Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Frekk kundebehandler som rakker ned på konkurrenter. Ikke særlig hyggelig med potensielle kunder.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det skal absolutt ikke være slik at vi skal rakke ned på konkurrenter for å få nye kunder. Vi vil gjerne ta dette videre internt slik at dette ikke fortsetter, kunne du sendt klagen din til [email protected] - slik at vi kan se hvem du har vært i kontakt med. Hilsen Codan.
Byttet fra Gjensidige, som har mobilglassforsikring inkludert i innbo pluss, egenandel 500. Fikk en skade på sønnens telefon og regnet med at dette var grei skuring. Codan med vilkårsgaranti: 4000 i egenandel (glasset koster 1300 å fikse). Dermed har jeg tapt alt jeg eventuelt tjente på å bytte til Codan i utgangspunktet.
God dag Thor, Det er dessverre slik at man ikke alltid kan være best på alt når det kommer til vilkår og pris. Noen ganger har vi en dekning et annet selskap ikke har og omvent. Vi jobber hele tiden med villkårene våre og gjør det vi kan for å være konkurransedyktig - takk for din tilbakemelding, jeg skal ta dette videre. Hilsen oss i Codan.
De har høyet prisen mye uten noen form for varsel eller forklaring.
Hei, Hvis du har fått prishøyning uten forvarsel har det skjedd en feil Det skal alltid sendes ut fornyelse en måned før faktisk fornyelsesdato slik at kunden skal få god tid til å gå igjennom. Send oss gjerne en epost til [email protected] slik at jeg kan få sett på dette. Klarer ikke å søke deg opp uten noe navn. Hilsen oss i Codan
Elendig kundeservice. Veldig behjelpelige de to første årene da ting gikk smertefritt. Vanskelige å forholde seg til den dagen man hadde bruk for dem som forsikringsselskap.
Hei Kristian, Takk for din tilbakemelding. Synd at du har hatt det intrykket av vår skadeavdeling. Hvis du ønsker kan du sende en klage til [email protected] - så skal vi selvfølgelig tatt dette videre. Hilsen Codan.
Dårlig tilbud og service.. de ringte meg flere ganger om dagen, og har takket nei til tilbudet de har gitt til meg, det var værste kundeservice jeg har opplevd, veldig uhøflig mann som jobber der.
Hei Robert. Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen med en av selgerne våre. Hvis du ønsker så kan du gjerne sende oss en epost til [email protected] - slik at vi får sett hvem du har snakket med og vi kan ta dette videre internt. Hilsen Codan
Først hadde vi en Nissan Leaf her. Vi "forsikret bilen i farta" i en hektisk hverdag og sjekket ikke pris andre steder. Gikk 3 mnd, så sjekket jeg noen andre forsikringsselskap. Vi betalte nesten dobbel pris, enn hva alle de andre store selskapene skulle ha (dette var kun for vanlig kasko forsikring, ikke super). Byttet på dagen. I dag har vi en ny bil. BMW 535xD. På superforsikring skal Codan ha nesten 19000kr, og denne prisen var kun hypotetisk, fordi man må ha MINST 3 forsikringer hos de for å kunne forsikre noe over 530D. Latterlig dårlig. Valgte en av de andre store (skilte kun kronestykker på de forskjellige), med superforsikring betaler jeg nå heller 6000kr. Tror jeg ALDRI kommer til å velge Codan, om de ikke gjør noe med prisene og vilkårene sine. Betaler ikke over 3 ganger så mye for det samme produktet. Hallo...?
Hei Braincooler. Synd at vi ikke konkurrere på pris når det gjaldt deres Nissan Leaf, det er mye som skjer med prisene rundt elbiler om dagen - da dette generelt er veldig nye biler på markedet og man har lite skadehistorikk på disse type biler. Når det gjelder deres BMW er dessverre slik at noen biler er vi dyrere på enn andre og da spesielt biler med mye hestekrefter hvor det også er krav om et totalkundeforhold. Hilsen oss i Codan