Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Codan forsikring har altid vært behjelpelige med alle spørsmål som eg har stilt dei.
Hei Henrik. Så bra at du er fornøyd! Det er strålende å høre :) Ha en fortsatt fin dag. Hilsen Codan
Begynner å bli dyrt?! Syns økningen er blitt høy. Av bomessige årsaker og derved færre forsikringer går likevel premien pr. mnd. / år betydelig opp. Det stiller jeg et spørsmål ved.
Hei Cg. Fint å høre at du synes kundeservicen er bra hos oss:) Dessverre hender det at forsikringspremien øker, men vet ikke eksakt hva som har påvirket prisen i ditt tilfelle. Ta kontakt med oss på 408 06300 for en forsikringsgjennomgang, så ser vi på det:) Hilsen i Codan
Codan følger bra opp og er brukbart tilgjengelige. Sjekker nå priser grunnet bilbytte.
Hei Jan. Takk for hyggelig omtale :) Viktig at våre kunder er fornøyde. Nå har vi faktisk utvidet våre åpningstider på kundeservice til kl 20, man-tors, så da er vi enda mer tilgjengelige dersom du lurer på noe. Hilsen Codan
Strålende fornøyd med mine forsikringer i Codan og strålende fornøyd med alt så langt.
Hei Sara. Så fint at du er fornøyd! Sånn skal det selvfølgelig være. Takk for at du deler din opplevelse. :) Hilsen Codan
Grei pris. Men dårlig hjelp om du skal ha noe dekket til innbo. Har du også 5 forsikringer før du 2-3 regninger på små summer. Klarer aldri å samle alle på en eFaktura.
Hei Helene. Det er synd å høre at du ikke var fornøyd som kunde hos oss. Det skal ikke være noe problem å samle alle forsikringer på samme faktura, så her har det nok skjedd en feil i ditt tilfelle. Takk for tilbakemeldingen din:) Ha en fin dag! Hilsen Codan
Bra, men prisøkning hvert år. God kundeservice.
Hei Knut. Takk for hyggelig omtale:) Hvis du ønsker en ny forsikringsgjennomgang, tar vi det gjerne med deg. Kontakt oss på tlf 815 22 200 eller [email protected]. Hilsen Codan
De skrur stadig opp prisene og en må krangle hvert år for å få prisene akseptable. En må ringe 5 sifret nummer og for mange betyr det ekstra kostnad for å snakke med kundebehandler. En kan selvsagt skrive mail og be de ringe deg, men tungvint.
Hei Bj! Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, slik at vi kan forbedre oss :) Dersom du ikke ønsker å ringe 06300 kan du bare ta kontakt med oss på chat på codanforsikring.no, så ringer vi deg gjerne opp også. Det er litt mindre tungvint enn mail. Hilsen Codan