SuCom har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
SuCom har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundebehandling når det gjelder å få ting gjort. Først ventet over en uke på svar fra de angående Telia tv boks. Når jeg kommer for å bytte boks får jeg ikke det fordi at min virker sier de og de skal sende noen for å se på det om noen uker
har vært uten nett nesten 6 månder av og til fungerer det og får ikkje hjelp da jeg ringer
Både dyrt og at Sucom kanskje er eneste tilbyder i området der jeg bor
SuCom har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.
Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.
SuCom har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.
Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.
SuCom benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.
Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.