Det lønner seg å sammenligne
OMTALER
SAMMENLIGN
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

HomeNet omtaler og erfaringer

Les alle 175 omtaler og erfaringer om HomeNet

175 omtaler
HomeNet
Rangert #1 av 11
innen bredbånd
Middels
3,1
AV 5
3,1
Kundetilfredshet
Middels
3,4
Kundeservice
Middels
3,1
Opplevd hastighet
Middels
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 175 omtaler om HomeNet sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
HomeNet?
skriv omtale
FILTRER
Sammendrag
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av HomeNet
Hva synes du?
"Superservice"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Topp nett og service, anbefaler til alle jeg kjenner, kunne ikke vært mer fornøyd, stabilt og superbra hastighet til en flott pris, hvorfor velge annet???

"Kundebehandlere"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Veldig fornøyd med servicen, alltid hyggelige kundemedarbeidere. Blide og hyggelige og ønsker deg alltid en god dag uansett hva det gjelder.

"Dårlig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Kjetil B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Dårlig produkt, hadde mye bedre før jeg endret, henger seg opp og dropper, har kariere innom spill og prukte å borte i 30ms før, nå kan den ligge i 30ms og plutselig droppe til 1300+ og ligge stabilt dær. Henger seg opp hele tiden og er ikke rimelig for produktet man betaler for.

"Innkjøring"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Homenet har en del småfeiler. Men dem blir bra når dem greier å rette på det. Jeg ser fram til dette.

"Elendig kundeservice og Internett!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Misfornøyd-Kunde
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Nå blokkerte HomeNet meg fra å kommentere på Facebook! På grunn av at jeg kommenterer min kritikk til dem og advarer kunder om de! Jeg var tidligere kunde av dem og er glad jeg ikke er kunde lenger hos de!
For en elendig kundeservice og kvalitet på nettet har jeg ikke opplevd maken til!
De sensurerer kunders kritikk på Facebook! Ikke mange innlegg der nå fra kunder! Ville bare advare dere mot dette useriøse firmaet!

1 synes denne omtalen er nyttig
"God kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

+God kundeservice
+Leverer iht avtalen
- Må betale for nye modem, når det gamle ble tatt av lynet.

"Uærlig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Reinhart R
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Bestilte bredbånd fra dem, men telenor ga meg kontratilbud dagen etter som jeg aksepterte. Nå har jeg fått avbestillingsgebyr på 2500kr!!

Sky Homenet som pesten

"Gode supportere!!"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Eg har alltid fått god hjelp frå kundesenteret når eg har hatt kontakt med dei.
Anbefaler HomeNet til alle.😊

"Rask til å svare"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Synes jeg får god hjelp, veiledning på tlf når jeg trenger hjelp. Og flott med så lav pris på abonnement!

"Raskt nett LAV pris! :)"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5

Sjekket opp på nettet hvilket nett firma som hadde best pris- Og ikke hadde Homenet bare best pris, men jeg fikk raskt nett på kjøpet.
Jeg er fornøyd!

"Kunne ikke gi mindre en 1 stjerne"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Mario
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Alle som vurdere eller bruke homenet bør tenke sæ om. Har to fiberinntak i huset. Bruke kun ene. Skulle skifte til andre inntaket, der æ kunne betale før nyeste type boks. Fikk beskjed at æ sjøl må kontakte installatør. Og ta alle omkostninge med det. Kunderservice på homenet er lik 0. Gode nettopplevelser :) :) :) :)

"Feilmelding pr. telefon - da nettet var nede over lang tid"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
4 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Da jeg ringte en fredag og forklarte problemet, tok det forholdsvis lang tid før medarbeideren hadde nok opplysninger til å lage en sak for teknisk avdeling. Så fikk jeg meldinger tilbake fra dem med jevne mellomrom utover dagen. De skrev at det ville ta 1-3 dager, senest mandag kveld. Det var ikke avklart hvorvidt problemet lå inne eller utenfor boligen. Lørdag utpå dagen så vi plutselig at nettet var oppe igjen. Da var alt i orden, to dager før estimert. Så vi er godt fornøyd, også med at årsaken lå utenfor boligen, og dermed kostnadsfritt for oss. Takk for god hjelp!

"Prøv Homenet!"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Homenet er nettleverandøren med de lave prisene og siden jeg har brukt dem veldig lenge nå og er fornøyd så taler vel det for seg. Prøv dem du også!

"Bredbåndsfart"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Jeg har vanligvis oppunder 15 gbps, så har jeg i den siste tiden målt farten til en tredel av dette.
Etter noe venting på tlf., kom jeg fram til en hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Han fikk meg tilbake til farten jeg var vant til.

"Veldig bra!!"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Homenet er veldig godt og stabilt net. Håper vi kan få raskere internett. Men det kan ikke vi klandre homenet for.

"Veldig god kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Alle jeg har vært i kontakt med er hyggelige og imøtekommende. God service, ting går kjapt og jeg er i det store og det hele meget fornøyd :) Internettet funker bra også ;)

"Stabilt, god service"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

BRA: God og stabil hastighet. Kan kanskje få teoretisk raskere internet med en annen leverandør, men ping tid, og stabilitet er veldig god hos Homenet. Derfor blir jeg værende.

"Elendig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Tjukkingen
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Først lover de bedre hastighet enn andre for å lure til seg kunder, men ender etter en uke med å justere ned hastigheten til det de andre kunne levere. I mellomtiden er det bare ustabilt nett som sliter med til og med Spotify gjennom kablet forbindelse. Kan bare si en ting om dette selskapet, og det er: STYR UNNA!!! Blir spennende å se om vi kommer oss ut av avtalen uten store utlegg.. ALDRI MER HomeNet ihvertfall.
PS: Må bare tilføye at kundebehandlerene har alle, med ett unntak, vært veldig hyggelige.

"Bra kundeservice og stabil hastighet"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Har hatt flere henvendelser til kundeservice i forbindelse med oppstart av abonnement. Ventetiden er alltid kort, og folka er hyggelige. Ekstra pluss for vid åpningstider på chat. Opplever hastigheten som stabil og holder farta som er bestilt.

"Jeg synes HomeNet er den beste wifi som jeg har brukt"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Det som er bra med homeNet er internettet til HomeNet er full 24 timer, men, det som er dårlig med 1 gang og sånn problemer.

"De svindlet meg!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Raymond
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Bestilte bredbånd fra dem, men telenor ga meg kontratilbud dagen etter som jeg aksepterte. Nå har jeg fått avbestillingsgebyr på 2500kr!!

Sky Homenet som pesten!

"Prisen var bra: men..."
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
4 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Ånund B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Som flere andre her beskriver har jeg også hatt problemer som oppstod etter en stund med at nettet falt ut. Jeg tror dette kun var fordi jeg hadde tilgang på kobberkabel der jeg bodde. Får jeg tilgang på fiber der jeg flytter nå, hadde jeg ikke vært pessimistisk til og prøve Homenet igjen. Betjeningen var så behjelpelig som de kunne være med feilsøkingen, selv om det ikke hjalp på resultatet.
Så, får jeg mulighet til og prøve med fiber, gir jeg dem gjerne sjansen til og få meg som kunde en gang til.

"Constant decline in service"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Tom
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

My HomeNet service is the result of something like four different mergers and/or name changes since I signed up originally for both home phone and internet service from Ventelo nine years ago and later shifted my mobile phone account to as well - which later re-separated and became Phonero. Ventelo internet became Broadnet and then HomeNet. That may not be everyone else's path to HomeNet but it was mine.

Ventelo had some problems - particularly regarding constant billing errors, but the internet speed was great and customer service was generally efficient. There was a high period of service where they expanded the hours of the customer service phone number and fixed basically every problem. They would even sometimes deduct the cost of a month when I was on holiday. They had a very efficient and convenient "Min side" section where you could keep track of your bills.

Anyway, HomeNet has gradually declined in both speed and customer service the past few years and have increased sneaky marketing techniques designed to force you into new bindingstider. They have reduced the hours of customer service and restricted their chat monkeys to only dealing with incoming customers or new contracts (not with general problems - then you're forced to use the 5-digit pay-for number). I took an offer for 3 free months of internet and then the rest of a year for what was supposed to be upgraded speed at old prices. I swear it is slower than ever and my wife does too. They now also charge you for email-faktura the way companies used to charge for faktura sent to your post box. Effectively, you are charged if you don't use AvtaleGiro but they actually made a sudden change to their AvtaleGiro in November, causing serious problems.

I don't recommend it. I have just tried to cancel my contract and we'll see what happens. There was no information online about how to cancel - only how to do positive things that bring them more money.

"Ustabilt og ingen service"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Geir
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Hatt homenet i 1mnd hvor vi har vært uten internett i mer enn 7 dager hittil. Det tar fort 2 dager før de får fikset et problem.
Hastigheten er heller ikke så imponerende da de bare lever 80% av spesifisert hastighet.

"Ustabilt"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Hyppig-4g-Bruker
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Nettet er utrolig ustabilt, både med at nettet droppes helt og at hastigheten blir så lav at du ikke kan åpne en nettside. Dette kan skje med et par min mellomrom og vare i alt fra 1 min til flere timer over en periode på over ei uke. Kundeservice er meget lite innstilt på å hjelpe.

2 synes denne omtalen er nyttig
Forrige side 1 2 3 4 5 6 Neste side
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om HomeNet
Skriv omtale
UTFORSK BREDBÅNDSLEVERANDØRER
Utforsk 10 andre bredbåndsleverandører og del dine erfaringer
Alle bredbåndsleverandører
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode bredbåndsleverandører innen personlig økonomi.
Alle bransjer