Meny

Fiberbredbånd fra Viken Fiber

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Viken Fiber
Bytt på nettsidene til Viken Fiber
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Fiberbredbånd 100/100
Fiberbredbånd - Viken Fiber
31 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
679 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 200/200
Fiberbredbånd - Viken Fiber
31 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
779 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 300/300
Fiberbredbånd - Viken Fiber
31 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
879 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 500/500
Fiberbredbånd - Viken Fiber
31 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Fiberbredbånd 1000/1000
Fiberbredbånd - Viken Fiber
31 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
1299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Viken Fiber omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
72
av 88 innen
bredbåndsleverandør
33%
anbefaler
Viken Fiber
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"dårlig komunikasjon"

Prisene stiger stadig, og dette må tas som normen. Men da jeg ikke betalte regningen på en måned på grunn at AvtaleGiro maksbeløp ble ikke endret med en gang, fikk jeg umiddelbart et trusselbrev fra Kredinor. Ingen bryr seg om den menneskelige komunikasjonen, å spøre for eksempel sin kunde om han/hun har glemt å betale....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, dårlig og lite fleksibelt"

Hjemmesentralen fra Viken døde her, også er det hjemmekontor. Og midt i koronanedstenging skal jeg vente på at det skal komme en person hjem til meg for å feilsøke. Jeg får ikke lov å plukke opp en ny sentral og se om det virker, de skal ha en person inn for å koble til 2 ledninger - om 1-2 dager. Dette er håpløst. Må se om det finnes alternativer til denne leverandøren, null hjelp å få.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kundeservice"

Har hatt Viken Fiber i fem år. Alltid hjelp å få fra flinke folk på kundeservice, både på chat og på telefon. Ikke det billigste selskapet, men de er verdt det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Totalt mangel på respekt for kundene sine"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt horribel kundeservice. Jeg har aldri før opplevd å bli behandlet så dårlig og respektløst i noen som helst sammenheng enn hva jeg har blitt av kundeservice hos viken fiber. Nettet de leverer hos meg er veldig ustabilt, og de lover å se på saken og ringe meg tilbake. Men så går det dagesvis, og jeg ringer og purrer. Da må jeg starte helt fra scratch, og kommer aldri noen vei. Sånn går det om og om igjen, og har holdt på snart en måned... Anbefaler andre sterkt å styre unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mangler evne til å rette opp"

- får ikke hastigheten som er bestilt, oppnår maks 20% - ustabilt nettverk, viken fiber sier at alt er ok og skylder på utstyret som brukes - dyre - monterte hjemmesntralen i en annen del av boligen som medførte at man må kjøpe ekstrautstyr for 3000 eller trekke nye kabler i huset for å se tv. - dårlig kundeservice som er trege på å svare og bare prøver å ro seg unna problemet - dårlige på behovsanalysen, jeg hadde fint betalt ekstra for utstyret jeg trengte hadde jeg bare blitt opplyst om det istedenfor baller det bare på seg. - useriøse mot kunden

Reidar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

4 - 8 uker skulle det ta, nå har det gått 7 mnd og de greide til og med å avlyse montøren i dag. 4 - 8 mnd er vel mer riktig. De har ikke kontroll på hvor fiberen ligger og gir ingen tilbakemelding på hva som skjer, jeg har mast og mast om å få vite progresjonen i saken, men ingen som klarer å svare fornuftig på noe som helst. Elendig kundebehandling og null kontroll på eget nett. Altibox reklamerer med "Mest fornøyde kunder i 11 år", det er i hvert fall ikke Viken Fiber sin fortjeneste

Irritert
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Leverer ikke det de lover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nett i august, de kom og gravde i starten av oktober, ved bestilling vi ble lovet at vi skulle ha ferdig og brukbart nett før frosten kom. Nå er det gått mange måneder uten at vi har klart å få ordentlig svar på når de kommer og hvorfor de ikke har gjort seg ferdig tidligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Useriøse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte i september ,gravd ferdig for lang tid siden. Når vi ringer ,svarer de det samme hver gang: vi skal få en til å ringe dere. 😡

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR