Bredbånd

Get Bredbånd omtaler og erfaringer

1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
10
av 12 innen
bredbåndsleverandør
15%
anbefaler
Get Bredbånd

"Veldig treg i forhold til det vi har bestillt og betaler for"

Omtale om Get Bredbånd skrevet av Annnette for 21.08.2018 09.28

Get Bredbånd har totalt 115 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Bredbånd?
Annnette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig treg i forhold til det vi har bestillt og betaler for"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig kundeservice. Opleve at min problem med internet hastigheten etc ikke bli tatt alvorlig. Føles som om GET kunde behandlere ikke har tid til å høre etter. Ingen tar ansvar. Jeg bli bare sendt fra en avdeling til en annen. Veldig uforskammet oppførsel når jeg etter flere uke miste tålmodigheten og bli sint...

Bytt.no
"Veldig treg i forhold til det vi har bestillt og betaler for" skrev Annnette om Get Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Get Bredbånd?
Gjør som Annnette og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Get Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Aldri vært borte i noe så ustabilt og dårlig. Styr unna!"

Helt elendig. Faller ut alt for ofte og dårlig hastighet. Anbefales ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nett. Nettet ramler helt ut innimellom. Hastigheten går opp og ned hver dag. Har målt hastigheten over et par dager i slutten av juli. Varierer da fra 2 mbps til 115. Kun 1 av 10 ganger får jeg en hastighet som jeg betaler for.

Erlend S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bra nett, men mangler litt på kundeservice og utstyr."
3 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde meget raskt og stabilt fibernett, som hovedsaklig var det jeg var ute etter. Det som trekker ned er at utstyret de sendte leverte dårlig trådløst nett som ikke egner seg for gode tilkoblinger gjennom vegger og lignende. Kundeservice var heller ikke veldig behjelpelige når det gjaldt å koble på eget utstyr for å forbedre saken da jeg prøvde dette, så jeg gav opp. Dette er flere år siden, så det er mulig det har forbedret seg. Med kabeloppkobling så fungerte det derimot supert. De glemte også å oppgi noe informasjon i forbindelse med flytting og abonnementsslutt, men dette ble raskt avklart da jeg fant det på nettsiden og ringte dem opp.

Kort oppsummert: Bra hovedprodukt, men krever litt innsats og oppmerksomhet fra deg selv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Mangelfulle opplysninger fra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt en stabil levering av Bredbånd fra Get,selv om de ikke klarer levere den hastigheten som jeg betaler for.

I sommermånedene har de kampanje,-tre mnd med høyere fart til samme pris, og da leverer de endelig den tjenesten jeg har betalt for det foregående år. Så sa kundeservice jeg trengte nytt trådløst modem. Jeg spurte hva dette kostet ,og svaret var krystallklart,-GRATIS.

To mnd. seinere kommer det forhøyet faktura fra Get. Dette viser seg å skyldes ETABLERINGSAVGIFT på det nye modemet, til den nette sum av kr. 699. Jeg har jo ikke greie på det, men lurer på hva de strever sånn med å etablere, at det koster 699 kroner. Modemet koblet seg opp av seg selv, på 10 minutt.

Dette minner mest om en skjult kostnad for nytt modem, kamuflert som etableringsavgift.

Get Bredbånd har totalt 115 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no