Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Helt ok"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Mathias for 14.08.2019 16:57

NextGenTel Bredbånd har totalt 915 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt ok"

Har alltid fått god hjelp, men har hatt en del internettproblemer, men nå ser det ut til å ha fikset seg.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Mathias. Godt å høre at problemet løste seg. Det er bare å ta kontakt om du mot formodning opplever noe problemer ved en senere anledning så skal vi få løst det også. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bytt.no
"Helt ok" skrev Mathias om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Mathias og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Meget grusomt forferdelig service!!!"

Det er lenge siden det ble inngått avtale om tilknytning til fiber, avtalen er ikke blitt overholdt, og jeg har brukt ekstremt mye tid til å få kontakt med NGT for å prøve å finne ut hva som skjer, og i dag fikk jeg beskjed om at «denne installasjonen kan vi dessverre ikke utføre». Skal jeg starte helt på nytt med en annen leverandør, eller vil NGT omgående ordne opp i dette? Mine leieboere er mildt sagt fortvilet!!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:30
Hei Ottar. Jeg kjenner ikke til saken, eller årsaken til at installasjonen ikke kan utføres og hvorvidt dette skyldes forhold som burde vært avklart på forhånd. Jeg kan derimot si at vi på ingen måte ønsker å avvise bestillinger, eller være vanskelig med tanke på levering. Vi ønsker deg gjerne som kunde og at du skal være fornøyd med oss. Hva som skjer videre i saken din kan jeg heller ikke svare på uten å vite hva den gjelder. Her er det lurt at du tar kontakt med oss for å høre nærmere. Om ønskelig er vi ikke bare tilgjengelig over telefon, men også chat, sosiale medier og i vår NextGenTel-app. I NextGenTel-appen kan du også få full innsikt i saker og logger tilknyttet din bestilling. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Wassim F. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fikk ikke den hjelp jeg trengte"

Prøvde å få innstilling så raskt, men fikk ikke det. Ansattene som svarte meg var ikke hyggelig å snakke med kunden.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:29
Hei Wassim. Jeg syns kollegene mine er svært hyggelige og hører stadig trivelige samtaler, men det er dumt å høre at du ikke syns det var hyggelig å snakke med konsulenten. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Kjerstin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Nekter å overføre annen operatør"

Nekter å overføre til annen operatør. Har prøvd 5 ganger uten resultat, nå er abonnementet sagt opp.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:29
Hei Kjerstin. Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg forstår det rett, men vi setter oss ikke på bakbena om du ønsker å bytte leverandør. Dette styres gjennom et statlig organ og det er strenge rutiner knyttet til dette. Ved overføring til en annen leverandør er det eksempelvis viktig at det er samme juridisk eier på gammelt og nytt abonnement, i likhet som om du bytter mobiloperatør. Ta gjerne kontakt med oss vedrørende årsaken til at overføringen din har blitt avvist. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig bredbåndslinje som ikke har blitt utbedret"

Fryktelig dårlig håndtering når det oppstår problemer. Ingen kompensasjon og få. Har hatt store problemer med router som kobler seg ut og ustabil linje, og først når linja kobler seg helt ut gjør de noe med det. Var ikke hjelp å få samme hvor mange ganger jeg kontaktet dem.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
15.08.2019 20:29
Hei Lovise. Vi refunderer ved feil på linjen fra du meldte inn feilen til den er rettet. Ustabilitet kan skyldes flere forhold utenfor den fysiske linjen inn mot ruteren som problemer med den trådløse dekningen, internkabling eller manglende kapasitet etter ditt behov. Ta gjerne kontakt med oss igjen så er jeg trygg på at vi kan rette en eventuell linjefeil, eller gi tips til hva du kan gjøre for å bedre forholdet dersom det er utenfor vår kontroll. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 915 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR