Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
77
av 85 innen
bredbåndsleverandør
25%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Stabilt og godt nettverk"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Nina for 07.08.2019 14.28

NextGenTel Bredbånd har totalt 857 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Stabilt og godt nettverk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettverket har vært stabilt hele veien og vi får hastigheten vi ble lovet. Utrolig god kundeservice i tillegg. Veldig fornøyd med NextGenTel😊

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.08.2019 10.01
Hei Nina.

Helt supert at du er fornøyd 😊 Vi ser frem til å fortsatt levere et stabilt nettverk og håper at vi får gleden av ha deg som kunde i lang tid fremover.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Bytt.no
"Stabilt og godt nettverk" skrev Nina om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Nina og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service ved nytt abonnement"

Har nå vært en uke uten bredbånd og TV - venter fortsatt!! Ingen info om hvor lenge det vil vare ennå. Lang kø på servicetelefon - irriterende! Angrer bittert på at vi sa opp Telenor siden NextGenTel tydeligvis ikke kan levere.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.08.2019 10.01
Hei Eva

Slik jeg forstår det, venter du fortsatt på feilretting av linjen din. En slik sak har en forventet rettetid på 3-5 virkedager. Det kan dessverre skje unntak pga at feilen er større enn først antatt eller at feilen er vanskelig å finne. Vi følger opp saker som går over forventet rettetid og prøver så godt vi kan å gi kundene våre et tidspunkt som de kan forholde seg til, men vi kan dessverre ikke love et tidspunkt siden det er en forventet rettetid.

Om du fortsatt ikke har fått feilen løst, ber jeg deg ta kontakt med oss igjen slik at vi kan hjelpe deg videre.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uten nett etter ferien"

Stadig utkobling av nettforbindelse etter ferien. Kontaktet kundeservice som har lang ventetid og som iverksetter justeringer som ikke hjelper. Frustrerende.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.08.2019 17.09
Hei Svein.

Det må vi finne ut av, for slik skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post til kundelojalitet@nextgentel.com med en nærmere beskrivelse så skal jeg hjelpe deg videre.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rot i systemet"

Feil informasjon sendt ut. Ingen info om status oppkobling. Ble sittende 1 dag å vente forgjeves på internett.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.08.2019 17.08
Hei Viggen.

Det har dessverre vært en forsinkelse blant flere bredbåndsinstallasjoner. Vi har vært i en gjevn dialog med netteier og montørselskap for å få fortgang i prosessen. Om du er blant de som dessverre er berørt av forsinkelsene har du fått en e-post idag av oss med mer informasjon.

Jeg håper du blir koblet opp straks og fornøyd med tjenesten så snart den er levert.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Yatika I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kjempe bra"

Aldri problemer og kjempe hjelp når det trengs... Anbefales

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.08.2019 17.08
Hei Yatika.

Godt å høre, det er bare gi en lyd om det er noe vi kan gjøre for deg!

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 857 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR