Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Eiendom
2.4
23 verifiserte omtaler

DNB Eiendom omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Eiendom har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
23 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
#29
Forferdelig
DNB Eiendom er rangert
#29 av 32 meglerkonsern
22%
Dårlig
22% anbefaler DNB Eiendom
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på eiendomsmegler
Få tilbud på eiendomsmegler
Selge bolig eller trenger du verdivurdering? Motta tilbud fra eiendomsmeglere

Utforsk 23 omtaler om DNB Eiendom

FILTRER OMTALER
4
0
0
5
14
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Eiendom
DNB Eiendom har 23 verifiserte omtaler på Bytt.no

Overtagelse

Omtale av  Rogern

Det er den verste overtagelsen jeg har hatt. Megler er mere opptatt av og signere papirene, sånn at dem kommer seg videre å kan tjene penger bare. Huset jeg skulle ta var et total fiasko, ikke vasket, ikke ryddet, ikke klar på noen som helst måte. Megleren virket for meg som hun var ny. Her skulle hun møtt opp litt tidligere og snakket med huseier sånn at jeg hadde muligheter til å benytte meg av mine rettigheter. Hun mumler åå overtagelsen pg virker som er mest stressa med å komme seg videre. Avdeling Jessheim.

Svar fra DNB Eiendom
01.02.2023 10:47

Hei! Takk for tilbakemelding, leit å høre at du ikke fikk den servicen du skulle hatt. Videresender denne meldingen til kontoret i Jessheim. /Maren

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Eiendom?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Anbefales ikke dnb som eiendoms megler

Omtale av  Ahmed

Oppgjøret ble ikke gjennomført kunne ikke overta leiligheten da har de ikke sendt dokumenter til banken megler unnlate å følge opp saken videre.

Svar fra DNB Eiendom
07.11.2022 08:56

Hei Ahmed, Dette var leit å høre og slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi håper du vil ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan sjekke nærmere opp i hva som er skjedd her. Du finner kontaktinformasjon på denne siden: https://dnbeiendom.no/Kontakt.

Surrete rutiner

Omtale av  Finn

Er mitt i en prosess, og de har noen nettløsninger som spør om informasjon som ikke er relevant, og hvor de ber om det på feil tid i prosessen, og hvor det er uklart hvorfor de spør og hva de skal bruke det til. ..... Og jeg tenker att dette blir det oppgjørs-surr av. .... Det var da mye bedre i gamle dager med papir. .........

Svar fra DNB Eiendom
22.09.2022 18:53

Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med nettløsningene våre. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 91504800 eller via innlogget chat slik at vi kan hjelpe deg å komme i kontakt med noen fra DNB Eiendom som kan hjelpe deg med dette. Eventuelt kan du legge inn telefonnummeret ditt på denne siden for å bli kontaktet av en megler: https://www.samsolgt.no/. /Lisa

Utelatelse av elektriske mangler i tilstandsrapport, som koster for meg, ny eier, flere tusen kroner

Omtale av  Anne M

Min egen erfaring med bruk av DnB Eiendom, grunnet tekniske feil som ikke sto i salgsoppgaven da jeg kjøpte egen bolig.

Svar fra DNB Eiendom
07.09.2022 12:03

Hei Anne, det var kjedelig å høre. Du kan kontakte DNB Eiendom kontoret og høre om de har mulighet til å rette opp i det. Ønsker deg en fin dag! \Maren

Megleren underpriset og tvunget til å selge billig

Omtale av  Olga

Helt i sjokk av salget. Megleren kjørt hardt på meg og tvunget til å selge billig. Frarådet en visning til. Bindende avtale ga meg ikke mulighet å løse saken. Ble lurt rett og slett.

Svar fra DNB Eiendom
07.06.2022 16:42

Hei, Olga. Denne vil vi sjekke opp i. Send gjerne en mail til [email protected] med beskrivelse av saken slik at vi kan ta det videre. /Hilsen Even

Få tilbud på eiendomsmegler
Skal du selge bolig eller trenger du en verdivurdering?
Sammenlign tilbud fra eiendomsmeglere - få tilbud fra flere helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bevist tilbakeholding av info

Omtale av  Svein

Beste venn før kjøp - forsvant når åpenbare feil dukket opp. Argumenterte hardt for at kjøper skulle etablere kjøperforsikring i tilfelle noen feil dukket opp. Stylet leilighet uten spesielle anmerkninger i salgsoppgave eller takst. Møbler var tildels unaturlig plassert på visning. På overtagelse kom hull i parketten til syne. De. Innebygde stekeovnen var defekt og en strømkurs var tydelig tyv-koblet. Gulv Anmerket på overdragelsesdokument og eier som var med på overdragelse aksepterte at det fantes avvik. Megleren svarte kun via sms og ville ikke ha noe med kjøper å gjøre. Henviste til forsikring. Forsikringen vil ikke behandle saken fordi vi ikke kan bevise at selger visste om det. Og at slitasje på gulv - les hull og flenger- må påregnes. Megler sier i sms at feilene burde stått i salgsoppgave og at megler og takstmann har vært i leiligheten når den var tømt før styling..

Feilinformasjon i salgsoppgaven

Omtale av  J

Jeg kjøpte leilighet hvor det ble opplyst om at det er en to-roms leilighet. Når jeg flytter inn finner jeg ut av at den er registrert som ett-roms og at den ikke tilfredsstiller krav til at det er et soverom. Når jeg stiller spørsmål til megleren har han hele veien vist til boligkjøperforsikring og har ingen av gangene hatt noe svar å komme med. Veldig beklagelig og uprofesjonelt.

Svar fra DNB Eiendom
25.05.2021 21:01

Hei! Takk for at du skriver en tilbakemelding til oss. Dette ønsker vi å komme til bunns i. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med informasjon om saken slik at vi får undersøkt. /Even

DNB Eiendom har 23 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Eiendom mener

DNB Eiendom

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR