Jeg opplevde å få raskt svar på mine henvendelser ang. reiseforsikring på kredittkort. Etter en korona-avlyst ferietur fikk jeg god hjelp og veiledning om mine rettigheter og muligheter. Da refusjon var avklart med reiseselskapet, fikk jeg igjen det resterende på kortforsikringen etter rask og effektiv saksbehandling. Veldig takknemlig for profesjonaliteten jeg møtte hos Codan etter mye frustrasjon i møte med de andre aktørene i saken.
Har du en tilsvarende erfaring med Codan Forsikring?
Gjør som Trine M. A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Codan Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Hele skaden ble løst med 1 telefonsamtale med en vennlig kundebehandler. Ble ellers oppdatert via mail da skaden var gjort opp.
Hyggelig kundeservice Kan bli bedre på tilbakemeldinger OK minus
Raske på svar, vært støttende og justeringsvillige på pris, men etter at vi kjøpte en BMW X3 gikk prisen rett i været, udiskutabelt dessverre.
har vært korrekt og ikke noe tull ved eventuelle skaderb etc.