Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 81 innen
bredbåndsleverandør
35%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
238
83
38
67
531
Sorter omtaler etter
Viser av 957 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uten internett i over et døgn, elendig kundeservice"

Mest useriøse internett leverandøren jeg noen gang har hatt, styr unna. - Etter et døgn uten internett klarer de fortsatt ikke svare på verken hva som er galt, eller når det blir fikset - Elendig kundeservice som slutter å svare og ignorerer meg Har vært uten internett i over et døgn. Skrev først til kundeservice i går kveld, etter å ha ventet en god stund fikk jeg beskjed om at det var forventet fikset i løpet av kvelden. Tok kontakt på nytt i dag og får nå samme beskjed "forventer at det er fikset i løpet av kvelden, noe mer konkret har vi ikke". Deretter spør jeg hva som er feil og da blir jeg ignorert, selv etter at jeg sender en ny melding og etterlyser svar er det helt stille.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Meget ustabilt nett, og ingen god hjelp på kundesenter."

Homenet klarte å selge fiber til meg via dørselger i fjor, og jeg har aldri hatt så dårlig og ustabilt nett med 10 år på kabel, som jeg nå har med fiber nå i ett år.. Kundeservice gir heller ingen god hjelp.. jeg ville styrt unna og valgt noen andre..

Svar fra HomeNet
06.02.2023 09:37
Hei Howie, Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi vil gjerne finne en løsning for deg her, men trenger at du kontakter oss direkte slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | GlobalConnect
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt elendig internett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt mer problemer med HN på 1 mnd enn med Telenor på 21 år. Var så dum å bytte til HN pga pris, nå skjønner jeg hvorfor de er litt billigere, flere ganger i døgnet faller hastigheten så det ikke går å lese avisen engang, når det er som værst får jeg ikke målt hadtigheter engang, må koble ut utstyret hele tiden. Prøvde å skrive hva jeg egentlig mener her men da ble jeg sensurert!

Svar fra HomeNet
06.02.2023 09:37
Hei Per, Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og dette ønsker vi selvfølgelig og gjøre noe med. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller via vår chatløsning på privatsiden så vi kan komme frem til en permanent løsning. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Useriøs aktør på grensen til svindel"

Etter avtale med sameiet skulle vi fått innstallert fibernett hos oss 21. November 2022. 25. Januar har dette fortsatt ikke blitt gjort, og vi har vært uten nett siden 1. Januar. Vi har ringt Homenet kundeservice kontinuerlig helt siden montør skulle dukket opp. De forsikrer oss om at montør tar kontakt snart, men så langt har ingen kontaktet oss iløpet av denne perioden. Snakket med dem for siste gang på tlf idag, da sa de at de hadde gjort alt de kunne gjøre (de sendte en mail til entrepenør) og at de ikke kunne love noe som helst om når internett skulle komme på plass. Hvordan kan man si det 2 mnd på etterskudd? Dette må være det værste internettfirmaet i hele Norge. Tenk det da - snart en måned uten internett og de har enda ingen oppdatering om når internett skal komme på plass. Jeg har fanget som kunde hos dette selskapet ettersom sameiet dessverre har valgt dem som levenandør.

Svar fra HomeNet
06.02.2023 09:34
Hei, Scott! Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse med leveransen. Har dessverre ikke nok innsikt i saken din, men her ønsker vi at du kontakter oss direkte om det skulle være noe vi kan hjelpe med. Vi kan nås på chat og telefon 38 99 01 00, og våre åpningstider er 08.00 - 21.00 mandag til fredag, og 10.00 - 15.00 i helgene på chat Med vennlig hilsen Kristoffer| Global Connect
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig ustabilt nett og vi betaler for hastighet vi ikke får"

Dette er et dårlig produkt og dårlig service. Vi betaler for et produkt vi ikke får. Nettet er veldig ustabilt. Vi angrer på at vi byttet fra Telenor til dette selskapet. Det skulle vi aldri gjort.

Svar fra HomeNet
06.02.2023 09:34
Hei Heidi. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten din ønsker vi å finne en løsning på dette. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Kristoffer | GlobalConnect
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Uten nett"

Ustabilt og fraværende nett, ble et kort opphold på meg. Hyggelig kundeservice, men det hjelper dessverre så lite...

Svar fra HomeNet
06.02.2023 09:34
Hei Petter. Først vil jeg bare beklage for opplevelsene du har hatt med oss. Her er det fint om du kan ta konakt med oss på tlf 38990100 eller på chat via vår hjemmeside slik at vi får gjort et feilsøk sammen med deg. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Etter 1 år, så begynte nette å bli ustabilt og dårlig!"

Det var bra, men etter at det økte prisen til kr 850..Har det gått nedover. Opplever at TV hakker og fryser bildet, hele tiden. Ser frem til at Telenor legger inn nye linjer.

Svar fra HomeNet
19.01.2023 13:33
Hei John, Dette høres ikke normalt ut. Her vil jeg anbefale at du tar kontakt med oss direkte slik at en av våre teknikkere kan ta et fullstendig feilsøk med deg for å finne hvor problemet ligger. Når det kommer til pris så høres det ut som at du hadde en kampanje som har utgått, du kan kontakte abonnemnetsavdelingen vår så vil de kunne tilby deg en ny kampanje pris. Mvh Mohammed | GlobalConnect
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløse tv svake signaler"

Kan sitte og se tv. Plutselig stopp tv søker 10 sek. stopp nytt søk kan holde på i 30 min.

Svar fra HomeNet
19.01.2023 13:33
Hei Helge, Dersom du opplever problemer med din tv-tjeneste vil jeg anbefale deg å kontakte oss via telefon eller chat slik at vi kan foreta et feilsøk. Vi kan da finne ut om problemet ligger hos oss eller om du må henvises videre til tv-leverandør. Vennlig hilsen Ingvild | Homenet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kostbart"

Synes det begynner å bli en stiv pris. Skjønner at alt er blitt dyrere generellt, men skulle ønske noen hadde "guts" nok til å gjøre det beste for forbrukerne.

Svar fra HomeNet
19.01.2023 13:33
Hei Anne Vi har dessverre ikke mulighet til å diskutere privatabonnement her, men gjerne kontakt oss slik at vi kan finne en gunstig løsning på dette sammen med degVi kan nås på chat og telefon 38 99 01 00, og våre åpningstider er 08.00 - 21.00 mandag til fredag, og 10.00 - 15.00 i helgene på chat Vennlig hilsen Bjørn Tore | Homenet
Skuffet K
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Homenet, og rikstv. Bra i 12 mnd."

Homenet virket bra i ett år og siden er det hakking på tv,,, trekt nett. Rikstv skylder på homenet. Hadde jeg visst om at kvaliteten ble så dårlig. Jeg betaler ca 850kr pr mnd for nett. Vurderer å gå tilbake til parabolantenne. Den er ikke skrudd ned.

Svar fra HomeNet
13.01.2023 10:28
Hei, Førsyt vil jeg beklage for opplevelse du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten er det fint om du kontakter oss direkte slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | Homenet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig! styr unna"

dette er en leverandør man bør styre unna. Jeg har akkurat flyttet inn i nytt boligkompleks hvor entreprenør har valg Homenet som leverandør. etter overtakelsen er det generelt mye problemer med sentralen hvor nettet da er totalt nede i lange perioder. driftsmelding : tekniker er bestilt. ingen svar på om noen er sendt ut eller estimater på rettetid. Dette er en leverandør som sender ut Syxel komponenter som er noe RÆL av utstyr, så tenker med gru på hva de faktisk bruker på sentralene. kort fortalt styr unna!!

Svar fra HomeNet
10.01.2023 09:04
Hei Vegard. Trist og høre at du har fått denne opplevelsen av oss. Dersom du opplever problemer med tjenesten din fra oss er det fint om du kontakter oss direkte slik at vi får sjekket problemet. Når det er en større feil i området blir det lagt ut dirftsmeledinger på vår hjemmeside. Når vi sender ut tekniker er det ikke alltid vi vet hva som forårsaker problemene før vi får en tilbakemelding fra dem. Det kan derfor ta litt lengre tid før driftsemeldingene blir oppdatert med nyttig informasjon. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tragisk"

De kan ikke kundeservice og leverer ikke det de lover. Helt tragisk hvor dårlig det går ann å behandle kunder. STYR UNNA

Svar fra HomeNet
05.01.2023 13:36
Hei Nina, Det er kjipt at du har fått en slik opplevelse hos oss i HomeNet. Vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum så må i den forbindelse be deg kontakte oss direkte på +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller epost. Slik at vi får hjulpet med eventuelle utfordringer du kan ha med tjenesten vi leverer! :) Vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Else M. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dysfunksjonelt system"

2-3 uker etter at jeg bestilte og sendte bekreftet registrering til Homenet, rett oppunder julen, var den ikke registrert i deres datasystemer når jeg ringte for å sjekke? Trodde pakken med dekoder ble forsinket i juleposten, men når jeg ringte Homenet, viste det seg at min bekreftet bestilling aldri ble registrert. Så bestilte på nytt, det ble også feil, og ingenting sendt ? Så tilslutt tredje forsøk gikk bestillingen gjennom til Rikstv, bare 3 uker forsinket, midt i julen, og Rikstv var superrask med å sende dekoderen, ellers fikk jeg ikke TV til nyttår! En av de absolutte verste erfaringer jeg har hatt! Jeg kan ikke bare bytte leverandør, fordi det er i et boligsameie som har felles Homenet kontrakt, bindende for alle!!!! Så hadde ikke noe valg!

Svar fra HomeNet
05.01.2023 13:36
Hei Else, Det er veldig beklagelig at du har fått en slik opplevelse hos oss, vi ønsker ikke at våre kunder skal oppleve oss på en slik måte. Gjerne ta kontakt med oss direkte på +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller epost slik at vi får fikset opp i dette. Vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Velg alt annet, styr unna!"

Vi har ikke hatt nett siden juni (skriver dette i desember), Home net nekter å gjøre noen som helst innsats for å få dette tilbake! Var i kontakt med telenor og telia og de kunne fikse det på dagen, men ettersom borettslaget hadde skrevet en avtale med home net til 2026 nektet de å bytte. Istedenfor fortsatte home net og ikke levere. De skylder på alt annet seg selv og nekter å yte noen som helst kundeservice. Dette er det verste jeg har opplevd i mitt liv, og vill mest sannsynelig flytte pga home net. Forferdelig firma, med elendige ansatte og nada kvalitet!!

Svar fra HomeNet
27.12.2022 09:11
Hei Elling Beklager at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi har dessverre ikke lov til å diskutere enkelt saker offtentlig, men gjerne kontakt oss direkte på enten chat eller +47 38 99 01 00, slik at vi kan få sett på problemet med deg og hjulpet deg med dette Vennlig Hilsen Bjørn Tore | Homenet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"

Best å holde seg unna. Vi fikk bekreftet på sms at homenet skulle ordne oppsigelsen overfor telenor mtp oppsigelsesfrist. Det ble ikke gjort og vi fikk betale til begge leverandører for mer enn en måned :( Hjemmekontorløsningen fra kommunen fungerer heller ikke lenger fordi man ikke får sendt den store datapakken som kreves til innloggingen. Kundeservice har ikke teknisk kompetanse til å ordne opp i dette. Hjemmenettet er også ustabilt, på lik linje med telenor.

Svar fra HomeNet
26.12.2022 13:15
Hei Thomas, det er meget beklagelig at du har fått en slik opplevelse hos oss, vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum så må i den forbindelse be deg kontakte oss direkte enten på telefon +47 38 99 01 00, via chat på nettsiden vår eller e-post slik at vi får hjulpet deg med dette. Vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"

Byttet fra Telenor til homenet. Gjorde ingen andre endringer ettersom de leverer på samme fiber. Nå faller nettet ut i kortere perioder flere ganger hver dag. Det er sjelden borte mer enn ett minutt av gangen men det er nok til at online gaming og streaming stopper opp

Svar fra HomeNet
21.12.2022 09:35
Hei Herman, Dette ønsker vi å fikse for deg! Ber deg derfor om å kontakte kundeservice på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk av din linje. MvH Jonas | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Informasjon til kundene, kanskje?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det oppsto et brudd på linjen som varte et halvt døgn, vi får ingen som helst beskjed. Jeg måtte grave den fram selv. Ellers ok kvalitet på bredbånd, bortsett fra modemet som har dårlig dekning i huset. Jeg byttet til HomeNet fordi de hadde en bra pris på bredbånd på kobberlinjen til Telenor, et produkt som koster dem veldig lite, og Telenor tar seg jo av vedlikeholdet. Etter hvert har prisen gått opp, og eneste måten å beholde en noenlunde levbar pris er å mase på kampanjepris på nytt hvert år.

Svar fra HomeNet
16.12.2022 11:50
Hei Yoki. Jeg kan dessverre ikke snakke om ditt personlige abonnement her grunnet personvern, men ønsker veldig å sjekke opp i dette. Fint om du kontakter oss direkte på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Klarte å registrere meg på feil leilighet"

Fikk nytt fibernett i borettslaget men HomeNet klarte å registrere meg på feil leilighet og har hatt dårlig internett eller ingen internett siden. Chattet med de i går og de sa det skulle være løst på 20 min, noe det ikke ble. Måtte sitte i telefonkø i 30 min dagen etter for å prøve å fikse det. Har fortsatt ikke internett og har brukt opp all dataen min pga HomeNet. Dårlig!!!! Forblir kunde mot min vilje da det er borettslaget som velger her.

Svar fra HomeNet
15.12.2022 09:55
Hei, Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Ønsker å få løst dette for deg her, men har ikke nok kjennskap til din sak. Ber deg derfor om å kontakte kundeservice på 38990100, eller chat via våre hjemmesider slik at vi får sett videre på din sak. MvH Jonas | HomeNet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna😡"

Vi fikk melding 1 desember om at Telenor fibernett ble stengt og at HomeNet skulle åpne fibernettet. Vi skjønte ingenting, fordi vi hadde ikke fått noe melding om når vi skulle motta utstyret til nett og tv. Vi ringte og da fikk vi vite at det var forsinket med posten og skulle komme rundt den 5 des. Vi fikk til tv etter et døgn og fikk trådløst modem i går. Dette er for dårlig. Så vi har ikke hatt nett på 5 dager. I tillegg har vi funnet ut at det selger sa, ikke stemmer med noen kanaler som vi ikke får i RiksTV pakken. Den ekstra boksen til nettet, (forsterker) funker ikke, får ikke kontakt med den. Vi sier opp hele greia og går tilbake til Telenor. Bedre nett og godt utvalg på tv.

Svar fra HomeNet
08.12.2022 09:27
Hei, Angående disse problemene så er det ønskelig at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan hjelpe deg med å få de løst. Mvh Mohammed | HomeNet
Frank J. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Hold dere unna Homenet AS"

Sykt av et scam-firma. Ble lovet oppkobling av nett i løpet av 2 uker. Etter 1 1/2 uke ringer jeg for å forsikre at det holder det de lover (da nett var essensielt for meg med hjemmekontor). Da strekker de det én une til. Ringer igjen etter 3 uker enda flere forsinkelser. De sier at de ikke har noen ledige montører. Så velger jeg å si opp bestillingen (ikke avtale). Så plutselig får jeg en faktura på 2500kr. Kundeservice setter seg fast på at det er angrefrist. Hvilket helvet*** angrefrist når dere ikke har levert et eneste produkt, og ikke har dere heller fått kontakt med montører. Jeg betaler ikke 2500 for at en tulling hos dere klikker på en par museklikk. Sender en mer detaljert beskrivelse inn til dem og bestrider fakturaen. Nå har jeg fått inkasso fra Gothia AS (at disse tør å jobbe med en så uproft selskap, sier mye om Gothia AS). Kontaktet Gothia AS umiddelbart og ber om at saken taes videre til forliksrådet slik at dette kommer ut i lyset. Gjør dere selv en tjeneste. Ikke kontakt et slikt useriøst firma. Lang ventetid, ingen respons i supporten og sjelløse konsulenter som bare er ute etter angrefrist-pengen da de bare strekker installeringen lengre og lengre.

Svar fra HomeNet
08.12.2022 09:27
Hei Frank, Grunnet personsvernsregler så kan jeg desverre ikke saken din på offentlig forum, men utifra hva du skriver her så har du angret en bestilling etter angrefristen har gått ut. Da vil normale avtalevilkår gjelde hvor man får anulleringsgebyr for angring utenfor angrefrist. Om du ønsker å ta dette videre med oss så ber vi deg kontakte oss direkte på tlf 389 90 100 eller via vår chat løsning på www.homenet.no. Mvh Mohammed | HomeNet
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett, lave hastigheter og løgner fra selger"

Det kom en selger på døren en kveld og tilbø oss 3 x hastighet enn Telenor, samt bundle tilbud med Rikstv og alt til lavere pris siden monopolet til Telenor var over i vårt område. De skulle levere 300/300, med 3 noder. Vi hadde dårlig nett fra dag èn og hadde bare fått 2 noder (løgn fra selger nr.1). Vi fikk 3dje node, men nettet har ikke blitt noe særlig bedre. Kundeservice ble lei, og ba meg kjøpe eget utstyr. Vi nekter, og har truet med forbrukerloven. De jobber nå med å forbedre, men ennå er det ikke i orden. I tillegg bundlet de tilbud med Rikstv. Vi var allerede rikstv kunde, men han sa at det ikke gjorde noe, og vi kunne bruke alt utstyret vi hadde fra før. Samt at vi fikk en appletv gratis (Løgn nr 2). Dette er et selskap som ikke leverer det de lover, og har ikke kontroll på hva selgere selger. Styr unna!

Svar fra HomeNet
02.12.2022 15:30
Hei Christian, Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i vår database, men utifra hva du skriver så er det wifi du har utfordringer med. HomeNet har en løsning som skal passe de aller fleste sine behov, om vår løsning ikke dekker behovet ditt så har du mulighet til å gå til innkjøp av eget utstyr. Angående manglene TV utstyr så kan du kontakte oss dirkete på tlf 389 90 100 slik at vi kan få ordnet det. Mvh Mohammed | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ventet 1 år, lite informasjon, dårlig kundeservice"

1 år siden dørselger var på døren, utsettelser flere ganger. I tillegg til brunbjørn opplegget etterhvert. Lite og dårlige oppdateringer. Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice, fortsatt ikke fått svar på 2/3 ganger. Småspydige når vi først fikk kontakt. Homenet har ikke levert varen og har ikke en tilfredstillende kundeservice, likevel må man betale 9000kr for å komme seg unna dette. Selgeren gjorde et godt førsteinntrykk for firmaet, men skinnet kan bedra. Homenet anbefales ikke!

Svar fra HomeNet
02.12.2022 15:30
Hei, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men vil beklage at området du hører til er berørt av forsinkelser på grunn av omstendigheter rundt vår tidligere entreprenør. Når det kommer til kontakten du har hatt med kundeservice er det selvsagt ikke slik det skal være, vi takker for tilbakemeldingen og tar med oss dette videre. Med vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Blokkerer og stjeler nett og tid fra folk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi bestilte Home nett, fikk kun en del av tre. I tillegg blokkerte de den gamle linjen våres slik at det var umulig å komme på nett. Har gått uten internett i flere dager grunnet home nett sitt rot, de klarer heler ikke å åpne linjen som de har stengt(blokkert). Brukte fire timer på tlf, og fikk kun misvisende informasjon og ingen løsning. Anbefaler folk å holde seg unna denne leverandøren. Derre risikerer å stå uten nett, isteden for med.

Svar fra HomeNet
02.12.2022 15:30
Hei Paul, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, det beklager vi. Ved overgang fra tidligere leverandør til oss skal det ikke være noe nedetid, dersom utstyr er forsinket i posten eller lignende skal man kunne bruke tidligere leverandør sitt utstyr på vår linje frem til du mottar vårt utstyr. Med vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Produktene i seg selv er ok, kundeservice er noe annet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt Homenett siden de kom på døren da de skulle bygge ut fiber i næromerådet. Vi godtok et tilbud på 12 mnd som var en ok pris. Nå har de mnd gått ut og vi ville ha et nytt tilbud. Vi fikk et tilbud, men kundeservice hadde ikke "aktivert" det så vi ble trukket dobbel pris. Selv om vi gjorde alt vi ble bedt om så var det oss det gikk ut over. Kundeservice har ikke vært flinke og vil ikke tilbake kreditere. Sånne problemer vi hadde med Telia/Get ble fikset uten noen problemer. Hos Homenet krever de dokumentasjon, og selv om du har levert det. Så vil de ikke ta hensyn til det.

Svar fra HomeNet
01.12.2022 14:20
Hei Vegard, dette ønsker vi ordne opp i. Vi har ikke lov til å diskutere enkelt saker i offentlig forum, veldig fint om du kan kontakte oss direkte på +47 38 99 01 00, e-post eller via chat på nettsiden vår slik at vi får hjulpet med dette! :) Med vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"De har veldig dårlig tekninsk avdeling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos dem, har hatt problem med linje teknisk avdeling oprettet ikke saken før en e måneder, brukt cirka en måneder til å oprette saken til slutt etter to måneder sa de du kan ikke få stabil linje med hastight som står og kreditert ikke noe av de månden( de kun kreditert for to måneder som jeg alerede har flyttet til en annen leverandor.

Svar fra HomeNet
30.11.2022 15:45
Hei, jeg er dessverre ikke kjent med din sak men om du kontakter oss direkte på telefon +47 38 99 01 00, via chat på hjemmesiden vår eller via e-post skal vi få hjulpet deg med dette. Med vennlig hilsen Mathias | HomeNet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR