Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
78
av 85 innen
bredbåndsleverandør
49%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
209
78
29
44
262
Sorter omtaler etter
Viser av 622 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Geofysikk
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ligg unna Homenet og lignende bredbånd selgere"

Homenet bredbånd er bare selgere av bredbånd. Det verste med Homenet er at de ikke klarer å levere bredbånd rask. Kunden må vente månedsvis. Hvis kunden blir lei av ventetiden så truer de kunden med en bruddgebyr på 2500nok uten at kunden har fått noe smak av internett fra Homenet. De har avtale med mange forskjellige montør av bredbånd. I etterkant finner de ikke hvem skal montere bredbånd hos kunden. Verdens verste selskap er Homenet. Montør de har avtale med kontakter ikke kunden i det hele periode og Homenet vet ikke når installatøren skulle komme. Kunden venter og bare venter uten å få noe fra Homenet. Det er ren kriminalitet. Min anbefaling er at hvis noen ønsker bredbånd så må du finne et selskap som er ikke bare er selger av bredbånd liksom Homenet, men bredbåndsleverandør også.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
"So far so good"

Jeg har hatt HomeNet fiber bare i noen dager så jeg kan ikke kommentere om deres support eller responstid. Men jeg har aldri hatt så rask Internett hjemme. Speedtest viser 150 Mbit både nedlasting og opplasting. Ikke så mye som står på specen men raskt nok og stabilt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt homenet i over 1 år og har egentlig vært fornøyd med pris og produkt. Men internettet sluttet å fungere i august: Har ventet i nesten to måneder på at det skal bli fikset. Får nye meldinger flere ganger i uken om at de skal sende en reparatør til å fikse problemet neste virkedag, men det blir aldri sendt ut en reparatør. Har ringt til kundeservice, men får arrogante svar som ikke forteller hva problemet er og jeg må bare vente til neste virkedag og være klar hjemme dersom reparatøren kommer. Synes dette er en utrolig kjedelig erfaring og har nå funnet en annen leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rikstv dekoder"

Jeg har ventet på en rikstv, dekoder i fire uker. Håper dere sender den ut snart, da er avhengig av å ha tv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"The new KING on Trondenes"
1 syns denne omtalen er nyttig

Endelig fått lys på linja. Testa i rundt 14 daga nu, and I love it. Fiber 1000/1000. I rock the INET. Konge Homenet.

Svar fra HomeNet
24.09.2019 22.15
Hei,
Vi takker for din omtale her på bytt.no.
Godt å høre alt er helt "Konge" :)
Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Leveransen fra Homenett fremstår for meg som systematisk svindel. Sterke ord kanskje, men når man ser at så mange andre har hatt samme dårlige opplevelser. Vi har hatt/har tregt wifi som til tider bare stopper helt opp. Så man får beskjed om at de ikke ser noen feil på sin side og at det feks må skyldes brukernes mobiltelefoner.. MEN at de tilfeldigvis selger en løsning på problemet med en premium utgave ruter med raskt og knirkefritt internett, til et aldri så lite ekstra månedsgebyr. I tilleg har også vi hatt den hyggelige opplevelsen av å bli ‘’truet’’ med fakturering av montør dersom denne skulle kjøre bomtur til oss for å sjekke. Ikke å anbefale...

Svar fra HomeNet
24.09.2019 22.14
Hei Kristian,

Beklager å høre du har problemer med tjenesten, vi ønsker selvsagt å sjekke dette. Men for å kunne sjekke dette må vi utelukke feil fra din side slik at men ikke ender opp med et slikt gebyr, vi ønsker ingen kunder dette gebyret derfor er det viktig at vi informerer deg om dette.

Ta direkte kontakt om du enda har problemer med tjenesten.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna Homenet!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp skiftet fra kabelinternett (Canal Digital) til fiberinternett fra HomeNet. Nettet ble mindre stabilt, og i enkelte perioder mye, mye tregere. Dette var ikke bra i det hele tatt! Vil bytte tilbake til min gamle leverandør, men dessverre må jeg vente til bindingstiden er over. Moralen er: Ligg unna HomeNet! Ikke verdt pengene!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 22.13
Hei Anita,
Vi ønsker å levere bedre hvertfall like bra som din tidligere leverandør, og må bare beklage du opplever problemer med tjenesten.

Vi ønsker å finne en løsning og må derfor be deg ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke det de lover"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Homenet som leverandør i 8mnd. Og kan mildt sagt si at jeg er veldig misfornøyd! Et meget ustabilt nett og lite behjelpelig kundeservice. Ble lovet 21mbit, får max 16 og helt nedi 8mbit. Til tider er det umulig å streame og at 2 surfer på nett. Tok kontakt med kundeservice, der ble jeg møtt med at alt så bra ut, og lite de kunne gjøre. Atpåtil når jeg spurte om de kunne sende en montør som kunne se på problemet, fikk jeg beskjed at den regningen måtte jeg ta. Har i senest tid fått nok, og har prøvd å fristille meg fra de 12mnd bindingstid. Dette kunne de heller ikke hjelpe meg med, når alt ser bra ut på deres side. Det neste vil være og ta saken videre til forbrukerrådet. Vil anbefale alle som tenker på å bruke Homenet, om å tenke seg om. Mitt råd er å unngå de som nettleverandør for alt. Konklusjon, elendig bredbånd og kundeservice.

Svar fra HomeNet
24.09.2019 22.13
Hei,
Beklager å høre du har problemer med tjenesten fra oss, du skal selvsagt fristilles fra avtalen om vi ikke leverer ihht avtale vilkårene.

Vi ønsker å sjekke dette på nytt og ber deg derfor ta direkte kontakt med oss for et videre feilsøk.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Fariba F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Problem med nettet siden dag 1 det ble byttet over dere"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har bindingstid på 12 måned og leverer det verste av det verste. Siden dag 1 så var det problemer. Nå har vi hatt dem i halvt år og må kontakte dem en gang per måned minst for at man har ikke internett. Kontaktet dem nå siden vi har ikke hatt nett på 3 dager og enda har de ikke sendt noen eller tatt saken seriøs og sier at de kan ikke sende noen iløpet av de neste 4 dagene! Bruker jo Internett for å se på tv og alt annet. Virker som en bedrift kan bare ikke bryr seg om sin kunde siden de har bindingstid?!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21.50
Hei Fariba,
Beklager å høre vi ikke har fått rettet feilen din fort nok, vi gjør alt vi kan for å fikse alle feil så fort vi kan. Om det ikke har blitt fikset ta direkte kontakt, så skal vi sjekke hva som har skjedd.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ringer aldri opp igjen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har forsøkt å komme i kontakt med Homenet i flere uker. Hver gang får jeg beskjed at noen skal ringe meg opp, men hører ikke mer fra dem. Har prøvd å sende Mail og ringe, men får aldri svar.

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21.50
Hei Alex,
Beklager å høre dette, slik skal det selvsagt ikke være.
Vi skal være tilgjengelige på telefon og chat mandag til fredag fra 08-21

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Hold deg unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

1 år uten fått fiber. De sa jeg kunne skrive meg av listen å vente uten gebyr. Så fikk jeg regning på 9000,- kr. Svindel, løgn, dårlig service! Hold dere unna!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21.49
Hei
Du skal selvsagt ikke ha noe gebyr om du ikke har signert / godtatt noe avtale. Om dette stemmer ønsker vi at du kontakter oss direkte på telefon slik at vi kan sjekke dette.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig opplegg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nett fra HomeNet hvor de sa de kunne installere mot gratis etableringskostnad, men grunnet en feil hos dem førte det til en forsinkelse på 2 uker. Deretter etter å ha ventet rundt 3-4 uker siden bestillingen fikk vi beskjed om at det skulle komme en installatør mellom klokken 8 og 16 for installasjon. Dette skjedde aldri, og når vi ringte å hørte hva som hadde skjedd, var det lite hjelp, og generelt avvikende svar. Fikk beskjed at det skulle opprettes sak og at installatøren mest sannsynlig kom neste dag. Ringte igjen neste dag for å forhåpentlig få mer informasjon, men det var ingenting de kunne gjøre mens vi kun fikk beskjed med å vente på at installatøren skulle ringe, altså samme lovnad som forrige dag. Etter å ha ringt enda en gang viste det seg at de plutselig ikke hadde mulighet til å legge Internett til huset vårt likevel. Styr unna dette selskapet!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21.49
Hei Mathias,

Vi beklager at oppkobling har tatt lengre tid en forventet, vi har dessverre mange utsettelser for øyeblikket. Dette er eskalert til høyeste led, og vi prøve å finne en løsning.

Det var beklagelig å høre vi ikke kunne levere tjeneste til deg, slik er det av og til dessverre.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Umulig å komme i kontakt med noen ansvarlige personer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skulle ha Internett i ny bolig. Montører kom ikke til avtalt tid, umulig å komme i kontakt med folk som kunne hjelpe og nå to måneder siden jeg bestilte har jeg fremdeles ikke Internett. Nå vil de ha meg til å betale et gebyr på tusen kr fordi en montør ikke fant noen hjemme. Men vi var beviselig hjemme hele den dagen. Styr unna!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21.49
Hei halfdan,

Dette ønsker vi å sjekke, derfor ønsker jeg at du kontakter oss direkte på telefon slik at vi kan finne ut hva som har skjedd

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Må ha montør i huset"
4 syns denne omtalen er nyttig

Homenet krever at det kommer en montør får å sjekke modemet mitt selv om jeg har hatt bredbånd fra før og kun behøver å bytte modem 1:1. I tillegg må jeg være hjemme mellom 8 og 16, dvs en hel dag tapt arbeidsfortjeneste for å kunne bytte bredbånd!! Hadde benyttet angreretten om ikke tida hadde gått ut...

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21.49
Hei,
Vi takker for din omtale her på bytt.no .
Om dette er en nybestilling må vi dessverre ha ut en montør til nærmeste sentral for å koble opp linjen din. Det er ikke sikkert montøren trenger å komme inn til deg om du alt har vegguttak osv.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Hårek G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Leverer ikke etter reglene"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nett for 14 mnd siden. Status pr i dag er at graving av kabel ikke har startet. Har avbestilt ordren og får i respons at jeg må betale 9000kr. Helt uttafor. Av veggen her, så virker dette selskapet til å være på grensa til det lovlige. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/bransjenorm-markedsforing-standardvilkar-internettaksess-forbrukere

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21.48
Hei Hårek,
Etter avtale vilkår vil du få gebyr om du kansellerer etter angrefristen.
Om du mener vi bryter loven må jeg be deg ta kontakt med klage avdelingen her i homenet på homenet.no

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

27 juni ble vi koblet til fiber fra Homenet her på Prærien. Vi hadde da parallelt fiber fra Hammerfest Energi helt til 1 august. God tid å sammenligne de vil jeg si. Jeg sendte første klage til Homenet dagen etter tilkobling om at nettet var tregt og ping respons tid var alt for høy. Siden da har det vært teknikere innom ett par ganger og utallige epost, telefon, sms og chat samtaler utført med Homenet, enda i dag går de rundt grøten... Spør om det samme, ber meg teste de samme tingene om og om igjen, sier jeg tester feil eller "truer" med at jeg må betale ett bomtur gebyr om de skal sende folk på feilsøking. August er snart over å dette er ennå ikke løst, de fortsette i samme tone og takt, det går over en uke mellom hver gang de svare på epost. Når jeg ringer eller chatter online vet de ingenting om epostene og de som leser epost vet ingenting om chat eller telefon, så du gjentar seg selv i hjel. Hammerfest Energi har strengt tatt ikke noe bedre kundeservice, MEN de svare ganske kjapt, er lokal og levere faktisk ei go fiber linja, tv tjenestene derimot er fra steinalderen. Med alt dette sagt, ligg langt unna Homenet sin fiber, sats på Hammerfest Energi der. Men ikke få TV via Hammerfest Energi, kun fiber!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21.48
Hei Roger,
Beklager å høre du har problemer med tjenesten, vi håper etter alle disse mailene og chatene vi kan finne en løsning.

Vi tar din tilbakemelding med videre.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Fryktelig dårlig kundeservice og nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ringte inn og fikk gratis flytt - plutselig har jeg 12 mnd bindingstid uten å ha blitt informert om det. Fikk en regning på 2500 kr - og dette skal visst være bindingstid. Ellers mye tull med oppkoblingen, datoen ble forskyvet flere ganger og vi var uten nett i flere uker. Treg og ustabil nett og veldig dårlig kundeservice. Styr unna!! Aldri Homenet igjen for vår del!

Svar fra HomeNet
24.09.2019 21.47
Hei Mailn,

Dette med bindingstid skal stå i avtalevilkårene du skal ha fått sendt, om du ikke har fått dem må vi selvsagt sjekke dette. Vi ber deg derfor ta direkte kontakt med oss om du mener å ikke ha fått dette.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Robertas
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke internett ennå"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilt internett 4 uker siden. Fikk oppkoblingsdato men ingen fra Eltel (montører) har kommet! Ingen beskjed om ny oppkoblingsdato. Ringte og sendte e-post til Homenet kundeservice flere ganger, ingen konkret svar.

Svar fra HomeNet
26.08.2019 09.32
Hei, om du har hatt en montør som ikke har møtt opp hos deg, skal du egentlig som du sier få en ny dato på mail/sms fra oss.
Om du enda ikke har fått noe ny dato anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av hva som skjer.
Du kan kontakte oss på38 99 01 00.

Mvh
Roar | HomeNet
Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Useriøst selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble ikke informert om såkalt egeninnsats på å grave ned kabel. Får oppgitt kostnad på 12 500 kr for å få dette utført. Vil ikke betale en slik sum for å bytte internett, de vil ha stort gebyr for å "bryte avtalen" på tross av at avtalen ble signert for godt over 3 år siden. Frekke folk på kundeservice. Dagens tips: Behold leverandøren dere har i dag.

Svar fra HomeNet
26.08.2019 09.32
Hei, det er ikke en slik opplevelse vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med etter å ha kontaktet vår kundeservie. Det stemmer nok som du sier at det vil være en kostnad for å få arbeidet utført, og at det også er en kostnad om man skal gå ut av avtalen etter angrefristen sitt utløp.
Her ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med oss på telefon eller mail slik at vi kan finne ut av dette med informeringen av egeninsatts.
Du kan kontakte oss på 38 99 01 00 eller på support@homenet.no

Mvh
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke avtaler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte Internett fra homenet for 6 uker siden og fikk beskjed om at det tar 2-6 uker før jeg får det installert. For noen uker siden fikk jeg dato for montering, men på denne datoen hørte jeg verken fra montør eller Homenet. Ringte kundeservice to ganger og fikk bare beskjed om at jeg vil motta ny dato på mail, men har heller ikke fått dette. Har nå vært uten Internett i TRE uker pga dere! Får heller ikke bruke angrerett for ikke levert tjeneste, da denne kun gjaldt for 14 dager etter inngått avtale. Begynner å lure på om jeg kommer til å få Internett denne måneden i det hele tatt.

Svar fra HomeNet
26.08.2019 09.32
Hei, her høres det ut som om det har skjedd noe virkelig galt i vår leveranse prosess.
Det stemmer som du sier at om montøren ikke møter på avtalt dato så skal vi komme tilbake til deg med ny dato, men dette skal skje relativt raskt.
Om du enda ikke har hørt noe ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd her.
Du kan kontakte oss på 38 99 01 00.

Mvh
Roar | HomeNet
Fredrik S. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er elendig. Her må Forbrukerrådet på banen. Jeg kan ikke se at jeg har gått med på 12 mnd bindingstid. Jeg er avhengig av hjemmekontor men får ikke gjort noe fordi tilgangen stadig faller ut.

Svar fra HomeNet
26.08.2019 09.32
Hei, alle våre linjer leveres med 12 mnd bindingstid.
Men selvfølgelig om du ikke har blitt informert om dette skal du ikke ha dette.
Her ville jeg tatt kontakt med oss slik at vi kan finne ut av det, eller som du sier ta kontakt mer forbrukerrådet/forbrukerklagenemda om du alt har vært i kontakt med oss og er uenig med vårt svar.

Mvh
Roar | HomeNet
Thorstein K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"1000/1000? Glem det."
3 syns denne omtalen er nyttig

Broadnet leverer netthastighet langt under det man kan forvente. De selger et produkt med hastighet "opptil" 1000 Mbps, men leverer normalt rundt 300/300 Mbps. I juli var topppunktet 365 Mbps 27 juli. Mens de var nede i 150 Mbps 6. juni klokken 06:40. Kilden er Fing, en hardwareenhet for overvåking av nettverk. Det gjør hastighetstest via anerkjente M-Lab. Bruker man en tjeneste som Speedtest.net får man faktisk oppgitt hastighet, 1000/1000. Men Speedtest måler til nærmeste node som for meg i Tromsø blir Broadnet i Tromsø, altså er ikke pakkene engang innom stamnettet. Det betyr at det ikke er noen problemer med utstyr lokalt hos meg. Men måler man mot Broadnet i Oslo er man nede på 300 Mbps. Konklusjonen er altså at Broadnet har alvorlig kapasitetsmangel i stamnettet evt. struper de ned kundene med vilje for å spare penger. Kundeservice mener at siden det måles 1000/1000 til nærmeste node er linjen i orden. Konklusjonen er likevel den samme, skuffende hastighet i forhold til hva de lover. Canal Digital (nå Telenor kabel) leverte over lovet hastighet, absolutt hele tiden, og det klarte de via coax.

Glenn H. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna"
2 syns denne omtalen er nyttig

Krever 9000kr i avbestilling pga jeg skal flytte, kunne ikke overføre dette til nye leietakere. Har nå ventet i ca 1år på at fiberen skal komme inn i veggen her.

Svar fra HomeNet
09.08.2019 14.00
Hei, det du sier her stemmer det som du sier at man får et slikt gebyr om man flytter, da dette blir det samme som å måtte gå ut av avtalen. Om man får da de som flytter inn til å ta over din bestilling så kan vi fjerne dette gebyret.

Mvh
Roar | HomeNet
Alexandra
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi bestilte internet med HomeNet, og det skulle bli aktivert 8.juli. Når datoen nærmer seg sier de at de ikke kan før 2.August. Siden vi heller ikke har fått internet til den datoen, ringer vi, og for svar om at det blir aktivert innen kl 16:00. Men dette skjer ikke selvfølgelig. Vi ringer igjen, og da sier de at de kan ikke gjøre noe for neste uke. Hva slags tull er dette? De utsetter dato hele tiden, og ikke bare det, de nevner at vi må betale bindingstid om vi avsluttet. Bindet til noe vi ikke får.. Jeg anbefaler absolutt ikke dette selskap. Dårlig selskap, og dårlig kundeservice.

Svar fra HomeNet
09.08.2019 14.00
Hei, nå finner jeg desverre ikke din bestilling men dette høres ikke bra ut.
Her ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd her.
Jeg vet at i juli mnd hadde våre underlevrandører stor pågang av saker samt noe underbemmaning, og ganske mange saker ble flyttet grunnet dette.
Men når det kommer til den med 2.august så har vi isåfall en egen avdeling som følger opp slike saker som normalt skal komme tilbake til deg etter 2 virkedager.
Om du ikke har hørt noe fra de enda anbefaler jeg at du kontakter oss på telefon.

Mvh
Roar | HomeNet
Leo C. A. S. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ville flytte adresse på bestillingen min. kostet 9000kr"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte fiber i et område som aldri ble bygd ut i. Det tok faktisk så lang tid at jeg flyttet i mellomtiden og fant ut at de bygde ut her også. Så kontaktet Homenet for å prøve å flytte bestillingen min over til ny adresse. "Det er ikke noe problem!" sa selgeren på telefonen og flyttet for meg. 1.5 mnd senere får jeg en regning på avbestillingsgebyr på 9000kr på den forrige adressen, selvsagt fikk jeg dette gebyret lenge etter det nye angrefristen hadde gått ut også..

Svar fra HomeNet
09.08.2019 12.26
Hei, det stemmer at ved et flytt så vil det være det samme som en avbestilling av bestillingen på de gammle adressen.
Det begyret du får er et som kommer på fiber om man avbestiller utenfor angrefitsten og etter at utbygging har startet. Man kan slippe dette gebyret om man får de som da flytter inn til å ta over din bestilling.

Mvh
Roar | HomeNet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR