Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har kommet ut av tellinga men tror vi har byttet 6 bokser for TV. Ingen beklagelser, refusjon, forbedringer osv. Mnd pris steg uten varsler. Nå er det slutt. Bytter leverandør i morgen.
Mistet alle tjenester fra Get. De må sende tekniker og første ledige er om 6 dager!! Man kan altså risikere å være uten nett i nesten en uke som Get-kunde. Og dette betaler man godt over 1000 kroner måneden for!
Et helt elendig og ubrukelig produkt. Tregt og faller ut slik at omstart / reinitialisering kreves opptil flere ganger i løpet av en TV kveld. Rett og slett håpløst! Bytter umiddelbart tilbake til Lyse.
Dårlig produkt og elendig kundeservice. Produktet gjenspeiler de ansatte! Dersom du er ute et solid produkt og er opptatt av god kundeservice, anbefales ikke Get!
Get øker hastigheten og setter opp prisen. Gang på gang. Dette gjør at minimumsprisen på bredbånd øker, hvor igjen folk som ikke har nytte av 75mbit ++ ser seg nødt til å betale for det. I tillegg byr de på markedets dårligste dekoder (Get Box II), hvor sirup langt i fra er beskrivende nok. Dette er klare tegn på at konkurransen er hemmet, og at monopolismen fortsatt står sterkt i flere geografiske områder i landet. Get burde skamme seg.
Vi betaler for 50 mbps, men realistisk hastighet er 1-3 mbps. I tillegg slutter nettet å fungere (0 til 0,3 mbps) flere ganger daglig. Om Get 2 boksen er dårlig eller om bredbåndet som Get tilbyr i seg selv er dårlig vet jeg ikke, men resultatet er at nettet er helt forferdelig. Prøv en annen bredbåndsprovider!
Vi har hatt fiber fra Get i sameiet i et års tid nå og jeg har ingen ting å utsette. Det har vært nede to-tre ganger på et år, men aldri så lenge at det er plagsomt. Får levert akkurat det jeg betaler for. Har tilgang til, men bruker ikke deres linjere TV-tilbud (hvem gjør vel det i disse dager?).