Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 79 innen
bredbåndsleverandør
38%
anbefaler
HomeNet

"Er jeg meg!????!!!!"

Omtale om HomeNet skrevet av Frank for 20.11.2021 12:37

HomeNet har totalt 851 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Er jeg meg!????!!!!"

De skriver stadig at de ikke finner deg på dataen. Jeg logget meg inn på min side, .... og der fikk jeg en syk overraskelse!!! Det sto et annet navn og telefonnummer, men min e-mail, og mitt passord. Hvordan er slik mulig??? Ga de H-nummeret til boligen, etc., men de kunne ikke forandre det mens jeg hadde de på telefonen, de fant ikke fram, eller de visste ikke hva de skulle gjøre.!!??? Bredbåndet "hakker" , så tv , PC, forsterker til hi-fi og tv, låser seg. Det liker jeg dårlig ... Tar ut kontakten og restarter, men hakkingen kommer uansett tilbake. Varer et lite sekund, men nok til at hardware låser seg. Irriterende. ... Ser nå at de har fikset riktig navn og tlf. på min side. .. 😁 Bra det da. ( Har de gjennom boligsameie ). Blir nok bedre kundeservice etter hvert. Håper jeg!

Svar fra HomeNet
22.11.2021 15:21
Hei Runar, Dersom det er feil h-nummer registrert på deg må dette meldes videre til styret i sameiet slik at de kan sende oss en oppdatert beboerliste. Godt å høre at du fikk ført abonnementet over i ditt navn :-) Når det kommer til problemene du opplever anbefaler vi deg at du kontakter oss via telefon eller chat for videre feilsøk. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Bytt.no
"Er jeg meg!????!!!!" skrev Frank om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Frank og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"God kundeservice"

Har hatt homenet siden juni, men måtte nå avbryte avtalen grunnet flytting. Snakket med kundeservice og de ordnet dette uten problemer. Har bare hatt gode erfaringer med homenet

Svar fra HomeNet
22.11.2021 13:51
Hei Runar, Så leit at du ikke kunne ha oss videre, takk for at du tok tid til å skrive kommentaren her! Så håper jeg at vi kan ha deg som kunde igjen Mvh Mohammed | Home_Net
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel med pris dårlig service"

Bestilt homenet..til 299 pr mnd. Da jeg fikk første regning var den på 1400.- og siden 493.- pr mnd. Jeg bestilte til 299 😡😡😡…da jeg etter mye ringing fikk jeg tak i kunde service..fikk jeg bare beskjed att nett leie +++ Komer i tillegg til di 299.- Di skal ikke reklamere om bredbånd til 299.- når prisen blir 493.- til kunde…..dårlig service lite info …svindel

Svar fra HomeNet
19.11.2021 09:25
Hei Asbjørn, Nettleie er desverre ikke noe vi kan gjøre med, da alle som ikke har fasttelefon må betale den. Når man har fasttelefon så betaler man den avgiften direkte til telenor, men når man ikke har fasttelefon så blir den fakturert for av oss og sendes til telenor som er linjeeiere. Det er en avgift som alle blir informert om ved bekreftelse av bestilling. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste kunde behandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hatt en ssk pågående siden februar. Kommer ikke frem til en enighet med dem. De har snudd på avtalen sin som selger ga oss på døra.Gjennom flere mnd med mas og klager, har angrerett perioden vår gått over. Hvis vi ikke lenger vil være kunder må vi ut med 9000kr. Ikke er det blitt gravet noe kabel hos oss med fibernettet og ikke vil de ta ansvar. Dette må bi gjøre selv. Hver fang kommer mann frem til ett nytt kunde behandler som lover noe oxo blir det snudd på ved neste samtale.Desperat situasjon.

Svar fra HomeNet
17.11.2021 12:32
Hei Amber, Så leit å høre at du har hatt den opplevelsen med oss. Jeg har desverre ikke nok info her for å kunne søke opp saken din i vår kunde databasen. Men i de tilfellene man melder seg på i salgsfasen i et område så vil det ta tid før fiberen blir levert. Her vil jeg oppfordre deg til å ta kontakt med oss direkte slik at vi kan gi deg en oppdatering. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som avtalt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forsinket levering og hastighet langt under det de lover. Dårlig kundeservice

Svar fra HomeNet
10.11.2021 08:15
Hei Andreas! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i vårt kundesystem og har derfor ikke oversikt over din sak! Jeg vil utfordre deg til å ta kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 eller chat på www.homenet.no om du har problemer med prouktet vi leverer. Mvh Mohammed | Home_Net
HomeNet har totalt 851 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR