Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig!

Omtale av  Anne C

Borettslaget jeg bor i innførte fiber fra Homenet rett før jul 2021. For så vidt greit med felles fiber, men da burde det funke! Fikk beskjed om at hvis jeg ønsket tv- tilkobling var det kun riks tv som var mulig!!!! Jeg hadde fra før eget bredbånd og Telia-tv, hvilket jeg var fornøyd med. Da montøren fra Homenet kom klippet han av kabelen til Telia! Tv-forbindelsen nå slår seg av flere ganger i døgnet, og må restartes minst en gang i døgnet. Siden Homenets fiber er trådløs burde vel hva som helst av tv-tilbydere være mulige! Dette er rett og slett diktatorisk! Jeg er både forbannet, opprørt og skuffet! Etter klagetelefon fikk jeg beskjed om å få tilsendt ekstra utstyr! Etter snart 20 dager har det fremdeles ikke kommet!

Svar fra HomeNet
25.01.2022 12:05

Hei Anne, Det var utrolig leit å se slik et dårlig inntrykk av nettverksløsningen vår. Vi ønsker gjerne å svare på eventuelle spørsmål rundt TV leverandører og hvem som kan være alternative hos deg. Teknologien som benyttes for å levere IPTV over fiber varierer hos forskjellige TV leverandører. Det er ikke alle teknologiene som fungerer godt over WiFi. Vi håper du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside om du skulle ha noen flere spørsmål, eller dersom utstyret ditt fortsatt ikke har kommet frem. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net

Nyttig (2)

Føler meg svindlet

Omtale av  Erik

Holder ikke det som blir sagt eller lovet av selger og følger ikke opp når en prøver å få ting på stell (selv når man jobber proaktivt med å få ting i orden), så man ender med ekstrakostnader og ingen internett/tv til avtalt tid. Har ALDRI opplevd å føle meg mer lurt av noen som selger med noe! Så fort jeg ikke er "fanget" av kontrakt har dere mistet meg som kunde for alltid. Jeg skal bruke betydelig energi på å anbefale alle jeg kommer over om å styre unna Home Net!

Svar fra HomeNet
12.01.2022 22:29

Hei Erik, Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg kan ikke uttale meg på en offentlig kanal angående din sak, men ta gjerne kontakt med oss via telefon slik at vi får rettet opp i inntrykket. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (1)

Styr langt unna!

Omtale av  Aleksander R

Dette selskapet er så elendig dårlig på kundeservice at det på ingen måte kan forsvare den gode prisen. Bestilte for abbonementet for over 14 dager siden, fikk beskjed ac selger om at det mest trolig bille ta en ukes tid 0 koble opp, men ikke senere enn 4 uker. Jeg kontakter selskapet ved flere anledninger for å høre når jeg kan forvente å få nett oppkoblet, men de svarer bare kort at jeg må vente. De kan heller ikke kontakte montør for å sjekke når de kan. Jeg legger så igjen en negativ anmeldelse på Trustpilot, med samme budskap som over her. Da fikk jeg til svar at de KUNNE finne ut av når det skal kobles opp, og at det var bare å ta kontakt. Etter å ha tatt kontakt med kundeservice igjen får jeg beskjed om at det er helt feil. Jeg får beskjed om at jeg bare må vente. På dette tidspunktet har jeg fått nok, og ber om å få snakke med en i ledelsen eller noen som faktisk kan gi meg svar. Dette ville ikke kundeservice gjøre, da jeg måtte vente på å høre fra de. Dette er provoserende elendig kundeservice. Styr unna for enhver pris!

Svar fra HomeNet
03.01.2022 23:00

Hei, det er veldig synd at du har fått en slik opplevelse med oss. Leveringstiden på en slik linje skl være lengere enn en uke ja som du skriver. Slik leveranse prosessen er lagt opp så vil man etter bestilling vil man få en epost med dato for når man blir koblet opp, det er altså ikke noe poeng og ta kontakt med montør for å høre om når de kan komme, da man vil få mail om dette automatisk. Når det kommer til din kontakt med oss så stemmer det desverre at det ikke er alle saker som en leder/ledelsen har anledning til å benytte tiden sin på. Håper dette var noe oppklarende. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (2)

I en klasse for seg av talentløshet

Omtale av  Espen

Selskapet kjører 20% prisøkning. Prøver å si opp, måtte ringe for å få oversendt oppsigelsespapirer.. Terningkast 1 selskapet hele veien. Ustabilt nett har det bestandig vært også.

Svar fra HomeNet
22.12.2021 15:03

Hei Espen, Vi, som alle andre selskaper er av og til nødt til å sette opp prisene våre. Dette for å følge markedet, vedlikehold og oppgradering av utstyr. Ta gjerne kontakt med abonnementsavdelingen vår så kan de se om det er mulig å gi deg en lavere pris på abonnementet ditt. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (3)

Ikke velg homenet

Omtale av  Ida

Ufattelig dårlig kundeservice. Vi har hatt ustabilt fibernettet siden vi fikk det. Ingen hjelp å få. Sier det er galt med annet utstyr blant annet en helt ny Mac og ikke nettet i seg selv. I samtale med appel avkrefter de dette. Har aldri vært borti en dårligere leverandør som levere så dårlig kundeservice og nett.

Svar fra HomeNet
20.12.2021 21:39

Hei, Ida! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg er desverre ikke kjent med saken din, men vil gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre og komme fram til en løsning på problemet du har knyttet til tjenesten vi leverer til deg. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig

Omtale av  Marius

Skal liksom ha fått 1000Gb fiber, har en tidel av det i sofaen et par meter unna modemet.

Svar fra HomeNet
20.12.2021 21:38

Hei Marius, Her virker det som at du tar målingen koblet på det trådløse nettet. Vi kan desverre ikke garantere hastigheten der da trådløst nett er veldig uforstigbart og kan bli påvirket av flere ting. For at du skal få full hastighet på en hastighetsmåling er du nødt til å koble deg direkte til hjemsentralen med kabel. Om du fortsetter å ha problemer så vil jeg gjerne at du kontakter oss direkte slik at vi kan finne en løsning på dette. Mvh Mohammed | Home_Net

Nyttig (3)

Er jeg meg!????!!!!

Omtale av  Frank

De skriver stadig at de ikke finner deg på dataen. Jeg logget meg inn på min side, .... og der fikk jeg en syk overraskelse!!! Det sto et annet navn og telefonnummer, men min e-mail, og mitt passord. Hvordan er slik mulig??? Ga de H-nummeret til boligen, etc., men de kunne ikke forandre det mens jeg hadde de på telefonen, de fant ikke fram, eller de visste ikke hva de skulle gjøre.!!??? Bredbåndet "hakker" , så tv , PC, forsterker til hi-fi og tv, låser seg. Det liker jeg dårlig ... Tar ut kontakten og restarter, men hakkingen kommer uansett tilbake. Varer et lite sekund, men nok til at hardware låser seg. Irriterende. ... Ser nå at de har fikset riktig navn og tlf. på min side. .. 😁 Bra det da. ( Har de gjennom boligsameie ). Blir nok bedre kundeservice etter hvert. Håper jeg!

Svar fra HomeNet
22.11.2021 15:21

Hei Runar, Dersom det er feil h-nummer registrert på deg må dette meldes videre til styret i sameiet slik at de kan sende oss en oppdatert beboerliste. Godt å høre at du fikk ført abonnementet over i ditt navn :-) Når det kommer til problemene du opplever anbefaler vi deg at du kontakter oss via telefon eller chat for videre feilsøk. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR