Bredbånd

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
10
av 12 innen
bredbåndsleverandør
15%
anbefaler
Get Bredbånd

"Brudd på kabel"

Omtale om Get Bredbånd skrevet av Ola for 06.09.2017 10.24

Get Bredbånd har totalt 94 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Brudd på kabel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fra vi fikk GET for nærmere 3 år siden har det vært brudd på kabelen far dag 1. Hvor mange ganger vi her ringt inn å klaget har vi ikke tall på. Opptil 10-15 ganger per dag var det brutt på linjen. Til slutt måtte vi skifte over til Canal digital parabol tv for å kunne se tv.

GET sin internett ble oppgradert men forsatt er det mange brudd på linjen hver dag, opptil 8-15 brudd. Dette må vi betale nesten 700 Kr per måned.

I sommer kom endelig GET på plass og målte linjen etter ca 2,5 år og det ble konstatert brudd på kabelen utenfor vår eiendom.

Etter dette har vi ikke hært noe mer, GET har lovet å ringe tilbake noe de ikke har gjort, vi har skrevet skriftlig klage men ikke ende fått svar.

For ca to uker var det en service bil fra GET som stoppet ved innkjørselen til vårt hus uten at de tok kontakt med oss.

Saken er tidligere innklaget til Forbrukerrådet og vil bli klaget inn på ny da GET ikke har overholdt sin svarfrist på brevet vi sendte. Faktura er de veldig så flinke til å sende men å ta kontakt å informere og utføre reparasjon klarer de ikke de ikke.

Verre kundeservice enn GET har vi ikke vært ute for noen gang.

Vårt råd er hold dere unna GET.

Dessverre er vi nødt å gi en stjerne da det ikke går an å gi 0 i denne omtalen. Saken blir nå klages inn til Tele og datatilsynet da fristen ikke er overholdt av GET.

Bytt.no
"Brudd på kabel" skrev Ola om Get Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Get Bredbånd?
Gjør som Ola og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Get Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Anbefales"

Stabilt nett og får den hastigheten jeg betaler for. Gode varslingsrutiner på SMS ved feil/vedlikehold/oppgraderinger, og dem få gangene jeg har hatt behov for å kontakte kundeservice har jeg fått rask og god hjelp.
Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett og dårlig netthastighet"
8 syns denne omtalen er nyttig

Bra:
- Kundeservice. Fikk ny boks på dagen (ved oppmøte på lokalene til get, vel å merke) da den gamle streiket.
Dårlig:
- Generelt ustabilt nett.
- Sjelden at hastigheten man har betalt for faktisk er reell. Dette er også noe andre leverandører synder på, men med get er dette (etter måling med Ookla) langt under det jeg forventer av en seriøs aktør.
- TV-boks med kontroll er kludrete å bruke. Kunne med fordel ha vært mer brukervennlig i tastevalg/menystyring.

Konklusjon:
Den eneste grunnen til at husstanden har Get, er at borettslaget har inngått en avtale og gitt Get monopol. Jeg vil absolutt IKKE anbefale Get til andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bare positivt!"

Er veldig fornøyd med stabiliteten og oppe tiden på linjen min, samt at jeg får god hjelp fra kundesenteret de få gangene det har vært behov for det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nett faller ut hele tiden"
9 syns denne omtalen er nyttig

Helt håpløst opplegg. Trådløst nett via get boxen er så ustabilt at du aldri vet når du har nett-tilgang eller ikke. Hos meg har de levert en repeater/extender, men denne er det helt umulig å koble seg opp mot (enheten responderer ikke når man skriver inn passordet som står på esken). Rett og slett tragisk hele opplegget.

Get Bredbånd har totalt 94 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no