Meny

Fiberbredbånd fra NextGenTel Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til NextGenTel Bredbånd
Bytt på nettsidene til NextGenTel Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Fiber 50
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
1081 omtaler
50 mbit/s
nedlasting
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Fiber 100
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
1081 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Fiber 300
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
1081 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Fiber 600
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
1081 omtaler
600 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Fiber 1000
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
1081 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 81 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Hårreisende kundebehandling"

Jeg angret bestillingen og ringte RiksTV om dette, det var helt i orden var svaret jeg fikk. I dag får jeg beskjed fra nex gen tell om at angrefristen er gådd ut og at jeg vil få et gebyr på kr 4990, hva gjør jeg???

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Billig av en grunn"

Ble kunde hos next gentel og fikk dato med oppkobling til internett. Dato kommer og går uten internett. Ingen i kundeservice har snøring. Får 3 forskjellige beskjeder om datoer flere uker frem i tid. Avslutter pga dette kundeforhold og bytter til Telenor. Etter 2 måneder som kunde hos Telenor blir vi koblet av og byttet tilbake next gentel trass bekreftelse fra next gentel kundeservice at vi ikke er kunde hos de lenger. Telenor bekrefter at Next gentel har gått inn og byttet oss tilbake til seg som leverandør UTEN VÅRT SAMTYKKE. Kaos og Hårreisende service… Løp.

Hermann W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Holder ikke det de lover"

Tegnet abonnement hos NextGentel, og får beskjed at de ordner med alt. Oppsigelse av nåværende leverandør, så jeg trengte ikke tenke på noen ting. Dette viser seg ikke å stemme. Endte opp med og betale for to leverandører. Sier da opp NexGentel, men da skal de ha betalt for 6 måneder som gebyr for avtalebrudd. STYR UNNA.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig! 1/12-22"

Har vært uten internett i 1 døgn etter overgang fra Telenor! Elendig service!! Ikke svar på kundeservice, 27 stk. foran i kø. Har hjemmesentral (trygghetsalarm)som er netttilkoblet, denne er nå ut av funksjon. Med andre ord: en fare for liv og helse! Styr unna Nextgentel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Hele faktura er rotet"

Har snakket med kundeservice og spurte om det er noen faktura igjen som skal betales, kundeservice informerte at alt er betalt. Så plutselig sender de regning til inkasso. De fortjener ikke en stjerne engang. Absolutt ikke anbefalt denne bedrift.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt og ingen hjelp å få"

Vi har hatt nett fra nextgentel over mobilnettet siden Juni 2021 her vi bor nå. Det er meget ustabilt og alt utstyr må restartes hver dag eller annenhver dag for å få det til å gå. Etter mye meldinger frem og tilbake er det fremdeles like ille. Detter ut av forelesninger og tilkobling til spill, hastigheten derimot er bra! Men hjelper lite med hastighet når man ikke får gjort noe i mer enn et par minutter før man faller ut. Takk for meg Nextgentel, aldri mer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"får ikke det du betaler for"

Nettet varierer mye.noen ganger kobler det helt ut. du får ikke kompensasjon for det og kundeservice fungerer dårlig.ikke å anbefale

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Drit dårlig service og er tyver"

Jeg har bestilt nett før 1 og halv måned siden og den har ikke kommet til nå vi betalte 2300 kr for ruter og en person skal fikse det for oss og de sa max vente tid er 1-2 uker og det gikk mye mer tid enn de sa det plus når vi ringte og sa vi ikke vill ha den lenger de sa betal 2000kr extra for og avbryte

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR