Meny
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Fiberbredbånd 100/100
Fiberbredbånd - Viken Fiber
44 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
679 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 200/200
Fiberbredbånd - Viken Fiber
44 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
779 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 300/300
Fiberbredbånd - Viken Fiber
44 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
879 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 500/500
Fiberbredbånd - Viken Fiber
44 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 1000/1000
Fiberbredbånd - Viken Fiber
44 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
1299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Viken Fiber omtaler og erfaringer
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
71
av 79 innen
bredbåndsleverandør
27%
anbefaler
Viken Fiber
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Elendig håndtering av 2 forskjellige"

Teksting på opptak var borte. Den første jeg snakket med sa feilen lå hos NRK. Det stemte ikke. Ringte neste dag igjen. Da sa hun at det var ordnet, men glemte å si at jeg måtte ta strømmen for å få det aktivert! Det fikk jeg først vite tredje gangen jeg ringte. Håpløst.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Godt nett men respektløs kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice hos viken fiber har null forståelse for faget de holder på med samt null forståelse for forbrukeren utfordringer. En samtale med kundeservice ang. Modem presterer kundebehandleren og si at bytte av leverandør er bare å gjennomføre når kunde informerer om dårlig behandling av pågående sak hos altibox. Ufyselig oppførsel på kundebehandler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Endte med rettsak etter trusler fra viken fiber."
1 syns denne omtalen er nyttig

Viken fiber har i dette tilfelde drevet med utpressing og kommet med trusler. Har klaget på en liten del av en faktura, deretter øker de prisen 2 ganger. Og fikk flere trulser om at jeg må betale ellers stenger de mine tjenester. Etter innsigelse, stenger de. Og det måtte da anmeldes for brud på inkassoloven og straffeloven.

Karianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nett og service."
1 syns denne omtalen er nyttig

problemer helt siden jeg fikk det. Dårlig service og dyrt. Holder ikke det de lover. Må vente mange uker før de svarer. Snakket med ca.30 forskjellige , og ingen kan noe. lovet godtgjørelse for all det dårlige, ikke fått noe enda.Får ikke logget på banken og og andre ting.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De glemte å bestille montør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har et bedriftsabbonement hos Viken fiber. Som butikk er vi avhengig av nett for å kunne tilby kort som betalingsløsning. Vi mistet nettet kl 1630 en mandag, og ringte inn til Viken øyeblikkelig. Det ble sagt at det skulle sendes ut en montør tidlig neste dag, da de ikke fikk gjort noen med dette samme dagen. Det er helt uholdbart bare det. Dagen etter ringer jeg dem kl l0930 da jeg ikke hadde hørt noe. Vi åpner kl 10. Fikk høre at det var rart vi ikke hadde hørt noe fra dem. Hørte fremdeles ikke noe så ringte igjen kl 1015, og igjen kl 1202 og igjen kl 1255......Kl 13 kom det en montør, og han fortalte at han nettopp hadde fått oppdraget, og at de hadde ringt fra Viken og vært skikkelig stresset - fordi de hadde glemt å booke montør til oss...... Hadde vi kunnet bytte, hadde vi gjort det øyeblikkelig...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Varierende kvalitet og hastighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Data må resettes ofte. Bilde på tv fryser Man får raskt hjelp, men det varer i 14 dager, så er det på han igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Mye bedre enn Telenor og Nexgentel."

Mye bedre enn Telenor og Nexgentel, raskere og mer stabilt. Prisen er også lavere. Anbefales!

Tom V. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke samarbeide med andre Altiboks leverandører."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har 2 Abonnement kan kun logge inn på den ene Notodden energi men viken fiber kan jeg ikke få logget inn på. 2 bruker navn 2 forskjellige passord. Unngå å bruke viken fiber. Betaler over 30.000.- pr år og bare problemer. Bestillte ny fjernkontroll den havnet på mitt abbonentet som er 44 mil tur retur. Tok kontakt med support og ble lovet en ny dagen etter dette er 10 dager siden og fremdeles ingen fjernkontroll.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR