Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
228
79
35
58
416
Sorter omtaler etter
Viser av 816 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig og ustabilt."

Stort sett bare plaget de årene vi hadde Homenet. Det hele toppa seg da en selger kom på døra uten å presentere seg og forklarte at vi kunne betale 300 for å få konkurranse med Telenor. Da jeg sa jeg ikke forsto resonnementet lo han og kjørte sin vei.

Svar fra HomeNet
15.06.2021 13:20
Hei, Eskil! Jeg kan desverre ikke gi informasjon om kundekortet du har hos oss grunnet juridiske årsaker knyttet til personvern, men dette er noe vi definitivt tar med videre hos oss. Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og håper at vi kan kunne imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Topp kundeservice."

Jeg mistet internettet, og tok kontakt med kundeservice og snakket med Henrik. Han hjalp meg å sjekke alt, og det viste seg at det var brudd på Telenor sin kabel. Tiltross for elendig med beskjeder i fra Telenor, og stading nye lovnader som ikke ble holdt, så holdt Henrik meg hele tiden oppdattert og ga en top service. At Norge er avhengig av Telenor, er bare å beklage, men Henrik gjorde alt som var mulig for å få ordnet opp isaken og å holde meg underretter. I slike tilfeller tar men til og med internett brudd med et smil.

Svar fra HomeNet
13.06.2021 15:51
Heisann, Stig! Tusen takk for at du tok deg tid til og skrive denne tilbakemeldingen til oss. Vi vil ta denne kommentaren med oss videre, og er utrolig glad for at du hadde en god opplevelse med oss. Ha en fantastisk helg videre! Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Renate W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Fikk problemer med nettet for snart to uker siden, og ble lovt montør innen 72 timer. Jeg har fortsatt ikke hverken Internett eller TV! Har forsøkt å ringe selv opptil flere ganger, men får kun beskjed om at det purres på montørene. Vurderer sterkt å bytte leverandør, for dette er helt elendig service!!

Svar fra HomeNet
11.06.2021 20:06
Hei, her høres det ut som det kan ha vært noen misforståelser. Dersom du melder inn en feil til oss som ikke blir løst av den du er i kontakt med første gang, så lages det en sak på feilen. Da skal vår teknisk 2.linje begynne å jobbe med den saken innen 72 timer, altså ikke at det kommer en montør innen 72 timer. Men på den andre siden så er 2 uker noe lenge å vente på montør, jeg ville anbefalt deg å kontakte oss igjen slik at vi da kan får sjekket opp i hvorfor dette tar så lang tid. Eller få tatt yttligere skritt for å passe på at saken bli behandlet dersom det ikke er noe god grunn til at det tar den tiden det har tatt. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og skadeverk ved innstallering."

Etter å ha fått innstallert Homenet gjennom borettslaget sitter vi igjen med ødelagte lister, og et stort hull i veggen, og det etter at vi selv måtte borre hull for dem da de ikke klarte. Homenet henviser til deres innleide montør, som vi aldri heller har hørt noe fra for å få reparert skaden, og en mnd etter er det fremdeles ikke reparert. Hverken kundeservice eller lederen for kundesenteret svarer oss. Vi tar saken til Forbrukerrådet. Hold dere langt unna dette selskapet! Det er helt elendig!!

Svar fra HomeNet
09.06.2021 08:24
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Det kan stemme at en sak sendes til vår underlevrandør dersom det er de som må rette opp i eventuelle feil de har gjort, men dersom du ikke hører fra de skal vi kunne purre opp saken for deg. Det høres også veldig rart at du ikke får noe svar fra oss dersom du kontakter oss. Nå vet jeg ikke hvordan din sak ligger ann, og detalijer rundt den, men dersom du ikke får svar fra oss ville jeg kontaktet oss igjen. Du kan sende oss bilder av skaden du skriver om på mail til: [email protected] Så kan vi få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Uavhengig
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Totalt fraværende kundeservice"

Ikke opplevd oppgitt fart og solgt inn med ingen binding på telefon, noe som viser seg å være feil. Styr unna!

Svar fra HomeNet
10.06.2021 09:27
Hei, Leit å høre at du har denne oppfatningen av oss. Dersom du mener du har mottatt et annet produkt enn det som ble solgt inn er du velkommen til å ta kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket det nærmere. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Trond J. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt topp!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med fibernett fra Homenet. Alt fungerer helt topp.

Svar fra HomeNet
07.06.2021 20:05
Hei, Trond. Tusen takk for din tilbakemelding, dette setter vi utrolig pris på :-) Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kristina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil"

Den er relativt billig i sammenlign med andre og når den fungerer, den fungere veldig bra (dette også fordi vi har 1000MB og en gaming lynrask router). Men, den er alt for ofte ustabil. I noen dager faller nettet helt av for noen sekunder, nok for å kaste deg ut fra et virtuell møte eller samtale. Det som er mest irritabel er at noen ganger er nettet ned flere timer. Det står ingenting i driftsmeldinger på HomeNet siden, og vi får heller meldinger på tlf om at noe er feil, eller at det blir jobb utført i område eller lignende. Når det gjelder andre ting da vi måtte ta kontakt med kundeservisen, fikk vi forskjellige svar til samme problem. Vi bytter...

Svar fra HomeNet
18.05.2021 18:57
Hei, det er synd at du har fått en slik opplevelse. Ettersom jeg ikke finner ditt kundebildet basert på infoen her så kan jeg ikke uttale meg om saken, det stemmer nok til en viss grad at man kan få forskjellig svar fra oss da selvom alle våre kundebehandlere følger samme mal på hvordan ulike problemer skal løses, sitter vi på ulik kunnnskap og erfaring. Saker som ikke blir løst når du er i kontakt med oss meldes da videre til vår teknisk 2.linje, om dette ikke er gjort hos deg anbefaler jeg at du kontakter oss igjen, da man ikke skal oppleve de problemene du beskriver her. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Christina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svindleri fra A til Å."
2 syns denne omtalen er nyttig

De sendte en ung gutt på dørene i nabolaget før å få underskrifter hvis man var interissert i bredbånd i nabolaget. Plutselig viser det seg at det er en bindende påmelding. Gutten fra homenet lyger oss rett opp i fjeset. Når de siden lover at installasjonen skal vare i box i uke 20, i 2020. Nå er vi i mai 2021 og fortsatt ikke noe installering, da vi gir beskjed om at vi ikke ønsker dem lenger på grunn av at de ikke holdt fristene sine påstår de at de ikke kan kansellere avtalen. De har ikke heller en faktura avdelingen du kan ringe (de svarer KUN på mail). Useriøsere firma får man lete etter. Dessverre er min erfaring med homenet meget dårlig.

Svar fra HomeNet
14.05.2021 14:56
Hei, Christina! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke din kundeinformasjon foran meg, men vil gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 og velger tastevalg 3 for vår fakturaavdeling som er åpent fra kl 08-16 mandag til fredag. Dette høres ikke riktig ut, så vi vil gjerne ha mulighet til og skape en dialog så vi kan komme frem til en løsning. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Svein H. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke det de lover"

Dårlig wifi med Homenet premium. 2 år med meget dårlig erfaring leverer ikke på hastighet og meget ustabil leveranse. De sier de gir 1000/1000fibernett til huset mitt, men det kommer bare til huset. Det funker meget dårlig på WiFi, når jeg samlinger med tidligere leverandør. De mener det er slik at man må koble alt med kabel til ruteren, ellers kan man regne med dårlig nett. Det er min feil at det ikke funker.? Andre wifi ødelegger mitt signal påstår de. Når jeg forlanger at de kommer og måler hastighet og sjekker stabilitet «truer» de med at da må du betale kostnaden for dette, 2000 - 3000 kr. Til slutt sender de en link som gir veileding om hvordan måle riktig! Jeg får levert 1000/1000 og forstår at hastigheten målt på wifi blir langt lavere men ikke at den normalt blir liggende på +- 350. På hytta, i et hyttefelt har jeg 500/500 fra Altiboks og måler på samme måte ca 500 ned og 450 opp. Jeg vil nå ta et initiativ slik at jeg får Altiboks her hjemme. Styr unna dersom du enda har et valg!

Svar fra HomeNet
03.05.2021 14:09
Hei Svein, Det er meget leit å se at du opplever problemer med WiFi signalet i din bolig, selv om hastigheten tilgjengelig på fiberlinjen er 1000/1000mbps inn til boligen. Det er mange variabler utenfor vår kontroll som påvirker hastighet, stabilitet og generell kvalitet på WiFi signalet du mottar i boligen. Eksempelvis fysiske hindringer som betong/murvegger, radioforstyrrelser eller utdaterte enheter lokalt på nettverket. Vi anbefaler å se denne lenken for mer informasjon angående sistnevnte: https://www.homenet.no/bad-apples/. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe og ønsker gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside for et grundig feilsøk av din linje og eventuelle forstyrrelser på WiFi signalet. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig informasjon"
1 syns denne omtalen er nyttig

3 år siden var de på døren og loddet stemning i området for Fiber. Jeg var intr. våren 2021 er det fortsatt ikke noe som er levert av utstyr - gravd-lagt fiber i området. Jeg har i snitt sendt spm om fremdrift 3-4 ganger i året siden de var på døren, og samme svar er 'venter på entreprenør'. Eneste tegn til 'liv' var at de ringte høsten 2020 fra Rikstv ( leverandør av tv pakken til Homenet) og sa de hadde aktivert tv pakken... ikke hadde jeg hørt noe om det, ikke utstyr, ikke fiber var lagt, så det stoppet jeg tvert.. Ringte til slutt etter jul 2021 og sa jeg ikke ville stå som intr. mer og hadde ordnet meg selv med annet opplegg ( mobilt bredbånd fra GET/Telia, som funker strålende) Dette var det full forståelse for og ingen problem . 2 mnd etter dette daler det ned en faktura på 9000 kroner for kontraktsbrudd fra homenet.... Dette løste seg heldigvis etter en mail hvor jeg ganske klart sa i fra om dette.

Svar fra HomeNet
30.04.2021 12:55
Hei, Stian! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil ta dette videre for å bli bedre og lære av våre feil, og håper på og kunne imponere deg i fremtiden om vi noen gang krysser veier på ny. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Tilnærmet svindel."

Har du noen som helst mulíghet til å unngå denne bedriften i det fiber-monopolet staten har lagt opp til - så hold deg langt unna! ! Dette er så dårlig kundeservice, og informasjon om hva de selger med forbehold og fordyrende tillegg i liten skrift at det er tilnærmet svindel. I tillegg: utsetter feilretting i ukesvis og skylder på deres underleverandører. At det er mulig å drive slik i Norge i 2021 er skremmende.

Svar fra HomeNet
26.04.2021 15:52
Hei Lise, Jeg er ikke kjent med saken du beskriver, men det er utrolig leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Leveranse og feilretting knyttet til vår fiberlinje skal følge avtalevilkårene våre. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg og håper du kontakter oss direkte på mail til [email protected], telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside slik at vi kan få en oppklaring i problematikken du beskriver. Vennlig hilsen Håvard | Home_net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"før hver høytid og helg så stenger de internett forbindelse og skylder på en felles feil i område"

Jeg har ikke hatt internett siden igår kveld og kan ikke klage til kundeservice fordi de er stengt de holder stengt alle helgene og stenger internett til utlendinger stort sett all som klager angående dårlig forbindelse er ikke etisnk norske .En rasistisk selskap som alltid har en dum forklaring og fårlig unnskyldning for å stenge ned internetet og det skjer alltid på en fredag noen ganger i hverdag også en dritt måte å børe billig på bare steng ned de dagene folk er hjemmet og har behov for internett

Svar fra HomeNet
20.04.2021 08:06
Hei, Sofia Leit å høre at du har denne opplevelsen. Vi har ingen intensjoner om å behandle personer av annen etnisk bakgrunn dårligere, og beklager dersom du har fått inntrykk av dette. Vi har åpent i helgene på chat fra kl. 10-15 gjennom nettsiden vår, og kan hjelpe deg dersom problemer skulle oppstå. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Mest ustabile nettet jeg har hatt og er for andre gang uten nett nå grunnet driftsfeil. Har vært kunde i snart 2år nå og har ofte til tider opplevd ustabilt nett også kommer det tilbake. I påskeferien ringte jeg kundeservice om når nettet skulle komme tilbake. Det ble lovet rundt kl.20:00 men nettet var ikke tilbake før kl. 1 på natta. Nå har jeg vært uten nett igjen før midnatt i går og har fremdeles ikke nett.. står det kommer tilbake kl.4. Det er bare utrolig frustrerende når man er såpass avhengig av internett i hverdagen.. vurdert å bytte leverandør flere ganger så mulig det skjer ganske snart.

Svar fra HomeNet
20.04.2021 08:06
Hei R, Vi takker for din tilbakemelding, samtidig som jeg beklager for opplevelsen. Det vil dessverre ikke alltid være mulig å tilfredsstille ønsket om kortere rettetid. Vi kan likevel bli bedre på å holde våre kunder oppdatert underveis, og tar naturligvis med tilbakemeldingen videre. Dersom det er noe vi kan hjelpe med videre ønsker vi gjerne at du kontakter oss på tlf. 38 99 01 00. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Alltid på nett"

Der telenor leverte mangelfull tjeneste og klagde på kobberlinje har homenet levert 30/10 med 2 små hickups som de løste på rekord tid i over 1 år

Svar fra HomeNet
20.04.2021 08:06
Hei, Ronny Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på at du tok deg tid å skrive dette :-) Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tullefirma"

Lurer på om noen i det hele tatt jobber der. Eneste en hører ifra de er fakturaen. Jeg vil ha valgfrihet til å velge. Og i 2021 burde vi ikke trenge masse bokser.

Svar fra HomeNet
19.04.2021 13:14
Hei Tom R, Vårt kundesenter holder åpent alle virkedager fra kl. 08:00 - 21:00. I tillegg har vi helgeåpent på chat via vår hjemmeside lørdag og søndag fra kl. 10:00 - 15:00. Dersom du opplever problemer med tjenesten, eller skulle ha noen spørsmål ønsker vi selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer deg til å kontakte oss. Ønsker deg en riktig god helg! Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdlig"

Har nå vært uten nett i 3 dager , og har mistet 3 hele arbeidsdager . Man får ikke et beklager over at man har mistet inntekt for 3 dager nå!!!! Dårlig signal var det før mistet signalet, sto opp mandag morgen da var nettet borte. Modemet lyser som det skal. Fikk beskjed om at plutselig var feilen fikset men de fikk ikke kontakt med mitt modem. Dette fikk jeg beskjed om først da kontaktet dem igjen.Fikk heller ingen melding fra dem at feilen var fikset men ikke fikk kontakt med mitt utstyr. Eneste stedet det står i bedriftmeldinger er at det er ordnet i Moss og Grålum, ikke noe med den byen jeg bor i. Kommer heller ikke inn på mine sider Da jeg spurte om man skal betale for noe som ikke virker fikk jeg ikke nor svar. Betaler hver mnd for dårlig nett,og nå et nett jeg ikke engang får brukt.

Svar fra HomeNet
15.04.2021 10:18
Hei, George Leit å høre at du har dette inntrykket av oss. Jeg forstår at manglende internett hjemme byr på utfordringer knyttet til arbeid. Hvis en montør må ut for å rette feil på linja kan det ta opptil 72 virketimer før feilen er løst. Etter at feilen er løst kan du kreve kompensasjon hos fakturavdelingen ved å ta kontakt med oss på tlf. 38 99 01 00 eller sende oss e-post til [email protected] Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Torbjørn L
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke den signalmengden jeg har betalt for og koster meg dyrt for å få noen til å se på det."

Dårlig service.Har vært i kontakt med firmaet flere ganger,men koster meg 2500 kr å få noen til å fikse problemene.

Svar fra HomeNet
14.04.2021 10:41
Hei Torbjørn, Det virker som det kan ha skjedd en misforståelse. Kostnaden du viser til er annulleringskostnad. Ved feil på linjen dekker vi feilretting. Du er bare ansvarlig for skade og feil du selv har påført utstyret. Ta gjerne kontakt med oss for å finne en permanent løsning på problemet du opplever. Du kan nå vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Håvard | Home_net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"mangelfull"

ustabilt nett,mye hakking.Har hatt kontakt med kundeservice flere ganger,men svaret er alltid at de ikke kan se at noe er feil ,jeg bor i blokk og de andre har samme problem

Svar fra HomeNet
14.04.2021 10:40
Hei Jarl, Utrolig leit å se at du opplever problemer med nettverkstjenesten. Jeg er ikke kjent med feilen du beskriver, men håper du kontakter oss for et grundig feilsøk slik at vi finner en permanent løsning på problemet. Takk for et ærlig innlegg. Vi ønsker alltid å forbedre oss. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meget fornøyd med kundebehandling."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk installert fiber i 2020. Etter det ble det utrolig dårlig fart og ustabilt nett. Håper noen fikser dette. Jeg kan kke ha det på denne måten.

Svar fra HomeNet
12.04.2021 14:36
Hei Nils, Slik ønsker vi absolutt ikke at vår lynraske fibertjeneste skal oppleves. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, og oppfordrer deg til å kontakte vår teknisk avdeling når du er hjemme og har utstyret tilgjengelig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meget, meget bra til slutt"

Hei! Tidligere siste 14 dager så har leveranse på fiber fra dere gått mye skeis! Og jeg har kjeftet og smelt på dere opp og ned i mente! Jeg ga dere en aller siste sjanse til å levere og få fikset alt! Og den muligheten har dere benyttet godt! I dag har montør vært her og gjort en fantastisk bra jobb! Og internetthastigheten er en drøm! Kudos og stoor klapp på skuldra til HomeNet og deres partnere på installasjon! Dette ble meget bra til slutt og takk for det! Keep it up!!!

Svar fra HomeNet
04.04.2021 15:32
Hei Bengt, Tusen takk for strålende tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på :-) Vennlig påskehilsen Fredrik | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Det aller, aller, ALLER dårligste internettet jeg har hatt i mitt liv."

Jeg er ekstremt misfornøyd med HomeNet. Til tross for at de flasher med setninger som "konkurransedyktige priser", så tar de veldig mye penger for ytterst dårlige tjenester. De setter regelmessig opp prisen som langere, uten å forbedre noenting som helst. Jeg er usikker på om dette egentlig er lov, og jeg håper noe forferdelig kommer til å skje med firmaet. Den eneste grunnen til at jeg bruker dem per dags dato, er fordi jeg snart skal flytte, og ikke vil pådra meg bindingstid ved å bytte. Den dagen jeg flytter, så skal jeg vie resten av mitt liv til å advare folk mot å la seg lure av dette forferdelige bløffmakeriet av en internettleverandør.

Svar fra HomeNet
28.03.2021 16:37
Hei, Færre antall mennesker bruker kobbernettet i Norge. Prisen for abonnementet øker derfor, noe som bidrar til nødvendig drift, vedlikehold og oppgraderinger av nettet. Selv om prisen øker vil du fremdeles kunne få markedets beste pris på ditt bredbånd. Dette kan abonnementavdelingen vår hjelpe deg med. Jeg har ikke mulighet til å ta en vurdering rundt eventuelle tekniske problemer, men håper du har vært i kontakt med kundeservice vedrørende situasjonen. Hvis vi har tatt en avgjørelse i saken kan du sende inn klage via lenken under https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Kristina | Homenet
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt ufattelig dårlig"

Er så uheldig at jeg har homenet i blokka jeg bor i og kan dermed ikke få annet internett inn i veggen. Er helt komisk dårlig fart på sakene og er tregere enn alt annet jeg har prøvd som ikke er fiber.

Svar fra HomeNet
28.03.2021 16:37
Hei, Amund! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig, men vil gjerne anbefale og ringe til vår kundeservice på telefon 38 99 01 00 så vi kan ta et feilsøk av linjen med deg for å mappere ut hvor problemet kan ligge. Våre åpningstider er 08-21 fra mandag-fredag. Vennlig hilsen Kristina | Homenet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"WiFi suger"

Masse feil med dette Internettet. Mister nette så og si 24/7 spesielt på rommet. Bor i en blokk i et borettslag, som vil si at alle i det borettslaget har samme nettleverandør. Flere i dette borettslaget har klaget på akkurat det samme, pluss andre ting med denne leverandøren. Flere i borettslaget vurderer å gå til styret i borettslaget for å få byttet nettleverandør. Når jeg leser det som står ellers av omtaler her, er det mangee som klager på dere, både når det kommer til dårlig WiFi tilgang, men også andre ting. Dette er noe dere sier dere beklager for å vil fikse, men skjer jo visst ingen forandringer. Når vi tidligere har ringt dere får vi et elendig svar og null hjelp. Vet jeg ikke kan ta hver enkelte av dere for dette, tar selve firmaet i seg selv og de som yter dårlig kundeservice hos dere.

Svar fra HomeNet
28.03.2021 16:35
Hei, Elise! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig anbefaler vi og ta kontakt med vår klageavdeling for en ny vurdering. Under vil du finne en link til vårt klageskjema som kan fylles ut: https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Kristina | Homenet
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Flytteproblemer Fra Sindrev"

Sa opp nettet etter flytting måtte betale for resten av årsavtalen. Riktig- er betalt men så har jeg fått nytt krav på neste År fra inkasso Arvato . har snakket med Homnett , Som sier de ikke har sendt regning - Kan det bli mere rot

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"HomeNet tar ikkje ansvar for sine egne feil"
1 syns denne omtalen er nyttig

HomeNet trakk dobbelt på en faktura og ville ikkje gi kompenasjon for dette. HomeNet bør ta kundeforholda sine alvorlig og gi kompensasjon spesielt der kunden sjølv har gjort en innsats for å rette opp i ein feil som HomeNet har heilt og holdent ansvar for. Kompensasjon er økonomisk ubetydelig for HomeNet. Om det oppstår i så stor grad at det blir betydelig, tyder dette på alvorlige problemer i organisasjonen. Kompensasjon styrker kundeforholdet, noko som er heilt kritisk for HomeNet.

Svar fra HomeNet
24.03.2021 09:03
Hei, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, men synes det du beskriver høres merkelig ut. Dersom vi ved en feil har trukket deg dobbelt en måned kan dette føres mot neste faktura, evt betales tilbake. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR