Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 87 innen
bredbåndsleverandør
41%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
220
78
33
55
375
Sorter omtaler etter
Viser av 761 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig internettleverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd maken til mer ustabilt nett. Ringer de ukentlig og ingenting skjer. Betaler for 100mbps, men ligger som regel på 5-14mbps...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig responstid på feil med fibernett"

Fiber nede 2 ganger på samme uke. Uten internett og TV fra mandag kl 12.00 til onsdag 14.00. Så fra fredag kl 18 over helgen. Kundeservice opererer med 3-5 virkedager responstid (tid det tar før de sjekker tilbake til deg) så feil på bredbånd en fredag kveld tar fort mer enn en uke å fikse. Hvis tekniker må inn i leilighet tar det antagelig enda lenger tid. Har på toppen av det nå sittet mer en 20 min i telefonkø for å komme gjennom til kundeservice. Levert hastighet er også langt unna hva man kan forvente-de kommer med alle mulige forklaring på lav levert hastighet. Styr unna HomeNet hvis du har andre alternativer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt for jævlig dårlig nett !!"

Møkka firma, frekke ansatte !! Tar 2 uker før montør kommer og skal fikser nettet. Hjelper lite at de kommer for det faller ut etter noen dager !! Kundeservice har bare kunnskap om og slå av og på nettet!! Slutt og kommenter innlegg her inne og bruk heller tiden der dere burde bruke den !!! J*** kjeltringer!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Minner om piratvirksomhet"
1 syns denne omtalen er nyttig

1. De lover ting de ikke kan holde, tvinger gjennom kontraktsskriving, og når det til slutt blir klart at de ikke kan levere nett, krever de likevel at du overholder abonnementet du har undertegnet, evt et gebyr på 18000(!)... Dette gjelder installasjon av fiber. 2. Når de graver fiber, gjør de dette i HAGEN til beboerne, altså på privat grunn, UTEN å høre med grunneier om dette først. Dette er da ikke fiber som går til huset, men hovedkabel i gaten. LIGG LANGT UNNA

Svar fra HomeNet
03.12.2020 11.22
Hei,

Vi prøver så godt vi kan å overholde de datoer vi går ut med når det kommer til leveranse av nett, og vi skal heller ikke tvinge igjennom noe kontraktskriving.
Man står helt fritt til å tegne avtale med oss som vi leverer nett i ditt ommrådet eller om vi planlegger å bygge ut til ditt ommrådet.
Om det er slik at vi ikke kan levere til deg så er man da ikke bundet av noe avtale på fiberutgygging.
Gebyret du snakker om kan være gebyret man kan få om man tegner avtale og gå ut av den avtalen etter angrefristen har gått ut i ommrådet som er i salgs og/eller utbyggingsfasen.
Men dette ligger 9000 kr.
Vi graver normalt ikke på privat tomt, dette gjøres normalt av kundene våre som en del av egeninnsatsen, normalt graver vi til din tomtegrense også graver man selv videre inn.
Men om det er noe som er uklart eller noe som har blitt gjort feil er det bare å ta kontakt med oss slik at vi kan få sett på saken.

Vennlig hilsen
Roar | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig tid på feilretting"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nå vært uten nett i 6 dager. Feil ble meldt inn til HomeNet på søndag, og på nytt på mandag. Ga da også beskjed om at det så ut til å være modemet som vår gåent. Men HomeNet brukte uansett to dager i sin egen teknisk avdeling, før de tirsdag ettermiddag sendte sak til montør, som skulle kontakte meg. Har nå ventet tre dager, uten å høre noe fra montør, og er i ferd med å gå inn i en ny helg uten internett. Siste unnskyldning til HomeNet går på Covid-19-situasjonen, og økt bruk av hjemmekontor. Kan ha forståelse for at dette påvirker pågangen etter teknisk kundestøtte, men ser ingen logikk i at det skal føre til flere fysiske reparasjoner/feilrettinger. Ser fram til at Telenor leverer fiber i området.

Svar fra HomeNet
03.12.2020 11.21
Hei,

Dette høres ikke helt unormalt ut, men jeg er enig at det begynner å bli noen dager.
Anbefaler at du tar kontakt med oss slik at vi kan sjekke status på saken din.
Det er normalt 1-2 virkedager ventetid på vår teknisk 2.linje og det samme gjelder normalt når den sendes videre til montørselskapet.
Men det er bare å ta kontakt så kan vi få sjekket statusen.

Vennlig hilsen
Roar | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice. Frekke kundebehandlere. Bindingstid når du skriver avtale, bindingstid om du flytter avtalen over på noen andre. Vi fikk 12 nye måneder med bindingstid etter at vi flyttet abonnementet fra kjæresten min over på meg. Ingen andre leverandører med respekt for segselv gjør slikt. Styr unna! De er kun ute etter å ta pengene dine. I tillegg hadde vi store problemer med ustabilt bredbånd. Vi ble veldig fornøyde etter at vi byttet.

Svar fra HomeNet
02.12.2020 13.44
4663

Hei Simen,

Meget leit å se at du har fått slik et negativt inntrykk av oss. Vi brenner for kundeservice og ønsker alltid å hjelpe våre kunder.
Håper vi får muligheten til å imponere i fremtiden, og håper du tar kontakt dersom du skulle ha noen spørsmål rundt avtalen du har hatt med oss.

Vennlig hilsen
Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra nett men kanskje litt høy ping"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært veldig fornøyd med fiber de siste 2 årene, Har bare hatt problemer med nettet en gang og da var det bare en kjapp telefonsamtale til kundeservice og de fikset problemet (feil på deres side). Men som tittelen sier så er kanskje ping tiden litt høyere en jeg var vant med. gikk fra ADSL linje fra Telenor med 2ms ping tid 25/5 hastighet til 27ms ping tid 1000/1000 hastighet. Så merker det litt når jeg spiller multiplayer online spill. Men eller jeg strålende fornøyd med Homenet sit Fibernet.

Svar fra HomeNet
23.11.2020 08.27
Hei John,

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og tar naturligvis med oss dette internet, slik at vi kan bli bedre.

Vennlig hilsen
Fredrik | Home_Net
Oppfør D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nå vært uten bredbånd i 4 dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Frekk kundeservice , svært lite hjelp å få. Har byttet til nytt nettleverandør. Bruker så mye tid som jeg kunne brukt på alt mulig annet, har ikke tid til jobben min når jeg må snakke med dem så si en gang i mnd.

Svar fra HomeNet
22.11.2020 09.37
1337

Hei,

På grunn av covid-19 er vi dessverre i mindre grad bemannet enn normalt. De nasjonale karantene-reglene må også følges av våre ansatte, noe som gjør at vi ikke får rykket ut like raskt som før. Behandlingstid rundt feilretting tar derfor lengre tid. Det er derimot ikke slik at våre medarbeidere skal oppføre seg frekt i kontakt med kunde. Dette tar vi derfor med oss videre internt, slik at vi unngår dette i fremtiden.

Vennlig hilsen
Fredrik | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svært treg oppfølging av feilutbedring."

Har nå vært uten bredbånd i to dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Bor i by.

Svar fra HomeNet
08.11.2020 09.28
Hei Anders,

Vanlig behandlingstid på innmeldt sak er 2-4 virkedager. Dersom det må sendes ut en montør kan dette ta noe lengre tid. Vi forstår at det er frustrerende å være uten internett, men kan forsikre deg om at saken din vil bli løst så fort som mulig.

Vennlig hilsen
Ingvild| HomeNet
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer mye lavere hastighet enn avtalt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Leverer altfor lavt hastighet enn det som er avtalt i abonnementet. Vanskelig å få kontakt. Svarer sjelden på mail henvendelse. Har ikke lykkes enda med å få kontakt med abonnementsavdelingen. En gang ble jeg sett over til en saksbehandler som ikke var på jobb, så det ble mye musikk den dagen.

Svar fra HomeNet
04.11.2020 08.44
Hei!

Dette var kjedelig å lese, da vi veldig ønsker å levere et bra produkt til deg.
Vi håper at du gjerne prøver å ta kontakt med kundesenteret vårt igjen for å se om det er en måte vi kan fikse problemene du opplever.
Tilgjenglig på tlf samtlige hverdager 08-21 / 38990100
Det samme gjelder vår abonnementsavdeling.

Vennlig hilsen
Roar | Homenet
Skullegåttforsignal
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tullefiber"
2 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke opp til forventningene. Denne fiberen underpresterer og er dårligere for gaming enn coaxial-kablet Internett fra Telenor.

Svar fra HomeNet
03.11.2020 08.52
Hei,

Leit å høre at du opplever dette. Ønsker gjerne at du kontakter oss på tlf. 38 99 01 00, slik at én av våre teknikere kan utføre et fullstendig feilsøk av din internettlinje.

Vennlig hilsen
Fredrik | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig kvalitet og ustabilt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forfedelig ustabilt nett, og når det først "fungerer" - så varer det minimalt... Kundeservice er forøvrig også veldig labert - de ringer når de ser at nettet er koblet ut (dette fordi vi må re-sette ruter flere ganger om dagen), men ellers er de vanskelig å kommunisere med. Setter opp prisen på et ellers dårlig, dårlig linje uten å forøvrig forklare hvorfor. Betaler for 50 mb/s linje, ligger jevnt på 14 mb/s. Når vi ringer for å fikset dette, gir de ingen forklaring på hvorfor.

Svar fra HomeNet
26.10.2020 10.05
Hei Magnus,

Jeg er ikke kjent med linjen din da jeg ikke har kundeinformasjon å finne deg med i våre systemer. Kobberlinjene er utsatt for flere feilkilder enn fiberteknologien og kan dermed være mer utsatt for problematikk. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer deg til å kontakte vår teknisk avdeling for å ta en grundig sjekk av linjen og hastigheten som måles til ditt utstyr.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"STYR UNNA"
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig fra start. Flyttet 2017 inn i en liten leilighet på 25kvm i Oslo og ble tilbudt av en selger per. telefon fra Homenet et godt tilbud. Takket ja til dette uten å vite hva som ville være i vente. Fra start: -Må installere linje i bygg og leilighet for dyr penge. De som skal installere kan komme mellom 08-16 mellom mandag og fredag. Ingen mulighet for avtale av tid. Ringer frustrert inn etter pålegg for bomtur da jeg ikke var hjemme første gang og utrykker hvor vanskelig det er forholde seg til. Spør damen på kundeservice om hvordan hun selv ville reagert på noe slik da jeg regnet med at hun også jobbet vanlig hverdag og ikke var hjemme. Damen bare lo av meg og da jeg sprakk i stemmen over frustrasjon lurte hun på om jeg var på vei til å grine. Jeg slang på røret. Ønsket ikke nett fra Homenet lenger etter dette. Tenk at en kundeservice skal få en i tårer og det skal sies at dette var frustrasjon over måten å bli møtt og bøter for hver bomtur jeg ikke fikk gjort noe med. Forsøkte si opp avtale men jeg var allerede bundet så ville tapt enda mer penger uansett. Da jeg ringte inn i forhold til ustabilt nett hadde jeg blitt møtt av kun varsel om ekstra kostnad da de med en gang antar jeg selv har ødelagt den leide ruteren. Nå som jeg endelig flytter og ønsket si opp avtale hadde jeg klagd på forslag fra selger den gang da jeg betalte for nett for en større familie i en større leilighet. Eget ansvar å sjekke opp dette, men syntes jo det er lite tillitvekkende at ikke leverandør kan komme et ærlig svar når man ringer og spør om den beste pakken for en person på en liten 1-roms. I tillegg skulle jeg til min store overraskelse ikke få slippe unna her heller. Når jeg ringer og ønsker si opp spør jeg også mannen på kundeservice om hva som må betales for å si opp. I og med at jeg ringte før månedslutt var det kun påfølgende måned som skulle betales, svarer mannen. Jeg ringte inn for å dobbeltsjekke dette og fikk et klart svar. Likevel har jeg nå fått regning for en resterende bindingstid som jeg ikke forstår jeg har takket ja til ved å endre nett til en mindre pakke tidligere i år. Ingen informasjon gitt annet enn sikkert en liten skrift jeg ikke finner noe som helst sted. Sa også på telefonen ved oppsigelse at jeg ville ringe og dobbeltsjekke nettopp dette for hvis ikke ville jeg jo bare tatt med nettet videre. Igjen får jeg bekreftet KUN PÅFØLGENDE MÅNED. Det er vært så mye tull med denne leverandøren at jeg ikke har ord. Det eneste virkelig positive med Homenet er at de har leid inn hyggelige folk til å installere nettet hos folk. Jeg husker jeg i 2017 fortalte om min opplevelse med Homenet og at om jeg kunne valgt ville jeg avsluttet det, men jeg var allerede låst og hadde allerede betalt for dette og nok bøter. Da ble jeg også meddelt at de kun var innleid men at han selv hadde fått høre dette gjentatte ganger av kunder han besøkte for Homenet.

Svar fra HomeNet
17.10.2020 09.04
Hei Nathalie

Utrolig leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Jeg er ikke kjent med saken din da jeg ikke har nok kundeinformasjon å finne deg med hos oss, men dette er selvfølgelig ikke inntrykket vi ønsker at våre kunder skal få av oss.

Vi ønsker å være best på kundeservice og våre kundebehandlere gjør sitt ytterste for å rådgi våre kunder ved alle type henvendelser. Vi har full forståelse for at ikke alle kan være hjemme under arbeidstid, dermed kan nytt oppdrag avtales dersom tidspunkt ikke skulle passe.

Meget hyggelig å høre at underleverandør som ble benyttet til oppkobling av linjen var hyggelig, og at du hadde en positiv opplevelse ved installasjon.

Vi håper vi får muligheten til å forbedre inntrykket du har av oss i fremtiden, slik at vi kan leve opp til forventninger som settes.

Ønsker deg en riktig god helg.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Snakk om å behandle kundene som dritt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri igjen sier jeg bare. Vi var et kollektiv i Bergen. Nettet falt ut konstant og når det først var tilstede så var det så treigt at vi såvidt klarte å laste inn VG. Vi betalte 500 kr/mnd for en forferdelig pakkedeal. Når vi prøvde å si opp pga. leverandør ikke leverte det vi kunne forvente oss som kunder, så fikk vi bare beskjed om at vi var bundet til avtalen. Aldri igjen.

Svar fra HomeNet
13.10.2020 15.01
Hei Øyvind,

Jeg har ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men dersom du mener vi ikke kan levere det som er avtalt til din adresse ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via chat på homenet.no slik at vi får sett på dette.

Vennlig hilsen
Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Aldri bruk HomeNet som internettleverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Værste internettleverandøren du kan ha med og gjøre. Utrolig dårlig kundeservice. I tillegg klarer de ikke finne ut av problemet. Gjentatte ganger så hsr vi problemer med internettet minst 2-3 ganger i måneden. Vi skal bytte nettleverandør imorgen. Fordi nettet til Homenet er så ustabilt som det går ann. STYR UNNA.

Svar fra HomeNet
09.10.2020 08.33
Hei,

Veldig leit å høre at du har opplevd problemer hos oss, og ikke har fått den hjelpen du ønsket. Dette beklager vi for. Vi tar med din tilbakemelding videre slik at vi kan bli bedre i fremtiden.

Vennlig hilsen
Fredrik | HomeNet
Ikkebrainternett
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Det mest inkompetente, ubrukelige og meningsløse firmaet på jord"
1 syns denne omtalen er nyttig

STYR FOR GUDS SKYLD UNNA HOMENET!!! De klarer aldri rette på noe feil, de ansatte kan kun spørre om du har startet hjemmesentral på nytt eller hvilke lamper som lyser, der stopper kompetansen(hvis man kan kalle det kompetanse) Kundeservice er frekke og vil aldri komme frem til en løsning, de snakker nedlatende til kunder og legger alltid saken frem som at det er kunden som er problemet. De er barnslige og repeterer seg selv ved å kopiere tidligere sendte meldinger. Når de har ustabilt nettverk, så spør de om du har Mesh-system fra en tredjepart(jeg har kun kablet nettverk) Har ikke hatt Homenet lenge, men de har ikke klart å vise sin gode side noen gang. Det eneste de er flinke på, hvis det kan kalles å være flink, er å sitte på slike forum som dette å svare på negativ omtale for å be ufornøyde kunder om å ringe supporten deres som virkelig ikke kan hjelpe. Jeg ber dere derfor på forhånd om at dere heller hjelper nestemann som trenger hjelp fremfor å sitte her å svare på negativ omtale. For det er kun det det er, og det er kun det dere fortjener.

Svar fra HomeNet
07.10.2020 14.47
Hei,

Dette hørtes ikke bra ut, og det er selvfølgelig ikke sånn vi ønsker å bli omtalt. Det er svært beklagelig dersom dette er din oppfatning av vår kundeservice. Jeg har dessverre ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men vi ønsker gjerne å rette opp i inntrykket du har dersom du tar kontakt med oss igjen.

Vennlig hilsen
Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Unngå HomeNet - helt til bunn når det gjelder alt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Denne er en useriøs leverandør. Helt til bunn til når det gjelder hastighet, kundeservice, pålitelighet, osv. Har vært uten internett i en uke uten å få noe teknisk hjelp. Forferdelig internett som minnet jeg på oppringt samband for 20 år siden.

Svar fra HomeNet
06.10.2020 11.16
Hei, det er veldig synd at du opplever det slik.

Det er fult mulig at det er veldig begrenset hastighet vi kan levere til din adresse.
Dersom det ikke er fiber hos deg, er det linjene du snakker om som da er telenor sine kobber linjer som brukes til å levere nett til deg.

Dersom du er uten nett enda anbefaler jeg at du tar kontakt med oss, vi er avhengig av at våre kunder tar kontakt for at vi får gjort noe med saken.
Om du alt har tatt kontakt og ikke hørt noe mer er det bare å kontakte oss igjen så kan vi sjekke status på saken.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Topp service"

Byttet fra elendige Telenor til Homenet for 3 år siden. Aldri hatt noe problemer, verken med kundeservice eller hastighet.

Svar fra HomeNet
29.09.2020 14.46
Hei Arvid,

Utrolig hyggelig å se at du har hatt slik en positiv opplevelse med oss gjennom de 3 siste årene. Vi ønsker selvfølgelig å opprettholde standarden vi har satt hos deg i fortsettelsen.

Takk for at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"En forferdelig dårlig informasjon og rot fra Home Net"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi i Rælingen driver og får installert Home Net, men informasjonen så langt er lik null og er rett og slett forferdelig. Fikk en faktura i dag 22.09 med forfall 29.09, en såkalt oppsummering for september - oktober, Uspesifisert, tenk det! Men så fikk jeg i ettermiddag en SMS om at den skal krediteres, etter at min sønn Ole K. E. har klagd på at dette var feil fra dere side!

Svar fra HomeNet
25.09.2020 07.48
Hei,

Dette høres ikke helt bra ut.
Om du fortsatt har din bestilling inne hos oss så kan du kontakte oss for stauts dersom det ikke har kommet noe info til deg enda.
Det kan også være at vi har din epost adresse skrevet feil dersom du ikke har fått noe informasjon.
Jeg er ikke kjent med saken din om faktura men det høres rart ut at du har fått en faktura med så kort forfall, da vår fakturaer normalt sendes ut den 03-05 hver mnd.
Men det er bra at du fikk løst det etter kontakt med oss.

Vennlig hilsen
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bob bob"

Betaler for 1000mbts linje, men er ikke i nærheten av å ha søik hastighet. Har til og med kjøpt ny router som skal kunne ta unna en slik hastighet. Så min opplevelse er at jeg ikke får det jeg betaler for. Med det sagt, er internett meget stabilt i den grad at det veldig sjeldent faller ut.

Svar fra HomeNet
25.09.2020 07.46
Hei, dette høres ikke helt bra ut.
Om du er sikker på at pcen og kabelen du måler med tåler hastigheter over det du måler nå, og at det ikke er noen andre enheter på nettet som eventuelt bruker mye av nettet når du måler, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på chat eller telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk.
Dersom vi ikke får løst problemet med en gang så lager vi isåfall en sak på dette som vi sender videre til vår teknisk 2.linje.

Vennlig hilsen
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Homenett blokkerer disney+"
2 syns denne omtalen er nyttig

Blokkerer homenett disney+ ? Selv med fiber er det iallefall umulig å bruke nettet til den appen/tjenesten.

Svar fra HomeNet
22.09.2020 13.45
Hei Silje

Etter lanseringen av Disney+ i Norge har flere opplevd problematikk med tilkoblingen til tjenesten. Vi anbefaler å kontakte Disney+ vedrørende problemet, men ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke får tilstrekkelig hjelp.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"SVINDEL"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lovde 100 linje, men den var aldri på så mye. lå som oftes på 12-14 ned... og internettet forsvant flere ganger om dagen/ustabilt. ringt og sendt inn klage flere ganger til homenet men bare ansvarsfraskrivelse. STYR UNNA!!¨ Ser homenet er veldig aktiv og svare på omtaler her, den tiden kunne de heller brukt på å hjelpe kundene sine!

Svar fra HomeNet
17.09.2020 09.11
Hei, dette høres ikke bra ut.
Jeg anbefaler at du kontakter oss igjen.
Din komentar her er den nyeste, så har per nå ikke noen andre å svare.
Så jeg skal kunne hjelpe deg, og det skal alle våre kundebehandlere som svarer kunder.

Vennlig hilsen
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Etter 2års ventetid er alt utmerket etter oppkobling."

jeg må si meg meget fornøyd(etter lang ventetid før oppkobling endelig ble gjennomført) med hastigheten jeg har valgt fra HomeNet og fra mitt ståsted kan jeg ikke annet enn å anbefale.

Svar fra HomeNet
10.09.2020 14.57
God ettermiddag, Wiktor!

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd.
Ønsker deg en fin dag videre :-)

Vennlig hilsen
Fredrik | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Etter 2års ventetid er alt utmerket etter oppkobling."

jeg må si meg meget fornøyd med hastigheten jeg har valgt fra HomeNet og fra mitt ståsted kan jeg ikke annet enn å anbefale.

Svar fra HomeNet
10.09.2020 14.57
Hei.

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Det er bare å ta kontakt dersom det er noe du trenger hjelp med.

Vennlig hilsen
Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meget fornøyd."

Har vært kunde hos dem i ett år nå. Ingen problemer. Har ringt kundeservice en gang. Og da var det for å få dem til å sette en av portene på ruteren i bridge mode. Ble for noen uke siden ringt opp av kundeservice hvor de spurte om jeg var fornøyd. Hadde ingen ting å utsette på dem så det ble en kort samtale.

Svar fra HomeNet
09.09.2020 08.56
God kveld, Jimr!

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Ønsker deg en strålende uke.

Vennlig hilsen
Fredrik | HomeNet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR