Meny

Codan Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Codan Forsikring
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Middels
7
av 31 innen
forsikringsselskap
54%
anbefaler
Codan Forsikring

"litt dyrt"

Omtale om Codan Forsikring skrevet av Roger S for 23.06.2021 09:38

Codan Forsikring har totalt 476 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Codan Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"litt dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

veldig fornøyd men de er litt for dyre for meg,etter en ulykke har jeg litt tynnere lommebok dessverre.

Bytt.no
"litt dyrt" skrev Roger S om Codan Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Codan Forsikring?
Gjør som Roger S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Codan Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har bra kundeservice og bra priser på forsikringene. Har hatt ett uhell og fikk, raskt og uten problemer, dekket mine utgifter.

Svar fra Codan Forsikring
10.08.2021 08:45
Hei Rita, Hyggelig å høre at du er fornøyd med skadeoppgjøret ditt. Takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Codan
Tomasz G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Egentlig bra forsiktig."
2 syns denne omtalen er nyttig

Lit dyr.kan blir bilegere peiser. Kan gi bedre bonuser.

Svar fra Codan Forsikring
10.08.2021 08:45
Hei Tomasz! Send oss gjerne en mail til [email protected], slik at vi kan se på prisen på dine forsikringer. Hilsen oss i Codan
Praveena
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig skuffa over selskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Uenigheter mellom meg og saksbehandler angående forsikring på huset. Jeg bor i enebolig sammen med mannen min og to skole barn, vi har tre soverom totalt. Min og mannen min sin er nede, og soverommene oppe tilhører barna. To måneder tilbake, startet det en brann i et av rommene i andre etasje, men begge rommene ble hardt rammet av brannskader. Branner førte til mye røyk, som har spredt seg videre i hele huset. Vi har bodd på annet sted i mellomtiden til huset vårt er klart til å flytte tilbake igjen. Saksbehandleren har bedt oss nylig om å flytte tilbake, men huset er fortsatt ikke ferdig fikset. Han mener vi som en familie på fire, skal klare å presse oss inn i et soverom på 10 kvadratmeter, hvor det i tillegg er dårlig luft pga røykskader. Han har sagt at vi eventuelt kan ta i bruk stuen som et sted for å sove, men arbeiderne som fikser andre etasje, må gå forbi stuen, noe som kommer til å by på mye støy og lite privatliv. Siden saksbehandler ba oss om å flytte tilbake i huset, tok vi rådet og prøvde det ut. Det endte opp at vi måtte dra fra eneboligen vår midt på natta på grunn av dårlig luft og lite plass. Hver gang jeg sender en klage skriftlig, får jeg aldri responsen tilbake skriftlig, men muntlig . Han ringer meg opp og diskuterer problemene. Hver gang jeg sender inn en klage skylder saksbehandler på takstmann og takstmann på saksbehandler. Jeg føler at saksbehandleren sammen med takstmann prøver å gjøre et forsøk på å lure meg. Jeg har følt på dårlig kommunikasjon og uhyggelig stemning under hele samtalen, og følt meg lite komfortabel. Jeg kunne ønske at situasjon hadde blitt behandlet på en mye bedre måte, hvor kommunikasjonen kunne vært holdt på et mye høyere nivå. Atmosfæren kunne også ha vært forbedret. Jeg ba saksbehandler om å sende en skriftlig versjon av samtalen vår angående boligen, hvor du blant annet nevnte at vi kunne sove i stuen og var uvitende om antall soverom vi hadde i første etasje. Sove i stuen er ikke aktuelt, med tanke på at arbeiderne som jobber oppe må gå forbi for å kunne gå opp til andre etasje. Jeg sliter allerede med søvn pga tungpust, og har vært i sykemelding frem til nå på grunn av det, og dersom noen skal går opp og ned, og lager støy, blir det ikke noe bedre. Saksbehandler sammenlignet også situasjonen min med en som bor i leilighet, og ba meg tenke hvordan de klarte å leve på et ettroms leilighet. I motsetning til dem har jeg en familie på fire, i tillegg til at jeg betaler forsikring for en enebolig og ikke en leilighet, som er relativt billigere. Det har vært lite kommunikasjon mellom dere og takstmann, hvor dere anklager hverandre dersom noe går galt og jeg trenger derfor samtalene og forhandlingene våre skriftlig, slik at jeg kan ta saken videre.

Svar fra Codan Forsikring
10.08.2021 08:45
Hei! Takk for at du tok deg tid til å skrive en utfyllende tilbakemelding til oss. Vi får dessverre ikke uttale oss om skadesaker i åpent forum. Send oss gjerne klagen på epost til [email protected], slik at vi kan ta dette videre. Hilsen Codan
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Hyggelig kontakt person og hjelpsom"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billigere ,hyggelig kontakt person,og flink til å fortelle meg hva som er best

Svar fra Codan Forsikring
10.08.2021 08:45
Hei Marit! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt fin sommer. Hilsen Codan
Codan Forsikring har totalt 476 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR