Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd med pris og dekning selv om jeg ikke har hatt brukt for forsikringen. Har derfor ingen omtale av skadeoppgjør.
Hei Jardar, Godt å høre at du er fornøyd med pris og dekning. Vi vil veldig gjerne ta vare på kundene som er lojale og trofaste - send oss gjerne en epost til [email protected] slik at vi kan gå over avtalen din. Hilsen Codan :)
Spar dere bryet å styr unna. Problemene kommer med skaden når dere trenger det. Forholder seg ikke til egne vilkår for å sno seg unna ansvar. Ventet over 6 mnd på oppgjør. Uten å komme noen vei. Styr unna...
Hei Trond, Litt vanskelig å finne din skadesak ut i fra kun fornavn. Noen skadesaker tar litt lengre tid enn andre, men seks måneder er absoloutt ikke normalen. Kan du sende oss en epost til [email protected] - så vi kan se litt nærmere på dette. Hører fra deg - Hilsen Codan.
Frekk kundebehandler som rakker ned på konkurrenter. Ikke særlig hyggelig med potensielle kunder.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det skal absolutt ikke være slik at vi skal rakke ned på konkurrenter for å få nye kunder. Vi vil gjerne ta dette videre internt slik at dette ikke fortsetter, kunne du sendt klagen din til [email protected] - slik at vi kan se hvem du har vært i kontakt med. Hilsen Codan.
Byttet fra Gjensidige, som har mobilglassforsikring inkludert i innbo pluss, egenandel 500. Fikk en skade på sønnens telefon og regnet med at dette var grei skuring. Codan med vilkårsgaranti: 4000 i egenandel (glasset koster 1300 å fikse). Dermed har jeg tapt alt jeg eventuelt tjente på å bytte til Codan i utgangspunktet.
God dag Thor, Det er dessverre slik at man ikke alltid kan være best på alt når det kommer til vilkår og pris. Noen ganger har vi en dekning et annet selskap ikke har og omvent. Vi jobber hele tiden med villkårene våre og gjør det vi kan for å være konkurransedyktig - takk for din tilbakemelding, jeg skal ta dette videre. Hilsen oss i Codan.
De har høyet prisen mye uten noen form for varsel eller forklaring.
Hei, Hvis du har fått prishøyning uten forvarsel har det skjedd en feil Det skal alltid sendes ut fornyelse en måned før faktisk fornyelsesdato slik at kunden skal få god tid til å gå igjennom. Send oss gjerne en epost til [email protected] slik at jeg kan få sett på dette. Klarer ikke å søke deg opp uten noe navn. Hilsen oss i Codan
Elendig kundeservice. Veldig behjelpelige de to første årene da ting gikk smertefritt. Vanskelige å forholde seg til den dagen man hadde bruk for dem som forsikringsselskap.
Hei Kristian, Takk for din tilbakemelding. Synd at du har hatt det intrykket av vår skadeavdeling. Hvis du ønsker kan du sende en klage til [email protected] - så skal vi selvfølgelig tatt dette videre. Hilsen Codan.