Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundebehandling

Omtale av  Frustrert S

Møter ikke opp til avtalt tid og hører heller ikke mer fra dem etter dette. Når jeg selv tar kontakt skylder de på sine underleverandører og jeg hører ikke mer fra dem angående ny dato for oppsett. Takket være dette står jeg som student uten Internett I flere uker. Velger derfor å avbestille pga det jeg mener er brudd på kontrakt fra deres side og blir fakturert med 2500kr. Anbefaler ikke min værste fiende å benytte seg av deres tilbud. Håper dere fikser opp i dette. Ser det er flere som har hatt liknende problemer. :)

Svar fra HomeNet
02.12.2019 07:55

Hei, her er jeg ikke kjent med saken. Men om det er slik at du mener dette gebyret er feil så ville jeg tatt kontakt med vår faktura avdeling på [email protected] De vil kunne sjekke opp i hva som har skjedd her og eventuelt fjerne ditt gebyr om det er feil eller noe slikt. Vennlig hilsen Roar | HomeNet

Nyttig (0)

Being charged 2500 NOK for cancellation before using Homenet services

Omtale av  Tristan H

I switched to Homenet, received their contract and then received a counter proposal from my current internet provider. I said yes to the counter proposal to avoid the hassle of returning the internet router. I knew I had 12 months binding time but I was 100% sure that I had the right to cancel until the day I would actually receive a new ADSL router from Homenet. I had the bad surprise to receive an invoice for 2500 NOK from Homenet. I think it is crazy. Reading about the Angrefristen " Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen. […] Dørselgere kan f.eks. ikke bruke en «kontrakt» som forkorter angrefristen eller fratar deg retten til å angre kjøpet innen 14 dager." This is exactly what Homenet is doing, they are using a contract to shorten my 14 days Angrefristen and I intend to follow this up and contest the charge. Regardless, from this day, I will stay away from this company.

Svar fra HomeNet
22.11.2019 13:15

Hello, I belive here that you are reading from the wrong law, the one that is around internett service is here: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2014-06-20-27 It states that the 14 day period starts when you sign the contract/ accept the offer, and not when you receive the internet. Best regards Roar | HomeNet

Nyttig (0)

Styr unna dette selskapet og spar deg selv for problemer!

Omtale av  Jane

Verste nettselskap jeg noen gang har vært borti. Holdt ikke det de lovet, brukt utallige timer på å få kontakt pr telefon. Ser at SVAR fra Homenet her nesten uten unntak er; « Beklager, slik skal det ikke være anbefaler kontakt på telefon... Jeg ble lovet gull og grønne skoger... resultat kort summert uten Internett, frekke svar fra kundeservice, når jeg endelig fikk kontakt. Truet med stort avbestillingsgebyr... Inkasso varsler skriftlig og på SMS. Dette pågikk i månedsvis, hele tiden uten nettilgang. Tynnslitte nerver og dårlig nattesøvn ble resultatet. Besluttet å bruke FORLIKSRÅDET... Og jeg vant. Håper mange som vurderer å bruke dette selskapet styrer unna.

Svar fra HomeNet
22.11.2019 12:56

Hei, det er veldig synd at du fikk en slik opplevelse med oss. Her er jeg ikke kjent med saken selv men ettersom du da vant i forliksrådet virker det som noe som har skjedd i din sak ikke er/var slik som det skal/skulle. Det som da har skjedd i din sak som ikke var som det skulle er hvertfall noe vi tar med oss videre som kan gjøre at ingen andre opplever det slik som du har gjort. Vennlig hilsen Roar | HomeNet

Nyttig (1)

Virket bra i 1 år sammenhengende

Omtale av  Jk

Var noen problemer i starten, og ga da en dårlig anmeldelse. Men nå har det virket perfekt i 1 år uten avbrudd. Så er fornøyd og kan trygt anbefales

Svar fra HomeNet
22.11.2019 13:14

Hei, så bra å høre at du er fornøyd med ditt internett. Vi ønsker selvfølgelig å løse feil og problemer som oppstår, men skjønner også at det ikke er noe man ønsker at skal skje som ny kunde. Vennlig hilsen Roar | HomeNet

Nyttig (1)

De klare ikke og koble meg til nettet

Omtale av  Lewis G

Etter 6 uker har de ikke klart og tilknyttet meg til internet. Nå har jeg en regning for 2500 kr for en job de klarer ikke til. Denne selskap er bare dritt.

Svar fra HomeNet
22.11.2019 13:13

Hei Lewis, Beklager at montør ikke dukket opp til avtalt dato. Vi har forsøkt å lage nye avtaler med deg men du svarte oss ikke og ordren ble derfor annullert med gebyr. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fullstendig skruppelløs og uredelig drift av et selskap

Omtale av  Siv

Fullstendig skruppelløs og uredelig drift av et selskap. Jeg har på mine 52 år aldri opplevd maken. Ble avtalt oppkobling forrige tirsdag, og i dag en uke seinere, æ d fortsatt ikke oppkoblet. Ingen seriøse svar ifra Homenet. Ingen ny dato ift estimert oppkoplingsdato. Alt seiler.

Svar fra HomeNet
18.11.2019 10:20

Hei! Om du har hatt en montør som ikke har møtt opp hos deg, skal du få en ny dato på mail/sms fra oss. Om du enda ikke har fått noe ny dato anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan undersøke hva som foregår med leveransen din. Du kan kontakte oss på 38 99 01 00. Vennlig hilsen Richard | HomeNet

Nyttig (0)

Leverer ikke hastigheten jeg er lovet

Omtale av  Monica

Byttet til fiber for og få raskere og et stabilt nett, har aldri hatt så dårlig hastighet noen gang!

Svar fra HomeNet
12.11.2019 20:15

Hei. Det høres ikke bra ut, og det skal vi selvsagt finne en løsning på. Ta kontakt med vår kundeservice på telefon 38 99 01 00 når du er hjemme, så kan vi feilsøke problemene du opplever, slik at vi skal få nettet ditt til å fungere slik det skal. Vennlig hilsen Haakon | HomeNet

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR