Mest useriøse internett leverandøren jeg noen gang har hatt, styr unna. - Etter et døgn uten internett klarer de fortsatt ikke svare på verken hva som er galt, eller når det blir fikset - Elendig kundeservice som slutter å svare og ignorerer meg Har vært uten internett i over et døgn. Skrev først til kundeservice i går kveld, etter å ha ventet en god stund fikk jeg beskjed om at det var forventet fikset i løpet av kvelden. Tok kontakt på nytt i dag og får nå samme beskjed "forventer at det er fikset i løpet av kvelden, noe mer konkret har vi ikke". Deretter spør jeg hva som er feil og da blir jeg ignorert, selv etter at jeg sender en ny melding og etterlyser svar er det helt stille.
Homenet klarte å selge fiber til meg via dørselger i fjor, og jeg har aldri hatt så dårlig og ustabilt nett med 10 år på kabel, som jeg nå har med fiber nå i ett år.. Kundeservice gir heller ingen god hjelp.. jeg ville styrt unna og valgt noen andre..

Har hatt mer problemer med HN på 1 mnd enn med Telenor på 21 år. Var så dum å bytte til HN pga pris, nå skjønner jeg hvorfor de er litt billigere, flere ganger i døgnet faller hastigheten så det ikke går å lese avisen engang, når det er som værst får jeg ikke målt hadtigheter engang, må koble ut utstyret hele tiden. Prøvde å skrive hva jeg egentlig mener her men da ble jeg sensurert!

Etter avtale med sameiet skulle vi fått innstallert fibernett hos oss 21. November 2022. 25. Januar har dette fortsatt ikke blitt gjort, og vi har vært uten nett siden 1. Januar. Vi har ringt Homenet kundeservice kontinuerlig helt siden montør skulle dukket opp. De forsikrer oss om at montør tar kontakt snart, men så langt har ingen kontaktet oss iløpet av denne perioden. Snakket med dem for siste gang på tlf idag, da sa de at de hadde gjort alt de kunne gjøre (de sendte en mail til entrepenør) og at de ikke kunne love noe som helst om når internett skulle komme på plass. Hvordan kan man si det 2 mnd på etterskudd? Dette må være det værste internettfirmaet i hele Norge. Tenk det da - snart en måned uten internett og de har enda ingen oppdatering om når internett skal komme på plass. Jeg har fanget som kunde hos dette selskapet ettersom sameiet dessverre har valgt dem som levenandør.

Dette er et dårlig produkt og dårlig service. Vi betaler for et produkt vi ikke får. Nettet er veldig ustabilt. Vi angrer på at vi byttet fra Telenor til dette selskapet. Det skulle vi aldri gjort.

Ustabilt og fraværende nett, ble et kort opphold på meg. Hyggelig kundeservice, men det hjelper dessverre så lite...

Det var bra, men etter at det økte prisen til kr 850..Har det gått nedover. Opplever at TV hakker og fryser bildet, hele tiden. Ser frem til at Telenor legger inn nye linjer.

Kan sitte og se tv. Plutselig stopp tv søker 10 sek. stopp nytt søk kan holde på i 30 min.

Synes det begynner å bli en stiv pris. Skjønner at alt er blitt dyrere generellt, men skulle ønske noen hadde "guts" nok til å gjøre det beste for forbrukerne.

Homenet virket bra i ett år og siden er det hakking på tv,,, trekt nett. Rikstv skylder på homenet. Hadde jeg visst om at kvaliteten ble så dårlig. Jeg betaler ca 850kr pr mnd for nett. Vurderer å gå tilbake til parabolantenne. Den er ikke skrudd ned.

dette er en leverandør man bør styre unna. Jeg har akkurat flyttet inn i nytt boligkompleks hvor entreprenør har valg Homenet som leverandør. etter overtakelsen er det generelt mye problemer med sentralen hvor nettet da er totalt nede i lange perioder. driftsmelding : tekniker er bestilt. ingen svar på om noen er sendt ut eller estimater på rettetid. Dette er en leverandør som sender ut Syxel komponenter som er noe RÆL av utstyr, så tenker med gru på hva de faktisk bruker på sentralene. kort fortalt styr unna!!

De kan ikke kundeservice og leverer ikke det de lover. Helt tragisk hvor dårlig det går ann å behandle kunder. STYR UNNA

2-3 uker etter at jeg bestilte og sendte bekreftet registrering til Homenet, rett oppunder julen, var den ikke registrert i deres datasystemer når jeg ringte for å sjekke? Trodde pakken med dekoder ble forsinket i juleposten, men når jeg ringte Homenet, viste det seg at min bekreftet bestilling aldri ble registrert. Så bestilte på nytt, det ble også feil, og ingenting sendt ? Så tilslutt tredje forsøk gikk bestillingen gjennom til Rikstv, bare 3 uker forsinket, midt i julen, og Rikstv var superrask med å sende dekoderen, ellers fikk jeg ikke TV til nyttår! En av de absolutte verste erfaringer jeg har hatt! Jeg kan ikke bare bytte leverandør, fordi det er i et boligsameie som har felles Homenet kontrakt, bindende for alle!!!! Så hadde ikke noe valg!

Vi har ikke hatt nett siden juni (skriver dette i desember), Home net nekter å gjøre noen som helst innsats for å få dette tilbake! Var i kontakt med telenor og telia og de kunne fikse det på dagen, men ettersom borettslaget hadde skrevet en avtale med home net til 2026 nektet de å bytte. Istedenfor fortsatte home net og ikke levere. De skylder på alt annet seg selv og nekter å yte noen som helst kundeservice. Dette er det verste jeg har opplevd i mitt liv, og vill mest sannsynelig flytte pga home net. Forferdelig firma, med elendige ansatte og nada kvalitet!!

Best å holde seg unna. Vi fikk bekreftet på sms at homenet skulle ordne oppsigelsen overfor telenor mtp oppsigelsesfrist. Det ble ikke gjort og vi fikk betale til begge leverandører for mer enn en måned :( Hjemmekontorløsningen fra kommunen fungerer heller ikke lenger fordi man ikke får sendt den store datapakken som kreves til innloggingen. Kundeservice har ikke teknisk kompetanse til å ordne opp i dette. Hjemmenettet er også ustabilt, på lik linje med telenor.

Byttet fra Telenor til homenet. Gjorde ingen andre endringer ettersom de leverer på samme fiber. Nå faller nettet ut i kortere perioder flere ganger hver dag. Det er sjelden borte mer enn ett minutt av gangen men det er nok til at online gaming og streaming stopper opp

Det oppsto et brudd på linjen som varte et halvt døgn, vi får ingen som helst beskjed. Jeg måtte grave den fram selv. Ellers ok kvalitet på bredbånd, bortsett fra modemet som har dårlig dekning i huset. Jeg byttet til HomeNet fordi de hadde en bra pris på bredbånd på kobberlinjen til Telenor, et produkt som koster dem veldig lite, og Telenor tar seg jo av vedlikeholdet. Etter hvert har prisen gått opp, og eneste måten å beholde en noenlunde levbar pris er å mase på kampanjepris på nytt hvert år.

Fikk nytt fibernett i borettslaget men HomeNet klarte å registrere meg på feil leilighet og har hatt dårlig internett eller ingen internett siden. Chattet med de i går og de sa det skulle være løst på 20 min, noe det ikke ble. Måtte sitte i telefonkø i 30 min dagen etter for å prøve å fikse det. Har fortsatt ikke internett og har brukt opp all dataen min pga HomeNet. Dårlig!!!! Forblir kunde mot min vilje da det er borettslaget som velger her.

Vi fikk melding 1 desember om at Telenor fibernett ble stengt og at HomeNet skulle åpne fibernettet. Vi skjønte ingenting, fordi vi hadde ikke fått noe melding om når vi skulle motta utstyret til nett og tv. Vi ringte og da fikk vi vite at det var forsinket med posten og skulle komme rundt den 5 des. Vi fikk til tv etter et døgn og fikk trådløst modem i går. Dette er for dårlig. Så vi har ikke hatt nett på 5 dager. I tillegg har vi funnet ut at det selger sa, ikke stemmer med noen kanaler som vi ikke får i RiksTV pakken. Den ekstra boksen til nettet, (forsterker) funker ikke, får ikke kontakt med den. Vi sier opp hele greia og går tilbake til Telenor. Bedre nett og godt utvalg på tv.

Sykt av et scam-firma. Ble lovet oppkobling av nett i løpet av 2 uker. Etter 1 1/2 uke ringer jeg for å forsikre at det holder det de lover (da nett var essensielt for meg med hjemmekontor). Da strekker de det én une til. Ringer igjen etter 3 uker enda flere forsinkelser. De sier at de ikke har noen ledige montører. Så velger jeg å si opp bestillingen (ikke avtale). Så plutselig får jeg en faktura på 2500kr. Kundeservice setter seg fast på at det er angrefrist. Hvilket helvet*** angrefrist når dere ikke har levert et eneste produkt, og ikke har dere heller fått kontakt med montører. Jeg betaler ikke 2500 for at en tulling hos dere klikker på en par museklikk. Sender en mer detaljert beskrivelse inn til dem og bestrider fakturaen. Nå har jeg fått inkasso fra Gothia AS (at disse tør å jobbe med en så uproft selskap, sier mye om Gothia AS). Kontaktet Gothia AS umiddelbart og ber om at saken taes videre til forliksrådet slik at dette kommer ut i lyset. Gjør dere selv en tjeneste. Ikke kontakt et slikt useriøst firma. Lang ventetid, ingen respons i supporten og sjelløse konsulenter som bare er ute etter angrefrist-pengen da de bare strekker installeringen lengre og lengre.

Det kom en selger på døren en kveld og tilbø oss 3 x hastighet enn Telenor, samt bundle tilbud med Rikstv og alt til lavere pris siden monopolet til Telenor var over i vårt område. De skulle levere 300/300, med 3 noder. Vi hadde dårlig nett fra dag èn og hadde bare fått 2 noder (løgn fra selger nr.1). Vi fikk 3dje node, men nettet har ikke blitt noe særlig bedre. Kundeservice ble lei, og ba meg kjøpe eget utstyr. Vi nekter, og har truet med forbrukerloven. De jobber nå med å forbedre, men ennå er det ikke i orden. I tillegg bundlet de tilbud med Rikstv. Vi var allerede rikstv kunde, men han sa at det ikke gjorde noe, og vi kunne bruke alt utstyret vi hadde fra før. Samt at vi fikk en appletv gratis (Løgn nr 2). Dette er et selskap som ikke leverer det de lover, og har ikke kontroll på hva selgere selger. Styr unna!

1 år siden dørselger var på døren, utsettelser flere ganger. I tillegg til brunbjørn opplegget etterhvert. Lite og dårlige oppdateringer. Vanskelig å komme i kontakt med kundeservice, fortsatt ikke fått svar på 2/3 ganger. Småspydige når vi først fikk kontakt. Homenet har ikke levert varen og har ikke en tilfredstillende kundeservice, likevel må man betale 9000kr for å komme seg unna dette. Selgeren gjorde et godt førsteinntrykk for firmaet, men skinnet kan bedra. Homenet anbefales ikke!

Vi bestilte Home nett, fikk kun en del av tre. I tillegg blokkerte de den gamle linjen våres slik at det var umulig å komme på nett. Har gått uten internett i flere dager grunnet home nett sitt rot, de klarer heler ikke å åpne linjen som de har stengt(blokkert). Brukte fire timer på tlf, og fikk kun misvisende informasjon og ingen løsning. Anbefaler folk å holde seg unna denne leverandøren. Derre risikerer å stå uten nett, isteden for med.

Vi har hatt Homenett siden de kom på døren da de skulle bygge ut fiber i næromerådet. Vi godtok et tilbud på 12 mnd som var en ok pris. Nå har de mnd gått ut og vi ville ha et nytt tilbud. Vi fikk et tilbud, men kundeservice hadde ikke "aktivert" det så vi ble trukket dobbel pris. Selv om vi gjorde alt vi ble bedt om så var det oss det gikk ut over. Kundeservice har ikke vært flinke og vil ikke tilbake kreditere. Sånne problemer vi hadde med Telia/Get ble fikset uten noen problemer. Hos Homenet krever de dokumentasjon, og selv om du har levert det. Så vil de ikke ta hensyn til det.

Jeg har vært kunde hos dem, har hatt problem med linje teknisk avdeling oprettet ikke saken før en e måneder, brukt cirka en måneder til å oprette saken til slutt etter to måneder sa de du kan ikke få stabil linje med hastight som står og kreditert ikke noe av de månden( de kun kreditert for to måneder som jeg alerede har flyttet til en annen leverandor.
