Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
10%
anbefaler
Telia Bredbånd

"For dårlig kapasitet."

Omtale om Telia Bredbånd skrevet av Tom for 26.12.2020 19:37

Telia Bredbånd har totalt 340 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"For dårlig kapasitet."

Ble lovet en 25/25 linje, etterga kl 16.00 er det merkbart dårligere kapasitet på nedlasting helt nede i 2Mbs.

Bytt.no
"For dårlig kapasitet." skrev Tom om Telia Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Tom og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Gurjeet S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Har forsøkt å kontakte kundeservice i 50 min uten lykke og nettet sug!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettet sug! Har 750/ 750 og den klarer ikke å spille HD videoer engang!! Har forsøkt å kontakte kundeservice men uten lykke .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Umulig og få kontakt med kundesupport. Dyrt og ukurant nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er umulige og få tak i på tlf da køen har vært mellom 1 og 2 timer, og mail har de ikke svart på og det er nå 5 dager siden den ble sendt. Vist jeg skal ha 25 MB ut må jeg betale et 619 i måneden utover standardpakken som er inkludert i husleien. Driver og leter høyt og lavt etter alternativer som kan levere nett her, men ser ut som man må bitte i det sure eplet og heller prøve og påvirke boretslaget til og bytte, har tidligere hatt både Telenor og Altibox, og det har vært en fryd i forhold til det jeg har nå..

Frustrert K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Dropp Get/Telia"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get har helt fra borettslaget valgte dem til TV og internett hatt dårlig support. Etter at Telia overtok har ting bare blitt verre. Det positive er mindre nedetid enn for noen år siden. Dersom du derimot er så uheldig og trenger å kontakte support vil du oppleve en forverret situasjon. Support har ofte hatt vansker med å forstå problemene de blir bedt om å løse. Når ventetiden på telefon ofte er mellom 20 minutter og en time blir saken ikke bedre. At support legger på røret midt i samtale og etterpå bryter forbindelsen når man ringer opp gjør saken bare verre. Enda verre er det at Telia ennå ikke har svart på noen av mine henvendelser på e-post Dropp Telia om du har mulighet til det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Get boksene er Ubrukelig uten kabel"

Get boksene fungerer ikke uten at de er kablet. Jeg har en kablet og en uten. Den uten kabel er det bare trøbbel med. Get/Tafjord vil ikke betale kabel eller opplegging innendørs. Har hat trøbbel i 7 av 10 måneder. Ennå ingen løsning så er saken gått til Forbrukerportalen. Internett delen er veldig bra og den boksen som er kablet er det ingen trøbbel med. Men dette vet Get og burde sagt fra om før de la inn alt i huset????

Telia Bredbånd har totalt 340 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR