Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 81 innen
bredbåndsleverandør
37%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
235
82
36
65
491
Sorter omtaler etter
Viser av 909 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice, holder ikke avtaler"

Fikk selger på døra i juni, har siden da ikke hørt et pip i fra de. Nå graver de i nabolaget her, og jeg kontaktet dem for å spørre om det er fiber fra dem som blir gravd ned. Svaret var nei, fordi de var fortsatt i salgsprosessen. Så jeg snakket med det firmaet som graver her, og jo da, det er på oppdrag av HomeNet. Så kontaktet jeg dem på chat igjen, of fikk bekreftet dette. Altså stikk motsatt svar som jeg fikk 3 timer tidligere. Og chatten var heller ikke logget, så han trodde jo ikke på at jeg hadde vært i kontakt med dem samme dag. De skal i tillegg grave over innkjørselen min, og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dem.. de plikter jo å informere om dette til grunneier. Føler meg også litt av selger, som sa at alle andre i nabolaget her hadde bestilt, dette stemmer jo ikke. Etter å ha lest inne her, så ser jeg jo at det tydeligvis er vanlig praksis. En annen ting er nettsiden deres, uansett hva jeg prøver å gå inn på, det være seg prisliste eller andre ting, så kommer jeg bare rett til chat-siden. Dette virker til å være det mest useriøse firmaet jeg har vært borti! Har sendt oppsigelse, men kommer vel sikkert til å få faktura fra dem, da de begrunner det med at det har gått over 14 dager. Men saken er jo at dere rakk ikke å vise hvilket useriøst firma dere er ila disse 14 dagene, og oppsigelsen kommer på annet grunnlag, og lista er ganske lang. Fakturaen kommer ikke til å bli betalt, og saken vil bli oversendt Forbrukerrådet. Holder meg til Telia!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"greit"

Helt greit med internettet. Men må stadig slå av internett opptil flere ganger i uka, på grunn av dårlig internett tilgang, ofte detter linje helt ned på 5. Når det fungerer er det bra, men frustrerende at vi må slå det av og på så ofte.

Svar fra HomeNet
26.09.2022 12:56
Hei Linn, Dette høres ikke helt bra ut, man skal ikke trenge å ta restart av utstyret sitt så ofte. Vi vil gjerne finne en løsning på dette her for deg, men vi trenger at du kontakter oss direkte slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service"

Elendig service når de forskjellige abonnentene ikke er tilgjengelig på mine sider. Det er rene bandittopplegg å ikke tilby mulighet å nedgradere hastigheten!

Svar fra HomeNet
21.09.2022 07:58
Hei! Dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg med. Anbefaler derfor at du tar kontakt med kundeservice på 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan hjelpe deg med dette :) Vennlig hilsen Frida | HomeNet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fraværendeweekendservice"

Net ned fra fredag kveld ingen feilretting i weekend end og fet er uakseptabelt når noen som holder på med å skrive doktorgrad Katastrofalt

Svar fra HomeNet
20.09.2022 07:57
Hei Arild! Det var kjedelig å høre at nettet ditt forsvant fredagskveld. Vår chatløsning er åpen fra 10-15 i helgene slik vi får hjulpet våre kunder så godt vi kan. Dessverre regnes ikke helgen som virkedager, og dermed vil feilrettinger som angår montør ta noe lenger tid. Med vennlig hilsen Karina | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett 24/7"

Må flere gang koble til internett manuelt på telefon når man kommer hjem. Nettverket detter ut flere ganger, nesten daglig. Tregt og ustabilt.

Svar fra HomeNet
20.09.2022 07:57
Hei Oskar! Dette hørtes ikke bra ut! Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din. Jeg ber deg derfor ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - for et fullstendig feilsøk. Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Ludvig J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Disconnectes og kastes ut av spill"
1 syns denne omtalen er nyttig

Home and awaynett. Det kommer og går, er borte bare i sekunder, men mange nok sekunder til at spilling ikke fungerer. Er også elendig ping til det meste. (75ms+)

Svar fra HomeNet
20.09.2022 07:57
Hei Ludvig! Det var kjedelig å høre. Jeg har dessverre ikke nok informasjon her til å se på saken din, men vi vil gjerne hjelpe deg videre. Vennligst ta kontakt med oss per telefon på 38 99 01 00 - slik vi kan gå gjennom et fullstendig feilsøk med deg. Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs start på kundeforholdet"

Angrer allerede på bytte fra Telia til HomeNet. Absolutt ingen informasjon ved oppstart, routeren er så dårlig at nettet så vidt dekker en etasje. Ringte og etterlyste Mesh e.l og fikk en router til. Men ingen virkelig forklaring på oppkopling eller om jeg får hjelp. Skulle vist fått en tv dekoder også men ble bedt om å ringe en annen leverandør og etterlyse den. Ikke en Mail, ikke en eneste informasjon. Mest lyst til å terminere før jeg har startet. Kundereise må være et ukjent begrep

Svar fra HomeNet
19.09.2022 12:07
Hei, Jeg har dessverre ikke en oversikt over saken din her. Dette ønsker vi gjerne å hjelpe deg med. Anbefaler derfor at du tar kontakt med kundeservice på 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan hjelpe deg med problemene du opplever. Vennlig Hilsen Jonas | HomeNet
Kjerstid
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Verdt å prøve:)"

Jeg byttet da det kom en selger som gjerne ønsket jeg skulle bytte. Hadde tidligere Telenor, men har slitt litt da vi er mange som bruker nette her. Nå virker det veldig bra og prisen er litt snillere også!

Svar fra HomeNet
12.09.2022 14:33
Hei Kjerstid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig pris på! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med nettet vårt og at det dekker behovet ditt når flere skal være på nett samtidig. Vi håper på at vi fortsetter å imponere i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet
Sander K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Skiftet fra telenor til homenet"

Skiftet nylig til homenet etter lenge å ha brukt telenor på fiber. Fikk beskjed om at det var bedre utstyr og nedgraderte derfor hastigheten. Fant raskt ut at jeg betalte for mye hos telenor og har vært svært fornøyd med homenet. Utstyr er mye bedre og prisene stabile

Svar fra HomeNet
12.09.2022 14:33
Hei Sander, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig pris på! Det er veldig gøy å høre at du er fornøyd med nettet og utstyret vårt. Vi håper at vi fortsetter å imponere deg i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Byttet fra Telenor"

Jeg var lenge fornøyd med Telenor, men valgte å bytte til Homenet da det var endel rimeligere. Var først litt skeptisk, men ble betrygget da det var samme fiberkabel som Telenor bruker. Noen måneder etterpå funker alt som det skal og har også fått litt lengre rekkevidde på nette!:)

Svar fra HomeNet
09.09.2022 10:33
Hei Olva, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi utrolig pris på! Vi håper at vi fortsetter å imponere deg i fremtiden. Mvh Mohammed | HomeNet
Hanserik
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Nettverkskabel tilkoblet, skal vi sette den opp? Ja eller Nei (vises øverst på TV skjermen)"

Dette får jeg opp hele tiden og hver gang jeg ringer til HomeNet skal dem fikse det. Men det klarer dem aldri. Jeg koblet TV over på trådløst og da var det borte, men pga bedre bilde ved nettilkobling via kabel, koblet jeg kabelen inn igjen. Når jeg trykker på ja så får jeg beskjed om at det er ikke mulig. Dette har jeg hatt i over 3 år og det irriterer meg grenseløst at HomeNet ikke greier å fikse dette.

Svar fra HomeNet
08.09.2022 16:12
Hei, Jeg kjenner dessverre ikke til saken din her, men vi vil gjerne se nærmere på dette. Anbefaler deg derfor å ta kontakt med oss på tlf 38990100 eller chat slik at vi kan få feilsøkt videre. Vennlig Hilsen Jonas | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kjeltringer"

Bestilte fiber på hytta sommeren 2021 med løfte om levering sommeren 2022. Siden levering nå er stipulert til desember 2023, en forsinkelse på 18 måneder avbestlte jeg og ble "belønnet" med en faktura på 9000 kr. (som jeg ikke kommer til å betale)

Svar fra HomeNet
01.09.2022 09:01
Hei Ole. Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men ønsker selvfølgelig å sjekke opp i dette. Grunnet personsvernsregler så kan jeg ikke diskutere individuelle saker på offentlig forum. Fint om du kan kontakte oss direkte på telefon 38990100, chat eller mail ([email protected]) så skal vi få sett igjennom saken din. Vennlig hilsen Vilde | Homenet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Oskar T. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Solgte leiligheten min og fikk så regningen for ny homenet installasjon, etter jeg hadde flyttet!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg solgte leiligheten min her i Tromsø i mars, så fikk jeg inkasso regning i mai der jeg skulle betale for ny installasjon for homenet for han som kjøpte leiligheten. Jeg har ringt Homenet over 10 ganger og sent flere eposter. De tar ingen ansvar og klager på at jeg "Demonterte instalasjonen" (jeg tok med meg ruteren til nye leiligheten og har homenet i dag) Ironisk nok. Fikk purring på inkassoen i dag og jeg skal betale 3750kr. Ringte Homenet nettop og de forklarer igjen at det er min fail og derfor skal jeg betale inkassoen, at det var ikke noe mer de kunne gjøre. Jeg har vert fornløyd med hastigheten og stabiliteten på internetet hos Homenet og har ingenting negativt om si om det. Men å betale regningen for nye huseieren blir jeg ALDRI og gjøre! Ny ruterbegyr kan være på, (noe homenet har ikke engang nevnt) men at jeg skal betale 3250kr for at en mann skal komme og innstalere en ny ruter og sende meg (som har alrede flyttet der ifra) samme beløp og jeg betalte for å få internet strekkt ifra veien og helt inn til min leilighet er noe jeg er ikke med på! Hvis det er sånn Homenet driver business: STYR UNNA

Svar fra HomeNet
25.08.2022 14:49
Hei Oskar, Grunnet personsvernsregler så kan jeg ikke diskutere individuelle saker på offentlig forum. Men i henhold til våre avtalevilkår så skal man ikke fjerne utstyr fra boligen med mindre annet er avtalt med HomeNet. Mvh Mohammed | HomeNet
Pernille
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ført bak lyset av selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble ført bak lyset av selger, og når jeg endelig skjønte hva som hadde skjedd og avbrøt bestillingen fikk jeg en faktura på 2500,- i posten! De nektet noe ansvar. Useriøst og i grenseland svndl.

Svar fra HomeNet
25.08.2022 14:49
Hei Pernille, Vi, som alle andre leverandører opererer med en angrefrist på 14 dager. Dersom inngått avtale sies opp etter angrefristen er gått ut vil man i henhold til våre avtalevilkår, samt underskrevet kontrakt faktureres et annulleringsgebyr. Ved å inngå en avtale med en leverandør samtykker man til at man har gjort seg kjent med vilkårene og betingelsene som følger med avtalen. Dersom noe fremdeles er uklart etter din kontakt med oss tidligere i dag er du velkommen til å kontakte oss via telefon eller chat så hjelper vi selvsagt :-) Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Celina V
Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
"Elendig nedlasntingsevne"

Leier leilighet inkl. med homenet, aldri vært borti noe så tregt. Styr unna, spesielt hvis du gamer, bruker mobiltelefon, nettbrett og tv. Hvis du bruker internett/wifi generelt så velg heller telenor. Myyyye bedre.

Svar fra HomeNet
25.08.2022 14:49
Hei Celina, Dersom du opplever problemer med wifi anbefaler vi deg å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/gjor-ditt-tradlose-nett-bedre/ , her finnes det mange nyttige tips. Kontakt oss gjerne direkte også dersom det er noe vi kan bidra med. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Helt elendig, holder ikke avtaler og tidsfrister"

Elendig dårlig informasjon. Går og banker på hos folk og lurer dem til å undertegne kontrakter.

Svar fra HomeNet
01.09.2022 08:59
Hei Susan! Dette hørtes ikke bra ut. Vi vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, eller via vår chatløsning på www.homenet.no slik vi kan se på saken din! Vennlig hilsen Karina | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Min erfaring"

Hei. Jeg må beklagelig sterk fraråde Homnett. Ved etablering (kontrakt) i 2019 sommeren. og estimert 1 år ventetid så viste seg til slutt å bli 2 år og 6-9 mnd før etableringen av fiberen kunne gjennomføres. Da hadde jeg flyttet og leier ut samme huset og avtalte overdragelse til leietager men med bortfall av etableringskostnad pga forsinkelse, Men hvis leietager ikke ville bli med så Ville jeg si opp avtalen på grunn av vesentlig forsinkelse som en mangel. I etterkant nå august. 2022. Mars overtok leietager og betaler mnd pris og det ble avklart at ingen av oss skulle betale etablering. Plutselig ifra ca mai så ombestemte homenett seg og begyne å sende da faktura både for abonnement og etablering til meg. Etter vesentlig kontakt av meg og leietager så ender nå endelig mnd så skulle det være i ordnen, men nå begynt å få etableringsfakturaer igjen. Det er med bakgrunn av en helt ironisk holdning til kundeforholdet at jeg skriver denne meningen. Kommer desverre ALDRI til å vurdere homenett i framtiden på grunn av min erfaring. Jeg ønsker dem lykke til videre med renome og kunderelasjon arbeider sitt som må jobbes. KLagesak er sendt og faktura bestridiges. Endelig punktum er desverre ikke kommet og tidsbruk og tanketid brukt på dette så ville jeg heller betalt overpris og vært lykkelig uvitende kunde hos noen andre.

Svar fra HomeNet
22.08.2022 09:29
Hei, Dette høres ikke bra ut, vi bekalger for at du har hatt den opplevelsen med oss og vil gjerne fikse opp i dette! Gjerne send oss en mail til [email protected] med saken din så skal følge dette opp! Mvh Mohammed | HomeNet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Anbefaler ikke"

Etter å ha byttet fra Telenor til HomeNet opplever vi til stadighet problemer med nettet. Det trådløse nettet leverer ikke i nærheten av lovet hastighet og mesh-ruterne de leverte har svak rekkevidde. Endte opp med å koble til vårt gamle utstyr som ga noe bedre hastighet. Nettet virker ustabilt og vi må stadig slå av strømmen på utstyret for å komme på nett igjen. Ganske irriterende. Etter endt bindingstid går vi tilbake til Telenor.

Svar fra HomeNet
19.08.2022 15:00
Hei Daniel, Dette hørtes ikke bra ut. Vi ønsker gjerne at du kontakter oss via telefon eller chat for videre feilsøk slik at vi finner en løsning på problemene du opplever. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Får ikke det man betaler for"

Vi har aldri hatt i nærheten av den hastigheten vi betaler for. Elendig kundeservice.

Svar fra HomeNet
18.08.2022 14:48
Hei, Siri! Synd å høre at du ikke får forventet hastighet, dette vil vi gjerne hjelpe deg med, da trenger vi at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Frida | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"

Enda verre enn anmeldelsene, IKKE la sameiet bytte! Ingen TV, elendig nett.

Svar fra HomeNet
08.08.2022 23:47
4663 Hei Penny, HomeNet er ikke en TV leverandør, men kun internett. Om du har problemer med tv signalene dine så vil vi derfor anbefale deg å ta kontakt med tv leverandøren din. Når det kommer til problemer på nettet så vil vi gjerne finne en løsning for deg, men vi trenger da at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre kundebehandlere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Mvh Mohammed | HomeNet
Cecilie M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Rundlurt av HomeNet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte fiber for ca. 1/2 år siden. For et par uker siden ble vi oppringt av kundebehandler i Home Net. Vedkommende forklarte at det kom til å ta endel lengre tid enn forventet, og om vi derfor ønsket å avbestille. Vi takket ja til å avbestille. I går kom faktura med avbestillingsgebyr på kr 9000. Det er jo helt UTROLIG RART at leverandør AKTIVT ringer opp kunden for å tilby å avbestille, uten å opplyse at vanlig gebyr gjelder. Hvorfor I ALLVERDEN gjør dere det? For å få inn penger uten å slippe å levere noe som helst? Du snakker om å prøve å svindle folk altså.

Svar fra HomeNet
30.07.2022 14:02
Hei, Cecilie! Dette høres ikke bra ut, vi beklager for at du har hatt den opplevelsen med oss! Vi vil gjerne se på saken din ytterligere for å se hva som har gått galt her. Men for å kunne få det til så trenger vi at du kontakter oss på telefon 38990100 på hverdager mellom 08-21. Med vennlig hilsen, Espen | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kunden har aldri rett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos Homenet i mange år. Veldig ustabilt nett. Nytter ikke å klage når det oppstår et problem. Får bare generelle svar som ikke bidrar til å løse problemet. Vi ble i vår plutselig uten internett og var det i en hel måned. EN HEL MÅNED! Har vært i kontakt med kundeservice mange ganger og venter fortsatt, nesten 3 mnd. etterpå, på tilbakebetaling av mine 398 kroner til oppgitte kontonummer. En liten beklagelse for det hele hadde også vært et pluss, men jeg innser nå at det er for mye å håpe på. For vedkommende fra Homenet som leser dette er saksnummeret (sensurert), og du trenger ikke svare på dette innlegget, jeg har rett og slett gått lei av overfladiske ord og tomme løfter fra dere. Min erfaring med Homenet er at hvis du ikke stiller noen krav til det du betaler for, ja da er Homenet det riktige valget for deg. Hvis du derimot verdsetter å bli tatt på alvor som kunde, da bør du tenke deg grundig om før du velger Homenet. Jeg er redd Homenet ikke forstår hva en kunde er. Håper dette kan være nyttig informasjon for andre.

Svar fra HomeNet
30.07.2022 14:00
Hei, Jan! Først vil jeg gjerne beklage om du har vært uten nett så lenge. Det er svært uheldig. Det er klart du skal bli kompensert/tilbakebetalt for dette, da dette aldeles ikke høres bra ut. Jeg har dessverre for lite info her til å finne din sak, så jeg ber om at du tar kontakt med oss slik at vi kan få rettet opp i dette. Saksnummeret du skriver her blir sensurert grunnet strenge personvernsregler, så jeg kan ikke søke på dette heller. Vi verdsetter våre kunder høyt, og kundeservice har høy prioritering hos oss, så det er svært beklagelig at du har denne oppfattelsen av oss. Og som nevnt ønsker vi gjerne å bedre dette. Ta gjerne kontakt på 38 99 01 00 slik at du kommer i kontakt med våre kundebehandlere direkte, slik at vi kan finne en løsning på dette. Med vennlig hilsen, Espen | HomeNet
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uten nett nå i to timer"

Nå har vi ikke hatt nett på 2 timer,prøver og ringe men det er stengt det er for dårlig og stenge kl 3 på en lørdag.Finner ikke ut noe om at det er feil noe sted alt for dårlig.

Svar fra HomeNet
05.07.2022 11:13
Hei Turid, Våre åpningstider i helger er 10-15 på chat, men vi har teknikere på jobb hele døgnet som fanger opp dersom større feil skjer. Er feilen kun internt hos deg må denne meldes i våre åpningstider. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Alexander W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Byttet til Homenet i sameiet, meget fornøyd"

Proffe montører fra Fibber. Meget bra produkt. Raske kundeservice både på epost og telefon. Leverer det de lover. Har taste speedometer-test mange ganger, og alltid ytelse som lovet.

Svar fra HomeNet
05.07.2022 11:13
Hei Alexander, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på :-) Ønsker deg en god sommer! Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Service"

Homenet har mange medarbeidere som er helt prima, dessverre har de også noen medarbeidere som er meget lite service minded. Ble så provosert at vi byttet rett og slett.

Svar fra HomeNet
28.06.2022 09:31
Hei, Det er beklagelig at du føler dette om oss! Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne finne hva saken din går ut på, men vi vil veldig gjerne få dette ordnet opp. Ta gjerne kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 slik at våre kundebehandlere hjelper deg videre. Mvh Frida | HomeNet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR