Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 79 innen
bredbåndsleverandør
38%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
231
80
35
63
446
Sorter omtaler etter
Viser av 855 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
"ALDRI bruk dette firmaet."

Benyttet meg av angreretten og kansellerte avtalen om internetttilkobling hos dem. Jeg kansellerte mens angreretten fortsatt var løpende, men fikk nettopp nå et krav fra dem om at jeg kansellerte for sent. Hvor de har det i fra, er ikke godt å si. Det er mer en slags svindelvariant. Ikke nok med at jeg kansellerte men angreretten fortsatt var gjeldende, i tillegg kommer kravet langt over 3 år etter at jeg benyttet angrefristen, og kravet er da uansett foreldet. Men slikt stopper ikke dette høyst useriøse firmaet.

Svar fra HomeNet
25.01.2022 20:26
Hei, Knut! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss, og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. Jeg er desverre ikke kjent med saken din men vil gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett."

Nett er ustabilt, Kundestøtte blir for innviklet. Hastigheten som lovet er ikke i nærheten. 6 måneder til så er jeg tilbake til det gode gamle.

Svar fra HomeNet
25.01.2022 12:05
Hei Roger. Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Dersom du opplever ustabilt nett er det fint om du tar kontakt med oss direkte på telefon 38990100, chat eller mail slik at vi får tatt en feilsøk sammen med deg for å finne ut av hva som forårsaker dette. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hastighet"

De er langt unna å holde det de lover når det gjelder hastighet. På det verste så klarer vi ikke å laste ned nettaviser.

Svar fra HomeNet
25.01.2022 12:05
Hei, Dersom du har problemer med din hastighet anbefaler jeg å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/hastighetstest/ , her finnes det mange nyttige tips som er grei å sjekke ut før man foretar en hastighetsmåling. Dersom dette ikke løser problemene dine er du velkommen til å kontakte oss via telefon eller chat for videre feilsøk. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"

Borettslaget jeg bor i innførte fiber fra Homenet rett før jul 2021. For så vidt greit med felles fiber, men da burde det funke! Fikk beskjed om at hvis jeg ønsket tv- tilkobling var det kun riks tv som var mulig!!!! Jeg hadde fra før eget bredbånd og Telia-tv, hvilket jeg var fornøyd med. Da montøren fra Homenet kom klippet han av kabelen til Telia! Tv-forbindelsen nå slår seg av flere ganger i døgnet, og må restartes minst en gang i døgnet. Siden Homenets fiber er trådløs burde vel hva som helst av tv-tilbydere være mulige! Dette er rett og slett diktatorisk! Jeg er både forbannet, opprørt og skuffet! Etter klagetelefon fikk jeg beskjed om å få tilsendt ekstra utstyr! Etter snart 20 dager har det fremdeles ikke kommet!

Svar fra HomeNet
25.01.2022 12:05
Hei Anne, Det var utrolig leit å se slik et dårlig inntrykk av nettverksløsningen vår. Vi ønsker gjerne å svare på eventuelle spørsmål rundt TV leverandører og hvem som kan være alternative hos deg. Teknologien som benyttes for å levere IPTV over fiber varierer hos forskjellige TV leverandører. Det er ikke alle teknologiene som fungerer godt over WiFi. Vi håper du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside om du skulle ha noen flere spørsmål, eller dersom utstyret ditt fortsatt ikke har kommet frem. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg svindlet"

Holder ikke det som blir sagt eller lovet av selger og følger ikke opp når en prøver å få ting på stell (selv når man jobber proaktivt med å få ting i orden), så man ender med ekstrakostnader og ingen internett/tv til avtalt tid. Har ALDRI opplevd å føle meg mer lurt av noen som selger med noe! Så fort jeg ikke er "fanget" av kontrakt har dere mistet meg som kunde for alltid. Jeg skal bruke betydelig energi på å anbefale alle jeg kommer over om å styre unna Home Net!

Svar fra HomeNet
12.01.2022 22:29
Hei Erik, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg kan ikke uttale meg på en offentlig kanal angående din sak, men ta gjerne kontakt med oss via telefon slik at vi får rettet opp i inntrykket. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Aleksander R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Styr langt unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette selskapet er så elendig dårlig på kundeservice at det på ingen måte kan forsvare den gode prisen. Bestilte for abbonementet for over 14 dager siden, fikk beskjed ac selger om at det mest trolig bille ta en ukes tid 0 koble opp, men ikke senere enn 4 uker. Jeg kontakter selskapet ved flere anledninger for å høre når jeg kan forvente å få nett oppkoblet, men de svarer bare kort at jeg må vente. De kan heller ikke kontakte montør for å sjekke når de kan. Jeg legger så igjen en negativ anmeldelse på Trustpilot, med samme budskap som over her. Da fikk jeg til svar at de KUNNE finne ut av når det skal kobles opp, og at det var bare å ta kontakt. Etter å ha tatt kontakt med kundeservice igjen får jeg beskjed om at det er helt feil. Jeg får beskjed om at jeg bare må vente. På dette tidspunktet har jeg fått nok, og ber om å få snakke med en i ledelsen eller noen som faktisk kan gi meg svar. Dette ville ikke kundeservice gjøre, da jeg måtte vente på å høre fra de. Dette er provoserende elendig kundeservice. Styr unna for enhver pris!

Svar fra HomeNet
03.01.2022 23:00
Hei, det er veldig synd at du har fått en slik opplevelse med oss. Leveringstiden på en slik linje skl være lengere enn en uke ja som du skriver. Slik leveranse prosessen er lagt opp så vil man etter bestilling vil man få en epost med dato for når man blir koblet opp, det er altså ikke noe poeng og ta kontakt med montør for å høre om når de kan komme, da man vil få mail om dette automatisk. Når det kommer til din kontakt med oss så stemmer det desverre at det ikke er alle saker som en leder/ledelsen har anledning til å benytte tiden sin på. Håper dette var noe oppklarende. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"I en klasse for seg av talentløshet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet kjører 20% prisøkning. Prøver å si opp, måtte ringe for å få oversendt oppsigelsespapirer.. Terningkast 1 selskapet hele veien. Ustabilt nett har det bestandig vært også.

Svar fra HomeNet
22.12.2021 15:03
Hei Espen, Vi, som alle andre selskaper er av og til nødt til å sette opp prisene våre. Dette for å følge markedet, vedlikehold og oppgradering av utstyr. Ta gjerne kontakt med abonnementsavdelingen vår så kan de se om det er mulig å gi deg en lavere pris på abonnementet ditt. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke velg homenet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ufattelig dårlig kundeservice. Vi har hatt ustabilt fibernettet siden vi fikk det. Ingen hjelp å få. Sier det er galt med annet utstyr blant annet en helt ny Mac og ikke nettet i seg selv. I samtale med appel avkrefter de dette. Har aldri vært borti en dårligere leverandør som levere så dårlig kundeservice og nett.

Svar fra HomeNet
20.12.2021 21:39
Hei, Ida! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg er desverre ikke kjent med saken din, men vil gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre og komme fram til en løsning på problemet du har knyttet til tjenesten vi leverer til deg. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skal liksom ha fått 1000Gb fiber, har en tidel av det i sofaen et par meter unna modemet.

Svar fra HomeNet
20.12.2021 21:38
Hei Marius, Her virker det som at du tar målingen koblet på det trådløse nettet. Vi kan desverre ikke garantere hastigheten der da trådløst nett er veldig uforstigbart og kan bli påvirket av flere ting. For at du skal få full hastighet på en hastighetsmåling er du nødt til å koble deg direkte til hjemsentralen med kabel. Om du fortsetter å ha problemer så vil jeg gjerne at du kontakter oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Er jeg meg!????!!!!"

De skriver stadig at de ikke finner deg på dataen. Jeg logget meg inn på min side, .... og der fikk jeg en syk overraskelse!!! Det sto et annet navn og telefonnummer, men min e-mail, og mitt passord. Hvordan er slik mulig??? Ga de H-nummeret til boligen, etc., men de kunne ikke forandre det mens jeg hadde de på telefonen, de fant ikke fram, eller de visste ikke hva de skulle gjøre.!!??? Bredbåndet "hakker" , så tv , PC, forsterker til hi-fi og tv, låser seg. Det liker jeg dårlig ... Tar ut kontakten og restarter, men hakkingen kommer uansett tilbake. Varer et lite sekund, men nok til at hardware låser seg. Irriterende. ... Ser nå at de har fikset riktig navn og tlf. på min side. .. 😁 Bra det da. ( Har de gjennom boligsameie ). Blir nok bedre kundeservice etter hvert. Håper jeg!

Svar fra HomeNet
22.11.2021 15:21
Hei Runar, Dersom det er feil h-nummer registrert på deg må dette meldes videre til styret i sameiet slik at de kan sende oss en oppdatert beboerliste. Godt å høre at du fikk ført abonnementet over i ditt navn :-) Når det kommer til problemene du opplever anbefaler vi deg at du kontakter oss via telefon eller chat for videre feilsøk. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"God kundeservice"

Har hatt homenet siden juni, men måtte nå avbryte avtalen grunnet flytting. Snakket med kundeservice og de ordnet dette uten problemer. Har bare hatt gode erfaringer med homenet

Svar fra HomeNet
22.11.2021 13:51
Hei Runar, Så leit at du ikke kunne ha oss videre, takk for at du tok tid til å skrive kommentaren her! Så håper jeg at vi kan ha deg som kunde igjen Mvh Mohammed | Home_Net
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel med pris dårlig service"

Bestilt homenet..til 299 pr mnd. Da jeg fikk første regning var den på 1400.- og siden 493.- pr mnd. Jeg bestilte til 299 😡😡😡…da jeg etter mye ringing fikk jeg tak i kunde service..fikk jeg bare beskjed att nett leie +++ Komer i tillegg til di 299.- Di skal ikke reklamere om bredbånd til 299.- når prisen blir 493.- til kunde…..dårlig service lite info …svindel

Svar fra HomeNet
19.11.2021 09:25
Hei Asbjørn, Nettleie er desverre ikke noe vi kan gjøre med, da alle som ikke har fasttelefon må betale den. Når man har fasttelefon så betaler man den avgiften direkte til telenor, men når man ikke har fasttelefon så blir den fakturert for av oss og sendes til telenor som er linjeeiere. Det er en avgift som alle blir informert om ved bekreftelse av bestilling. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste kunde behandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt en ssk pågående siden februar. Kommer ikke frem til en enighet med dem. De har snudd på avtalen sin som selger ga oss på døra.Gjennom flere mnd med mas og klager, har angrerett perioden vår gått over. Hvis vi ikke lenger vil være kunder må vi ut med 9000kr. Ikke er det blitt gravet noe kabel hos oss med fibernettet og ikke vil de ta ansvar. Dette må bi gjøre selv. Hver fang kommer mann frem til ett nytt kunde behandler som lover noe oxo blir det snudd på ved neste samtale.Desperat situasjon.

Svar fra HomeNet
17.11.2021 12:32
Hei Amber, Så leit å høre at du har hatt den opplevelsen med oss. Jeg har desverre ikke nok info her for å kunne søke opp saken din i vår kunde databasen. Men i de tilfellene man melder seg på i salgsfasen i et område så vil det ta tid før fiberen blir levert. Her vil jeg oppfordre deg til å ta kontakt med oss direkte slik at vi kan gi deg en oppdatering. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som avtalt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forsinket levering og hastighet langt under det de lover. Dårlig kundeservice

Svar fra HomeNet
10.11.2021 08:15
Hei Andreas! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i vårt kundesystem og har derfor ikke oversikt over din sak! Jeg vil utfordre deg til å ta kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 eller chat på www.homenet.no om du har problemer med prouktet vi leverer. Mvh Mohammed | Home_Net
Geir W. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som avtalt👎"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte fiber (tv og data) den 13.09.21. TV-boksen kom etter 2-3 dager, så ble det stille. Jeg ringte da HomeNet, fikk da beskjed om at det var 6-8 uker ventetid for montering/oppkobling. Etter 5 uker tok jeg på ny kontakt, fikk da beskjed om at jeg bare måtte vente, å at monteringen ikke kunne forventes før etter 6-8 uker. Når den 8. uka nærmet seg slutten tok jeg på ny kontakt. Fikk da beskjed om at de skulle legge inn prioritet på min bestilling, og at montør-firmaet ville kontakte meg for å avtale tid. I går var jeg igjen kontakt med HomeNet, da jeg ikke hadde hørt noe fra montøren. Jeg fikk påby beskjed om at jeg skulle få ytterligere/høyere prioritet. Forundringen ble derfor stor da jeg på ettermiddagen i går fikk en sms fra HomeNet med beskjed om at estimert tid for montering var i utgangen av desember, altså ny 6-8 uker… Jeg kontakter straks HomeNet og spurte hva som skjer?!? Det var ingen forståelse for min frustrasjon hos operatøren hos HomeNet, kun samma leksa: Du har prioritet og vi estimerer montering i slutten av desember. Jeg ymtet da frampå om at jeg muligens ønsket å kansellere hele bedtillingen. Da ble jeg hånlig forklart at jeg uansett ville bli belastet kr 2500,- dersom jeg avbestilte. At HomeNet har Monopol på levering er i og for seg ok, da de har kostnadene med utbygging, men å bli holdt for narr finner jeg helt uakseptabelt. Dette ser ut til å bli en sak for Forbrukerombudet og media. Styr unna dette firmaet..!

Svar fra HomeNet
11.11.2021 10:12
Hei, Geir! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne søke saken din opp i våre systemer. Vennligst ta kontakt med oss direkte på telefon 389 90 100 eller chat på www.homenet.no om du har problemer med leveransen. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fiber"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt internett fra homenet i drøye 2 år nå og har fungert sånn nogenlunde greit , men prisene har jo fløyet i været det siste året . for en stund tilbake fikk jeg en forespørsel om de kunne få lov til å legge en fiber kabel gjennom min gård, noe jeg selvsagt sa ja til . Å dette er det siste jeg har hørt fra homenet . Alle naboen min nå er koblet opp mot dette fiber nettet nå , men selvsagt ikke jeg . Ikke har jeg blitt forspurt om å koble meg på det heller . Tydligvis er jaget etter å få ny kunder er mye mer i fokus enn å ta vare på allerede betalende kunder . Tjener sikkert mer på meg med vanlig internett. Både mail addressa mi har de og også et mobil nummer . men er nok ikke noe vits for de å bruke energi på sine "sikre" kunder ! Dette er min Erfaring med homenet .

Svar fra HomeNet
08.11.2021 17:45
Hei, Ta gjerne kontakt med vår abonnementsavdeling slik at de får sjekket om det er mulig å levere fiber til din adresse. De kan også sjekke om det er mulig å gi deg en kampanjepris på abonnementet du allerede har. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Adel A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Fire måneder og montøren dukket ikke opp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Orderebekreftelse fra 08.07.2021. Fikk utstyr (modem) fra Homenet den 26.10.2021. I denne periode fikk to fakturaer til tross for at kobbernettet er sanert. Det betyr at sender fakuraer via Arvato for ingen ting. Montøren dukket ikke opp for å se at kobbernettet er sanert.

Svar fra HomeNet
29.10.2021 11:15
Hei Adel! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i kunde system! Dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"1/5 fordi 0.1/10 ikke er en mulighet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Ren svindel fra start til ende. Svever igang nye bindingstiden som de ønsker når de ønsker, og er basically satt opp for at folk som ikke er kredittverdig skal melkes så hardt de kan. En månedsregning på 500 i en periode jeg ikke kunne betale står nå og ser ut som snart 10 store. Styr unna, de leverer ingenting som andre ikke gjør bedre.

Svar fra HomeNet
28.10.2021 14:44
Hei Kjell! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har desverre ikke nok informasjon for å kunne finne deg i vår kunde database, vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Stadig økte priser, fra 599,- i 2020 til nå 799,-"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisene øker stadig og er veldig spent på når de stopper. Har også vært en del større utfall uten at man får noen form for kompensasjon for dette. Vurderer sterkt å gå tilbake til Telenor igjen. Har i alle fall Alltid på Nett - garanti og stabilt nett.

Svar fra HomeNet
21.10.2021 17:17
Hei! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig internett/tv i 5 år."
1 syns denne omtalen er nyttig

På Åneby i Nittedal så har det vært katastrofalt dårlig nett og tv i 5 år. Det er faktisk så dårlig at jeg begynner å mistenke at de er dårlig med vilje. Da er det ille ass..

Svar fra HomeNet
21.10.2021 17:17
Hei, Julius! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. Om våre kunder sliter med tjenesten vi leverer vil vi veldig gjerne at de kontakter oss på telefon 38 99 01 00 så vi kan gå igjennom et feilsøk for å mappere ut hvor problemet kan ligge. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Saowinee V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårligst service jeg har hatt !"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ringte og spurte om hjelp mange ganger og måtte snakke med 3-4 forskjellige personer per gang og fikk ikke noe hjelp, men jeg fikk inkassovarsel og ikke noen faktura før det !

Svar fra HomeNet
21.10.2021 11:11
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Det burde ofte ikke være behov for å sette deg over mer enn 1 gang. Når det kommer til fakturaen du skriver om så kan jeg ikke gjøre noe med mindre du tar kontakt med oss. Det er bare å ta kontakt igjen så skal vi få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Missfornøyd K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"forferdeling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ventet på nett nå i 10 uker, det er over 2 månder!! Dere skriver på deres nettside at "Gode nettforbindelser er nødvendig i et moderne samfunn." Har purra på dere lenge og får samme beskjed "blablabla pga corona og stor pågang tar det noe lengere tid, men vi har purret på entreprenør for deg, du hører fra oss eller entreprenør". Man tror da at home net tar ansvar. Men det gjør de ikke. Ukene går, og du hører ikke fra homenet eller leverandør. Det hjelper ikke å love god service, når dere ikke lever opp til det. skikkkelig uprofft. Virker som dere tar flere oppdrag, enn det dere klarer å levere. Markedføringssjef må virkelig skrive om det dere skriver på nettsidene. Ser det er mange kunder som opplever det samme. Rart dere ikke prøver å gjøre noe med det. Dere mister mange kunder med slik kundebehandling.

Svar fra HomeNet
12.10.2021 15:53
Hei. Først og fremst må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. På grunn av mangel av tilstrekkelig informasjon kan jeg dessverre ikke finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Gjerne ta kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 sik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | Home_Net
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig førstemøte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter tre timers installasjon forlot montør huset ( eier hadde tatt fri fra jobb) Kunne ikke gjøre mere……vi er uten nett/tv. Kundeservice bortforklarer og sier det blir ordnet i morgen…. Elendig…. blir ikke kunde lenge hvis dette er agendaen🤮 desverre har vi ikke sjekket omtalene i forkant

Svar fra HomeNet
11.10.2021 16:26
Hei Geir! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har dessverre ikke tilstrekkelig med informasjon til å finne ditt kundebilde for å sjekke hva som har skjedd her. Men ta gjerne kontakt med oss direkte på chat eller telefon 38990100 slik at vi kan få sjekket opp i dette. Vi håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå! Vennlig hilsen Vilde | Home_Net
Kimeven D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meningen min om Home nett"

Jeg hva veldig fornøyd med det sist gang.men måtte stenge det for meg og samboeren min måtte flytte fra verandaen men vill ha Homenett her for det hva stabilt og godt

Svar fra HomeNet
04.10.2021 16:15
Hei Kimeven D, Det er veldig godt å høre at du har vært fonrøyd. Vi gleder oss til å ha deg som kunde igjen! vi setter pris på at du tok deg tiden til å skrive. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig internet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt for tregt internet, ikke mulig å strømme film på grunn av hakking. Telefon til Homenet resulterte i tilsendt ny Zyxel bokser x 2 som skulle speede opp nettet. RiksTV samarbeider med Home-net og ble irritert da jeg sa vi måtte ha nye rutere, fordi avtalen de hadde seg imellom sa at hovedkabelen skulle legges helt til der hovedTV i huset står. Boksene har ikke medført raskere internett. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Sitter i lange køer for å kommunisere med RiksTV og HomeNet som skylder på hverandre.

Svar fra HomeNet
27.09.2021 14:30
4663 Hei Maria, Det er svært beklagelig at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg har desverre ikke tilstrekkelig informasjon for å finne saken din her, men anbefaler deg å kontakte oss direkte på telefon eller chat slik at vi kan forsøke å hjelpe deg og rette opp i dette. Vennlig hilsen Mohammed | Home_Net
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR