Meny
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
20 Mbps
Trådløst bredbånd (4G) - NextGenTel Bredbånd
1033 omtaler
20 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
30 Mbps
Trådløst bredbånd (4G) - NextGenTel Bredbånd
1033 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
649 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
50 Mbps
Trådløst bredbånd (4G) - NextGenTel Bredbånd
1033 omtaler
50 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
100 Mbps
Trådløst bredbånd (5G) - NextGenTel Bredbånd
1033 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
200 Mbps
Trådløst bredbånd (5G) - NextGenTel Bredbånd
1033 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
300 Mbps
Trådløst bredbånd (5G) - NextGenTel Bredbånd
1033 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
899 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 80 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"LAV HASTIGHET"

Jeg ble forespeilet opp mot 100 Mbps men mottar kun ca 40 Mbps. Jeg skal skifte ruter og håper dette enrer seg med det. Dårlig at ikke leverandør og montør ikke sørget for at ny ruter ble levert sammen med montasje av 5G-antenne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"De kan drite og dra.."

Det går ikke an å snakke med noen der og hastigheten er ikke det som blir forespeilet. Alt i alt et MØKKA firma

Kristin B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Scam of a company"

My husband asked them to set up my mom’s internet speed while we rented out the apartment for a couple of months in her behalf. They did with no question, no authorization from my mom, even though it’s her name on the account. When we asked them to set it back down, they refused without her authorization. Makes sense right? We also asked them to email us the invoices because we did not have access to the mailbox. They agreed. Did they actually do it? Of course not. So the invoices went to inkasso. When we explained the situation to 3 different people, we finally got one to admit they made a mistake and she agreed to remove the extra fees for inkasso and sending the invoice in the mail. This was in March 2022. 2. May 2022, we get an email saying they are shutting off our internet completely. We didn’t get a warning they were doing so so that we had time to contact them and correct the situation. They just shut it off. 4th of May and we are still waiting for them to turn it back on. We are forced to use them through the apartment complex we live in. Their basic speed is covered in the monthly costs to the apartment association so it’s not like we weren’t paying them. We also paid the invoices for the increased speed, just not the extra fees incurred because of their mistakes. What the hell is this company doing? Stay away from them if you can.

Tom I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ikke gratis retur av deres utstyr"

De burde betale for frakt av eget utstyr. De bør være ansvarlig for sitt eget skrap og sørge for gjenvinning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Jævla søppelfirma"

Dama som bestilte for meg i Mars lovte meg at de ville kompensere hvis jeg ble koblet opp før oppsigelsetiden til Telenor utgikk. Dette vil de selvsagt ikke gjøre noe med nå, som betyr at jeg må betale både til Nextgentel OG Telenor for samme måned. Ble også informert av samme j***a kjerring at jeg MÅTTE bestille ruter/m leie, da det KUN funket med nextgentel ruter. Dette er også feil, og jeg er lurt til å betale leie for en boks jeg ikke skal bruke. STYR UNNA DISSE KJELTRINGENE

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Drittnett!"

Antenne på vegg, lovnad om raskt av og stabilt nett. Bare tull. Betaler for en tjeneste jeg ikke mottar. Dette skrives tilkoblet mobildata! Utrolig misfornøyd med Nextgentel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Effektivt bytte"

Fra det tidspunkt jeg bestemte meg for å bytte til trådløst internett, gikk det bare en uke før nettet var oppe å gå. Jeg hadde hatt ADSL-tilkobling fra NextGenTel i mange år fra før, men det nye nettet gjør at operasjonshastigheten virker doblet, selv om jeg bare har en eldre DELL laptop med CORE I3 som terminal. Fikk samtidig ordnet noen feil på ruteren, så nå har jeg, foruten lap-topen, en iPad, 2 iPhones og en Samsung linjeskriver på WiFi-nettet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"kundeservice"

Prøvde å komme kontakt på mobil nr 43 i køen. Samtidig logget jeg på min nexgentel og startet chat. Ble da logget av mobil. MYE MYE MER

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR