Meny

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telia Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 88 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd

"Get boxen"

Omtale om Telia Bredbånd skrevet av Kjell S. L for 02.12.2018 12:19

Telia Bredbånd har totalt 329 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Kjell S. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Get boxen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Boksen bruker for det meste, opptil 1/2– 1time for oppstart. ERGELIGT OG UAKSEPTABELT

Bytt.no
"Get boxen" skrev Kjell S. L om Telia Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Kjell S. L og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig ustabilt!"

Det er veldig ustabilt! Plutselig er nettet nede i flere minutter! Kanskje over en time!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer bare"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Get i 5 år og har hatt meget god erfaring med de. De har hatt lite nedetid og har nesten alltid sagt i fra via SMS de siste årene. Hastigheten har også vært tilfredstillende høy i forhold til hva vi betaler for. Lite trekk fordi de ligger høyere enn andre i markedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"De sliter åpenbart med feil i sine datasystemer."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg mistet plutselig internett, og hva er det første man gjør? Jo man leter etter feil lokalt. Man prøver alt. Til slutt konkluderer man med at det er noe feil på modemet, siden det ikke er registrert feil i nettet på sitt eget postnummer. Jeg styrte på i flere dager. Husverten bestilte nytt modem. Fikk lys på da/uc (Cisco 3010), men ledlampen for "online" blinket. Ringte kundeservice. De fant feil i sine systemer. Etter et par timer var linja oppe igjen. Det varte i 4-6 timer, så var det slutt på moroa igjen. Jeg ringte tilbake i 18-tiden. Da kunne de ikke gjøre noe fra eller til. IT-folkene var ikke der, men hun jeg snakket med lovte meg tilbakemelding dagen etter. Det er i dag. Jeg har ringt dem flere ganger, men virker å ha havnet sist i køa igjen. Må visstnok vente til at hun jeg snakket med dagen i forveien har fått tilbakemelding fra teknisk/IT. Ingen andre tar tak i saken. 10 dager uten nett nå, bortsett fra noen timer i går. Surner gradvis her.. Godt fornøyd med responstiden.

Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer aldri"
5 syns denne omtalen er nyttig

Nettet og TV-signalene faller ut flere ganger i uken, uten at det er noe å gjøre med det. Samtidig øker prisene.

Telia Bredbånd har totalt 329 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR