Meny

Fiberbredbånd fra NextGenTel Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til NextGenTel Bredbånd
Bytt på nettsidene til NextGenTel Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Fiber 30
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
930 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
443 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 50
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
930 omtaler
50 mbit/s
nedlasting
493 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 100
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
930 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
593 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 250
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
930 omtaler
250 mbit/s
nedlasting
643 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiber 500
Fiberbredbånd - NextGenTel Bredbånd
930 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
1023 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett og vanskelig kundeservice"

Nettet er tregt, devices faller ut av nettet jevnt og trutt. Nettet til naboens ruter fungerer bedre i vårt eget hus. Ingen kompensasjon eller reduksjon i pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fullstendig udugelig."

Motbydelig firma, dårlig service, ingenting fungerer som antatt. Ustabilt nett. Nedetid blir ikke kompensert for, ekstremt dyrt.

Sveinung
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Amatører"

Tar aldri tlf på kundeservice.dårlig med tilbakemeldinger om driftsstans.det virker som klagebehandling er nedgradert til en person,men viss du ønsker å kjøpe nye tjenester tar de tlf med en gang.ps til sammenligning tar Telenor tlf etter en ring....her har NextGenTel mye å lære

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig tjeneste, support og dyrt."

Hadde tele2 frem til nextgentel overtok. Hadde ikke eneste dag med problemer inntil overtagelsen. Etter det var det nedetid ukentilg, noe det fremdeles er. Prisene øker og øker og de krever til og med LEIE for de ræva modemene sine som koster 14kr stk fra Aliexpress. Support er helt fraværende. Dessverre eneste som leverer unntatt telenor i området så det er pest eller kolera.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig informasjon"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nextgentle internett og ønsket tv også, (de samarbeider med rikstv fant jeg ut) de hadde ikke utstyr og jeg skulle vente i 2 mnd.Jeg har sagt opp bestillingen min og alt var greit. Fikk en faktura på over 1000kr fra rikstv 1 mnd senere, bindingstid på 12 mnd, nextgentle ga ikke beskjed om at jeg skulle ringe dem også. Man får ikke gjort noe med det, helt vannvittig.

Patric J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Det sämsta skit som finns"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bara glöm att använda dom här, kan lika gärna skicka röksignaler, det går fortare... värdelös service, dyrt, segt. Allt, precis allt är värdelöst!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"dårlig og uoversiktlig returordning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sa opp abonnementet mitt i februar da jeg skulle flytte ut. Sa opp over kundechat fra nextgentel appen. Ble senere ringt av en dame fra nextgentel som lurte på om noen andre skulle overta abonnementet i leiligheten. Fikk aldri informasjon/påminnelse om at ruteren måtte leveres tilbake. Står sikkert i terms of service avtalen men helt ærlig hvem leser den. Hadde vært hyggelig om man ble mint på slike ting fordi nå virker det som dette er en måte å lure folk til å betale et gebyr på nærmere 1000kr fordi man ikke vet at man skal levere tilbake utstyr. 1/5 businessmodell.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"De kuttet nettet med 50%."
1 syns denne omtalen er nyttig

''Grunnet vedlikehold på din linje vil det ikke lenger være mulig og levere bredbånd 60'' De satt det da til Bredbånd 30 uten og si noe om pris. Jeg kontakte de og fikk bekreftet at prisen var gått fra ''800kr'' til ''700kr''. Skulle nesten tro det ikke var lov. Hadde jeg bare hatt andre valg!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR