Vi har et bedriftsabbonement hos Viken fiber. Som butikk er vi avhengig av nett for å kunne tilby kort som betalingsløsning. Vi mistet nettet kl 1630 en mandag, og ringte inn til Viken øyeblikkelig. Det ble sagt at det skulle sendes ut en montør tidlig neste dag, da de ikke fikk gjort noen med dette samme dagen. Det er helt uholdbart bare det. Dagen etter ringer jeg dem kl l0930 da jeg ikke hadde hørt noe. Vi åpner kl 10. Fikk høre at det var rart vi ikke hadde hørt noe fra dem. Hørte fremdeles ikke noe så ringte igjen kl 1015, og igjen kl 1202 og igjen kl 1255......Kl 13 kom det en montør, og han fortalte at han nettopp hadde fått oppdraget, og at de hadde ringt fra Viken og vært skikkelig stresset - fordi de hadde glemt å booke montør til oss...... Hadde vi kunnet bytte, hadde vi gjort det øyeblikkelig...
Har du en tilsvarende erfaring med Viken Fiber?
Gjør som Trine og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Viken Fiber du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Data må resettes ofte. Bilde på tv fryser Man får raskt hjelp, men det varer i 14 dager, så er det på han igjen.
Mye bedre enn Telenor og Nexgentel, raskere og mer stabilt. Prisen er også lavere. Anbefales!
Har 2 Abonnement kan kun logge inn på den ene Notodden energi men viken fiber kan jeg ikke få logget inn på. 2 bruker navn 2 forskjellige passord. Unngå å bruke viken fiber. Betaler over 30.000.- pr år og bare problemer. Bestillte ny fjernkontroll den havnet på mitt abbonentet som er 44 mil tur retur. Tok kontakt med support og ble lovet en ny dagen etter dette er 10 dager siden og fremdeles ingen fjernkontroll.
Nettet detter ut til stadighet, nesten umulig å få hjelp, på helgen er det bare chat som man ikke får noen tilbakemelding fra, nå driter jeg snart i hele driften.