Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
78
av 85 innen
bredbåndsleverandør
51%
anbefaler
HomeNet

"Ustabilt nett og elendig trådløsdekning fra router. Mister betydelig hastighet på trådløse enheter."

Omtale om HomeNet skrevet av Tor for 04.01.2019 20.27

HomeNet har totalt 583 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett og elendig trådløsdekning fra router. Mister betydelig hastighet på trådløse enheter."

Nettverket er ustabilt og router trenger stadig omstart. Elendig trådløs dekning på routeren som følger med.

Svar fra HomeNet
10.01.2019 12.37
Hei Tor,

Beklager å høre du har problemer med tjenesten, dette ønsker vi å sjekke slik at vi mulig kan komme til en løsning. Ta kontakt med oss for et videre feilsøk.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Bytt.no
"Ustabilt nett og elendig trådløsdekning fra router. Mister betydelig hastighet på trådløse enheter." skrev Tor om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Tor og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig nett og reklamerer feil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fra dag 1 hatt mye dårligere nett enn hva som ble lovet, skulle ha 5mb. Etter en stund kunne vi få en «bedre» pakke (7mb) mot at vi bindet oss i 1 år, nettet var fortsatt like dårlig og eier av hovednettet (Telenor) sa at det ikke var mulig å få bedre nett enn 5mb, så Homenet har reklamert for noe som ikke er mulig. Alle ganger hastigheten har vært målt har den vært mye dårligere enn hva vi har betalt for. De prøvde også å øke månedsprisen 14 dager før forfall, noe som heller ikke er lovlig.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 12.01
Hei Kristoffer, beklager å høre det har hatt disse problemene. Klarer vi ikke leverer i hendhold til avtale skal vi heller ikke holde deg til noe binding og du skal selvsagt ikke betale full pris.
Vi ønsker at du kontakter oss direkte slik at vi kan sjekke dette nærmere.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Doble kontrakter- ligg unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

De opererer bevisst med feil opplysninger angående bindingstid. På "min side" står det at du ikke har bindingstid, men ringer du for å si opp har du 12 mnd bindingstid. Generell tilbakemelding til kunde er fraværende, og de må purres på gjentatte ganger. Angrerett og fristilling er et fremmedord. De unnlater å gi riktig informasjon ang. linjehastighet, selv om de etterhvert ble enige om at linjehastigheten er dårligere enn bestilt av kunde.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 12.00
Hei,
Dette ønsker vi å sjekke opp, og ber deg derfor ta kontakt med oss direkte slik at vi kan gi deg en forklaring på hvorfor du eventuelt enda har binding og hva som har da gått galt med minside.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Ole C. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Bredband fra Homenet er ustabilt og det er dyrt og veldig lav hastighet på det selskapet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har dårlig erfaring fra min tid som kunde da de ikke har levert det som var avtalt. Sa opp abonnement etter bindende avtale i 1 år og er det dårligste nettleverandør jeg har vært borte i. Amatørmessig selskap som jeg ikke skjønner at det er på markedet ennå pga hard konkurranse om kunden.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 12.00
Hei,
beklager å høre du har hatt denne erfaringen, vi ønsker selvsagt å levere det som er avtalt og håper derfor du kan vurdere oss som selskap neste gang du skal ha nett.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Fredrik V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig, dårlig service! Upålitelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringte for å høre ang bredbånd siden det sluttet å virke etter jeg var på ferie, ble sendt videre til inkasso selskapet dem bruker, da hadde min regning fra 800 blitt til 5400.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11.58
Hei Fredrik,

Her virker det som om du ikke har fått betalt fakturaene dine i tide, og derfor har linjen blitt sperret og faktura gått til inkasso. Dessverre så skjer slikt når fakturaer ikke betales innen forfall.

Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
HomeNet har totalt 583 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR