Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
78
av 85 innen
bredbåndsleverandør
49%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
208
76
28
43
248
Sorter omtaler etter
Viser av 603 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Må ha montør i huset"
1 syns denne omtalen er nyttig

Homenet krever at det kommer en montør får å sjekke modemet mitt selv om jeg har hatt bredbånd fra før og kun behøver å bytte modem 1:1. I tillegg må jeg være hjemme mellom 8 og 16, dvs en hel dag tapt arbeidsfortjeneste for å kunne bytte bredbånd!! Hadde benyttet angreretten om ikke tida hadde gått ut...

Hårek G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Leverer ikke etter reglene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nett for 14 mnd siden. Status pr i dag er at graving av kabel ikke har startet. Har avbestilt ordren og får i respons at jeg må betale 9000kr. Helt uttafor. Av veggen her, så virker dette selskapet til å være på grensa til det lovlige. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/bransjenorm-markedsforing-standardvilkar-internettaksess-forbrukere

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Fryktelig dårlig kundeservice og nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte inn og fikk gratis flytt - plutselig har jeg 12 mnd bindingstid uten å ha blitt informert om det. Fikk en regning på 2500 kr - og dette skal visst være bindingstid. Ellers mye tull med oppkoblingen, datoen ble forskyvet flere ganger og vi var uten nett i flere uker. Treg og ustabil nett og veldig dårlig kundeservice. Styr unna!! Aldri Homenet igjen for vår del!

Robertas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke internett ennå"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilt internett 4 uker siden. Fikk oppkoblingsdato men ingen fra Eltel (montører) har kommet! Ingen beskjed om ny oppkoblingsdato. Ringte og sendte e-post til Homenet kundeservice flere ganger, ingen konkret svar.

Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Useriøst selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble ikke informert om såkalt egeninnsats på å grave ned kabel. Får oppgitt kostnad på 12 500 kr for å få dette utført. Vil ikke betale en slik sum for å bytte internett, de vil ha stort gebyr for å "bryte avtalen" på tross av at avtalen ble signert for godt over 3 år siden. Frekke folk på kundeservice. Dagens tips: Behold leverandøren dere har i dag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke avtaler"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte Internett fra homenet for 6 uker siden og fikk beskjed om at det tar 2-6 uker før jeg får det installert. For noen uker siden fikk jeg dato for montering, men på denne datoen hørte jeg verken fra montør eller Homenet. Ringte kundeservice to ganger og fikk bare beskjed om at jeg vil motta ny dato på mail, men har heller ikke fått dette. Har nå vært uten Internett i TRE uker pga dere! Får heller ikke bruke angrerett for ikke levert tjeneste, da denne kun gjaldt for 14 dager etter inngått avtale. Begynner å lure på om jeg kommer til å få Internett denne måneden i det hele tatt.

Fredrik S. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette er elendig. Her må Forbrukerrådet på banen. Jeg kan ikke se at jeg har gått med på 12 mnd bindingstid. Jeg er avhengig av hjemmekontor men får ikke gjort noe fordi tilgangen stadig faller ut.

Thorstein K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"1000/1000? Glem det."
2 syns denne omtalen er nyttig

Broadnet leverer netthastighet langt under det man kan forvente. De selger et produkt med hastighet "opptil" 1000 Mbps, men leverer normalt rundt 300/300 Mbps. I juli var topppunktet 365 Mbps 27 juli. Mens de var nede i 150 Mbps 6. juni klokken 06:40. Kilden er Fing, en hardwareenhet for overvåking av nettverk. Det gjør hastighetstest via anerkjente M-Lab. Bruker man en tjeneste som Speedtest.net får man faktisk oppgitt hastighet, 1000/1000. Men Speedtest måler til nærmeste node som for meg i Tromsø blir Broadnet i Tromsø, altså er ikke pakkene engang innom stamnettet. Det betyr at det ikke er noen problemer med utstyr lokalt hos meg. Men måler man mot Broadnet i Oslo er man nede på 300 Mbps. Konklusjonen er altså at Broadnet har alvorlig kapasitetsmangel i stamnettet evt. struper de ned kundene med vilje for å spare penger. Kundeservice mener at siden det måles 1000/1000 til nærmeste node er linjen i orden. Konklusjonen er likevel den samme, skuffende hastighet i forhold til hva de lover. Canal Digital (nå Telenor kabel) leverte over lovet hastighet, absolutt hele tiden, og det klarte de via coax.

Glenn H. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Krever 9000kr i avbestilling pga jeg skal flytte, kunne ikke overføre dette til nye leietakere. Har nå ventet i ca 1år på at fiberen skal komme inn i veggen her.

Svar fra HomeNet
09.08.2019 14.00
Hei, det du sier her stemmer det som du sier at man får et slikt gebyr om man flytter, da dette blir det samme som å måtte gå ut av avtalen. Om man får da de som flytter inn til å ta over din bestilling så kan vi fjerne dette gebyret.

Mvh
Roar | HomeNet
Alexandra
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi bestilte internet med HomeNet, og det skulle bli aktivert 8.juli. Når datoen nærmer seg sier de at de ikke kan før 2.August. Siden vi heller ikke har fått internet til den datoen, ringer vi, og for svar om at det blir aktivert innen kl 16:00. Men dette skjer ikke selvfølgelig. Vi ringer igjen, og da sier de at de kan ikke gjøre noe for neste uke. Hva slags tull er dette? De utsetter dato hele tiden, og ikke bare det, de nevner at vi må betale bindingstid om vi avsluttet. Bindet til noe vi ikke får.. Jeg anbefaler absolutt ikke dette selskap. Dårlig selskap, og dårlig kundeservice.

Svar fra HomeNet
09.08.2019 14.00
Hei, nå finner jeg desverre ikke din bestilling men dette høres ikke bra ut.
Her ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd her.
Jeg vet at i juli mnd hadde våre underlevrandører stor pågang av saker samt noe underbemmaning, og ganske mange saker ble flyttet grunnet dette.
Men når det kommer til den med 2.august så har vi isåfall en egen avdeling som følger opp slike saker som normalt skal komme tilbake til deg etter 2 virkedager.
Om du ikke har hørt noe fra de enda anbefaler jeg at du kontakter oss på telefon.

Mvh
Roar | HomeNet
Leo C. A. S. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ville flytte adresse på bestillingen min. kostet 9000kr"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte fiber i et område som aldri ble bygd ut i. Det tok faktisk så lang tid at jeg flyttet i mellomtiden og fant ut at de bygde ut her også. Så kontaktet Homenet for å prøve å flytte bestillingen min over til ny adresse. "Det er ikke noe problem!" sa selgeren på telefonen og flyttet for meg. 1.5 mnd senere får jeg en regning på avbestillingsgebyr på 9000kr på den forrige adressen, selvsagt fikk jeg dette gebyret lenge etter det nye angrefristen hadde gått ut også..

Svar fra HomeNet
09.08.2019 12.26
Hei, det stemmer at ved et flytt så vil det være det samme som en avbestilling av bestillingen på de gammle adressen.
Det begyret du får er et som kommer på fiber om man avbestiller utenfor angrefitsten og etter at utbygging har startet. Man kan slippe dette gebyret om man får de som da flytter inn til å ta over din bestilling.

Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Intimidating and deceitful"
1 syns denne omtalen er nyttig

Had a terrible experience first hand. I had initially heard some reviews of misleading invoicing but based on a suggestion from a previous resident i decided to still go ahead and order a subscription. The signs started to show at the start of the first invoice itself which was for 1800kr. There were charges of 599kr included even for connecting the line at the exchange with the telenor server and rent for the broadband for may, june and july all together! There was no information for this connection fee earlier neither included in any of the initial information exchange. There was an initial charge of 109 mentioned but later i found that it is a monthly cost. So the package wasn't 349 per month as their website claims but 349+109! The broadband is mediocre with slow speed during certain times of the day but being a small family unit our demands are not too high. Finally after two months i decided to cancel the subscription. This made it even worse! I was told that since i had ordered the subscription directly on homenet and not through one of the commission based agents therefore i cannot terminate the contract without paying the full year fee! Furthermore the customer service representative literally said the words "we have to make you pay!"

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Billig bredbånd ble dyrt - styr unna!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skulle finne et billig bredbåndsabonnement, og tenkte at 389,- for 20/1 megabit var greit nok. Men - det som står med bitteliten skrift når du bestiller (på mobil selvfølgelig, for du har ikke internett...) er at linjeleie kommer på 109.- i tillegg og at du dessuten binder deg for 12 måneder. Begge deler ble en kjip overraskelse for meg, for teksten var så liten at jeg rett og slett overså den da jeg bestilte. Også kommer selvfølgelig montørgebyr på 599,- og porto på 120,- for et Zhone bredbåndsmodem med begredelig trådløs dekning. Så når jeg nå skal si opp etter 8 måneder, så må jeg betale for selve bredbåndet ut året. Ingen vei utenom sier kundeservice, så fremt jeg ikke for pakket bredbåndet på neste leietaker. Som jeg ikke vet hvem er. Så alt i alt kommer jeg til å betale 782 kr måneden for åtte måneder med "billig" bredbånd.

Svar fra HomeNet
09.08.2019 12.25
Hei, her er det som du sier ja noen kostnader som kommer utenom kun det abonnementet koster. Jeg ser at dette kan komme overraskende på for noen men det skal hvertfall ha blitt informert om uansett hvilken måte du har bestilt på.
Det at du vil få i effektiv måneds pris på 782 kan sikkert stemme. Men når du har 12 mnd binding så er det helt normalt at man må betale ut denne perioden ved en oppsigelse.

Mvh
Roar | HomeNet
Bernhard
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Får ikke riktig fart, og i tillegg er det meget ustabilt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Disse folka ga meg ny bindingstid når he flyttet uten å opplyse om det. Har en 20mb linje, men den ligger i realiteten på 0.6g-9 mb. Etter utallige tlf med kundeservice, og en servicemann på døra som bekrefter at det er ustabilt men ikke vet hvorfor. Har nå krevdt avtale ugyldig samt att den heves med øyeblikkelig virkning og bestilt fra en annen leverandør. ALDRI MER HOMENET!!!

Svar fra HomeNet
09.08.2019 11.42
Hei, er ikke helt sikker på hvordan det er med bindingstid når det kommer til flytt.
Men når det kommer til hastighet så ville jeg tatt kontakt med oss om du ikke får den hastigheten du skal ha.
Om vi da ikke får løst feilen så stemmer det som du sier at vi blir nødt til å fristille deg.

Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lite troverdig kundeservice. Hver helg den dritten ut. Ingen å ringe til, sier de har fikset"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nå har vi ikke kunne sett på tv eller bruke nett i mnd vis. De sier det skal bli bra, og kundesenter justerer litt her og der sier de. Men det er bare tull. Anbefaler alle oppadgående mennesker til å holde seg unna Homenet om de da ikke liker å bli opphisset av dårlige signaler. Nå bytter vi leverandør.

Svar fra HomeNet
09.08.2019 11.42
Hei, her vet jeg ikke helt hva som har skjedd når du har vært i kontakt med oss tidligere. Men om du fortsatt opplever problemer ville jeg tatt kontakt med oss.
Vi kan også da undersøke hva som har skjedd når du har meldt inn saker/problemer tidligere.

Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kranglete hjemmesentral"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det ble ordnet med borettslaget Internett tv og 1gb Internett både opp og ned, dette virker som det skal så lenge alle kabler blir koblet rett i hjemmesentralen. Man kan ikke klage på farten da, 1gb opp og 1gb ned. Hjemmesentralen er av typen DRG488 som er uten WiFi og uten innebygd ruter, så vil du ha WiFi må en trådløs ruter kobles til hjemmesentralen, noe ruteren absolutt ikke liker, man skal være glad hvis man får over 50mbps, selv om man står rett ved siden av den trådløse ruteren. Prøvd 3 forskjellige rutere og ingen forandring. Tok kontakt med Homenett siden Internett farten vår var utrolig treg en periode som viste seg å være krysskobling. Personen jeg pratet med var hyggelig og behjelpelig nok og det ble litt frem og tilbake med han og teknisk avdeling men fikk ingen svar på hva jeg kan gjøre for å forbedre WiFi farten, fikk bare gang på gang beskjed om å koble kablene rett i hjemmesentralen uten bruk av en trådløs ruter. Trådløst er jo en nødvendighet i disse dager, får jo ikke akkurat koblet nettbrett, telefon mm med kabel. Det blir jo også forferdelig mange kabler hvis alt jeg eier av duppeditter skal måtte kobles direkte til hjemmesentralen, ikke hadde det vært nok uttak på hjemmesentralen heller. Med engang man kobler til en ruter til hjemmesentralen så synker farten betraktelig til godt under 100mb selv om man kobler seg til ruteren med kabel eller trådløst. Har bygd ny spill pc for 3 uker siden og laptopene i huset er ikke året gamle engang så det kan ikke skyldes på gammelt utstyr.

Svar fra HomeNet
09.08.2019 11.41
Hei, her høres det veldig ut som om du har en ruter som ikke er laget for hastigheter over 100/100, om man kobler en ruter av denne typen til en linje på 1000/1000 vil man ikke klare å få noe mer enn max 100/100.
Når det kommer til det at du måler halvparten av dette på wifi vil dette være avhengig av hvor kraftig din ruter er og da hvor mye forstyrrelser som er i miljøet. Jeg skal ikke stå her og påstå at det ikke kan være som du sier at du har fått en kranglete hjemmesentral, så om din ruter tåler hastigheter opp til 1000/1000 så ville jeg tatt kontakt med oss på telefon så kan vi få sjekket opp i dette.

Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Klart avtalebrudd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kjøpte internett og TV gjennom Homenet fra en dørselger. På direkte spørsmål om han kunne garantere meg TV-tilgang i TV-stua kostnadsfritt (Loftsetasje, to etasjer unna modems inngangspunkt) svarte han ja. Dette var en viktig forutsetning for at jeg ville inngå en avtale med Homenet. Da installatører kom for å levere internett og TV fra Homenet installerte de kun modem i sikringsskap i kjelleretasje. På spørsmål fra meg om ikke de skulle montere et tilgangspunkt i TV-stua i loftsetasje svarte de at dette var noe de ikke pleide å gjøre. Da jeg kontaktet kundeservice konstaterte de at de ikke pleier å levere et ekstra tilgangspunkt kostnadsfritt. Dette tar de i så fall betalt 1900 kr for. Med Homenets logikk lagt til grunn forstår jeg det da som at jeg enten må ha TV-stua på samme rom som sikringsskapet (Et 1 kvadratmeter stort teknisk rom), eller at jeg må legge en 15 meter lang nettverkskabel gjennom TV-stua og to etasjer. (Jeg har forsøkt TV-tilkobling via Wi-fi, men jeg får signalfeil. Viasat, som leverer TV-boksen, sier at jeg må ha tilkobling gjennom nettverkskabel) Det eneste positive med dette selskapet er servicemedarbeider på chatten. Hyggelig og tydelig i tilbakemeldinger, selv om jeg var uenig i selskapets policy. Styr unna dette selskapet!

Svar fra HomeNet
09.08.2019 11.41
Hei,
Her anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på mail.
Vi kan da undersøke så godt som mulig rundt hva som har blitt lovet av selgeren, men det stemmer som du sier at det er noe som normalt koster 1900 kr per kontaktpunkt. Når det settes opp et slikt kontaktpunkt går ikke kabelen tvers igjenom rommene, men den legges så skjult som mulig.
Mailen kan sendes til support@homenet.no

Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Jeg syns at det er dårlige vilkår og dårlig behandling når jeg kontakter og spør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlige vilkår og dårlig behandling når jeg kontakter og spør (lurer kunder) Jeg anbefaler IKKE Homenett

Svar fra HomeNet
24.07.2019 22.24
Hei, jeg er ikke helt sikker på at hva du har spurt om men det er ikke en slik opplevelse vi vil at våre mulige kunder skal sitte igjen med etter å ha vært i kontakt med oss.
Om det er slik at du fortsatt har sprørsmål til oss er det bare å ta kontakt så skal du få den informasjonen du trenger.

Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårligere og treg nett opplevelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter at jeg har gått over fra Telenor til Homenet så har surfing og litt gaming blitt dårligere. Mens alt det der fungert helt greit før. Det er greit at det koster litt mindre, men det er ikke verdt den opplevelsen du får med abnonemt. Det er nesten så en føler at man betaler for noe som ikke er bra nok dessverre. Og nok med det så kan det bli dyrt når man finner ut at det er dårlig produkt og skal si opp. Da må du nemlig betale for bindingstiden. Røveri as.. som kunde så har du alt å tap for å sundet sånn.

Svar fra HomeNet
24.07.2019 22.21
Hei,
Her ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan få sett litt mer på problemene du opplever.
Det stemmer at man må betale for sin bindingstid, men det er også slik at vi må levere det vi skal til deg.

Mvh
Roar | HomeNet
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svært langt unna lovet båndbredde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg og svært mange naboer i Vestbyen i Bodø bestilte i fjor en 1000/1000-linje hos HomeNet. Samtlige jeg har snakket med opplever langt mindre båndbredde enn dette. Selv oppnår jeg under 200 Mbps ned og rundt 350 Mbps opp. Dette tilsvarer mao. 20% av båndbredden man har bestilt ved nedlasting og 1/3 ved opplasting. Når man ringer og klager, får man standard bortforklaringer om at man for å oppnå 1000 Mbps må koble rett i uttaket og ikke via WiFi, ha god nok hardware osv. Jeg forventer at avtaleperioden for introtilbudet vi fikk for 1000/1000 starter i det de åpenbare feil og mangler ved nettet i området er ordnet opp i. Enn så lenge er kvaliteten på produktet elendig.

Svar fra HomeNet
24.07.2019 22.20
Hei,
dette høres ikke helt bra ut.
Om det er slik at du ikke får den hastigheten du skal ha så ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan løse dette.
Men det stemmer at du må være koblet på kabel og benytte deg av ustyr som tåler 1000/1000 hastighet for å klare å måle/bruke denne typen hastighet.
Men om du da ikke får den hastigheten med kabel og ustyr som tåler dette ville jeg tatt kontakt med oss på telefon

Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
""Fast lav pris..""

Tja - nå koster 'HomeNet 603 kroner pr måned. Det er alt alt alt for mye. Utfordringen er at de 2 andre tilbyderne ligger på ca det samme. Er det virkelig månedprisen for ADSL nå??

Svar fra HomeNet
05.07.2019 11.38
Hei,
Hei ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med vår salg avdeling.
Det er ofte mulighet til å binde seg opp til oss for 12 mnd for å få lavere pris på nettet.
Vennlig hilsen
Roar | HomeNet
Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Stadig uten internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer bra når det en gang fungerer, men vi er stadig uten Internett på grunn av feil de tydeligvis ikke evner å ordne.

Svar fra HomeNet
27.06.2019 12.53
Hei Karoline,

Beklagere å høre du har opplevd mye feil med tjenesten, slik skal det selvsagt ikke være. Om du enda opplever problemer ta kontakt med oss direkte på telefon for et videre feilsøk.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Har hatt Homenet i noen år nå og er godt fornøyd med det de har levert. Ingen andre har greid å levere så mange mbit til en så billig penge. Bra kundeservice.

Svar fra HomeNet
27.06.2019 12.51
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no
Godt å høre du er fornøyd med tjenesten.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Avvik i leveranse fra HomeNet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte fiber i Oslo fra HomeNet i april 2018 gjennom en dørselger fra HomeNet. Ble lovet rask utbygging av selger forhåpentlig høsten 2018 skulle jeg få fiber. Etter flere statusoppdateringer fra HomeNet om at nå starter snart gravingen, ble det sendt utsettelse på utsettelse via mail, for at i juni 2019 så endelig gi beskjed via mail: "Avvik i leveranse fra HomeNet: Vi må dessverre meddele at HomeNet har besluttet å stoppe salg- og leveranse prosessen av fiber til ditt nærområde. Årsaken til dette er at prosjektet har blitt dyrere enn først antatt, og vi har dermed ikke den oppslutning som må til for å forsvare utbyggingen økonomisk. Vi har derfor nå kansellert din bestilling hos oss, men håper å få muligheten til å tilby deg fiber ved en senere anledning. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører." Oppsummering: HomeNet er ikke en leverandør en kunde kan stole på. Har du mulighet. velg en annen leverandør.

Svar fra HomeNet
14.06.2019 13.02
Hei,
Jeg skjønner at det ikke er noe gøy når et av våre prosjekt ikke ender med utbygging som først planlagt. Vi ønsker jo selvfølgelig å bygge fiber til alle, men det er også slik at det må gjøres en økonomisk vurdering hvor utfallet må være positivt for at vi går videre med utbyggingen.
Om det er slik at selger her har lovet ting som ikke skulle ha blitt lovet ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan få tatt dette videre.

Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Homenet"
6 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig nett med mye "støy på linjen" som naturlig nok ordnes etter man har ringt (ofte) og sakt ifra.. prisene går opp etter en viss tid.

Svar fra HomeNet
14.06.2019 09.26
Hei,
Det er selvfølgelig mulig at det er støy på linjene til tidere, men om det er slik at du konstant opplever at nettet ikke er slik det skal her så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk rundt dette.
Du kan ta kontakt med oss på 38 99 01 00

Mvh
Roar | HomeNet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR