Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Svinde L og ikke no annet"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Klaus for 24.11.2021 20:29

NextGenTel Bredbånd har totalt 1003 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Svinde L og ikke no annet"

Sender regninger med stengegebyr uten at nettet har vært stengt. Ikke bare en gang , men nesten hver gang. Ringer til dem og dem skal slette det. Går 14 dager og det er sendt til innkasso. Dette skjer ofte. Ikke bli abonnent hos dette firmaet om dere ikke vil ha ett rent mareritt. Dere har blitt advart.

Bytt.no
"Svinde L og ikke no annet" skrev Klaus om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Klaus og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Er det noen på jobb?"

Etter utallige feilaktige fakturaer etter bytte av abbonoment (der de også glemte å si opp det andre abb, så jeg skulle betale for 2 abb av samme type) og 20 forsøk på kommunikasjon igjennom MinSide appen hadde jeg nesten gitt opp. Tilslutt ringte jeg til dem, og der ble jeg møtt av en som ikke kan beslrives som annet en "ikke opplært" Enden på visa er oppsigelse, ingen fakturaer blir betalt før riktige på plass. ALDRI VURDER NOE SOM HELST IFRA NEXTGENTEL. Et bossfirma som burde vert tvunget nedlagt pga inkompetanse på alle områder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lite imøtekommende og tenker kun penger og ikke på kundens beste."

Har klaget på dårlig nett fra dag 2. Etter utallige tlf og meldinger på min side så måtte vi oppgradere abonnement selv. Selger solgte oss et abo som vi ikke kunne bruke,selv om vi sa hva vi måtte ha i forhold til bruk. Har møtt en frekk kundebehandler, og flere som ikke viser interesse for og hjelpe med problemene. Når vi ville ut av avtalen, så forlanger de 4990 kr i brudd gebyr. Jeg prøvde og bruke angreretten, men denne sier de gjelder fra vi bestilte og ikke fra vi fikk produktet. Anbefaler alle om og holde seg langt vekke fra Nextgentel.😡😡 Nå blir det og kjøre saken videre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Nettet går av og på. Like stabilt som været i Bergen. Aldri til å anbefale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Betale 99kr for å levere inn ruter"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i snart 7 år. Skal nå oppgradere til ny avtale med Nextgentel( kun fordi det er så få å velge mellom her vi bor) ,så får jeg faktura på 99kr for at de sender ut returlapp for ruter!! Er dette lov egentlig?

NextGenTel Bredbånd har totalt 1003 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR