get Bredbånd skrevet av Ådis for 22.10.2017 11.25

Get Bredbånd har totalt 106 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt internett"
2 syns denne omtalen er nyttig

De leverer ofte hastigheten jeg har bestilt. Men nytter ikke med hastigheter når bredbåndet ikke fungerer 10% av tida.

Bytt.no
"Ustabilt internett" skrev Ådis om Get Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Get Bredbånd?
Gjør som Ådis og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Get Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"OVERPRISET TRAGEDIE"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt siden vi har fått get brebånd har det vært ustabilt. Helt ærlig kan jeg si at det er nede minst 2ganger i måneden. Som regel er det nede for rundt 2-4timer også. Forventer ikke at det skal være feilfritt men når jeg betaler så mye og får så lite tilbake får jeg hodebry. Skal heldigvis flytte om noen måneder og da skal hvertfall ikke get brebånd følge med.

Oscars-Gate
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"12 timer uten nett!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nå har nettet vært borte i 12 timer!!! Ingen mer informasjon på deres nettsider, bortsett fra at de beklager ulempen dette kan medføre. Må jeg vente 12 timer til eller?

Betaler også 600 kr i mnd for er nett som hele tiden faller ut, dårlig forbindelse, som er helt håpløst tullete da det virkelig skulle ha funka fint i min 18 kvadrats leilighet!

Gruer meg til å si opp abonnement, da jeg har lest at de fleste får innkasso, selv om de har levert inn boksene de skal.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Brudd på kabel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fra vi fikk GET for nærmere 3 år siden har det vært brudd på kabelen far dag 1. Hvor mange ganger vi her ringt inn å klaget har vi ikke tall på. Opptil 10-15 ganger per dag var det brutt på linjen. Til slutt måtte vi skifte over til Canal digital parabol tv for å kunne se tv.

GET sin internett ble oppgradert men forsatt er det mange brudd på linjen hver dag, opptil 8-15 brudd. Dette må vi betale nesten 700 Kr per måned.

I sommer kom endelig GET på plass og målte linjen etter ca 2,5 år og det ble konstatert brudd på kabelen utenfor vår eiendom.

Etter dette har vi ikke hært noe mer, GET har lovet å ringe tilbake noe de ikke har gjort, vi har skrevet skriftlig klage men ikke ende fått svar.

For ca to uker var det en service bil fra GET som stoppet ved innkjørselen til vårt hus uten at de tok kontakt med oss.

Saken er tidligere innklaget til Forbrukerrådet og vil bli klaget inn på ny da GET ikke har overholdt sin svarfrist på brevet vi sendte. Faktura er de veldig så flinke til å sende men å ta kontakt å informere og utføre reparasjon klarer de ikke de ikke.

Verre kundeservice enn GET har vi ikke vært ute for noen gang.

Vårt råd er hold dere unna GET.

Dessverre er vi nødt å gi en stjerne da det ikke går an å gi 0 i denne omtalen. Saken blir nå klages inn til Tele og datatilsynet da fristen ikke er overholdt av GET.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Anbefales"

Stabilt nett og får den hastigheten jeg betaler for. Gode varslingsrutiner på SMS ved feil/vedlikehold/oppgraderinger, og dem få gangene jeg har hatt behov for å kontakte kundeservice har jeg fått rask og god hjelp.
Anbefales.

Get Bredbånd har totalt 106 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no