Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 80 innen
bredbåndsleverandør
37%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
233
80
35
63
473
Sorter omtaler etter
Viser av 884 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fosyvninger av estimert leveranse. Nå et halvt år uten kontakter. Homenet lger ikke opp."

Forskyvninger, nå et halvt år. I gen kontakt. HomeNet helt uten styring og kontroll. Store ekstra omkostninger for oss alle

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"dritt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

er mere nede enn det funker. galskap at de selger dette. det er problem hele tiden og kundeservice suger dritt. HOLD UNNA

Svar fra HomeNet
22.06.2022 10:31
Hei, Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, ei heller problemene du har opplevd. Vi tilstreber alltid å ha så lite nedetid som mulig, men for oppgradering og vedlikehold av linjer vil dette av og til skje. Planlagt arbeid varsles selvsagt på forhånd. Ta gjerne kontakt med oss via telefon eller chat dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Utstabilt og tregt nett"

Har nå hatt Home Net en måneds tid, og mer ustabilt og dårlig fiber skal du lete lenge etter. - Lite kunnskapsrik kundeservice. Har møtt på EN som visste hva hen snakket om, andre er flinke til å drive med copy/paste fra hjemmesiden deres og andre fra steder på nett. Blir som å snakke med et menneske som oppfører seg som en chatrobot. - Klarer ikke å levere forventet hastighet Har målt over lang periode. De er ikke i nærheten av å levere det forventet hastighet. Kun hvis du kobler maskina rett i modemet, fjerner alle enheter fra nettverket og tester hastigheten mot deres egen server snuser du på forventet hastighet. Hadde 750 mbit bredbånd fra Telia før jeg bestilte 1000 mbit linja til Home Net. En periode hadde jeg begge deler. Gjorde da en test hvor jeg koblet til Telia i den trådløse routeren min, og de leverte 750+ mbit på hastighetstesten, og når jeg byttet om til Home Net klarte de å levere rundt 300-500 mbit. - Ustabilt nett. Nettet har vært nede fire ganger på en måned, og da snakker vi ikke utfall på noen få minutter. Hver gang er det flere timer. Virker ikke som de har noe overvåking eller kontroll på hva som foregår i nettet deres. Dersom et helt borettslag mister nettilgang, burde det ringe noen bjeller. Dersom du klager og de sier at de må sende en tekniker ut for å undersøke problemet, blir du truet med gebyr dersom de ikke finner noe feil. Det er ikke en sjanse jeg vil ta da nettet deres i utgangspunktet er elendig.

Svar fra HomeNet
15.06.2022 08:17
Hei, Martin! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i vår kundedatabase. Vi vil gjerne se på saken din ytterligere, men trenger at du tar kontakt med oss på e-post "[email protected]" slik at vi kan hjelpe deg videre. Mvh Frida | HomeNet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"M***aselskap!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Største m***aselskapet som finnes! Har ikke ord en gang! For guds skyld styr unna disse om du skal ha fibernett!

Svar fra HomeNet
15.06.2022 08:17
Hei Malin, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 slik at våre kundebehandlere hjelper deg videre. Mvh Mohammed | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Verste kunde service"

U seriøse firma,jeg Bestillte internet hos dem,det gikk over 2 mnd ringte inn manga ganger uten å får det.tilslutt jeg bestemte meg på avbestille,da jeg avbestilte sa det koster meg ikke noe etter en uke sende di faktura på 2500 , holde dere une dem verste kunde service ikke stole på dem.

Svar fra HomeNet
09.06.2022 08:50
Hei Zana, Jeg har desverre ikke nok informasjon for å finne saken din her. Men om man avbestiller abonnemnetet etter angrefristen og før det har blitt levert så vil det tilkomme et annulleringsgebyr. Om du mener at du ikke skulle ha fått dette så kan du ta kontakt mes oss på tlf 389 90 100 eller via vår chat løsning for å forklare saken din. Mvh Mohammed | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst"

Flyttet til ny leilighet og skulle få egen linje istedenfor å dele med huseier. I april kom boksen og tekniker. Nå er det juni og fremdeles har jeg ikke fått nett. Huseier deler nett med meg foreløpig og betaler for 1000mbps men når vi måler er det 49mbps. Savner Altibox..

Svar fra HomeNet
08.06.2022 08:55
Hei. Dersom du har spørsmål rundt leveransen/problemer med tjenesten er det fint om du kontakter oss direkte på telefon 38990100 eller på chat via vår hjemmeside så skal vi sjekke opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bondefangeri kl. 20.30 på kvelden, uten hensyn til innvendinger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bor på Lesja, og leier et bygg av Bane-Nor, det kom en melding fra kommunen om at HomeNet skulle bygge ut i dalen. Jeg ringte de for å undersøke. Like etter står en selger på døra mi på kvelden og ber om at jeg signerer på en avtale. Jeg sa at jeg ikke eide huset, men selgeren bare sa at det følger huset. Og oppførte seg sint og intimiderende. Dette var en utilbørlig kontraktsinngåelse under press. Jeg sa til selgeren at jeg kanskje skulle flytte før de kunne levere også. Da sa han bare det følger huset igjen, men jeg eier jo ikke huset. Nå er det høyst usikkert om de kommer til å levere, og jeg kommer jo ikke til å bo her heller. Så ringte jeg HomeNet, og de sa jeg måtte ut med 9000 kroner i kanselleringsgebyr, det er det jeg skulle betalt for hele bindingstiden så og si. De skal ikke levere før på senhøsten, om de leverer. De har jo alle rettigheter til å trekke seg, men ikke kunden, dette er svært ujevn rettighetsfordeling. Opplever dette som veldig urettferdig at de ikke lar meg ut av dette. Jeg ønsker å ta HomeNet til retten med denne saken. Og til Media. Da jeg opplever dette som bondefangeri, altså en overkjøring av meg og mine kundebehov. Jeg skal altså betale for noe de ikke kan levere, for ingen vil bo her, og de har heller ikke tillatelse fra Bane-Nor til å grave her. Så hvorfor skrev jeg under, fordi jeg opplevde et veldig sterkt press, og jeg fikk ikke benyttet angrefristen p.g.a. sykdom. Jeg mener HomeNet har et etisk problem, når de er villig til å "rane" folk på denne måten.

Svar fra HomeNet
09.06.2022 08:50
Hei Vidar, Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i vår kundedatabase. Vi vil gjerne se på saken din ytterligere, men trenger at du tar kontakt med oss på e-post "[email protected]" slik at vi kan hjelpe deg videre. Mvh Mohammed | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Hyggelig kundeservice"

Tok det valget å bytte til homnet nå nylig. Fikk tilsendt en ruter av dem i posten, var litt usikker på hvordan jeg skulle koble til ruteren. Ringte kundeservice, ble bistått gjennom hele prosessen og alt ordnet seg! Veldig god kundeservice!

Svar fra HomeNet
03.06.2022 15:13
Hei Elling. Takk for koselig tilbakemelding. Håper du blir fornøyd som kunde hos oss. Dersom du lurer på noe er det bare å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med dette. Ønsker deg en fin kveld. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet fra Telenor til Homenet. På oppkobling dagen kom vi ikke på nett. Nå seks dager etter er vi fremdeles ikke på nett. Eneste svaret vi får fra Homenet er at de er på saken. Får ingen svar på når de forventer at feilen skal være rettet. Hadde jeg visst dette i forkant hadde jeg aldri byttet og anbefaler heller ikke andre å bytte til dette selskapet. De som jobber på kundeservice gjør så godt de kan, men det hjelper ikke mye når de som skal rette feilen ikke får ordnet opp i den.

Svar fra HomeNet
09.06.2022 08:50
Hei Katrine, Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på e-post "[email protected]". Mvh Mohammed | HomeNet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Utrolig dårlig kundeservice og sier ting de ikke holder."

Ingenting er bra ved dette. Oppfyller hverken kundens behov på det tekniske eller kundeservicen. Holder ikke det de snakker om og hver eneste såkalte rådgivere sier ulike ting. HOLD DERE UNNA. Kommer med spydige kommentarer når de selv har tatt feil. En sak gått over flere mnd uten å ha hørt fra dem.

Svar fra HomeNet
27.05.2022 08:54
Hei! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Vi beklager igjen for ulempen dette har medført og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Løgn ved tegn av abonnement og legger på for linjeleie uten å gi info info om det 🖕"

Tok kontakt med dem ,og de tilbydde meg 2 mnd gratis nett . Men så kom regninger og +149 ekstra linje leie ,ingen sa noe om det ringt de 3 ganger og de lovt å ringe tilbake ,ingen ringer . De sier at står ikke skrevet noe sted .Veldig dårlig dekning detter ut hele tiden og bor midt i byen Så da bytter jeg tilbake til Telenor

Svar fra HomeNet
19.05.2022 14:56
Hei Sara, Beklager at du har hatt en slik opplevelse. Linjeleie står spesifisert i tilbudet. På grunn av personverns regler kan vi ikke snakke om fakturaen din her, men gjerne kontakt oss på 38 99 01 00 eller på [email protected], så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Espen fra HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kvalitets bredbånd."
1 syns denne omtalen er nyttig

Den uke kom vi på nett med HomeNet, hadde noe spørsmål til kundeservice som var veldig behjelpelig med. Installasjonen var utført av OneCoNw som utført jobben sin. Kan anbefales på

Svar fra HomeNet
13.05.2022 10:23
Hei. Tusen takk for koselig tilbakemelding. Vi håper du blir fornøyd med oss som leverandør. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Mest opptatt av å svindle til seg penger"

Etter telefonsalg fra HomeNet, oppdaget jeg at det som ble opplyst om i telefonen ikke stemte da jeg fikk tilsendt avtalen. Kansellerte/angret samme dag. Homenet kvitterte. 6 måneder etterpå begynner de å sende faktura på 9000 kroner for å ha sagt opp avtalen. Og bruker inkassobyrå til det. Legg på telefonen hvis du blir oppringt av dette selskapet.

Svar fra HomeNet
09.05.2022 08:27
Hei Hans, Har dessverre ikke nok informasjon i denne saken her. Vi ønsker gjerne å se videre på dette og anbefaler at du kontakter oss på 38990100 slik at vi kan se nøyere på saken. Vennlig Hilsen Jonas | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Hold dere unna!!"

Ubehagelig pågående selgere som ikke gir seg! Og de krever 2500,- i avbestillingsgebyr og jeg har ikke engang signert noe. Frekke er ikke et ord som beskriver godt nok. SI NEI !!

Svar fra HomeNet
06.05.2022 14:52
Hei Lars, Alt av ordrebekreftelser, samt underskrevet kontrakt sendes alltid på e-post til den som bestiller slik at man skal ha god tid til å gå gjennom, samt gjøre seg forstått med avtalen man inngått og betingelsene som følger med. Nå er ikke jeg kjent med din sak, men ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig start"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telenor og ved bytte er jeg uten Internett. Fikk beksjed om at det kunne ta opp til 3 dager å fikse problemet. Det er for dårlig. Om dette skjer igjen går jeg tilbake til Telenor.

Svar fra HomeNet
04.05.2022 14:20
Hei, Vidar! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke oversikt over saken din her, men det kan desverre være litt behandlingstid når vi videremelder feil. Om du vil ha oppdatering på saken eller har andre spørmål ta gjerne direkte kontakt med oss på chat eller på telefon 38990100. Vennlig hilsen "Frida" | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Min erfaring etter en uke som Homenet kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gjorde dessverre det dumme valget å bytte til Homenet fra Telenor. Det står at det er mulig å få ekstra public IP på siden dems, men det fungerer ikke når du har fiber via wholesale. De støtter ikke IPv6. Jeg satt to timer å skulle gjøre en nattjobb hvor jeg ikke fikk Internett pga feilkonfigurasjon på dems DHCP server. Jeg får kun 380 i opplasting. De er bevisste på å vente over 14 dager etter du får angreskjema før du får tjenesten aktivert sånn at de påtvinge deg eventuelt bruddgebyr. Kundeservice bryr seg ikke om hva du sier hvis du prøver å fortelle dem at du har testet kablet etc, altså vanlig feilsøking. Tviholder på at du må factory resette utstyr m.m, enda alt har fungert feilfritt med tidligere leverandør og samme oppsett. Ble satt over fra kundeservice til fakturaavdelingen hvor jeg ble sittende 1 time og 30 min å høre på ventemusikk før jeg la på da de ikke svarte. Samler sammen alt av logget og info nå samtidig som jeg skal sende mail til kundesenter leder med klage, så får vi se om jeg må ta saken videre til brukerklagenemda eller ikke. Til de som leser dette, styr unna hvis du kan.

Svar fra HomeNet
03.05.2022 09:01
Hei, Stefan! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Når det kommer til public ip adresse er dette noe vi kan gi til kundene våres. Det vil da påløpe en månedskost på kr 10 for hver ip adresse som skal bli lagt til. IPv6 er noe vi desverre ikke har aktivt per dags dato, men håper på og få det nå snarlig i fremtiden. Når det kommer til opplastningshastigheten høres dette ikke greit ut. Vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan feilsøke videre med deg. Vi har hatt stor pågang på telefonen den siste tiden, og forstår godt at det kan være vanskelig og få tak i oss til tider. Vi jobber alltid med og være mer tilgjengelig for kundene våres. Vi beklager igjen for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"STYR UNNA"
1 syns denne omtalen er nyttig

forferdelig erfaring forferdelig service og ikke minst verste kunde service jeg har sett, styr helt unna og unngå helt.

Svar fra HomeNet
29.04.2022 14:20
Hei Jacob, Kjedelig å høre at du har et sånt inntrykk av oss. Ta gjerne kontakt med oss via telefon eller chat dersom du har spørsmål eller opplever problemer. Mvh Mohamemd | Home_Net
Monica S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Homenet lover gull og leverer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

De lover mer enn de holder, nekter dialog og ringer aldri tilbake for å løse en sak. De lover gull og grønne skiver ved salg, lover å ringe tilbake når de ikke kan levere som lovet, pg nekter dialog.

Svar fra HomeNet
28.04.2022 09:26
Hei Monica, Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å finne deg i systemet vårt, om du opplever problemer med kommunikasjonen med oss så vil vi gjerne at du kontakter oss på mail "[email protected]" for at vi skal ta dette videre! Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Not a good network I recommend."
1 syns denne omtalen er nyttig

Home-net, despite the huge price tag this network sucks. I would not recommend this network to any one. My experience with home-net service is very bad and not encouraging at all. the network speed is so poor and they charge huge anyway.

Svar fra HomeNet
19.04.2022 11:39
Hello Shikka, This is not good to hear, if you are having trouble with our internet please contact us directy by phone 389 90 100 or on our chat at www.homenet.no so we can troubleshoot together and find out where that problem is. Kind regards Mohammed | Home_Net
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice og leverer IKKE som avtalt!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna HomeNet!! Vi ble lovet at vi ikke skulle være uten Internett en dag når vi skulle bytte over. Nå står vi uten Internett på andre uken og ingen på kundeservice vet hva som er galt. Vi står nå uten Internett uten at noen vet når vi får det tilbake og ikke kan vi si opp avtalen uten et himla purregebyr!!

Svar fra HomeNet
12.04.2022 12:42
Hei, Jeg har dessverre ikke oversikt over saken din her, men dersom man er uten internett kan jeg forsikre deg om at vi, samt våre montører alltid tilstreber å rette saken så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Overholder ikke frister og svarer ikke på henvendelser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sameiet mitt inngikk avtale med homenet før jul 2021 om installering av fiberbredbånd i bygården vår. Vi ble forespeilet levering innen q1 2022. Per nå har de har ikke engang vært på befaring i gården for å se, og kontaktpersonen vår hos homenet har ikke svart på e-poster på snart 4 uker. Vi er allerede èn uke over fristen for når installasjon skulle vært på plass. Vi sa opp nåværende avtale med Telia for flere måneder siden og står straks fullstendig uten bredbåndstilknytning på grunn av at homenet ikke har formidlet informasjon om forsinkelser osv. Neste skritt for vår del blir å kontakte brukerklagenemda for elektronisk kommunikasjon for å få gått fra avtalen.

Svar fra HomeNet
12.04.2022 12:42
Hei Sindre, Jeg har ikke oversikt over saken din, ei heller hvilket sameie du hører til. Svartid på mail hos oss er opptil 5 virkedager, men dersom saken haster anbefaler vi å kontakte oss via telefon eller chat. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Oppkobling 28 januar som ikke ble bra. Masse tlf og purringer, og ingen ting har skjedd ennå

Svar fra HomeNet
08.04.2022 11:17
Hei Else, Jeg har dessverre ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men ta gjerne kontakt med oss direkte via telefon eller chat dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å kansellere avtale med Home_Net: Ikke inngå avtale med Home_Net!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi inngikk en avtale om bredbåndsinstallasjon i hytta vår med Home Net juli 2021. Fortsatt (april 2022) er alt på planleggingsstadiet . På grunn av mye trøbbel med vannlekkajse og at vi benytter hytta sjelden.har vi nå beslutttet at vi ikke trenger bredbånd. Siden hele utbyggingen kun er på planleggingsstadiet ønsker vi å kansellere avtalen. Jeg tar kontakt med Home Net kundeservice og møter en kundebehandler, som er så kundefientlig det går an. Uansett hva jeg argumenterer om at vi ønsker å kansellere kontrakten, får jeg hele tiden beskjed om at det vil koste meg kr. 9000,-. Hvis jeg ikke betaler vil fordringen bli sendt til inkasso. For et firma. IUansett hva dere gjør: Hold dere unna HOME_NET. Dessuten er det bare å lese om alle andre som er misfornøyd med HOME-NET

Svar fra HomeNet
08.04.2022 11:17
Hei, Johannes! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Når det kommer til avbestilling av en pågående fiberbestilling i et fortsatt aktivt område er det desverre et påløpenede avbestillingsgebyr på kr 9000 om bestillingen blir angret. Dette står i underskrevet kontrakt samt våre avtalevilkår. Vi forstår at det har tatt lengre tid for oss og levere til ditt område, men vil gjerne informere om følgende løsning: Vi kan utsette faktureringen til oppsigelsestiden hos din nåværende leverandør er over. Når du ser at nettet fra oss er aktivert og i bruk, kan du kontakte din nåværende leverandør for oppsigelse av dine nåværende tjenester. Etter du har fått dato din nåværende leverandør slutter og fakturere deg på kan du kontakte oss igjen med informasjon. Merk at utsettelse av fakturering ikke kan overstige mer enn 3 mnd etter oppkoblingsdato. Nettet vil fortsatt være aktivt og i bruk når fakturering utsettes, her utsettes bare bindingstiden til 12 mnd fra ny dato for fakturering. Om abbonement skal utsettes i opptil 12 mnd fra oppkoblingsdato, vil nettet bli deaktivert og aktivert automatisk på avtalt dato. Her er det bare viktig vi har en dialog sammen og får beskjed fra deg om dette så vi får registrert utsettelse i våres systemer. Dette gjør at du fortsatt kan inngå avtaler med din nåværende leverandør mens du venter på fiberbestillingen fra oss. Dette er en løsning vi har som vil gi deg mulighet til og ha andre internettmetoder i mens vi leverer fiberen hos oss. Vi håper dette kan være en løsning som er av interesse, og at vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Jeg sa opp home nett ,før jeg fikk home nett."
1 syns denne omtalen er nyttig

Skal jeg bet for noe jeg ikke har fått.Noe jeg har avbestilt . Home nett ringte m to ganger ,da forklarte jeg at jeg ønsket IKKE home nett . Fordi det var nett der jeg flyttet til. Skal jeg bet. Home nett 2500kr som er gått til inkasso?

Svar fra HomeNet
05.04.2022 14:41
Hei Kari, Jeg er ikke kjent med din sak, men i henhold til våre avtalevilkår vil man faktureres et annulleringsgebyr dersom man sier opp en inngått avtale etter angrefristen på 14 dager er gått ut og før internett er levert til boligen. Dette fremkommer tydelig i avtalen man inngår, samt i våre avtalevilkår. Ta gjerne kontakt med oss direkte dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Graver på tomt det ikke er gitt tillatelse til"
2 syns denne omtalen er nyttig

HomeNet er det mest sjokkerende selskapet jeg har vært i kontakt med. En ting er selgeren som ga en rekke løgner om at alle i nabolaget hadde bestilt så jeg ville være eneste uten. Tilfelle var det motsatte, kun noen få hadde bestilt. Da de ba om å grave ledninger i vår hekk sa jeg nei, da jeg var redd for at de skulle ødelegge hekken vår. Et år senere har de gyvet løs på tomten vår uten min tillatelse. Jeg er bare helt stum av sjokk. Fjerner de ikke dette fortløpende blir det advokatmat. NB Styr unna for alt det er verdt!! Det sies at er man fornøyd får én person vite om det, er man misfornøyd får 10 vite om det. I dette tilfelle skal jeg love det er langt fler for dette går over alle grenser.

Svar fra HomeNet
31.03.2022 09:44
Hei Helen, Dette er absolutt ikke noe som skal bli gjort. Vi vil gjerne få ordnet opp i dette, men har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne deg i systemet. Her hadde det vært veldig fint om du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100, eller via chat på vår hjemmeside. Mvh Mohammed | Home_Net
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR