Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
6
av 12 innen
bredbåndsleverandør
52%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
200
74
23
37
210
Sorter omtaler etter
Viser av 544 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uvirkelig dårlig"

Nettet detter stadig ut, hastighet er langt fra det vi betaler for og man angrer på å ha lagt opp til fiber bare for å ha sånn ett udugelig nett

Svar fra HomeNet
19.03.2019 11.45
Hei Preben,

Slik skal det ikke være. Ønsker her at du kontakter oss på chat eller telefon slik at vi kan hjelpe deg med problemene du opplever!

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Leverer aldri, nekter avbestilling"

HomeNet har 1 år etter bestilling ikke gjort noe som helst rundt leveranse og nekter også å la oss avbestille uten å måtte betale gebyr. Uhøflige på kundeservice, og ingen informasjon om hva som skjer.

Svar fra HomeNet
13.03.2019 13.00
Hei Hugo,

Vi ønsker selvsagt ikke å fremstå som uhøflige og må bare beklage om du har opplevd det. Ta kontakt med oss via chat eller telefon så skal vi se nermere på leveransen din og hjelpe deg med hva du måtte lure på.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Unngå å bli kunde hos homenet"

Unngå å bli kunde hos homenet, det er det mest ustabile nett du kantene deg. Nå har vi hatt dem i ca. 8 måneder, og ikke annet enn problemer. Når man skal se film på hbo, Netflix eller viaplay er det stopp i filmene hele tiden, dårlig nett år man skal på pc etc etc. Hold dere unna for gudskyld

Svar fra HomeNet
11.03.2019 15.29
Hei Ebbe,

Beklager at du opplever tjenesten vi leverer slik. Ønsker her at du tar kontakt med oss på telefon eller chat, slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hastighet"

Hadde GET med 75/25. På kabel lå det stort sett over. På trådløst ca. 55/20. Homenet 1000/1000. På kabel maks målte hastighet. Ca. 100/250???. På trådløst med samme nettverksutvider. 45/40??? 1000? Det er bløff. Men nettet er stabilt på 40-45/35-40 da. Det skal dere ha.

Svar fra HomeNet
11.03.2019 15.29
Hei Svein,

Takk for din tilbakemelding. Ønsker her at du tar kontakt med oss på chat eller telefon slik at vi kan hjelpe deg med problemet du opplever.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Veldig tregt trådløst nett"

Jeg er veldig fornøyd med nettet så lenge det er kabel i bruk, er det tråløst så funker det svært dårlig. Vi bor i en liten leilighet og nettet dekker kun stuen, det går ikke gjennom enkle gipsvegger. Modemet er høyt plassert og har ingen andre sperrer. Vi hadde aldri slike problemer før og de kom samme dag som vi skiftet til Homenet. Deres løsning var å si at jeg må selv betale for ett nytt og kraftigere modem, og at de leverer det de skal. Så pga. at vi skiftet til Homenet mener de at vi skal ta på oss denne utgiften da tjenesten deres ikke klarer å holde nettet stabilt. Kundeservice er ok, de følger kun det sjefene deres sier så kan ikke klage noe på det. De er stort sett veldig flinke.

Johnny R. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Utrolig"

Ringte idag, fordi nettet var nede siden mandag. 2 timer, så var alt oppe å går igjen, på toppen av iskaka, får nytt abonnement, som 53 kr billigere og 15 prosent raskere nett. Fantastisk

Svar fra HomeNet
28.02.2019 14.56
Hei Johnny!

Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter pris på at du er fornøyd med hjelpen og prisen du har fått.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Fra coax til fiber"

Gikk over fra Telenor til HomeNet denne uke som følge av fellesavtale i sameiet der også gammel wifi ble endret til «mesh-nett» med AirTies «satelitter» som skal gi bedre wifi dekning i leiligheten. I mitt nett har jeg i tillegg til «normal» brukerutstyr av varierende årgang også webcam og værstasjon der både 2,4 Ghz og 5 Ghz brukes. Montørene feilet med info om hvor innlogging skulle skje, og ved to telefonsamtaler med samme person på helpdesk så han ikke at jeg var logget på sentralenheten og ikke «satelittene» som fulgte med. Neste person (tredje henvendelse) oppdaget dette straks. Tidligere hadde jeg nett på coax fra Telenor (tidligere CD) med Netgear Nighthawk router. Var fornøyd med både løsning/hastighet/service. Før jeg koplet over testet jeg hastighet på diverse enheter. På fiberen til HomeNet kom min nye iMac 27’’ ut med bedre hastighet både på trådløs (ca 400/600) og kablet (ca 800/800) mens den gamleste iPad kom likt ut og en annen noe nyere kom dårligere ut. Det samme gjaldt to iPhone av gammel og ny årgang. For meg virker det som at verden har gått videre ved at kommunikasjonsprotkoller på mitt gamle utstyr ikke lengre henger med og dermed ikke får vesentlig utbytte av oppgradering til det utstyret fra HomeNet. En annen sak er at appen NetgearGenie ga meg mer i bruk enn appen AirTies wifi. En bedre app som gir flere grafiske oversikter er kun tilgjengelig for teknikere. (Men jeg kan nok leve med den appen jeg har tilgang til) Ved henvendelse på telefon gikk det raskt og fikk kontakt med hyggelige personer, men tok lengre tid med svar på utfyllende spørsmål på mail, bla med spørsmål om tilgang til en bedre app. I og med at jeg ikke ofte laster ned store filer på iMac så er jeg i tvil om jeg har fått noen bedring annet enn bedre wifi-dekning internt i leiligheten. Skal senere i dag teste en nyere iPad opp mot de to vi selv har. Et moment er at det ser ut til at jeg sparer ca. Kr 250,- pr. mnd ved overgang fra Telenor til Homenet i denne fellesavtalen.

Svar fra HomeNet
28.02.2019 14.55
Hei,

Vi setter pris på din tilbakemelding og at du er fornøyd med tjenesten vi leverer!

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Nettet hakker og bufrer som det skulle vært dårlig mobilt bredbånd"

Nettet hakker og bufrer som det skulle vært dårlig mobilt bredbånd, ble lovet VDSL, men fikk ADSL med lavere hastighet enn ventet, enda NextGenTel og Telenor kan levere VDSL over samme linje. Modemet er billig og dårlig. Kundeservice lover gull og grønne skoger, men gresset er ikke grønnere hos Homenet. Man må dessverre betale ut bindingstid, og den summen får du på en faktura om du sier opp, etter man er koblet opp. Min anbefaling til deg som vurderer å bestille DSL hos Homenet, velg heller en annen leverandør enn disse, om du har muligheter for det, og det er verdt pengene du bruker på bredbånd. Styr unna Homenet!

Svar fra HomeNet
28.02.2019 14.54
Hei,

Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Problemet du her opplever ønsker vi selvsagt å se nermere på. Kontakt oss på telefon eller chat slik at vi kan hjelpe deg.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna Homenet"

STYR UNNA HOMENET. Jeg må avbestille før jeg har fått det installert. Nå orker jeg ikke mer.. Det gått langt over 1 mnd siden jeg bestilte ADSL internett. Jeg har 3 ganger blitt lovet oppkoblingsdato: 1 feb, 12.feb og 20 feb. Jeg stoler ikke på hva Homenet sier og ringer installatøren direkte og hver gang sier de til meg at de ikke har noen gyldige bestillinger i sitt system. Det gjelder også nå hva angår lovet dato 20.2. STYR LANGT UNNA HOMENET!

Svar fra HomeNet
25.02.2019 08.50
Hei,

Beklager å høre det har vært problemer under leveransen / oppkoblingen dette ønsker vi å se nærmere på slik at dette ikke skjer igjen.

Skulle du få utsatt oppkobling igjen ta kontakt med oss slik at vi kan sjekke dette sammen med montøren.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"

Utrolig dårlig og tregt når det kommer til streaming. Klarer ikke henge med. Henger seg opp konstant. Anbefaler på sterkeste å styre unna

Svar fra HomeNet
05.02.2019 12.32
Hei Andre.
Takk for din tilbakemelding. Ønsker at du tar kontakt med oss på telefon 38990100 slik at våre teknikere kan forsøke å løse problemene du opplever.

Vennlig hilsen
Judith | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Service vennlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Servise vennlig og hjelpsom, når det er sagt har det vært store problemer med fiberen. Det er store svakheter i systemet. Hvordan dere skal klare å få det til å fungere er ett problem

Svar fra HomeNet
04.02.2019 10.50
Hei,
Vi takker for din omtale her på bytt.no .
Vi tar din tilbakemelding med videre slik at vi kan forbedre eventuelle svakheter i systemet.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Liten eller ingen informasjon fra Homenet, entreprenør Netel tar ikke kontakt før eller når de komme"
1 syns denne omtalen er nyttig

Siden i sommer har HomeNet kun informert oss som kunder en gang og det etter påtrykk fra meg. Når jeg tar kontakt sier de at de skal lage en sak på det og sende til entreprenøren slik at Netel så tar kontakt med meg, men Netel tar ikke kontakt. Og HomeNet følger ikke opp Netel på noen som helst slags måte. Netel har vært utenfor huset vårt når ingen har vært hjemme og gjort et par ting der. Ingen telefon på forhånd for å høre om vi er hjemme og ingen telefon i etterkant for å informere om hvilket arbeid som er gjort. Uten naboene hadde vi ikke visst at Netel har vært her. Mangelen på informasjon både fra HomeNet og Netel har vært øredøvende.

Ruben N. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bredbånd levert 18 dager etter bestilling og da etter angrefrist"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte bredbånd fra Homenet den 10.01.19. Jeg fikk det først og boer opp av deres montør i går 28.01.19. Jeg opplevde samme dag at Internett ikke var som oppgitt og sendte med en gang inn angrerett skjema og ville si opp abonnementet. De ringer meg så og forteller at det er ikke lengre mulig å angre da det er gått over 14 dager. Jeg har ikke hatt mulighet til å teste nettet innenfor de 14 dagene da dem leverte 4 dager etter fristen. Og nå mener dem jeg skal betale hele 12mnd med abonnement for den samlede summen av 6000kr. Jeg kommer ikke til å gi meg på dette og mener jeg som kunde skal ha rett til å heve kjøpet. Noe Homenet nekter. Styr unna for alt det er verdt.

Svar fra HomeNet
31.01.2019 09.51
Hei Ruben,

Angrefristen gjelder i 14 dager fra godtatt bestilling da internett er en tjeneste og ikke et fysisk produkt. Dette blir du også informert om når du godkjenner avtalen. Skulle du oppleve problemer med tjenesten vi leverer er det noe vi selvsagt ønsker å hjelpe deg med og ber deg da om å kontakte oss på telefon eller chat.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"God erfaring. Men dessverre brudd igår som forhåpentligvis blir rettet idag."
1 syns denne omtalen er nyttig

God erfaring. Men dessverre brudd igår som forhåpentligvis blir rettet idag. Litt tidlig å si noe. Har en uløst feil akkurat nå

Svar fra HomeNet
31.01.2019 09.50
Hei Anne,

Takk for din tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med oss!

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nyetablering av fiber i vårt område"

Tegnet avtale med Homenet for snart ett år siden. Ingenting har skjedd og får ingen informasjon om start av utbygging eller fremdriftsplan. Snakket med kundeservice i dag for å kansellere avtalen men fikk da beskjed om det ville koste 4500 kr. De mente så at rimelig tid for start av utbygging kunne være inntil 18 mnd. Styr unna HOMENET.

Svar fra HomeNet
31.01.2019 09.50
Hei Frank,

Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Bransjenormen for leveranse av fiber er at det skal leveres innen 9 måneder, men utsettelser utenfor vår kontroll kan forekomme som f.eks vinter. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller chat så skal vi sjekke nermere på status i ditt området.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skurrete nett"

Ofte problemer med hakkete og ustabilt nett der tv bildet låser seg. Har 1000 linje, men har likevell problemer. Håper i nær fremtid at disse problemene løser seg. Har også forståelse for at det blir problemer med at nettet forsvinner, men skulle ønske dette heller ikke skjedde så ofte. Synes det er direkte dårlig at det ikke oppnåes kontakt med Homenet etter kl 21.00. nettet forsvant 00.15 og er ennå borte nå 12 timer etter. Hadde ingen mulighet å melde feil 00.15. Andre aktører som kraftselskap rykker ut og finner feil så snart slike ting oppstår. Trodde Internett i dagens verden er nesten like viktig som strøm. Homenet og Netell burde rykket ut MYE tidligere enn 10 timer etter en feil skjer. Kanskje hadde feilen blitt rettet tidligere dersom vi som kunder hadde mulighet å melde feil når den oppstår og ikke først når Homenet åpner på morgenen.

Svar fra HomeNet
30.01.2019 11.38
Hei Dag,

Takk for din omtale her på bytt.no. Når det gjelder fellesfeil har vi teknikere utover åpningstidene våre som overvåker linjene og oppdager fellesfeil. Montør blir da bestilt etter serviceavtalen som foreligger i området/borettslaget.

Vedrørende TV problemene du opplever råder jeg deg til å ta kontakt med TV leverandør, har du gjort det og de ikke kan løse problemene ønsker jeg at du kontakter oss via telefon eller chat slik at vi kan få hjulpet deg med problemet du opplever. Beklager ulemper disse problemene har medført deg.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Internetthastigheten er som oppgitt, men kundeservicen er helt elendig. 1: Problemer med å logge inn på "Minside". Har stadig problemer, og tilbakestilling av passord fungerer ikke, svært dårlig side for å få oversikt på fakturaer og lignende. 2: Betale for e-post. Jeg fikk nylig en faktura med dette i tittelen av Homenet "Dette er en automatisk generert e-post og kan ikke besvares." -> Den inneholdt første faktura, som jeg måtte betale for. Ja du hørte riktig, man må betale for å motta en e-post, som i tillegg er automatisk generert. Har faktisk aldri noen gang vært bort i noe lignende 3: Treg kundeservice. De bruker generelt veldig lang tid på å svare deg, og det er forvirrende å finne frem til det man er ute etter. Håpløst.

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10.15
Hei Stian,

Når det gjelder "Min Side" er vi helt enige med deg at denne ikke har vært optimal og vi kan derfor gi deg en god nyhet. 30.01.2019 lanserer vi vår nye "Min Side" som vil være mer oversiktlig og brukervennlig. Den vil også få flere funksjoner utover i år som vil gjøre det enda bedre for deg som kunde.

Når det gjelder e-postfaktura har vi et gebyr på kr 29,- årsaken er at vi ønsker våre kunder over på andre løsninger. Oppretter du eFaktura, Avtalegiro eller Digipost vil du ikke motta fakturagebyr.

Når det gjelder kundeservicen vår må jeg bare beklage at du har opplevd lang ventetid og at det har vært forvirrende og finne frem til en løsning. Vi jobber hardt for å yte raskest og best mulig service.

Vi takker for din tilbakemelding her på bytt.no, det hjelper oss i å bli bedre!

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Latterlig. Byttet til Homenet fordi det skulle være så bra med fiber..."

Byttet til Homenet fordi det skulle være så bra med fiber... 12 timer etter det var koblet opp så funket ingen ting lengre.... nå 8 dager senere fortsatt ikke skjedd noen ting å får ikke høre hva som er feil eller noe.. Håper det går an å komme seg unna disse 12 månedene med bindingstid...

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10.15
Hei Jørgen,

Slik skal det ikke være. Ønsker her at du tar kontakt med oss via telefon eller chat slik at vi får sjekket nermere på saken din. Beklager ulemper dette har medført deg.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Jon R. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kvalitet på fiber, nedlasting på ca 9 Mbs i flere dager."

Hastighet treg og så lang ventetid på kundeservice. Ventetid på kundeservice er nok grunn til å si opp avtalen. Homenet anbefales ikke!

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10.15
Hei Jon,

Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Beklager at du har opplevd lang ventetid på kundeservicen vår. Vi jobber hardt med å kunne gi våre kunder rask hjelp men i noen tilfeller blir det ventetid pga større feil. Om du fortsatt opplever problemer med hastigheten kan du kontakte oss via telefon eller chat så skal vi hjelpe deg med problemet du opplever.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Makan til god service har jeg aldri vært borti!! Anbefales på det sterkeste"
2 syns denne omtalen er nyttig

Makan til god service har jeg aldri vært borti!! Anbefales på det sterkeste. Helt fantastisk :).......

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10.15
Hei Lars,

Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss!

Vennlig hilsen
Bastian | BroadNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Virker ikke som de bryr seg om nettet går ned"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt flere tilfeller av nedetid, som de bruker evigheter på å fikse, og de gir ikke kundene informasjon i prosessen, hverken på SMS eller chat. Eneste de sier er: Vi jobber med saken. Og mistenkelig nok, er aldri feil rettet etter arbeidstid. Kun innenfor 8-16. Styr unna! De bryr seg egentlig ikke.

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10.14
Hei Thomas,

Beklager at du opplever oss slik. Når det gjelder fellesfeil er rettetiden utover arbeidstid (08:00-16:00) og om det er enkeltfeil blir dette jobbet med innenfor arbeidstiden. Ved fellesfeil og enkeltfeil skal kunden holdes oppdatert per SMS. Om du tidligere ikke har blitt holdt oppdatert ved innmeldt feil og du føler at saken din ikke blir tatt seriøst er dette noe vi beklager på det sterkeste, slik skal det ikke være. Vi takker for din omtale, det hjelper oss i å bli bedre.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Robert D
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Totalt useriøs aktør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk henvendelse om å bytte til Homenet på vår adresse til gunstig pris. En teknikker kom for å foreta installasjon. Han opplyste straks at Homenet ikke kunne levere den bestilte tjeneste fordi de ikke hadde kabel i mitt boligområde. Ved sjekk på Homenets hjemmesider står det "Vi kan dessverre ikke tilby noen tjenester på din adresse.". Likevel havner en faktura i posten for installasjon. PÅ tross for dette nekter de å sende en kredittnota på beløpet og hevder nå plutselig at installasjonen skulle være på min arbeidsplass, noe som aldri har vært aktuelt. Går nå til forbrukerrådet med saken, men forstår at det allerede ligger mange klager der på Homenet. ADEVARSEL STOL IKKE PÅ HOMENET!!

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10.14
Hei,

Takk for din omtale her på bytt.no. Når det gjelder oppkobling er kunden selv ansvarlig for inntakskabelen. Skulle inntakskabelen ha blitt fjernet ved en annledning og som gjør at vi ikke får installert vil det medføre et gebyr, slik det ser ut til å ha gjort her. Om du mener at feil er begått i fra oss råder jeg deg til å ta kontakt via vårt klageskjema: https://www.homenet.no/klageskjema/

Vennlig hilsen
Bastian | Homenet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en SMS om jeg kunne anbefale HomeNet på Bytt, det kan jeg dessverre ikke. Jeg kommer ikke til å beskrive alt her, jeg er i kontakt med dem hver dag i snart 2 uker og fremdeles så virker ikke nett på tv, det er 80% av og 20% på. Alt virket helt supert før HomeNet. Nå har jeg ikke nett, det er lørdag og HomeNet har stengt, så resten av kvelden må jeg klare meg med tv. De som jobber på kundeservice er stort sett hyggelige og prøver så godt de kan, men det hjelper lite når problemet vedvarer. Etter å ha prøvd å ta ut ledninger og restarte, så sitter jeg nå, på lørdagskvelden med 4 kanaler, Sky News, Euronews, Viasat serie og Al jazeera... Dette er så elendig som det kan få blitt.

Svar fra HomeNet
30.01.2019 10.14
Hei Marie,

Takk for din omtale her på bytt.no. Beklager å høre problemene du her opplever med tjenesten og at du måttet tatt kontakt med oss hver dag i 2 uker. Her ønsker vi å få løst problemet du opplever med tjenesten og ber deg derfor om at du tar kontakt med oss via telefon eller chat igjen, selvom du har vært i kontakt med oss flere ganger tidligere uten å ha fått løst problemet. Beklager ulemper dette har medført deg.

Vennlig hilsen
Bastian | HomeNet
Abdul R. R
Kundetilfredshet
"Jeg er ikke glad"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei, skulle bare minne dere på at nettet fungerer ikke så bra i det siste, og jeg er ikke fornøyd med det :(

Svar fra HomeNet
24.01.2019 11.10
Hei,
Vi takker for din omtale her på bytt.no.
Beklager å høre du opplever problemer med tjenesten, ta kontakt med oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette.

Vennlig hilsen

Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"God service"

God service. Men kundebehandler på teknisk syntes ikke å ha kompetanse på trådløs forbindelse Netgear mellom tv og ruter. Derfor ble samtalen forstyrret av det.

Svar fra HomeNet
10.01.2019 12.38
Hei,
Vi takker for din omtale her på bytt.no, vi vil ta din tilbakemelding videre å sjekke hvordan vi kan gjøre at vi blir bedre på dette.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR