Meny

Trådløst bredbånd fra NextGenTel Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til NextGenTel Bredbånd
Bytt på nettsidene til NextGenTel Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Trådløst Bredbånd opptil 50
Trådløst bredbånd (4G) - NextGenTel Bredbånd
1061 omtaler
50 mbit/s
nedlasting
639 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Trådløst Bredbånd 100
Trådløst bredbånd (5G) - NextGenTel Bredbånd
1061 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Trådløst Bredbånd 200
Trådløst bredbånd (5G) - NextGenTel Bredbånd
1061 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Trådløst Bredbånd 300
Trådløst bredbånd (5G) - NextGenTel Bredbånd
1061 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
899 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 81 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd
Bjørnar G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig stabilt Internett"

MAnge dårlige omtaler her, har ikke noe problemer med min fiberlinje, fungerer veldig bra, tommel opp fra meg

Desiree M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lang leveringstid og ingen oppdatering"

Bestilte fiber 100/100 på min nye adresse som allerde har fiber, og hvor nextgentel leverer. Bestilte 10.07.22 nå er det 26.09.22 og jeg har fortsatt ikke fått utstyr med åpning av linjen. Utrolig lang leveringstid og ingen informasjon om når jeg får nettet. Ble fortalt at det skulle ta 2-4 uker. Chattet med dem i dag og dem har fortsatt ikke noe svar, når oppkoblingen/utsendelsen av utstyret skal skje..

Per Ø. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Null kundeservice, dårlig pakke...🤬🤬🤬 Dårligere TV-tilbud, dårligere nett...

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Svein H. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Får Efakturaer som jeg ikke vet hva er.Dere må spesifisere hva fakt.går ut på:"

Når en kontakter dere over telefon er det umulig å få noen samtale, det bare kommer musikk,og intet skjer.Noe en blir veldig frustrert over.Så går tiden.og om ikke lenge kommer innkassokrav.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"På grensa til svindel, bindingstid."
1 syns denne omtalen er nyttig

Videreførte bindingstid på mitt abonnement etter 12månder, når jeg sa tydlig at jeg kun skulle ha 12månder ved inngåelse av bindingstiden. Jeg sa tydlig at jeg skulle bytte til fiber fra annen leverandør neste år. Når jeg spurte om mer info fra de på minesider så bare lukket de henvendelse uten å svare. Har vært fast kunde i mange år og alltid betalt det jeg skulle og dette er takken. Anbefales ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Nei og nei, ikke en god start"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger fra NextGenTel kommer på døra. Er frekk og påståelig. Truer med å rapportere denne adressen til Konkurransetilsynet fordi jeg på forhånd sjekket priser hos andre leverandører. Selger visste på forhånd alt om mitt abonnement fordi det var låst til utbygger og at denne bindingstiden nå er over. Nå er jeg HELT sikker på å ikke velge NextGenTel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Uprofesjonell nettside og forferdelig kundeservice"

En ikke-fungerende nettside, avtalen med vilkår er full lenker til sider med viktig informasjon som ikke fungerer - hvordan skal man da kunne sette seg inn i detaljene i avtalen? "Finner ikke" chatloggen jeg hadde på nettsiden der jeg uttrykte at jeg ville benytte meg av angrerett. Jeg mottar også ikke bekreftelseskode på mail for å logge inn på nettsiden. Nettsiden virker generelt uprofesjonell og er full bugs, og er ikke tilpasset mobil i det hele tatt. Hadde også veldig lang ventetid på å installere bredbåndet.

Annchristin W
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Lover internett, ingenting skjer, men faktura sendes"
1 syns denne omtalen er nyttig

De lover per telefon at de skal installere og at det kun skal ta et par dager. Nå er det gått tre måneder, en person har vært innom leiligheten uten å få det til. Selv om det var lovet at de skulle finne en løsning. Ingen tar kontakt etter det. I dag har jeg fått en faktura, og telefonkøen er kjempelang..

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR