Rette og slett er dårlig Kunde service , når du ringer og trenger hjelp, må du nok beregne 45 min til en time
Har du en tilsvarende erfaring med Telia Bredbånd?
Gjør som Javad A og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telia Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
0 dekning eller annet. Blinker gul/oransje lys ute på antenna. Satt i Teams møte gjennom jobben. Jævlig irriterende når di sier at dette er SÅ stabilt og INGEN problemer med.
Elendig. Fakturering skjer forskuddsvis to måneder i forveien uten at det blir opplyst om det.
Latterlig ustabilt internett, og forferdelig kundeservice. Har forsøkt å kontakte flere ganger, kommer aldri i gjennom.
Hvis du ønsker ekstra trim er Telia Bredbånd og TV noe for deg. Nesten daglig må man reise seg opp av sofaen for å koble fra strømmen til tv-boks eller hovedboks. Virker ikke som Telia ønsker å løse dette heller. Hver gang man er i kontakt med dem så får man beskjed om å dra ut kontaktene eller gjenopprette fabrikkinnstillinger. Har ingen annen tilbyder på min adresse, men så snart det dukker opp, så snakker jeg forhåpentligvis aldri med Telia igjen.