Hadde jeg vist det jeg erfarer nå hadde jeg valgt Altibox, kommer til å betale meg ut for å bytte. Satans pi#s!
Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Steinar W og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vennlig, erfarne og hjelpsomme mennesker. De prøver at løse problemene og hjelpe dig på beste mulige mode.
The people’s who work there cheating not saying truth..,they offer 14 speed but i get 2-3 speed i have before with telenor 8 years never i have cheating like this no very soon i will remove for another company if they cant do it why they promiss people
Har vært kunde siden 2001, har hatt lite problemer på alle disse årene. De få gangene jeg har hatt behov for hjelp har jeg fått rask og god tilbakemelding og hjelp til å løse saken.
Absolutt å anbefale
Har vært uten nett no i 5 dager, irriterende. Sier problemet er løst i våres område men ingen internett eller nettverk å finne. Står at nettverket våres er kanskje ikke tilgjengelig. Har ikke hatt trøbbel med nettverket før. Ringt flere ganger og det eneste man får beskjed om er at de prøver å løse saken, greit det men no er det gått 5 dager uten suksess. Prøvde å ringe denne helgen men selvfølgelig er kundeservicen stengt, så man må vente helt til mandag morgen for å få kontakt. Aldri opplevd å vært uten internett så lenge. Forbainna mannskjit.