Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De prøver veldig hardt å unngå saker. Har også en dårlig klagesystem som hjelper ikke.
Snakket først og fremst med en dyktig og hyggelig salgsperson med god kunnskap og kjennskap. Avtalene har bred dekning og inkluderer mye ekstra vi som kunder setter pris på. Rimelige priser på «pluss» forsikringene.
Så hyggelig å høre, Andreas! Tusen takk for tilbakemelding Hilsen oss i Codan
Etter en gjennomgang viste det seg at Codan har meget gode betingelser og vilkårgaranti, like bra/bedre enn hva jeg hadde fra før til en god pris. God gjennomgang med forsikringsrådgiver, som så våre dekningsbehov.
Godt å høre at du er fornøyd med servicen vår, Leo. Tusen takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Codan
Forferdelog trege, sendte bil på verksted som ikke hadde kapasitet og der ble i ukesvis før den ble flyttet til ett annen verksted, det tok også ukesvis. De ble ikke enige med sin egen takstmann, virker nesten i grenseland i forhold til svindel. Bilen ble reparert for mer enn den kostet da vi kjøpte den, så her må det være noen som tjener penger på si.. Alt kan dokumenteres om ønskelig.
God dag Phillippe. Det er ikke hyggelig å lese at du har hatt den opplevelsen her hos oss. Det er vanskelig å finne skadesaken basert på kun fornavn. Send oss gjerne en formell klage som vi tar videre med riktig avdeling. Dette kan du sende til [email protected] Hilsen oss i Codan.
Møller bil tok takst. Kr 150 000 på skade. Codan bestilte ny takstmann. Codan ville ha tidligere skader for at takstmannen skal ta en verdivurdering. (Grunn jeg hadde latt vær å svare på tidligere skader på skademelding. Årsak de nye skadene var mest under bilen. Jeg avtalte å reparere skaden med codan. Så får jeg avslag pga codan gjør gjeldende svik fal 8-1. Codan; svar meg på følgende: når deres takstmann godkjenner takst på kr 150 000 som er tatt av møller bil. Bør ikke deres takstmann og deres skadebehandler forstå alle andre skader på bilen som deres takstmann finner er eldre skader ? Ingen grunn til å innhente flere opplysninger fra meg... er det vanlig å lure kundene deres på denne måten? Innrøm det er gjort feil.. erkjenn ansvar. Hvordan kan deres takstmann ta verdivurdering av bilen uten å kondemnere bilen først? Altså sette en markedsverdi for å kunne gi meg et tilbud på kondemnering ....
Hei Francis, Det er leit å høre at du er misfornøyd med skadebehandlingen hos oss. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Jeg får ikke sett noe videre på dette da jeg ikke har nok informasjon til å finne deg i systemene med kun fornavn - hvis du vil, kan du sende dette inn på [email protected] slik at jeg kan få tatt det med riktig avdeling. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Codan
Utrolig skuffa over selskapet. Har aldri brukt Codan ifb med tyveri eller skade på de 10 årene jeg har vært kunde. Når jeg nå hadde behov for hjelp pga tyveri fra tilhengeren min så ville ikke Codan hjelpe eller dekke tapet mitt. Så da er saken enkel - jeg er fra i dag ikke lenger kunde hos Codan. Forbanna møkkaselskap!
Codan trenerer og lar være å svare! Personskade etter ulykke på jobben. Codan gjør kun situasjonen værre fremfor bedre!
Hei Anders. Det er leit å høre at du har hatt den opplevelsen med vårt skadekontor. Dette er noe vi tar alvorlig. Om det er ønskelig kan du sende en formell klage til [email protected], så skal vi ta dette videre. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Codan