HomeNet omtaler og erfaringer

315 verifiserte omtaler
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Opplevd hastighet
Middels
1
av 12 innen
bredbåndsleverandør
64%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
147
45
17
14
92
Sorter omtaler etter
Viser av 315 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lav hastighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Servicen stort sett bra, kommer ann på hvem en snakker med. Har ringt flere ganger om for lav hastighet, da har Homenett skyldt på Modemet mitt. Modemet er skiftet, men like dårlig hastighet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Billig internett"

HomeNet var den internettleverandøren som hadde fått best omtale på Bytt.no. Eg sjansa valet og bestemte meg for HomeNet til tross for 12 månaders ventetid. Det tok lang tid før vi fekk internettet kopla til, men alt i alt er det eit bra internett som er litt seinare enn lovt frå HomeNet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skrur opp prisen uten varsel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ser brått at prisen på mitt abonnement er skrudd opp med 50 kr.
Først skrudde de opp prisen for linjeleie fra 79,- til 109,- og nå har de skrudd opp prisen på abonnementet fra 349,- til 399,-. Fikk varsel på økt linjeleie, men ikke på abonnementet.
Er dessverre i bindingstid, ellers hadde jeg byttet de ut kjapt.

Harriet N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"It's a good Internet"
1 syns denne omtalen er nyttig

The customer care I remember I had a problem with my Internet box but I called homenet I got a new box as soon as.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Klarer å overtale deg til å velge dem med å love deg ting de ikke klarer å holde!
Lover deg at du skal få nett til den angitte datoen.
Nå sitter jeg her uten internett i 10 dager!
Ringer dem for å høre om de kan gjøre noe med det, får igjen svar på at det er ikke dem sin feil!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Aldri skaff deg Homenet"

Ekstremt treigt og dårlig Internett, ubrukelig om alle tre beboerne i kollektivet er hjemme samtidig, kan aldri stole på at vi har Internett når man skal jobbe etc. Ser man på en serie hender det ofte man sitter i 20 min, men da har man kun sett 2-3 min av serien og man kan bare gi opp. Bruker kun 4G hjemme, trådløst er håpløst. I tillegg ringte de oss kl. 14 den fredagen de skulle sette opp internettet og sa at de ikke hadde tid allikavel, de hadde tidligst tid onsdag uken etterpå, noe vi synes er ekstremt dårlig kundeservice. Anbefaler ingen å skaffe seg dette internettet, da er faktisk livet bedre uten Internett hjemme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt tragisk"
1 syns denne omtalen er nyttig

HomeNet er noe av det værste jeg har vært borti.. Jeg har snakket med dem 4 ganger i løpet av de første 28 dager.. Anbefaler på det STERKESTE å legge på så fort en selger fra HomeNet ringer.. De lover mye flott, men de leverer faktisk IKKE wifi.. Hvem f%#n vil ha internett UTEN wifi??

Jeg prøver nå å forlate HomeNet, men føler de har gullmedalje i å nekte.. Forbanna møkk som burde saksøkes..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"God service"

Har hatt et par tilfeller hvor hastigheten har vært svært lav på et 20/1-abonnement. Rask oppfølging. Etter siste justering har jeg stabilt 15-16.

Fortvilet-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ansvarsfraskrivelse deluxe"

Vi ble lovet minst like bra nett med HomeNet som vår gamle leverandør, men til en mye hyggeligere sum. Har aldri angret så mye i mitt liv for å ha takket ja til noe for etter x antall telefonsamtaler har vi aldri hatt så dårlig nett og så lenge det fungerer å bruke kabel til PCen så fraskriver HomeNet seg alt ansvar for at vi omtrent ikke har wifi lenger. Dette går visstnok ikke under deres garanti, og vi har ikke x antall tusen for å kjøpe oss fri fra dette heller, så et år frem i tid så kommer jeg sikkert til å bli så glad at jeg begynner å gråte for da er vi endelig ferdig med det mest useriøse selskapet jeg har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Hyggelige og imøtekommende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid møtt på hyggelige folk når jeg ringer.
Har et forslag til dere: Når det er fellesfeil bør dere sende info om dette på SMS til oss berørte. Det hadde ført til mindre frustrasjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"7 dager uten internet, wtf?!"

Utrolig dårlig!!! Først 3 dager og så 7 dager uten internett er ikke OK. Dette gjelder ikke bare meg, men hele borettslaget (eller kanskje hele Nabolaget? Who knows!)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Fakturerer kunden etter at abonnementet er oppsagt"

Jeg fikk faktura krav og oppsigelselsgebyr på 500 kr to måneder etter at abonnementet skriftlig og muntlig var sagt opp. Jeg råder folk til å holde seg unna dette useriøse selskapet samt deres innkrevingpartner ARVATO Finance AS.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Service til terningkast 6"

De få gangene jeg har trengt hjelp med noe får jeg raskt hjelp fra hyggelige kundebehandlere. Problem løses på sekunder. Konkurransedyktige priser. Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Ros og ris"

Som regel har det gått bra. Feil har blitt rettet opp forholdsvis snart. Hyggelige kunde hjelpere, denne gangen gikk ikke så bra. Feilmeldingen ble ikke registrert i HomeNet. Lang ventetid, der bør dere bruke tilbakering slik som kundeservice i Homebase.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Elendig/ustabilt i det siste"
1 syns denne omtalen er nyttig

No er vi fri for både nett og tv for andre gang på kort tid å det skjer på bestandig på fredag. Sist var vi fri minst 4 dager å vi kontakta dem gang etter gang å vi fikk bare at dem e på saken å ikke noe mere informasjon. Å det var helg å dem sa det samme i helga vi shatta me dem, men sannheta var at dem tok helg å begynte å jobbe mandag igjen og da fikk dem årdna det. Dårlig at dem ikke tenker på oss mere. Dem vet at vi har ikke noe annet leverandør å velge mellom. Har vi det, så har vi bytta me en gang. ☹

No har vi vært ei heil helg uten nett igjen. Så snart det blir helg så driter dem i oss kundan å tar helg før dem fikser problemet. Det må da gå an å ha helge vakter som kan fikse problemer i helger også, sånn som dem som leverer strøm jobber på spreng for å fikse. Det er endel som er avhengig av nett på kontorarbeid på jobben.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kundeservice"

Fikk etter alle år (ca. 10) plutselig feil på breibåndslinjen min.
Fant 5-sifret nr. til Homenet via mobilen og ringte kundeservice.
Fikk straks svar, og ble overrasket da de viste hvem som ringte, og i tillegg kunne gi svar på hva som var feil. (feil i sentralen jeg er tilknyttet).
Estimert rettetid fikk jeg også oppgitt.
Overraskende bra kundeservice!

Misfornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tidligere kunne jeg se på hva som helst i husets andre etasje, mot nå hvor jeg heller må holde meg i første etasje skal jeg gjøre noe som helst som innebærer nett. Alt er ikke bra i første etasje heller kan man si for å sitte på Facebook på telefonen og se på Netflix samtidig fungerer ikke. Dessverre har vi et års bindingstid. 🙄

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Raskt svar og god kundeservice"

Personalet svarer rimelig raskt på telefon og er veldig hjelpsomme. I startfasen var det litt tull med installering av utstyret, det tok lang tid før det kom på plass.
Etter det har alle henvendelser blitt behandlet profesjonelt og med fokus på kunden, kjempefornøyd.

Kim-Andre H. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"God ISP, mye for pengene"

Har vært kunde hos HomeNet i noen år nå, helhetlig oppsummert er jeg veldig fornøyd. Noen av kundebehandlerne mangler noe kompetanse, og tar ikke høyde for at kunde kanskje har kompetanse/utdannelse innen faget. Savner litt samarbeidsvillighet. Utover det, er de gode på kundeservice, og er rask å svare på chat og telefon. Billig er de også. Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få gode svar på kundeservice. Vi hadde helt ubrukelig hastighet, så nettet såvidt kunne brukes til noe annet enn å sjekke mail. Opplastning av filer var det bare å glemme. Vi fikk beskjed av kundeservice om å laste opp mindre....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Topp nettleverandør!"

Grei nettleverandør som passer utmerket til mitt bruk. Veldig grei og hyggelig kundeservice! Fornøyd.com!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kundeservice"

Internettet var ikke helt på plass den dagen det ble satt opp. Jeg ringte kundeservice og fikk raskt svar. Etter et par små minutter var problemet løst. Veldig hyggelig kundeservice, og enkle systemer som alle forstår!

Mahnaz S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Hjelpsom"

Det som er bra du får rask hjelp og de prøver best å hjelpe deg, veldig høflig. Dårlig med det, det tar tid og komme i gang med Internet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Stabilt på alle områder"

Utrolig stabil linje i alle år. Den ene gangen jeg hadde problemer så ble det fikset i løpet kort tid. Hyggelig kundesupport som har kort ventetid.

Camilla M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra sjapp billig god servise"

Jeg er fornøyd. Kan bruke hvor mye gb jeg vil. Billig og er sjapp. Verve og få fri bruk i 1 måned. 15 kr reward Norwegian konto.

Søk Bytt.no