Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde ett nedstøpt , sprukket vannrør med vannskade i kjelleren 16 juli . Jeg ringte og ga beskjed. Selskapet sendte inn en takstmann som så på skaden , og pr 11.08.2020 har jeg ikke hørt en eneste lyd fra selskapet . Synes det er vel lenge å vente selv om det er i ferien .... Selv E-mail svarer de ikke på .... Ikke ett forsikringsselskap jeg vil anbefale til andre ....
Hei Inge, Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at det har tatt unormalt lang tid. Det tar vi selvfølgelig på alvorlig. Hvis du ønsker kan du sende en formell klage til [email protected], så får vi sett på saken. Vennlig hilsen Codan
Jeg fikk avslag på reiseforsikringsoppgjør med følgende begrunnelse: Reisen var betalt med kredittkort (noe jeg gjorde nettopp for å ha forsikring). De utbetalte bare skadeoppgjør til kunder med helårs reiseforsikring.
Hei Aud, Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen gjeldene reiseskade. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Send oss gjerne en formell klage til [email protected], så skal vi få sett på det. Hilsen oss i Codan
Vært kunde i ett år nå, ikke hatt behov for og benytte forsikringen til nå, men de øker pris med nesten 800,- på et år som utgår ca 6,6% og legger det på "Konsumpris regulering", da tenker jeg at det er på tide og sjekke ut litt andre alternativ, syns det var noe drøyt påslag for et år, men kundeservice og slikt var helt ok, hyggelige folk.
Hei Kim, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du er skuffet over forklaringen på hvorfor du har fått på prisøkningen. Ta gjerne kontakt med oss igjen så kan vi se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00 eller på mail [email protected]. Hilsen Codan
Treg saksgang, vanskelige saksbehandlere. Mye generelt problemer. Lette og innbetale premier hos. :)
Hei Tore, Kjedelig å høre at du har hatt den opplevelsen vedrørende din skadesak. Noen saker har lengre behandlingstid enn andre, da alle skadesaker er ulike. Vårt ønske er jo selvfølgelig at skadeoppgjøret skal skje så raskt og effektivt som mulig. Hvis du ønsker, kan du sende oss en epost til [email protected], så skal vi fått sett nærmere på saken. Hilsen Codan
Codan stanset forsikring uten personlig varsel. En termin var ikke betalt i tide. Forsikringen ble stanset og kunne ikke igangsettes uten av det ble tegnet ny avtale med ny - meget forhøyet - pris.
Jeg ble påkjørt i 2019 bakfra på motorveien av en som hadde codan forsikring på bilen sin. Etter ulykken jeg har store varig helse plager og tap av all arbeidsinntekt på over 1.5 år... Jeg har tidligere sendt inn spesialist erklæringer og alle dokumenter til codan forsikring men codan har ikke svart ordentlig engang og jeg venter siden måneder på svar.