Det lønner seg å sammenligne
OMTALER
SAMMENLIGN
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

HomeNet omtaler og erfaringer

Les alle 69 omtaler og erfaringer om HomeNet

69 omtaler
HomeNet
Rangert #9 av 11
innen bredbånd
Dårlig
2,2
AV 5
2,0
Kundetilfredshet
Dårlig
2,3
Kundeservice
Dårlig
2,0
Opplevd hastighet
Dårlig
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 69 omtaler om HomeNet sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
HomeNet?
skriv omtale
FILTRER
Sammendrag
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av HomeNet
Hva synes du?
"Har sjelden hastigheten jeg betaler for!"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
3 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Jadda
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Kundeservice er ok, får stort sett snakket med noen og de ser problemet, men det hjelper lite når linja er ustabil og hastigheten stort sett 1/5 av det en betaler for. Har kontakt med teknikere og de tester linja, og kansje den blir bedre der og da, men blir like dårlig noen timer senere.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
23.03.2017 12:55
3 synes dette svaret var nyttig
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Vi ønsker alle våre kunder høyest mulig hastighet!
Beklager at du har opplevd hastigheten slik, dette ønsker vi å finne en permanent løsning på. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
3 syns dette svaret var nyttig
"Løgn"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Jostein S
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Lurt av telefonselger med lovnad om veldig rask montering av nett, to uker senere får jeg beskjed om at det tok opptil 3 uker før montør kom å installerte. Har betalt for super adsl 25mbs a 468kr mnd, mens jeg kun får hastighet tilsvarende vanlig adsl a 299kr mnd. Klaget på dette flere ganger men klagen er ikke blitt loggført. De har opprettet en intern sak nå for å se hva de kan gjøre. Vil trekke dette inn for klagenemda å kreve refusjon om de ikke øker hastigheten eller senker prisen på nettet. Det finnes flere langt mer seriøse aktører på markedet, dog litt dyrere men du får da hva du betaler for.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
24.03.2017 09:40
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Vi beklager for at informasjonen ikke har kommet tydelig nok ut til deg som kunde. Vi prøver hele tiden å forbedre oss innen kommunikasjon om ny bestilling, så dette er noe vi skal få eskalert videre.

Når det kommer til hastigheten ønsker vi å løse dette slik at du får det du betaler for, gjør du ikke dette skal vi selvsagt kompensere for dette.

Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Bra hastighet og hjelp på support"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

På speedometeret får jeg over 40 MB selv om jeg ble fortalt at jeg ville få 30MB. De hjalp meg veldig bra med mitt trådløse hjemme og alt fungerer fint. Jeg er veldig fornøyd.

2 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
23.03.2017 13:09
1 synes dette svaret var nyttig
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Godt å høre du er fornøyd, vi vil alltid levere høyest mulig hastighet!
Skulle det være noe så kan du alltids ta kontakt for en hyggelig samtale!

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
1 syns dette svaret var nyttig
"Forferdelig bredbånd"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Adrian P
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Internet ble borte 1 time neste hver dag det siste 3 måneder. Det ble borte en helg fra lørdag til mandag! Da brukte jeg hele kvoten min på Telia på grunn av jeg hadde ikke wifi hjemmet!
Jeg har kontaktet Homenet manger på grunn av dårlig internet, både på chat og telefon! Jeg har brukt ca 400kr for å ringe Homenet! Og i tillegg de sendte en regning tul meg for renter for 0, 9,5 og 3 kr + 70kr gebyr for dette! Helt utrolig! De påstod at det var noe feil hos meg! Jeg byttet leverandør allerede og jeg har ikke hatt noe problem med internett!

"For dyrt. For ustabilt"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Vidar O
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Dyrt. Dårlig dekning. Ustabilt. Og når en vil si opp så er det en helvetes høy bruddkontrakt på noe som de lover at skal bli bedre men som blir dårligere.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
24.03.2017 14:16
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Vi beklager at du opplever nettet ustabilt og vil gjerne fikse dette. Har vi ikke klart å rette denne feilen må vi kanskje sende ut en montør til å se på dette. Skulle vi da ikke klare å fikse problemet, kan vi selvsagt ikke holde deg til noe bindingstid heller.

Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Rask tilbakemelding og hjelp"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
4 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Tok et par dager å rette opp feil. I mellomtiden fikk jeg oppdatering med tidsfrist for når feil skulle bære utbedret. Feil rettet opp dagen før frist.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
24.03.2017 14:22
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Godt å høre du er fornøyd med hvordan vi holdt deg oppdatert, dette er noe vi jobber hardt med for alle kundene våre. Gi oss beskjed skulle du ha noen andre problemer vi kan hjelpe deg med!

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Under enhver kritikk"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Ufrivillig-Homenet-Kunde
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Hadde et problemfritt forhold til Dataguard som leverandør i 7 år. God og responsiv kundeservice, fast ip og reversoppslag. Tynte linja til maks sammen med tekniker fra Dataguard.

Så ble Dataguard kjøpt opp av HomeNet...
Uten forvarsel gikk linja ned en hel dag. Ingen på HomeNet kundeservice kunne forklare hva det var da de ikke har tilgang på endepunktsutstyret (håndteres av BroadNet), men skyldte på Telenor. Da linja kom opp igjen var DSL-profilen satt ned fra 14000 til 9600 og blacklista DHCP i BroadNet-segmentet. Kundeservice skulle rydde opp, men satte saken som løst uten å ha gjort noenting.

+ Personene på kundeservice var hyggelige.
- Prisen har gått opp fra 1097,- i kvartalet til 1632, -
- Dårligere service (kundeservice mangler tilgang til og informasjon om hva som skjer i nettet.)
- Lavere hastighet
- Ikke fast ip adresse

Anbefales ikke.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
24.03.2017 15:38
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Vi i HomeNet må bare beklage at du opplevde overgangen fra Dataguard slik, vi har hatt litt problemer med overgangen når det kommer til pris og fast ip adresser. Dette er noe vi selfølgelig ordner opp i, og ønsker alle gamle Dataguard kunder samme innstillinger og hastighet som de hadde før.

Beklager igjen for at vi ikke fikk ordnet dette i tide for deg, og ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss om du ønsker dette.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Kundeservice på bunnnivå"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Jan E
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice. Ved kontakt blir det lovet å ordne opp med hastighet og ustabilt nett.
Ved ny kontakt samme tilbakemelding om dette skal ordnes.
Har sagt opp abb og det ser ut til at det ordner seg. Heldigvis.
Styr unna HomeNet om mulig.

"Ble lovet raskere og bedre enn Telenor... Sludder!"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Bjarne H
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Hastigheten går opp og ned som kursen på oljeaksjer, og prisen selgeren kom med er jo ren løgn. Skulle gjerne visst om denne siden før jeg godtok å bli kunde.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
24.03.2017 20:05
1 synes dette svaret var nyttig
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Vi HomeNet beklager at du har hatt dette problemet, vi ønsker å gi alle våre kunder stabilt og god hastighet. Når det kommer til pris, er dette i forhold til avtalen du signerte mener du prisen er feil ønsker vi selvsagt å undersøke dette sammen med deg.

Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss, slik at vi kan undersøke både hastighet og pris sammen med deg.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
1 syns dette svaret var nyttig
"Elendig!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Severin
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Jeg byttet fra Nextgentel og angrer smertelig.
Da jeg skiftet mistet jeg all kontakt og det tok nesten en hel uke uten internett før de ordnet feilen! Underveis var kommunikasjonen elendig og jeg brukte massevis av kroner på å ringe dem på deres 5-sifrede nummer for å ordne opp i feilen.
De sier at de ikke vil refundere verken tellerskrittene eller ekstra data for mobilen jeg måtte kjøpe for å holde meg oppdatert i mellomtiden. De jeg snakket med på hjelpelinjen var veldig hyggelige og hjelpsomme, men det hjelper ikke når de er maktesløse på grunn av rammene de må jobbe innenfor. Jeg vil advare mot dette selskapet sånn de opererer nå. Alt i alt kan dette bli en dyr erfaring.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Desidert det verste selskapet jeg noensinne har vært borti!!!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Jon K
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Herregud så dårlig! Mistet nettet etter 3 dager og 12 dager senere er det fortsatt ikke på plass. Bare svada unnskyldninger og ingen kan svare på en døyt når man ringer. Etter sikkert 2-3 timer i telefonkø og samtaler med disse svindlerne her blir nok telefonregningen liten. Ba om å bli fristilt fra bindingstiden siden vi mistet nettet etter kun 3 dager, men det kunne de jo selvfølgelig ikke. Vi hadde jo gått 3-4 dager over angrefristen på 14 dager! SELVFØLGELIG skal vi bli fristilt sa jeg i telefonen, dere har jo ikke levert produktet etter avtale! Dette er jo avtalebrudd så det holder! Ingen har fullmakt til å svare eller gjøre en dritt når man ringer dem.
STYR UNNA FOR GUDS SKYLD!!!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Dårlig kommunikasjon! Hold unna!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Aleks
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Bestilte tjeneste. Modemet kom etter 10 dager. Resten kan leses her:

Chatten startet

Aleksander
Hei ! Bestilte internet fra Home.net den 08.02.17 Har fått brev at huset der jeg bor skal selges. Ringte til nummer 815 44 149. For avtale ny dato. Jeg ga klar beskjed at kan dere vente litt med oppkoblingen. Også får jeg sms fra Homenet idag at: Det har dessverre oppstått et avvik .... møntør har ikke å lykktes å komme i kontakt med meg på avtalt instaljasjonsdato. jeg som kunde blir belastet for denne bomturen ... ingen har avtalt noka med meg.

HomeNet
Hei, velkommen til HomeNet! Vi gjør oppmerksom på at samtalen blir logget, slik at vi kan hjelpe deg enda bedre om du tar kontakt med oss igjen en annen gang :-)

Said chatter nå
Said
Hei.
Et lite øyeblikk, så skal jeg jeg sette deg over til riktig avdeling.

Aleksander
Takk

Robin chatter nå
- Said har gått
Robin
Har du et kundenummer jeg kan nå deg på? :)

Aleksander
Hvor finner jeg den ?
tror er den. Kundenr: xxxxxxx

Robin
Jeg ser her at det er registrert bomturgebyr ja, i og med at du ringte inn og ville avvente men aldri ga noen ny beskjed. Det blir dermed registrert som bomtur da montørbestillingen er gjort og følges, og ikke kan settes på "hold" på ubestemt tid dessverre
Jeg vil anbefale deg å kontakte montør angående oppkobling.

Aleksander
Kan jeg bare avbestille oppkoblingen å si opp bestilling ?

Robin
Et lite øyeblikk, så skal jeg jeg sette deg over til riktig avdeling.

Said chatter nå
Said
Hei.

Aleksander
Hei.
- Robin har gått

Said
Ved å angre din bestilling nå så vil du få bruddgebyr på 3500 kr. 2500 kr for bryte avtalen etter angrefrist. 1000 kr for bomtur. Er du sikker på at du har lyst å avbestille?

Aleksander
Jeg har ikke prøvd varen/internet. Angrefrist er 14 dager etter dere kobler meg.

Said
Det stemmer ikke. Det er 14 dager i fra du bestiller tjenesten.

Aleksander
men uansett, har fått nok allerede .

Said
Okei. Jeg legger inn en oppsigelse på ditt abonnement. Du får bekreftelse på e-post når det er ferdig behandlet.

Aleksander
greit

Chattet hele 30 minuter med dem.
Vurder selv . Mvh Aleks

"Får 5/35 mbit på 100/100 fiber abn. etter at homenet tok over dataguard"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Ole
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Elendig kundeservice, elendig hastighet, byttet i dag håper på bedre fart om en mnd. med ny leverandør.

"Betaler for 200mbit, maks hastighet målt er 90mbit"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Martin
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Får ikke i nærheten av hastigheten man betaler for. Har gjentatte ganger tatt kontakt, men sier man ikke kan forvente å oppnå maks hastighet i "peak" perioden på dagen, da mange andre i området bruker nettet da og.

"Betal for 20, få 5"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Anonym
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har samme erfaring som flere andre har rapportert tidligere her. HomeNet leverer ikke på noen måte opp til forventningene. Betaler for 20Mbit ADSL men opplever aldri å ligge høyere enn 4-5Mbit. Når jeg bestilte abonementet fikk jeg høre at jeg lå veldig nær sentral og kunne forvente god hastighet. Det var da bare sprøyt.

"Skuffende kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Kai
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har vært generelt plaget med dårlig hastighet. Mistet nettet helt fredags kveld, og har forsøkt gjentatte ganger å nå homenet kundeservice via epost, chat og tlf uten respons. Nå er det søndags ettermiddag og har enda ikke fått noen tilbakemelding fra dem. Anbefaler folk å styre unna dette selskapet.

"Bufffffeerrriiiiiiiing"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
3 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Hans
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Ganske dyre, veldig treg hastighet. Kan ikke sende snap og se stream samtidig. Betaler for det de lurt nok har kalt for "14-21 mbs", ligger da for det meste på rundt 10-12 mbs, men det lyder nok ikke like bra med et abonnement som heter 10-12 mbs og som koster 433 kroner i måneden. (Da betaler jeg riktignok 45 kroner for papirutskrift av faktura også).

"Mistet forbindelsen siden homenet overtok tjenesten fra vår gamle net leverandør"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
J. A
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Nettet har vært treigt siden vi fikk levert ny modem, og nå de siste tre uker har vi vært uten net forbindelser. De prøver å rette opp feilen, måler opp og lover mye, og så sier at feilen er rettet, men ingen forbedringer. Vi har ikke net forbindelse på dagtid når vi er oppe og trenger den. Siste to dager har jeg observert at nettet fungerer midt på natta når vi som regel sover!!
Vil ikke anbefale til noen med erfaringer vi har hatt!

"Mister ofte nettet i flere dager, lite service på å få rettet og mye kontrabeskjeder"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Kari
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Siden vi fikk homenet har vi hatt store problemer med tilkoblingen. Flere dager av gangen er vi uten og det tar lang tid å få fikset det - hver gang! Snakker du med kundeservice får man forskjellig informasjon utifra hver man snakker med og mye kontrabeskjeder. Lange prosesser, lite service innstilte og linje med mye feil er Homenet godt oppsummert.

"Et bredbånd og en kundeservice som vil ødelegge dagen din"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Mona
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Akkurat nå er jeg så sint at jeg ikke helt vet hvor jeg skal starte, og jeg må anstrenge med for å ikke bruke caps lock. Homenet er det verste jeg har vært borti noen sinne når det kommer til både produkt og kundeservice. Styr så langt unna du bare kan (om du fortsatt har mulighet og ikke er stuck med 12 måneders bindingstid med dem som meg).

1 synes denne omtalen er nyttig
"Bindingstid og ventetid"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Anonym
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Hadde DSL i leilighet, flyttet og ble lovet flytting av abonnement til ny bolig. Der var det ikke mulighet for deres nett og jeg ble stående igjen med 12 måneder binding og gebyr for avbrytelse av ordre, ikke ville de innrømme at dette kun var deres feil.

"Mye bedre enn forventet!"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Bestilte Homenet da jeg flyttet inn i mitt nye rekkehus mest pga. prisen de hadde på VDSL. Kundebehandleren jeg snakket med forespeilet meg en hastighet på 40/10 Mbit. Når jeg måler linjen på kabel måler jeg 78 Mbit i nedlastning! :D Er kun rett over 50 Mbit trådløst men likevel mye bedre hastighet enn jeg forventet!
Syntes også de tar telefonen veldig raskt når jeg ringer.
Ble litt kluss med fakturaene en liten periode men forstod at de har byttet faktura system nettopp så virker som det fungerer greit igjen nå.

Generelt veldig fornøyd!

"God nett"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Jeg er fornøyd med byttet. De ringte en måned siden, jeg har brukt den en uke. Hastighet fornøyd, pris litt billigere.

"Stod til forventningene"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Jeg byttet over etter å ha pratet med en som ringte meg, fordi de hadde oppgradert internett sentralen i nabolaget. Jeg sparte endel penger, men var redd for at hastigheten ikke skulle bli like bra som hos Telenor. Når jeg etter noen uker ble koblet opp hos de, fikk jeg faktisk litt mer hastighet enn det de forespeilte, og linjen har aldri vært mer stabil. Meget fornøyd.

"Forferdelig kundeservice og glupske telefonselgere"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
4 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Lars
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Homenet var helt greit så lenge de opererte som Broadnet. Det var billig, greit og fungerte fint. Plutselig en dag ble jeg ringt opp av en selger i Homenet som ville oppgradere mitt abonnement til VDSL. Jeg var skeptisk med tanke på linjelengde og tykkelse på kobberledning men lot meg dog overtale med løfte om et bra ytelseshopp på linja.

I praksis var det ingen gevinst å hente på det oppgraderte abonnementet og jeg klaget 2-3 ganger med ønske om å gå tilbake til gammel avtale. Svaret jeg fikk var at jeg måtte ringe et femsifret nummer (som vi jo vet er dyrt å ringe) for at de skulle kunne feilsøke linjen?!?

Jeg ga opp og endte med å betale en dyrere månedspris for samme hastighet som tidligere. Noen måneder senere solgte jeg hus med et ønske om å flytte linjen til nytt bosted. Jeg fikk da til svar at det ikke var noe ledig linje på det nye bostedet og at jeg måtte betale ut avtaleperioden på tolv måneder for avtalen som var inngått med VDSL! Altså den avtalen som aldri hadde gitt meg noe mer kontra ADSL til en dyrere pris hadde også bindingstid.

Jeg sendte noen epost til kundeservice med kopi av gamle eposter for å prøve å komme meg ut av bindingen, men det endte til slutt med at jeg ikke fikk svar på mine eposter.

Jeg mottok nylig en regning for abonnement i januar og februar 2017. Så her sitter jeg fremdeles å betaler for et produkt som jeg ikke engang har mer og som aldri ga meg noe mer og som jeg allerede har overbetalt for i flere måneder. Nå skal jeg samle krefter for å klage Homenet inn for forbrukerrådet.

Styr unna Homenet er mitt råd!

4 synes denne omtalen er nyttig
Forrige side 1 2 3 Neste side
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om HomeNet
Skriv omtale
UTFORSK BREDBÅNDSLEVERANDØRER
Utforsk 10 andre bredbåndsleverandører og del dine erfaringer
Alle bredbåndsleverandører
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode bredbåndsleverandører innen personlig økonomi.
Alle bransjer