Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna Homenet

Omtale av  Kay

STYR UNNA HOMENET. Jeg må avbestille før jeg har fått det installert. Nå orker jeg ikke mer.. Det gått langt over 1 mnd siden jeg bestilte ADSL internett. Jeg har 3 ganger blitt lovet oppkoblingsdato: 1 feb, 12.feb og 20 feb. Jeg stoler ikke på hva Homenet sier og ringer installatøren direkte og hver gang sier de til meg at de ikke har noen gyldige bestillinger i sitt system. Det gjelder også nå hva angår lovet dato 20.2. STYR LANGT UNNA HOMENET!

Svar fra HomeNet
25.02.2019 08:50

Hei, Beklager å høre det har vært problemer under leveransen / oppkoblingen dette ønsker vi å se nærmere på slik at dette ikke skjer igjen. Skulle du få utsatt oppkobling igjen ta kontakt med oss slik at vi kan sjekke dette sammen med montøren. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (2)

Rett og slett bra!

Omtale av  Greg I

Fantastisk kundeservice. Hyggelig, ærlig og kundevennlig👍🏻

Svar fra HomeNet
19.02.2019 19:19

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (0)

Ustabilt

Omtale av  Andre

Utrolig dårlig og tregt når det kommer til streaming. Klarer ikke henge med. Henger seg opp konstant. Anbefaler på sterkeste å styre unna

Svar fra HomeNet
05.02.2019 12:32

Hei Andre. Takk for din tilbakemelding. Ønsker at du tar kontakt med oss på telefon 38990100 slik at våre teknikere kan forsøke å løse problemene du opplever. Vennlig hilsen Judith | HomeNet

Nyttig (1)

Service vennlig

Omtale av  Ove

Servise vennlig og hjelpsom, når det er sagt har det vært store problemer med fiberen. Det er store svakheter i systemet. Hvordan dere skal klare å få det til å fungere er ett problem

Svar fra HomeNet
04.02.2019 10:50

Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi tar din tilbakemelding med videre slik at vi kan forbedre eventuelle svakheter i systemet. Vennlig hilsen Mads | HomeNet

Nyttig (1)

Hyggelig betjening

Omtale av  Kåre T

Med ett unntak har jeg vært godt fornøyd med kundeservice. Hyggelig og imøtekommende betjening.😊

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Liten eller ingen informasjon fra Homenet, entreprenør Netel tar ikke kontakt før eller når de komme

Omtale av  Inge B

Siden i sommer har HomeNet kun informert oss som kunder en gang og det etter påtrykk fra meg. Når jeg tar kontakt sier de at de skal lage en sak på det og sende til entreprenøren slik at Netel så tar kontakt med meg, men Netel tar ikke kontakt. Og HomeNet følger ikke opp Netel på noen som helst slags måte. Netel har vært utenfor huset vårt når ingen har vært hjemme og gjort et par ting der. Ingen telefon på forhånd for å høre om vi er hjemme og ingen telefon i etterkant for å informere om hvilket arbeid som er gjort. Uten naboene hadde vi ikke visst at Netel har vært her. Mangelen på informasjon både fra HomeNet og Netel har vært øredøvende.

Nyttig (3)

Bredbånd levert 18 dager etter bestilling og da etter angrefrist

Omtale av  Ruben N. A

Jeg bestilte bredbånd fra Homenet den 10.01.19. Jeg fikk det først og boer opp av deres montør i går 28.01.19. Jeg opplevde samme dag at Internett ikke var som oppgitt og sendte med en gang inn angrerett skjema og ville si opp abonnementet. De ringer meg så og forteller at det er ikke lengre mulig å angre da det er gått over 14 dager. Jeg har ikke hatt mulighet til å teste nettet innenfor de 14 dagene da dem leverte 4 dager etter fristen. Og nå mener dem jeg skal betale hele 12mnd med abonnement for den samlede summen av 6000kr. Jeg kommer ikke til å gi meg på dette og mener jeg som kunde skal ha rett til å heve kjøpet. Noe Homenet nekter. Styr unna for alt det er verdt.

Svar fra HomeNet
31.01.2019 09:51

Hei Ruben, Angrefristen gjelder i 14 dager fra godtatt bestilling da internett er en tjeneste og ikke et fysisk produkt. Dette blir du også informert om når du godkjenner avtalen. Skulle du oppleve problemer med tjenesten vi leverer er det noe vi selvsagt ønsker å hjelpe deg med og ber deg da om å kontakte oss på telefon eller chat. Vennlig hilsen Bastian | HomeNet

Nyttig (6)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR