Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

HomeNet omtaler og erfaringer

230 verifiserte omtaler
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Opplevd hastighet
Middels
1
av 11 innen
bredbåndsleverandør
60%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
105
27
12
11
75
Sorter omtaler etter
Viser av 230 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Totalt ubrukelig!"

Jeg har vært i kontakt med homenet opptill flere ganger i mnd ang. dårlig hastighet. Det blir bra i et par dager så synker hastigheten ned igjen såpass mye at jeg ikke engang kommer inn for å lese aviser på nett. Jeg har også store problemer med å få tilsendt nytt passord på mail siden jeg har glemt det jeg hadde. Jeg har nå prøvd hvertfall 10 ganger på 1 døgn uten å få noe som helst svar på hverken mail eller tlf om hvordan jeg skal få bytta passord. Kundeservicen er hyggelig osv. på tlf, men de holder ikke det de lover ang. hastigheter og de lover hver gang at de skal gjøre så hastigheten stiger. Men gang etter gang så skuffer de å det blir like dårlig etter et par dager. Nå om dagen så detter netter ut ca. 20-30 ganger i timen, noe som er helt uaktuelt. Jeg bestilte nett av den grunn at jeg kommer på nett uten problemer, men det kan jeg bare glemme sånn som det er nå.
Fraråder alle å bestille noe hos dem. Bestill heller fra Canal Digital eller hvem som helst andre enn Homenet! Jeg kommer til å bytte leverandør innen denne uka er over! Dette er helt uakseptabelt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"3 ukers venting, ingen nett"

Ventet på montør i 3 uker, for å finne ut at de ikke kan tilby oss Internett. Så her sitter jeg med lite 3G igjen, og fortsatt null Internett..

Sverre K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Småting"

Noen "småting", bare. Men alt i alt kjempebra kundebehandlere som står på for å hjelpe! Men regn med litt venting på ledig kundebehandlere - særlig i høysesong.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Fornøyd kunde"

Har vært kunde hos HomeNet i over to år og har vært veldig fornøyd hele tiden. Raskt å komme igjennom på kundesørvis og rask oppfølging. Nå har borettslaget inngått en kollektiv avtale. Takk for stabilt og bra nett :)

Hilsen Geir.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Innrapportert feil på Internett og fast telefon kl 08.20 i dag"

Hyggelig samtale, men pr nå 13.30 er ikke henvendelse kommet til Relacom Narvik som skal sjekke feilen. Dette er for tregt.
Ingen tilbakemelding hittil!!!
Dette har fungert godt tidligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig"

Allt er dårlig treig Internett.
Jeg har ikke Internett i mange dager og de har aldrig sakt beklager søppelservis.

Fylkesnes
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God pris"

Prøvde å bestille bredbånd via bredbåndsguiden, fikk best tilbud hos NextGenTel, men fikk ikke bestillingen inn til de. Ringte dem opp og de nektet å gi meg den samme prisen over telefon. Ble isteden oppringt av Homenett som gav meg bedre pris enn NextGenTel. Nå gjenstår det bare å se om de leverer like bra i praksis 😊.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Homenet er fleksible, har gode tilbud og god kundeservice!"

Homenet har alltid vært på når det kommer å tilby bra internett til en konkurransedyktig pris og yte god kundeservice.

Ringte for å rette opp i faktura og det var kort ventetid på tlf og kundebehandleren var helt super. Du kan alltid forvente en blid og svært behjelpelig kundebehandler hos homenet.

Får også inntrykk at de ikke er ute etter å "lure deg", slik som man fort kan få inntrykk av hos andre selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gode priser"

God kundeservice og gode tilbud. Er ny kunde så har ikke så mye erfaring med netthastigheten hos dere enda.

Christian H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Er svært godt fornøyd med Homenet"

Stabilt nettverk, hurtig og rask, billig sammenlignet m andre leverandører.
Meget godt fornøyd m kundeservice! Svært service-Minde personale! Er ikke noe eg er misfornøyd m!

Margrethe P. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bredbånd"

Det er meget hyggelige og behjelpelige saksbehandlere. Det negative er at Telenors linjer ikke alltid fungerer som de skal her jeg bor. Men de gjør så godt de kan.

Anne K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fantastisk"

Jeg har bare gode ord å si om Homenet, har vært kunde i flere år og aldri hatt noen problemer. Svært imøtekommende og hyggelige kundebehandlere. Nettet funker som det skal. Jeg anbefaler Homenet til venner og bekjente og flere har byttet til Homenet og har fått tilbakemelding om at de er svært fornøyd. Var så heldig da jeg flyttet nylig og fikk gratis installasjon i mitt nye hjem... Masse smilefjes til Homenet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Perfect"

I am very happy with a HomeNet company service. Always very helpful and qualified staf. Quick solutions and problem resolving. I am happy with a chat time, it's very handy. I would really recommend HomeNet to my friends if they want to decide what company to chose if they are looking for internet provider. Thank you for your high standards. Mvh. Anita T, Stavanger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fornøyd når det gjelder rask kundeservice og fikse feil!"

Har syntes det har vært dårlig nett ei tid i Øyer, men vet ikke helt hva årsaken har vært! Men rask bedring etter tlf. samtale. Kommer til å ringe oftere! God hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Best på kundeservice"

Rask kundeservice og hyggelige operatører. Det betyr alt og det klarer dere. Anbefaler gjerne videre.

Johan R. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Utmerket kundeservice"

Veldig fornøyd som kunde hos Homenet. Internetthastigheten er helt ok, men deres meget gode kundeservice gjør at de er mitt førstevalg når det kommer til internettleverandører.

Torill P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Stabilt og veldig bra Wi-Fi nettverk"

HomeNett er et utmerket valg hvis man vil ha et stabilt bredbånd og Wi-Fi nettverk. Prisene er konkurransedyktig. Høflige og hjelpsomme i de samtaler jeg har hatt.

Svein B. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Variabel"

Hastigheten ble bra etter maaange henvendelser. I dag etter omstart er hastigheten 2 og 8 i stedet for 10/40.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Om dekning"

Det er ikke god dekning her på Nordkisa, på Lisletta. Det er en veldig minus, synes jeg, fordi slik er det ikke med andre leverandører av nett.

Det jeg synes er bra med dere nå, er at man kan ringe dere til et nr. som ikke koster noe. For det var veldig dyrt å kontakte dere på tel nr 07900.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Hjelpsom"

Vi har vært kunde i 6 år ca, å sjeldent vært plaget. Får bestandig god service når vi ringer og god hjelp. Samt er HomeNet veldig billig. Tusen takk for jobben dere gjør :)

Solveig K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Middels"

Altfor lang ventetid på hjelp, dere burde ringt opp igjen på tlf. nr vårt. :(((
5sifret nr koster "flesk".

Guangyu J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Tilkoblingsproblem"

Veldig bra service. Prosesser gjennomført. Problemet var ikke løst, men var definert. Ble informert alt større områder var uten nettverket.

Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig (og delvis ulovlig) forretningspraksis"

+: Hastighet er relativt greit, jeg vet fra andre venner som bor i Bergen sentrum at det er vanlig å har dårlig hastighet når mange bruker internett samtidig (dvs. I aften eller om helg).

-: Om 07.06.2017 fikk jeg en regning fra HomeNet hvor det informerte meg at det har endret sine avtalevilkår og innførte en faktureringsgebyr. Det var ulovlig for forskjellige grunner:
[1] Ekomloven krever at "endring i eller opphør av avtale kan tidligst tre i kraft en måned etter at varsel er sendt sluttbruker". HomeNet sine avtalevilkår også sier "Ved endring er som må antas å ha en viss betydning for Kunden, skal HomeNet varsle Kunden minimum 1 - én - måned før endringen trer i kraft". Jeg tror at innføring av en gebyr som øker månedsprisen med 15% har "en viss betydning" til meg.
[2] Jeg prøvde å avslutte kontrakt fordi jeg var veldig misfornøyd med HomeNet sine forretningspraksis av å innføre gebyrer uten varsel og med generelt veldig dårlig kommunikasjon - noen jeg har rettighet til med endring av avtalevilkår - uten suksess.

Siste kommunikasjon med HomeNet bare sier at "Her har det vært misforståelse fra vår side.
Det som er tilfellet er at det har vært en systemsvikt som har endret fra elektronisk til papirfaktura, og det beklager vi. "Jeg har ikke lyst til å bli utsett slike "tilfeller". Hvis jeg ikke hadde intervenert, slike "tilfeller" burde ikke ble oppdaget og jeg burde har betalt denne gebyr hele kontraktsperioden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Rask og klar service"

Selv om jeg bor i et området med gammelt kabelsystem, klarer Homenet å få det beste ut av systemet. Og har du det litt trangt i perioder, er det ikke noe problem med en liten utsettelse på faktura. Allover meget god service.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Lynrask fiber!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har en 1000/1000Mb/s linje fra HomeNet som jeg er veldig fornøyd med, linja er både lynrask og dønnstabil. Kundeservicen deres er meget god, med både kompetente og svært hyggelige folk.

Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap