Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Møller bil tok takst. Kr 150 000 på skade. Codan bestilte ny takstmann. Codan ville ha tidligere skader for at takstmannen skal ta en verdivurdering. (Grunn jeg hadde latt vær å svare på tidligere skader på skademelding. Årsak de nye skadene var mest under bilen. Jeg avtalte å reparere skaden med codan. Så får jeg avslag pga codan gjør gjeldende svik fal 8-1. Codan; svar meg på følgende: når deres takstmann godkjenner takst på kr 150 000 som er tatt av møller bil. Bør ikke deres takstmann og deres skadebehandler forstå alle andre skader på bilen som deres takstmann finner er eldre skader ? Ingen grunn til å innhente flere opplysninger fra meg... er det vanlig å lure kundene deres på denne måten? Innrøm det er gjort feil.. erkjenn ansvar. Hvordan kan deres takstmann ta verdivurdering av bilen uten å kondemnere bilen først? Altså sette en markedsverdi for å kunne gi meg et tilbud på kondemnering ....
Hei Francis, Det er leit å høre at du er misfornøyd med skadebehandlingen hos oss. Vi gjør alt vi kan for å sikre riktig og god behandling av saken din i henhold til vilkår og praksis. Jeg får ikke sett noe videre på dette da jeg ikke har nok informasjon til å finne deg i systemene med kun fornavn - hvis du vil, kan du sende dette inn på [email protected] slik at jeg kan få tatt det med riktig avdeling. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Codan
Utrolig skuffa over selskapet. Har aldri brukt Codan ifb med tyveri eller skade på de 10 årene jeg har vært kunde. Når jeg nå hadde behov for hjelp pga tyveri fra tilhengeren min så ville ikke Codan hjelpe eller dekke tapet mitt. Så da er saken enkel - jeg er fra i dag ikke lenger kunde hos Codan. Forbanna møkkaselskap!
Codan trenerer og lar være å svare! Personskade etter ulykke på jobben. Codan gjør kun situasjonen værre fremfor bedre!
Hei Anders. Det er leit å høre at du har hatt den opplevelsen med vårt skadekontor. Dette er noe vi tar alvorlig. Om det er ønskelig kan du sende en formell klage til [email protected], så skal vi ta dette videre. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Codan
Den er ganske bra og billig, men bare føler ikke det er en god kommunikasjon mellom kunde og selskapet.
Hei Lia. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både pris og dekningene våre:) Send oss gjerne en e-post til [email protected] eller ring oss på 40806300 dersom du ønsker en gjennomgang av dine forsikringer eller om det er noe vi kan forbedre. Hilsen Codan
Må krangle litt på pris med de, men har økt premium per måned så kommer til å bytte.
Prisøkning på 13% på 1 år er ikke bra, typisk å få godt tilbud for at kunder skal flytte så deretter skru opp prisen.
Hei Arvr. Dessverre hender det at forsikringspremien øker, men vet ikke eksakt hva som har påvirket prisen i ditt tilfelle. Ta gjerne kontakt med oss på 408 06300 eller send oss en epost på [email protected] for en forsikringsgjennomgang, så ser vi på det:) Hilsen i Codan