Har alltid fått god hjelp, men har hatt en del internettproblemer, men nå ser det ut til å ha fikset seg.

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Mathias og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Det er lenge siden det ble inngått avtale om tilknytning til fiber, avtalen er ikke blitt overholdt, og jeg har brukt ekstremt mye tid til å få kontakt med NGT for å prøve å finne ut hva som skjer, og i dag fikk jeg beskjed om at «denne installasjonen kan vi dessverre ikke utføre». Skal jeg starte helt på nytt med en annen leverandør, eller vil NGT omgående ordne opp i dette? Mine leieboere er mildt sagt fortvilet!!!

Prøvde å få innstilling så raskt, men fikk ikke det. Ansattene som svarte meg var ikke hyggelig å snakke med kunden.

Nekter å overføre til annen operatør. Har prøvd 5 ganger uten resultat, nå er abonnementet sagt opp.

Fryktelig dårlig håndtering når det oppstår problemer. Ingen kompensasjon og få. Har hatt store problemer med router som kobler seg ut og ustabil linje, og først når linja kobler seg helt ut gjør de noe med det. Var ikke hjelp å få samme hvor mange ganger jeg kontaktet dem.
